ik wou dat ik dat kon zeggen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Jammer, wéér te lang geslapen vandaag
dude, STFU .. bijna iedereen heeft TE WEINIG geslapenquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Gegeven feit... pfff daarom verlang ik alweer naar het weekend, onbeschoft lang in bed blijven liggen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dude, STFU .. bijna iedereen heeft TE WEINIG geslapen![]()
6 uur hierquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
een leuke verjaardag?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een verjaardag zonder je spuitelf? Wat is dat nou?!?![]()
Ach doet geen zeerquote:
ik behoor tot de ik nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet echt wakker trouwens...quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:06 schreef lynda het volgende:
[..]
ik behoor tot de ik nietvan half 10 tot half 8 en nog een zombie dat dan weer wel
![]()
Natuurlijk niet, gewoon combineren!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:06 schreef unox_worst het volgende:
Zit me nu nog te vervelen en te wachten op een pokertoernooi wat om 2 uur begint, lastige is alleen dat ik om 2uur ook een vergadering heb, moet ik die afzeggen?
Goed plan, kan niet meer misgaan nuquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, gewoon combineren!
Als je ff niet weet wat je moet doen met pokeren vraag je je collega's om advies
tis beetje blauw/paars/zwartachtig uitgeslagen en 3x zo dik als normaal..quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet echt wakker trouwens...
Doet je knie het nog een beetje?
behalve als je colleca stiekem meedoed en het verkeerde tegen jou zegtquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:09 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Goed plan, kan niet meer misgaan nu![]()
Nouja, doe maar lekker rustig aan, en kijk voortaan ff uit voor je knie enzo...quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:10 schreef lynda het volgende:
[..]
tis beetje blauw/paars/zwartachtig uitgeslagen en 3x zo dik als normaal..
verder goede pijnstillersnadeel is alleen dat ik er bij loop als een
![]()
![]()
zombie
![]()
![]()
en niets kan hebben.. blij dat ik niet alleen op de zaak zit, vooral voor de klanten die bellen
![]()
Ja idd, zul je nét zien...quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
behalve als je colleca stiekem meedoed en het verkeerde tegen jou zegt
Weer geen sportschool! Shame on you!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Slecht he, gisteren ook al niet..quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Weer geen sportschool! Shame on you!
quote:
Straks pas je niet meer op je motorquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Slecht he, gisteren ook al niet..
Morgen weer een kans
Ik kom daar juist om groter te worden hoor, 93kg op 2.03m is niet zo heel zwaarquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Straks pas je niet meer op je motor
![]()
Volgens mij mag je mij niet zo he?quote:
Ooooooo!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kom daar juist om groter te worden hoor, 93kg op 2.03m is niet zo heel zwaar
Ja inderdaad, goed planquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ooooooo!!
*SmOkeZ naar sportschool duwt*
Het kan nog! Je begint pas om 14.00 uur!
Nu pas gevonden?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:40 schreef Twarres het volgende:
Geniaal topic dit!!
tevens verkapte tvp
quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:10 schreef lynda het volgende:
[..]
tis beetje blauw/paars/zwartachtig uitgeslagen en 3x zo dik als normaal..
verder goede pijnstillersnadeel is alleen dat ik er bij loop als een
![]()
![]()
zombie
![]()
![]()
en niets kan hebben.. blij dat ik niet alleen op de zaak zit, vooral voor de klanten die bellen
![]()
Okee, toegegeven, ik was het ook niet sinds het eerste deel bijquote:
ik kwam vanaf 40 meedoenquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okee, toegegeven, ik was het ook niet sinds het eerste deel bij
Het is dat Drokx me attendeerde op deze reeks anders zat ik hier nog steeds niet. Ik zit normaal gesproken echt nooit in GC
quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:21 schreef Friday12 het volgende:
lynda is je been al aant het afsterven
van alles en nog wat maar tegelijk ook nietsquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb eigenlijk al een aantal topics geen idee meer waar het over gaat hier..
En nóg heb ik geen ideequote:Op dinsdag 20 november 2007 13:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
van alles en nog wat maar tegelijk ook niet [afbeelding]
Nergens overquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb eigenlijk al een aantal topics geen idee meer waar het over gaat hier..
van alles en nog wat maar toch ook nietsquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nergens over
We lullen maar wat in de ruimte
ITérs zijn hier echt lui enzo,quote:
nog 2 weken, dan zijn het kerstkransenquote:
Het was me niet eens opgevallen dat het een andere wasquote:
wat is het toppunt van gierigheid? (slechte mop die ik hoorde op een verjaardag)quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg weet er iemand een leuke mop
ik heb hem 5 min geleden aangepast hequote:Op dinsdag 20 november 2007 14:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het was me niet eens opgevallen dat het een andere was
Anders?quote:
stok van blinde afpakken en internet bij fokkers afsluitenquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:21 schreef NrSiX het volgende:
[..]
wat is het toppunt van gierigheid? (slechte mop die ik hoorde op een verjaardag)
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
stok van blinde afpakken en internet bij fokkers afsluiten![]()
Anders als in; "hmm andersss"quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NAAR
[ afbeelding ]
Ik zie nog steeds de eerste.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NAAR
[ afbeelding ]
ik gebruik FF , en ik zie nog steeds die anderquote:
En wat wil je daarmee zeggen ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:34 schreef lynda het volgende:
Ligt gewoon aan friday seven.. het is een man remember?
* lynda geeft bloemetjequote:Op dinsdag 20 november 2007 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee zeggen ? [ afbeelding ]
dat betekent maar 1 ding heh voor morgenquote:
je gebruikt wel die emosquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee zeggen ? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:21 schreef NrSiX het volgende:
[..]
wat is het toppunt van gierigheid? (slechte mop die ik hoorde op een verjaardag)
Een pedofiel die aan een kindje vraagt "snoepje kopen?"quote:
ik zie pengo nu welquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je gebruikt wel die emos
en hoe zien jullie het nu ?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:55 schreef NrSiX het volgende:
[..]
[..]
Een pedofiel die aan een kindje vraagt "snoepje kopen?"
Matigquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:55 schreef NrSiX het volgende:
[..]
[..]
Een pedofiel die aan een kindje vraagt "snoepje kopen?"
is de boel weer gesloopt ja ??quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:08 schreef lynda het volgende:
nog half uurtje
O en we zijn lastig op het werk.. wanneer de kat (baas) van huis is![]()
* lynda brabbelt iets over een fax
wij slopen heulemaal niets!quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is de boel weer gesloopt ja ??![]()
neuh neuh , ik zeg niets hoor........ zeg die lynda die....quote:
* Dr.Droxz weet niets van een faxquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:08 schreef lynda het volgende:
nog half uurtje
O en we zijn lastig op het werk.. wanneer de kat (baas) van huis is![]()
* lynda brabbelt iets over een fax
gek he!quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz weet niets van een fax![]()
Zie PMquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz volgens lynda moet ik jou maar gaan lastig vallen nuwat is je msn
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz volgens lynda moet ik jou maar gaan lastig vallen nuwat is je msn
Drokz heeft het al te druk met geen zin meer hebbenquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Foei LyndaJe denkt die droxz heeft nog niet genoeg te doen hahaha
das idd een tijdrovende kwestiequote:Op dinsdag 20 november 2007 15:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Drokz heeft het al te druk met geen zin meer hebben
Jij hebt het ook druk denk ik, want je blijft mijn nickname verkeerd schrijven ...quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Drokz heeft het al te druk met geen zin meer hebben
Yes!!quote:
Dude, dan moet je je nickname maar niet jatten van DJ/MC Drokz en het dan zélf verkeerd schrijven, da's verwarrendquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij hebt het ook druk denk ik, want je blijft mijn nickname verkeerd schrijven ...![]()
Wij snappen elkaarquote:
Je bent toch geen noobquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dude, dan moet je je nickname maar niet jatten van DJ/MC Drokz en het dan zélf verkeerd schrijven, da's verwarrend
zozo , biertje drinken ?? oh nee ze mag geen alcoholquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent toch geen noob![]()
damn, nog 25 minuten, dan kan ik eindelijk pleite!![]()
*en dan bijna Lynda tegenkomen, scheelt maar 5 minuten op het station hahahahaha*![]()
ga je eerderquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent toch geen noob![]()
damn, nog 25 minuten, dan kan ik eindelijk pleite!![]()
*en dan bijna Lynda tegenkomen, scheelt maar 5 minuten op het station hahahahaha*![]()
Ik ga Lynda missen, in de zin van .. zijn komt langs station X, ik ook, maar dan 5 minuten laterquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo , biertje drinken ?? oh nee ze mag geen alcohol
dan zou ik beller vragen, ik heb er geen tijd voor helaasquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:40 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dan zou ik beller vragen, ik heb er geen tijd voor helaasanders had ik het graag gedaan.
C'est moiquote:
* Bellerophon kijkt in achtertuinquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:58 schreef WhiteLightning het volgende:
nou hier geen sauna in de wijde omtrek te bekennen.![]()
denk dat ik maar even ga proberen of ik nog bier lust![]()
Er wordt wel degelijk gewerkt!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:35 schreef draculettetje het volgende:
goeie avond, kwam maar weer eens kijken maaar s'avonds wordt er zeker niet veel gewerkt
misschien morgen dan maar weer......
klaar om naar werk te gaan, geen zin weet mn taken al heb geen zin in......quote:Op woensdag 21 november 2007 07:47 schreef Bellerophon het volgende:
Waren we weer, fris en fruitig! Ok... slaperig en lui dan?
Donde esta? Waarom geen zin dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 08:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klaar om naar werk te gaan, geen zin weet mn taken al heb geen zin in......
quote:Op woensdag 21 november 2007 07:47 schreef Bellerophon het volgende:
Waren we weer, fris en fruitig! Ok... slaperig en lui dan?
Ja en?quote:
Doe je dat vaker als je iets niet kan?quote:Op woensdag 21 november 2007 08:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik kan het niet
dus ik denk zeg het ff![]()
ik kan niet vliegenquote:Op woensdag 21 november 2007 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe je dat vaker als je iets niet kan?
* Friday12 kijk aardig en vraagt beller of hij kan photosoppenquote:Op woensdag 21 november 2007 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe je dat vaker als je iets niet kan?
Spring van een dak afquote:
Join the clubquote:Op woensdag 21 november 2007 08:54 schreef Dylanesque het volgende:
mogge
ik werk voor de verandering eens ook op de woensdag. En ik heb geen zin. Kutdag. Ik wil naar huis.
Hi, ho, hi-ho Silver.quote:Op woensdag 21 november 2007 08:56 schreef Lynx666 het volgende:
Hi de ho.
Ik moet zeggen dat ik me stukke beter voel dan gisteren en eergisteren!quote:Op woensdag 21 november 2007 08:54 schreef Dylanesque het volgende:
mogge
ik werk voor de verandering eens ook op de woensdag. En ik heb geen zin. Kutdag. Ik wil naar huis.
jaja vuile cheater!!!quote:Op woensdag 21 november 2007 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me stukke beter voel dan gisteren en eergisteren!
Ben niet meer alleen op mijn werk, 1 van mijn 2 collega's is er weer ..
dus hoef niet meer ALLES zelf te doen.
Lekker geslapen![]()
p.s
en WL gisteren met COD4 in de pan gehakt![]()
shop mijn ava danquote:Op woensdag 21 november 2007 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
Ben momenteel maar bezig een tekening (schets) over te tekenen in Photoshop (lineart)
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja vuile cheater!!!
haha geintje hoorik moet gewoon meer spelen, bak er niets van.
ja ik speel vrij weining. speel nog steeds vaak spearhead met mn clan.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, ik moet eerder zeggen dat ik de afgelopen dagen gewoon te veel COD4 heb gedaan hoorIn de avond zeter er gewoon steeds dik 30 man op die server, dan gaan je punten wel snel zeg!
![]()
Wachtquote:Op woensdag 21 november 2007 09:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
shop mijn ava dan
[ afbeelding ]
Das dan weer goed nieuws allemaalquote:Op woensdag 21 november 2007 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me stukke beter voel dan gisteren en eergisteren!
Ben niet meer alleen op mijn werk, 1 van mijn 2 collega's is er weer ..
dus hoef niet meer ALLES zelf te doen.
Lekker geslapen![]()
p.s
en WL gisteren met COD4 in de pan gehakt![]()
ik heb het geprobeeert te leren maar ik kreegn niet eens 2 plaatjes in 1 vensterquote:Op woensdag 21 november 2007 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wacht
Wacht
Laat me daar even over nadenken... ehr nee![]()
Als ik tijd heb zal ik het wel doen hoor, maar ben nu gewoon even met die tekening bezig, doe dat trouwens voor het eerst! Een tekening over tekenen in photoshop
Ik moest even hard op lachenquote:Op woensdag 21 november 2007 09:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb het geprobeeert te leren maar ik kreegn niet eens 2 plaatjes in 1 venster![]()
hoiquote:Op woensdag 21 november 2007 09:30 schreef lynda het volgende:
present druk
sry ik zuig op photoshopquote:Op woensdag 21 november 2007 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik moest even hard op lachen![]()
Heb nu dit met die tekening, wordt het wat?
[ link | afbeelding ]
ksst ga weg dan, wel succes met werk hequote:Op woensdag 21 november 2007 09:30 schreef lynda het volgende:
present druk
spearhead... ken ik niet?quote:Op woensdag 21 november 2007 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik speel vrij weining. speel nog steeds vaak spearhead met mn clan.
das een uitbreiding op allied assaultquote:
Medal Of Honour : Spearhead?quote:
Fuck te laatquote:Op woensdag 21 november 2007 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das een uitbreiding op allied assault
http://nl.wikipedia.org/wiki/Medal_of_Honor:_Allied_Assault
* Dr.Droxz geeft Dylan een borrel!quote:Op woensdag 21 november 2007 09:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Das dan weer goed nieuws allemaal![]()
Maar ik kan wel een borrel gebruiken![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:30 schreef lynda het volgende:
present druk
ik wil wel een chocoquote:Op woensdag 21 november 2007 09:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft Dylan een borrel!
vandaag ga ik de mensen bedienen, en krijgt Seventees rust vandaag![]()
ok doe maar warm appelgebak, met irish coffee.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:
hij niet, ik welquote:Op woensdag 21 november 2007 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hoezo? van mij heb je geen last meer toch![]()
avond 1 sta ik in de top 10 de volgende dag sta ik op 22 gvdquote:Op woensdag 21 november 2007 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hoezo? van mij heb je geen last meer toch![]()
Laat de fles maar staanquote:Op woensdag 21 november 2007 09:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:22 schreef lynda het volgende:
WL![]()
Beller spuitelfje
* lynda begint alvast met elastiekjes zoeken voor WL![]()
Lullig voor jequote:Op woensdag 21 november 2007 10:20 schreef lynda het volgende:
vanavond dan echt doen droxzspoor 3 op station X
Voorin ergens haha.
Tis geef lynda kutklusjes dag
is het zo erg ? of erg, goed bedoel ikquote:
quote:
* Dr.Droxz schenkt er 2 in, en neemt er zelf dus ook een!quote:Op woensdag 21 november 2007 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok doe maar warm appelgebak, met irish coffee.
sorry! Vanavond weer?quote:
Het gaat soms echt snel in die ranking daar,quote:Op woensdag 21 november 2007 10:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
avond 1 sta ik in de top 10 de volgende dag sta ik op 22 gvd
Is goed hoor! Moet dan alleen even kijken waar dat spoor zit, volgens mij naast die ik moet hebben ...quote:Op woensdag 21 november 2007 10:20 schreef lynda het volgende:
vanavond dan echt doen droxzspoor 3 op station X
Voorin ergens haha.
Tis geef lynda kutklusjes dag
kweenie , kmoet ff kijken. oranje begint om 18:00quote:
aha, deze wedstrijd ga ik niet kijken.. zal dus wel weer COD4 wordenquote:Op woensdag 21 november 2007 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kweenie , kmoet ff kijken. oranje begint om 18:00
verkapte-ik-ben-l33t-post?quote:
das zou toch wel genoeg moeten zijn ...quote:
verkapte *spuit elf* post!quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:16 schreef lynda het volgende:
wat een SCHEIT dag!!!!!!
godver ik speelde 2 uurquote:Op woensdag 21 november 2007 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
das zou toch wel genoeg moeten zijn ...
maar kijk eens naar die gasten, sommige spelen meer dan 5 uur per dag!![]()
Heeejquote:
denk dat die beter isquote:Op woensdag 21 november 2007 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt lynda bij haar schouder, trekt haar naar buiten .. geeft een bakje koffie, en een pakje peuken!![]()
komop , bijna weekend hehquote:Op woensdag 21 november 2007 11:16 schreef lynda het volgende:
wat een SCHEIT dag!!!!!!
het is een kikkerdagquote:Op woensdag 21 november 2007 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
Het is echt dat je denkt van... een gele kikker?
zagen zage wiedewiede wagenquote:Op woensdag 21 november 2007 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
het is weer zoverwe hebben het weer gered.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:56 schreef lynda het volgende:
WL je bent te vroeg nog 4 minuten!
sorryquote:Op woensdag 21 november 2007 11:56 schreef lynda het volgende:
WL je bent te vroeg nog 4 minuten!
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HeeejIk heb het nu is een keer niet over de romances tussen jou, lynda, seventees en wl
Zo dan!
Moet trouwens wel zeggen dat ik UT 3 steeds leuker vind worden![]()
* Dr.Droxz *schrikt!* .. maar vooruit met de geit, omdat jij het bent, en ik weer een glimlach zie!quote:Op woensdag 21 november 2007 11:34 schreef lynda het volgende:
* lynda douwt dr ijskoude handen onder het shirt van Droxz, eigen schuld ik moest roken van je![]()
Ik sta er zelfs in, zoveel post ik nou toch ook weer nietquote:
Jammer dat er niet zo veel mensen zijn vandaag, anders hadden we vast wel weer hoog gestaanquote:
Dat is pas echt het toppunt van niets te doen hebben op je werk!quote:
dan moet ik op 1 staanquote:Op woensdag 21 november 2007 12:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is pas echt het toppunt van niets te doen hebben op je werk!![]()
Nee dat is ook zo, maar even 2 uur lang lekker afreageren! Pfff zaligquote:Op woensdag 21 november 2007 12:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
UT3 is zeker een tof spel!
Alleen vind ik het leuk als afwisseling tussen andere spellen,
ik zou UT3 niet de hele avond kunnen spelen![]()
met zon 200 postsquote:Op woensdag 21 november 2007 12:30 schreef Dylanesque het volgende:
Ergens in deeltje 15 ofzo stond ik een keer op 1
Die mensen die boven jou staat hebben vast geen werkquote:
Of zijn huismoeders/vaders?quote:Op woensdag 21 november 2007 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die mensen die boven jou staat hebben vast geen werk![]()
of ze zijn eigenbaasquote:Op woensdag 21 november 2007 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die mensen die boven jou staat hebben vast geen werk![]()
014. 079 Friday12 ....quote:Op woensdag 21 november 2007 12:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of zijn huismoeders/vaders?
Shiit 40 posts op een dag, gekkenwerk!
Jij bent ook vastgegroeid aan Fok, dat is een ander gevalquote:Op woensdag 21 november 2007 12:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
014. 079 Friday12 ....
bedankt he![]()
ik was boredquote:Op woensdag 21 november 2007 12:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij bent ook vastgegroeid aan Fok, dat is een ander geval![]()
Doe je nog wel wat anders dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 12:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik was boredik heb echt niks gedaan behalve fok
beetje van dit en beetje van datquote:Op woensdag 21 november 2007 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe je nog wel wat anders dan?
Nee dusquote:Op woensdag 21 november 2007 12:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
beetje van dit en beetje van dat
chocolade letter ookquote:Op woensdag 21 november 2007 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
zo dat heeft weer gesmaakt
eierkoeken met chocola roelen!!
rooksequote:Op woensdag 21 november 2007 12:51 schreef lynda het volgende:
rooooooooooooktijdBroodjes zitten er weer in :p
Lijkt me een aparte combinatiequote:Op woensdag 21 november 2007 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
zo dat heeft weer gesmaakt
eierkoeken met chocola roelen!!
goed idquote:Op woensdag 21 november 2007 12:51 schreef lynda het volgende:
rooooooooooooktijdBroodjes zitten er weer in :p
echt goed te doenquote:Op woensdag 21 november 2007 12:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lijkt me een aparte combinatie
Italiaanse bol met cervelaat en broodje gezondquote:Op woensdag 21 november 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
rooksewat heb je gegeten ?
zo dat klinkt goedquote:Op woensdag 21 november 2007 12:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Italiaanse bol met cervelaat en broodje gezond![]()
Kom trouwens eens zo'n eierkoek naar Diemen brengen![]()
Lijkt me wel wat hebbenquote:Op woensdag 21 november 2007 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt goed te doenze verkopen ze ook met speculaas
quote:Op woensdag 21 november 2007 13:19 schreef Bellerophon het volgende:
Heeft Orange geen mail? Mijn abbo loopt in april af, maar naar mijn weten kan ik in december dan al een nieuwe mobiel kiezen en eventueel een wijziging doorvoeren in mijn abbo
je ziet vast weer een complot tussen mensen hierquote:Op woensdag 21 november 2007 13:24 schreef Friday12 het volgende:
ben er weer en wtf iedereen rookt hier ofzo![]()
nee maar het valt wel opquote:Op woensdag 21 november 2007 13:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
je ziet vast weer een complot tussen mensen hier![]()
Thnxquote:Op woensdag 21 november 2007 13:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Orange/Wanadoo
Telefoon: 0900 0134 (¤ 0.50 per minuut)
Alternatief nummer: 020 5355398
is wel telefoon, maar is wel goedkoper met een 020 nummer![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 13:24 schreef Friday12 het volgende:
ben er weer en wtf iedereen rookt hier ofzo![]()
Zeker, eigenlijk moeten we nu de naam van het topic dus aanpassenquote:
Waarin? De grote dating-bar?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker, eigenlijk moeten we nu de naam van het topic dus aanpassen![]()
geen reet te doen op je werk 64 DAN MAAR ROKEN ?????quote:Op woensdag 21 november 2007 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen reet te doen op je werk behalve roken, deel 1?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
kan ookquote:Op woensdag 21 november 2007 13:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
geen reet te doen op je werk 64 DAN MAAR ROKEN ?????
Klinkt wel kinky tochquote:Op woensdag 21 november 2007 13:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarin? De grote dating-bar?
ok, ik dacht dat het 3 maand voor het beeindigen van het contract kon.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Thnx
@NrSix, naar mijn weten kan ik dat al in december
Rokers die geen reet te doen hebben op hun werk!quote:Op woensdag 21 november 2007 13:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
geen reet te doen op je werk 64 DAN MAAR ROKEN ?????
bij t-mobile wel iddquote:Op woensdag 21 november 2007 13:42 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ok, ik dacht dat het 3 maand voor het beeindigen van het contract kon.
quote:Op woensdag 21 november 2007 13:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
bij t-mobile wel idd
maar ik ga jullie wat vroeger dan normaal verlaten, tot morgen![]()
Gast, ik heb al een vriendinquote:Op woensdag 21 november 2007 13:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt wel kinky toch![]()
Jammer dat er niemand voor jou is dan![]()
orange ook heb het pas nog gedaanquote:Op woensdag 21 november 2007 13:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
bij t-mobile wel idd
wie welquote:Op woensdag 21 november 2007 13:47 schreef lynda het volgende:
Seven
Wat een vreugde hier toch af en toe![]()
Oe 2 prive berichtjes![]()
Ik heb geen zin meeeeeeeeeeer![]()
hoe ging dat in zijn werk?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
orange ook heb het pas nog gedaan
kssst ga even snel weer met Droxz en WL flirtenquote:Op woensdag 21 november 2007 13:53 schreef lynda het volgende:
[..]
In ieder geval niet zo als wij doen
Rooktijddddddddd![]()
Ik rook teveel vandaag![]()
tot morgen, bij orange was dit ook altijd het geval.. of het moet gewijzigd zijn in de tussentijd.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
bij t-mobile wel idd
maar ben je naar een shop toegegaan of even bellen?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
3 maande van te voren verlengen en dan mag je nieuwe phone kiezen
shop zit bij ons in stadje dus even langsgelopen die kerel is knetterquote:Op woensdag 21 november 2007 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
maar ben je naar een shop toegegaan of even bellen?
ruikt lichtelijke jaloezie.. het houd je wel bezig denkquote:Op woensdag 21 november 2007 13:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
kssst ga even snel weer met Droxz en WL flirten
Roken... brr moet er niet aan denken
Jaloeziequote:
dat jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |