Die van jou is ook echtquote:Op donderdag 22 november 2007 11:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm vervelende situatie hoor
@Droxz, je signature![]()
Dat verveel je je echt ja!quote:Op donderdag 22 november 2007 11:21 schreef Seventees het volgende:
Hoe erg kan een mens zich vervelen?
Ontdek net dat er twee versies zijn van die goeiemoggel-reclame
Dat jullie het even weten en zo
Ik ga niemand ontmoetenquote:
Geloof jij alles wat ik typ dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga niemand ontmoeten![]()
Ach die van ons beiden zijn om te huilen natuurlijk![]()
Volgens mij zou ik wel gek zijn als ik dat deed he?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geloof jij alles wat ik typ dan?![]()
we hebben een .quote:Op donderdag 22 november 2007 11:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik wel gek zijn als ik dat deed he?
Maarja, gek moet je wel zijn, anders ben je hier nietquote:Op donderdag 22 november 2007 11:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik wel gek zijn als ik dat deed he?
uit het oog uit het hart heh ??quote:Op donderdag 22 november 2007 11:23 schreef lynda het volgende:
[..]
HOI!!!!!!!!!!
Sommige mensen WERKEN nog ja!![]()
vertelquote:Op donderdag 22 november 2007 11:21 schreef Seventees het volgende:
Ontdek net dat er twee versies zijn van die goeiemoggel-reclame
Dat jullie het even weten en zo
ik geloofde alleen dat deel over bosmongoolquote:Op donderdag 22 november 2007 11:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geloof jij alles wat ik typ dan?![]()
You Tubequote:Op donderdag 22 november 2007 11:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat verveel je je echt ja!
Maar is dat op de radio, of op tv?![]()
Inderdaad, alleen jammer dat ik dat niet zo kon zeggen in een volle zaal vol met "hoge" mensen ...quote:Op donderdag 22 november 2007 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik geloofde alleen dat deel over bosmongool![]()
ligt zo lekker in de mond
Beetje jammer dat ik hier geen you tube kan bekijkenquote:Op donderdag 22 november 2007 11:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
You Tube
Ze zenden alleen de korte versie (die ook veel leuker is) uit op tv.
Tjah dat heb je er dan zelf naar gemaakt hequote:Op donderdag 22 november 2007 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maarja, gek moet je wel zijn, anders ben je hier niet![]()
Leuk trouwens dat mensen alleen mij hier op aanspreken![]()
precies, "Stelletje Bosmongolen!!" hahaquote:Op donderdag 22 november 2007 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen jammer dat ik dat niet zo kon zeggen in een volle zaal vol met "hoge" mensen ...
af en toe zou je zo een gebruiker zo hard willen uitlachen, of uit willen schelden![]()
ik ook nietquote:Op donderdag 22 november 2007 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik hier geen you tube kan bekijken![]()
Nee hoor, alleen kijken mensen hier niet verder als hun neus lang isquote:Op donderdag 22 november 2007 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah dat heb je er dan zelf naar gemaakt he
Enne Lynda, ga weer is heel snel werken!![]()
"ej bosmongool .. je beamer doet het niet? ... hahahaha ... nooooooooooob!!!! ...quote:Op donderdag 22 november 2007 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
precies, "Stelletje Bosmongolen!!" haha
* Bellerophon kijkt naar buitenquote:Op donderdag 22 november 2007 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen kijken mensen hier niet verder als hun neus lang is![]()
das altijd lachen! hier staat er om de week een ziekenauto voor de deur .. ook altijd lachenquote:Op donderdag 22 november 2007 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bellerophon kijkt naar buiten
Fuck ik zie niks!! Het stopt bij mijn neus![]()
Trouwens... zie buiten een auto staan voor het stoplicht die alles ophoudt... iets met pech ofzo![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik hier geen you tube kan bekijken![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah dat heb je er dan zelf naar gemaakt he
Enne Lynda, ga weer is heel snel werken!![]()
Ja is goed, maar dan wel tot een uurtje of 4 vanmiddag, anders ben ik ziek als ik 4 dagen lekker in mijn vakantiehuisje zit!quote:Op donderdag 22 november 2007 11:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij zit tenminste op je werk... Ik zit al kuchend en gepijnigd in bed met mijn haar overeind en mijn stem is met de noorderzon vertrokken. Ruilen?
Diepe zucht?! ben je niet blij met je pauze?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning gaat ook maar pauze houden
**diepe zucht**
Wie is er dood?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
das altijd lachen! hier staat er om de week een ziekenauto voor de deur .. ook altijd lachen![]()
ik 2 leuke bedrijven en waar ik zo heerlijk in het zonnetje ga roken op het dakterrasquote:Op donderdag 22 november 2007 12:19 schreef B.. het volgende:
nou nou. voor wat voor bedrijf werk je dan?
mwoah, heb gewoon een schijt humeur op dit moment.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Diepe zucht?! ben je niet blij met je pauze?![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mwoah, heb gewoon een schijt humeur op dit moment.![]()
tyfus,tering,kut en dat soort dingen hehe
oh slaapsequote:Op donderdag 22 november 2007 12:51 schreef draculettetje het volgende:
zo naar bed
oke danquote:Op donderdag 22 november 2007 12:50 schreef Bellerophon het volgende:
Nopez, alweer terug...
Lekker! Rose gaat er trouwens ook wel in, of een witte wijnquote:
wat is dat toch vandaag met het humeur van iedereenquote:Op donderdag 22 november 2007 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja kutdag vandaag op mn werk tot nu toe.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wat is dat toch vandaag met het humeur van iedereen![]()
je hebt toch niet al die hele krat (vodka) leeggezopen die ik je gisteren heb gegeven?quote:
ik kan me in je verplaatsen.. kheb ook zoiets van fck it allemaal.. en nog 4 uurtjes te gaanquote:Op donderdag 22 november 2007 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helaas wel ja. ik was aardig de weg kwijt.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
je hebt toch niet al die hele krat (vodka) leeggezopen die ik je gisteren heb gegeven?![]()
AJ.. uh .. AZ!!!!quote:Op donderdag 22 november 2007 13:03 schreef lynda het volgende:
En wat zingen we dannnnn
[ afbeelding ]
idd , lekker zuipen dus vanavondquote:Op donderdag 22 november 2007 13:00 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ik kan me in je verplaatsen.. kheb ook zoiets van fck it allemaal.. en nog 4 uurtjes te gaan
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:03 schreef lynda het volgende:
En wat zingen we dannnnn
[ afbeelding ]
fuck voetbal olé olé?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:03 schreef lynda het volgende:
En wat zingen we dannnnn
[ afbeelding ]
naderhand tochquote:Op donderdag 22 november 2007 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , lekker zuipen dus vanavondff alles eruit gooien
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
joduh!! joduh!! joduh!!
![]()
![]()
Ik gun het jequote:Op donderdag 22 november 2007 13:09 schreef lynda het volgende:
nog 1 uur BOEM! Eat that
mwoah , moet toch wat ?!quote:Op donderdag 22 november 2007 13:08 schreef lynda het volgende:
Stelletje zuiplappen hier.. WL jij al helemaal!
nee, is jaren geleden dat het er bij mij uitkwam hehequote:
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 22 november 2007 13:12 schreef lynda het volgende:
Gelukkig maar Beller, stel je voor
Dan ga ik ook eerder weg!quote:
lol . is het eindelijk zo ver ja ?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan ga ik ook eerder weg!
(iets met ondertitel)
eindelijk? ik zwijgquote:Op donderdag 22 november 2007 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lol . is het eindelijk zo ver ja ?
hoezo ? zei ik iets verkeerd ?quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? zei ik iets verkeerd ?
* WhiteLightning kijkt naar beide ondertitels enzo
hmm
quote:
nee nee......quote:Op donderdag 22 november 2007 13:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zwijgt, en weet van niets ...
iemand nog een bakkie koffie?
En zij maar doen alsof hun neuzen bloedenquote:Op donderdag 22 november 2007 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? zei ik iets verkeerd ?
* WhiteLightning kijkt naar beide ondertitels enzo
hmm
ja precies, daarom juistquote:Op donderdag 22 november 2007 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zij maar doen alsof hun neuzen bloeden
Chauffeur zijn op een collectebus is nooit grappigquote:Op donderdag 22 november 2007 13:34 schreef NrSiX het volgende:
jammer dat er geen matige grappen topics meer lopen.. daar zou ik juist nu vrolijk van worden.
* Dr.Droxz schenkt een bakje thee in voor Lynda, ja is goedquote:
moet je rob stenders op radio3 nu s luisteren.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Chauffeur zijn op een collectebus is nooit grappig
jullie vragen er ook om he...quote:
Een homo aanrijden en daarna een ster in je voorruit, is nooit grappigquote:Op donderdag 22 november 2007 13:46 schreef NrSiX het volgende:
lolmaar bedoel eigenlijk de matige grappen in bv de bus.. kan zo het topic niet weer vinden helaas
Je komt zeker op mijn net voor jou neergezette mangothee af?quote:Op donderdag 22 november 2007 14:06 schreef Seventees het volgende:
* Seventees werpt een trachitol naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |