Nee, lynda.quote:
I'm being hugged!quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:05 schreef lynda het volgende:
[..]
dat jawil te snel typen en verschillende schermen werkt niet helemaal hehe
Hai seventeesga je doen vanavond?
![]()
Naar jou toe heb ik al eens iets verkeerds gezegt, maar anders *troosten.....quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Enne WL.. Ik weet ook van niets hoor, ligt niet aan jou dus
Ga met de grote baas van alles overleggen dus ff alles uit
Dat is dan wel weer zoquote:Op woensdag 21 november 2007 14:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij begint net en je kon WEER UITSLAPEN![]()
Slapen!!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:05 schreef lynda het volgende:
dat jawil te snel typen en verschillende schermen werkt niet helemaal hehe
Hai seventeesga je doen vanavond?
![]()
Ik betwijfel of dat werkt, but I can try.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:12 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ troost Seventees en gooit een pakje Ibuprofen 600mg haar kant op![]()
De Ibu van Sm0kez?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:12 schreef Friday12 het volgende:
omdat ik zelf ook koppijn van me meds heb![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
Naar jou toe heb ik al eens iets verkeerds gezegt, maar anders *troosten.....*
* Dr.Droxz schenkt voor Seventees een lekker bakje mangothee in!
Nog 30 minutenquote:
Ja, zeg! Jij gaat steeds met koffiepauze als ik online kom!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dag, en dan moet ik me zeker weer vervelen op m'n werk?
Nou!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:29 schreef Seventees het volgende:
* ]Seventees biedt Lynx666 thee aan [afbeelding
Heb de mango's zelf geplukt en gedroogd en zo [afbeelding]
Ik kan niet garanderen dat je er niet heel heldhaftig van wordt en naar een zekere dame spurt! [afbeelding]
computer uit, geen dingen op standby die geluid kunnen maken. 2 finimal tergelijk en slapen.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Slapen!!
[..]
Ik betwijfel of dat werkt, but I can try.
[..]
De Ibu van Sm0kez?
*hugged*
[..]
Dat kan mijn moe en slap lichaam wel gebruiken.
Zie er nu uit als Tina Turner trouwens... dat wilde je vast niet weten
Maakt niets uit, ze gebruiken een algemeen klantenbestand.. ze kunnen overal in van elke vestigingquote:Op woensdag 21 november 2007 14:22 schreef Bellerophon het volgende:
@lynda, neuh hoor geen jaloezie, heb daar nooit echt tijd voor
@NrSix, fuuuck moet dan binnenkort maar is naar een shop toe. Maakt het trouwens nog uit welke shop? Of moet je naar degene toe waar je de telefoon hebt aangeschaft?
Kom dan ook wat eerder of later onlinequote:Op woensdag 21 november 2007 14:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja, zeg! Jij gaat steeds met koffiepauze als ik online kom!
Helaas is geen migraine hetzelfde, zo ontdek ik voor de tweede maal vandaag.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
computer uit, geen dingen op standby die geluid kunnen maken. 2 finimal tergelijk en slapen.
dat werkt altijd bij mij. en neem maar van me aan ik ben ervaren in migrainne
De zwaartekracht wint het hierquote:
Doe je haar een aanzoek met je bloemetje?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
@lynda heb nog steeds geen antwoord op mn pm
[ afbeelding ]
haha
Should be a good thingquote:
I knowquote:Op woensdag 21 november 2007 14:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Should be a good thing [afbeelding]
dan is één roos wel erg mager hehquote:Op woensdag 21 november 2007 14:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe je haar een aanzoek met je bloemetje?![]()
Gunstig!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:38 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Maakt niets uit, ze gebruiken een algemeen klantenbestand.. ze kunnen overal in van elke vestiging
Zuur... kopje thee dan maar?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan is één roos wel erg mager heh
en als dat zo was reageert ze niet![]()
nee doe maar een flinke borrel.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zuur... kopje thee dan maar?![]()
sommige mensen kunnen niet altijd even snel reageren he ...quote:Op woensdag 21 november 2007 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan is één roos wel erg mager heh
en als dat zo was reageert ze niet![]()
*aait over bol*quote:Op woensdag 21 november 2007 14:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
I know. Gevoelig onderwerp [ afbeelding ]
A ha!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kom dan ook wat eerder of later online
Ik weet niet of dat zou helpen hoor, ik heb vaak de hele dag door koffiepauze
Laat je nog wel wat zitten..???quote:Op woensdag 21 november 2007 14:47 schreef Seventees het volgende:
[..]
*aait over bol*
O..! Je verhaart! [afbeelding]
Dealquote:Op woensdag 21 november 2007 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee doe maar een flinke borrel.
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee doe maar een flinke borrel.
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz sleept een hele krat vol met flessen vodka naar WL....
geeft niets hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 14:55 schreef Dylanesque het volgende:
kwilnaarhuis. k dacht niet dat k hier vandaag nog tijd voor zou hebben maar zit me weer dood te vervelen.. ik ben wel lekker aan t zeiken vandaag
Tot morgen Beller!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, biertjes happen is nooit verkeerd
Mensen ik ga naar huis! Tot morgen
Feest bij WL!! Feest bij WL!!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jezus, ik hoop wel dat je meedrinkt
nee, voor mij geen vodka, krijg ik zo een kater vanquote:Op woensdag 21 november 2007 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jezus, ik hoop wel dat je meedrinkt
ik heb bitterballen zat in huisquote:
nou, een whiskietje gaat er wel in.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee, voor mij geen vodka, krijg ik zo een kater van![]()
* Dr.Droxz sleept voor zichzelf een krat vol flessen goede whiskey richting WL .. samen drinken is gezelliger! Wie komt er gezellig bij zitten? ... steekt een sigaartje op![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb bitterballen zat in huis
You're the manquote:Op woensdag 21 november 2007 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je stoma legen?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg wat te doen, als je wordt achternagezeten door een politiewagen,ziekenauto , en een pony ?
haha, nou dat wordt een feest niet normaal meerquote:Op woensdag 21 november 2007 15:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou blijf ik slepen ...
* Dr.Droxz sleept de hele teringzooi naar het huis van WL .. zo .. en nu even relaxen hoor! .. weet je wat al die kratten wegen zeg!![]()
nee, uit de draaimolen gaanquote:
Verstoppen, wegduiken, rennenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg wat te doen, als je wordt achternagezeten door een politiewagen,ziekenauto , en een pony ?
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kutstreek.. nu wil ik frituur! nu! je regelt het maar -_-quote:Op woensdag 21 november 2007 15:38 schreef DavyE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WL Lekker bedankt ik had het net nodig![]()
![]()
WL je hebt een klant een portie bitterballen wilt die hebbenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:41 schreef NrSiX het volgende:
[..]
kutstreek.. nu wil ik frituur! nu! je regelt het maar -_-
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:38 schreef DavyE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WL Lekker bedankt ik had het net nodig![]()
![]()
Dit is de abdeling transploft, niet de abdelng sproetjes!quote:
Dat is nog mijn fout ook, maar ik blijf wel even doorzuipen hoor, en WL ook!quote:Op woensdag 21 november 2007 15:32 schreef Seventees het volgende:
Hij heeft zich intussen al klemgezopen in afwachting daarvan, lynda
Ach, aan je stage komt tenminste een eind.. bij m'n werk kan ik nog 42 jaar zitten als ik niet uitkijkquote:Op woensdag 21 november 2007 16:07 schreef Chaos-Zero het volgende:
Nog 25 minuten en ik heb weer een dag uitgezeten op me stage..
Fout voer, en ik krijg trekquote:Op woensdag 21 november 2007 15:58 schreef DavyE het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |