Dit is de abdeling transploft, niet de abdelng sproetjes!quote:
Dat is nog mijn fout ook, maar ik blijf wel even doorzuipen hoor, en WL ook!quote:Op woensdag 21 november 2007 15:32 schreef Seventees het volgende:
Hij heeft zich intussen al klemgezopen in afwachting daarvan, lynda
Ach, aan je stage komt tenminste een eind.. bij m'n werk kan ik nog 42 jaar zitten als ik niet uitkijkquote:Op woensdag 21 november 2007 16:07 schreef Chaos-Zero het volgende:
Nog 25 minuten en ik heb weer een dag uitgezeten op me stage..
Fout voer, en ik krijg trekquote:Op woensdag 21 november 2007 15:58 schreef DavyE het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
ik kan natuurlijk leuke illustraties posten, zodat je werkverblijf wat korter wordtquote:Op woensdag 21 november 2007 16:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ach, aan je stage komt tenminste een eind.. bij m'n werk kan ik nog 42 jaar zitten als ik niet uitkijk![]()
zet je CAPS dan even uitquote:
* NrSiX rijkt naar het beeldscherm.. het is koud man!quote:Op woensdag 21 november 2007 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
ok jongens pakken nu het nog warm is
[ afbeelding ]
Doe maar nietquote:Op woensdag 21 november 2007 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk leuke illustraties posten, zodat je werkverblijf wat korter wordt
maar bijschenken dan maar ?
je moet ook met je tong proeven en niet je handquote:Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef NrSiX het volgende:
[..]
* NrSiX rijkt naar het beeldscherm.. het is koud man!
quote:Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef NrSiX het volgende:
[..]
* NrSiX rijkt naar het beeldscherm.. het is koud man!
jullie houden lekker rekening met vegetariërs hequote:Op woensdag 21 november 2007 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
niet te snel jongens. de 2e schaal alweer
[ afbeelding ]
komop hey, is het werkelijk nu echt zo dramatisch ?? je klinkt niet echt vrolijk ofzo ?quote:Op woensdag 21 november 2007 16:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Doe maar nietWerkloos wordt dakloos wordt zinloos, hoewel er ook wel wat te zeggen valt voor een-met-zekerheid-zinloos-bestaan.. nu doen we allemaal ons best onszelf ervan te overtuigen dat we hier daadwerkelijk iets aan het doen zijn met z'n allen.. ach, ik weet het ook niet meer.
achteraf krijg je wel te horen wat er in de hapjes werkelijk zatquote:Op woensdag 21 november 2007 16:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
jullie houden lekker rekening met vegetariërs he![]()
dat helpt nietsquote:Op woensdag 21 november 2007 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet ook met je tong proeven en niet je hand
ahh ffquote:Op woensdag 21 november 2007 16:16 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dat helpt nietsvanavond maar ff echt wat lekkers halen
![]()
Nee maar t leven is toch vrij nutteloos? Lijkt me fijner om dat te beseffen en ervan te genieten dan te denken dat je móet werken om wat van jezelf te makenquote:Op woensdag 21 november 2007 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
komop hey, is het werkelijk nu echt zo dramatisch ?? je klinkt niet echt vrolijk ofzo ?![]()
nee Hierzo welquote:Op woensdag 21 november 2007 16:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als ik je dan nog kan verstaanquote:Op woensdag 21 november 2007 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
achteraf krijg je wel te horen wat er in de hapjes werkelijk zat
zolang je moet werken , en de overheid bepaald wat je doet en moet doen is het vrij zinloos ja.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee maar t leven is toch vrij nutteloos? Lijkt me fijner om dat te beseffen en ervan te genieten dan te denken dat je móet werken om wat van jezelf te maken
ja ik geef je space-kroketten das alles.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als ik je dan nog kan verstaanIk vertrouw hapjes en drankjes hier niet
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 16:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |