Zeker, eigenlijk moeten we nu de naam van het topic dus aanpassenquote:
Waarin? De grote dating-bar?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker, eigenlijk moeten we nu de naam van het topic dus aanpassen![]()
geen reet te doen op je werk 64 DAN MAAR ROKEN ?????quote:Op woensdag 21 november 2007 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen reet te doen op je werk behalve roken, deel 1?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
kan ookquote:Op woensdag 21 november 2007 13:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
geen reet te doen op je werk 64 DAN MAAR ROKEN ?????
Klinkt wel kinky tochquote:Op woensdag 21 november 2007 13:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarin? De grote dating-bar?
ok, ik dacht dat het 3 maand voor het beeindigen van het contract kon.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Thnx
@NrSix, naar mijn weten kan ik dat al in december
Rokers die geen reet te doen hebben op hun werk!quote:Op woensdag 21 november 2007 13:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
geen reet te doen op je werk 64 DAN MAAR ROKEN ?????
bij t-mobile wel iddquote:Op woensdag 21 november 2007 13:42 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ok, ik dacht dat het 3 maand voor het beeindigen van het contract kon.
quote:Op woensdag 21 november 2007 13:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
bij t-mobile wel idd
maar ik ga jullie wat vroeger dan normaal verlaten, tot morgen![]()
Gast, ik heb al een vriendinquote:Op woensdag 21 november 2007 13:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt wel kinky toch![]()
Jammer dat er niemand voor jou is dan![]()
orange ook heb het pas nog gedaanquote:Op woensdag 21 november 2007 13:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
bij t-mobile wel idd
wie welquote:Op woensdag 21 november 2007 13:47 schreef lynda het volgende:
Seven
Wat een vreugde hier toch af en toe![]()
Oe 2 prive berichtjes![]()
Ik heb geen zin meeeeeeeeeeer![]()
hoe ging dat in zijn werk?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
orange ook heb het pas nog gedaan
kssst ga even snel weer met Droxz en WL flirtenquote:Op woensdag 21 november 2007 13:53 schreef lynda het volgende:
[..]
In ieder geval niet zo als wij doen
Rooktijddddddddd![]()
Ik rook teveel vandaag![]()
tot morgen, bij orange was dit ook altijd het geval.. of het moet gewijzigd zijn in de tussentijd.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
bij t-mobile wel idd
maar ben je naar een shop toegegaan of even bellen?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
3 maande van te voren verlengen en dan mag je nieuwe phone kiezen
shop zit bij ons in stadje dus even langsgelopen die kerel is knetterquote:Op woensdag 21 november 2007 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
maar ben je naar een shop toegegaan of even bellen?
ruikt lichtelijke jaloezie.. het houd je wel bezig denkquote:Op woensdag 21 november 2007 13:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
kssst ga even snel weer met Droxz en WL flirten
Roken... brr moet er niet aan denken
Jaloeziequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |