neuh neuh , ik zeg niets hoor........ zeg die lynda die....quote:
* Dr.Droxz weet niets van een faxquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:08 schreef lynda het volgende:
nog half uurtje
O en we zijn lastig op het werk.. wanneer de kat (baas) van huis is![]()
* lynda brabbelt iets over een fax
gek he!quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz weet niets van een fax![]()
Zie PMquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz volgens lynda moet ik jou maar gaan lastig vallen nuwat is je msn
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz volgens lynda moet ik jou maar gaan lastig vallen nuwat is je msn
Drokz heeft het al te druk met geen zin meer hebbenquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Foei LyndaJe denkt die droxz heeft nog niet genoeg te doen hahaha
das idd een tijdrovende kwestiequote:Op dinsdag 20 november 2007 15:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Drokz heeft het al te druk met geen zin meer hebben
Jij hebt het ook druk denk ik, want je blijft mijn nickname verkeerd schrijven ...quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Drokz heeft het al te druk met geen zin meer hebben
Yes!!quote:
Dude, dan moet je je nickname maar niet jatten van DJ/MC Drokz en het dan zélf verkeerd schrijven, da's verwarrendquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij hebt het ook druk denk ik, want je blijft mijn nickname verkeerd schrijven ...![]()
Wij snappen elkaarquote:
Je bent toch geen noobquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dude, dan moet je je nickname maar niet jatten van DJ/MC Drokz en het dan zélf verkeerd schrijven, da's verwarrend
zozo , biertje drinken ?? oh nee ze mag geen alcoholquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent toch geen noob![]()
damn, nog 25 minuten, dan kan ik eindelijk pleite!![]()
*en dan bijna Lynda tegenkomen, scheelt maar 5 minuten op het station hahahahaha*![]()
ga je eerderquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent toch geen noob![]()
damn, nog 25 minuten, dan kan ik eindelijk pleite!![]()
*en dan bijna Lynda tegenkomen, scheelt maar 5 minuten op het station hahahahaha*![]()
Ik ga Lynda missen, in de zin van .. zijn komt langs station X, ik ook, maar dan 5 minuten laterquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo , biertje drinken ?? oh nee ze mag geen alcohol
dan zou ik beller vragen, ik heb er geen tijd voor helaasquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:40 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dan zou ik beller vragen, ik heb er geen tijd voor helaasanders had ik het graag gedaan.
C'est moiquote:
* Bellerophon kijkt in achtertuinquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:58 schreef WhiteLightning het volgende:
nou hier geen sauna in de wijde omtrek te bekennen.![]()
denk dat ik maar even ga proberen of ik nog bier lust![]()
Er wordt wel degelijk gewerkt!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:35 schreef draculettetje het volgende:
goeie avond, kwam maar weer eens kijken maaar s'avonds wordt er zeker niet veel gewerkt
misschien morgen dan maar weer......
klaar om naar werk te gaan, geen zin weet mn taken al heb geen zin in......quote:Op woensdag 21 november 2007 07:47 schreef Bellerophon het volgende:
Waren we weer, fris en fruitig! Ok... slaperig en lui dan?
Donde esta? Waarom geen zin dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 08:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klaar om naar werk te gaan, geen zin weet mn taken al heb geen zin in......
quote:Op woensdag 21 november 2007 07:47 schreef Bellerophon het volgende:
Waren we weer, fris en fruitig! Ok... slaperig en lui dan?
Ja en?quote:
Doe je dat vaker als je iets niet kan?quote:Op woensdag 21 november 2007 08:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik kan het niet
dus ik denk zeg het ff![]()
ik kan niet vliegenquote:Op woensdag 21 november 2007 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe je dat vaker als je iets niet kan?
* Friday12 kijk aardig en vraagt beller of hij kan photosoppenquote:Op woensdag 21 november 2007 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe je dat vaker als je iets niet kan?
Spring van een dak afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |