geeft niets hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 14:55 schreef Dylanesque het volgende:
kwilnaarhuis. k dacht niet dat k hier vandaag nog tijd voor zou hebben maar zit me weer dood te vervelen.. ik ben wel lekker aan t zeiken vandaag
Tot morgen Beller!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, biertjes happen is nooit verkeerd
Mensen ik ga naar huis! Tot morgen
Feest bij WL!! Feest bij WL!!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jezus, ik hoop wel dat je meedrinkt
nee, voor mij geen vodka, krijg ik zo een kater vanquote:Op woensdag 21 november 2007 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jezus, ik hoop wel dat je meedrinkt
ik heb bitterballen zat in huisquote:
nou, een whiskietje gaat er wel in.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee, voor mij geen vodka, krijg ik zo een kater van![]()
* Dr.Droxz sleept voor zichzelf een krat vol flessen goede whiskey richting WL .. samen drinken is gezelliger! Wie komt er gezellig bij zitten? ... steekt een sigaartje op![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb bitterballen zat in huis
You're the manquote:Op woensdag 21 november 2007 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je stoma legen?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg wat te doen, als je wordt achternagezeten door een politiewagen,ziekenauto , en een pony ?
haha, nou dat wordt een feest niet normaal meerquote:Op woensdag 21 november 2007 15:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou blijf ik slepen ...
* Dr.Droxz sleept de hele teringzooi naar het huis van WL .. zo .. en nu even relaxen hoor! .. weet je wat al die kratten wegen zeg!![]()
nee, uit de draaimolen gaanquote:
Verstoppen, wegduiken, rennenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg wat te doen, als je wordt achternagezeten door een politiewagen,ziekenauto , en een pony ?
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kutstreek.. nu wil ik frituur! nu! je regelt het maar -_-quote:Op woensdag 21 november 2007 15:38 schreef DavyE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WL Lekker bedankt ik had het net nodig![]()
![]()
WL je hebt een klant een portie bitterballen wilt die hebbenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:41 schreef NrSiX het volgende:
[..]
kutstreek.. nu wil ik frituur! nu! je regelt het maar -_-
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:38 schreef DavyE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WL Lekker bedankt ik had het net nodig![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |