ik wou dat ik dat kon zeggen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Jammer, wéér te lang geslapen vandaag
dude, STFU .. bijna iedereen heeft TE WEINIG geslapenquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Gegeven feit... pfff daarom verlang ik alweer naar het weekend, onbeschoft lang in bed blijven liggen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dude, STFU .. bijna iedereen heeft TE WEINIG geslapen![]()
6 uur hierquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
een leuke verjaardag?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een verjaardag zonder je spuitelf? Wat is dat nou?!?![]()
Ach doet geen zeerquote:
ik behoor tot de ik nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet echt wakker trouwens...quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:06 schreef lynda het volgende:
[..]
ik behoor tot de ik nietvan half 10 tot half 8 en nog een zombie dat dan weer wel
![]()
Natuurlijk niet, gewoon combineren!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:06 schreef unox_worst het volgende:
Zit me nu nog te vervelen en te wachten op een pokertoernooi wat om 2 uur begint, lastige is alleen dat ik om 2uur ook een vergadering heb, moet ik die afzeggen?
Goed plan, kan niet meer misgaan nuquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, gewoon combineren!
Als je ff niet weet wat je moet doen met pokeren vraag je je collega's om advies
tis beetje blauw/paars/zwartachtig uitgeslagen en 3x zo dik als normaal..quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet echt wakker trouwens...
Doet je knie het nog een beetje?
behalve als je colleca stiekem meedoed en het verkeerde tegen jou zegtquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:09 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Goed plan, kan niet meer misgaan nu![]()
Nouja, doe maar lekker rustig aan, en kijk voortaan ff uit voor je knie enzo...quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:10 schreef lynda het volgende:
[..]
tis beetje blauw/paars/zwartachtig uitgeslagen en 3x zo dik als normaal..
verder goede pijnstillersnadeel is alleen dat ik er bij loop als een
![]()
![]()
zombie
![]()
![]()
en niets kan hebben.. blij dat ik niet alleen op de zaak zit, vooral voor de klanten die bellen
![]()
Ja idd, zul je nét zien...quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
behalve als je colleca stiekem meedoed en het verkeerde tegen jou zegt
Weer geen sportschool! Shame on you!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |