ik wou dat ik dat kon zeggen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Jammer, wéér te lang geslapen vandaag
dude, STFU .. bijna iedereen heeft TE WEINIG geslapenquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Gegeven feit... pfff daarom verlang ik alweer naar het weekend, onbeschoft lang in bed blijven liggen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dude, STFU .. bijna iedereen heeft TE WEINIG geslapen![]()
6 uur hierquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
een leuke verjaardag?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een verjaardag zonder je spuitelf? Wat is dat nou?!?![]()
Ach doet geen zeerquote:
ik behoor tot de ik nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet echt wakker trouwens...quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:06 schreef lynda het volgende:
[..]
ik behoor tot de ik nietvan half 10 tot half 8 en nog een zombie dat dan weer wel
![]()
Natuurlijk niet, gewoon combineren!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:06 schreef unox_worst het volgende:
Zit me nu nog te vervelen en te wachten op een pokertoernooi wat om 2 uur begint, lastige is alleen dat ik om 2uur ook een vergadering heb, moet ik die afzeggen?
Goed plan, kan niet meer misgaan nuquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, gewoon combineren!
Als je ff niet weet wat je moet doen met pokeren vraag je je collega's om advies
tis beetje blauw/paars/zwartachtig uitgeslagen en 3x zo dik als normaal..quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet echt wakker trouwens...
Doet je knie het nog een beetje?
behalve als je colleca stiekem meedoed en het verkeerde tegen jou zegtquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:09 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Goed plan, kan niet meer misgaan nu![]()
Nouja, doe maar lekker rustig aan, en kijk voortaan ff uit voor je knie enzo...quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:10 schreef lynda het volgende:
[..]
tis beetje blauw/paars/zwartachtig uitgeslagen en 3x zo dik als normaal..
verder goede pijnstillersnadeel is alleen dat ik er bij loop als een
![]()
![]()
zombie
![]()
![]()
en niets kan hebben.. blij dat ik niet alleen op de zaak zit, vooral voor de klanten die bellen
![]()
Ja idd, zul je nét zien...quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
behalve als je colleca stiekem meedoed en het verkeerde tegen jou zegt
Weer geen sportschool! Shame on you!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Slecht he, gisteren ook al niet..quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Weer geen sportschool! Shame on you!
quote:
Straks pas je niet meer op je motorquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Slecht he, gisteren ook al niet..
Morgen weer een kans
Ik kom daar juist om groter te worden hoor, 93kg op 2.03m is niet zo heel zwaarquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Straks pas je niet meer op je motor
![]()
Volgens mij mag je mij niet zo he?quote:
Ooooooo!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kom daar juist om groter te worden hoor, 93kg op 2.03m is niet zo heel zwaar
Ja inderdaad, goed planquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ooooooo!!
*SmOkeZ naar sportschool duwt*
Het kan nog! Je begint pas om 14.00 uur!
Nu pas gevonden?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:40 schreef Twarres het volgende:
Geniaal topic dit!!
tevens verkapte tvp
quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:10 schreef lynda het volgende:
[..]
tis beetje blauw/paars/zwartachtig uitgeslagen en 3x zo dik als normaal..
verder goede pijnstillersnadeel is alleen dat ik er bij loop als een
![]()
![]()
zombie
![]()
![]()
en niets kan hebben.. blij dat ik niet alleen op de zaak zit, vooral voor de klanten die bellen
![]()
Okee, toegegeven, ik was het ook niet sinds het eerste deel bijquote:
ik kwam vanaf 40 meedoenquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okee, toegegeven, ik was het ook niet sinds het eerste deel bij
Het is dat Drokx me attendeerde op deze reeks anders zat ik hier nog steeds niet. Ik zit normaal gesproken echt nooit in GC
quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:21 schreef Friday12 het volgende:
lynda is je been al aant het afsterven
van alles en nog wat maar tegelijk ook nietsquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb eigenlijk al een aantal topics geen idee meer waar het over gaat hier..
En nóg heb ik geen ideequote:Op dinsdag 20 november 2007 13:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
van alles en nog wat maar tegelijk ook niet [afbeelding]
Nergens overquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb eigenlijk al een aantal topics geen idee meer waar het over gaat hier..
van alles en nog wat maar toch ook nietsquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nergens over
We lullen maar wat in de ruimte
ITérs zijn hier echt lui enzo,quote:
nog 2 weken, dan zijn het kerstkransenquote:
Het was me niet eens opgevallen dat het een andere wasquote:
wat is het toppunt van gierigheid? (slechte mop die ik hoorde op een verjaardag)quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg weet er iemand een leuke mop
ik heb hem 5 min geleden aangepast hequote:Op dinsdag 20 november 2007 14:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het was me niet eens opgevallen dat het een andere was
Anders?quote:
stok van blinde afpakken en internet bij fokkers afsluitenquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:21 schreef NrSiX het volgende:
[..]
wat is het toppunt van gierigheid? (slechte mop die ik hoorde op een verjaardag)
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
stok van blinde afpakken en internet bij fokkers afsluiten![]()
Anders als in; "hmm andersss"quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NAAR
[ afbeelding ]
Ik zie nog steeds de eerste.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NAAR
[ afbeelding ]
ik gebruik FF , en ik zie nog steeds die anderquote:
En wat wil je daarmee zeggen ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:34 schreef lynda het volgende:
Ligt gewoon aan friday seven.. het is een man remember?
* lynda geeft bloemetjequote:Op dinsdag 20 november 2007 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee zeggen ? [ afbeelding ]
dat betekent maar 1 ding heh voor morgenquote:
je gebruikt wel die emosquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee zeggen ? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:21 schreef NrSiX het volgende:
[..]
wat is het toppunt van gierigheid? (slechte mop die ik hoorde op een verjaardag)
Een pedofiel die aan een kindje vraagt "snoepje kopen?"quote:
ik zie pengo nu welquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je gebruikt wel die emos
en hoe zien jullie het nu ?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:55 schreef NrSiX het volgende:
[..]
[..]
Een pedofiel die aan een kindje vraagt "snoepje kopen?"
Matigquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:55 schreef NrSiX het volgende:
[..]
[..]
Een pedofiel die aan een kindje vraagt "snoepje kopen?"
is de boel weer gesloopt ja ??quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:08 schreef lynda het volgende:
nog half uurtje
O en we zijn lastig op het werk.. wanneer de kat (baas) van huis is![]()
* lynda brabbelt iets over een fax
wij slopen heulemaal niets!quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is de boel weer gesloopt ja ??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |