Join the clubquote:Op woensdag 21 november 2007 08:54 schreef Dylanesque het volgende:
mogge
ik werk voor de verandering eens ook op de woensdag. En ik heb geen zin. Kutdag. Ik wil naar huis.
Hi, ho, hi-ho Silver.quote:Op woensdag 21 november 2007 08:56 schreef Lynx666 het volgende:
Hi de ho.
Ik moet zeggen dat ik me stukke beter voel dan gisteren en eergisteren!quote:Op woensdag 21 november 2007 08:54 schreef Dylanesque het volgende:
mogge
ik werk voor de verandering eens ook op de woensdag. En ik heb geen zin. Kutdag. Ik wil naar huis.
jaja vuile cheater!!!quote:Op woensdag 21 november 2007 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me stukke beter voel dan gisteren en eergisteren!
Ben niet meer alleen op mijn werk, 1 van mijn 2 collega's is er weer ..
dus hoef niet meer ALLES zelf te doen.
Lekker geslapen![]()
p.s
en WL gisteren met COD4 in de pan gehakt![]()
shop mijn ava danquote:Op woensdag 21 november 2007 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
Ben momenteel maar bezig een tekening (schets) over te tekenen in Photoshop (lineart)
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja vuile cheater!!!
haha geintje hoorik moet gewoon meer spelen, bak er niets van.
ja ik speel vrij weining. speel nog steeds vaak spearhead met mn clan.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, ik moet eerder zeggen dat ik de afgelopen dagen gewoon te veel COD4 heb gedaan hoorIn de avond zeter er gewoon steeds dik 30 man op die server, dan gaan je punten wel snel zeg!
![]()
Wachtquote:Op woensdag 21 november 2007 09:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
shop mijn ava dan
[ afbeelding ]
Das dan weer goed nieuws allemaalquote:Op woensdag 21 november 2007 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me stukke beter voel dan gisteren en eergisteren!
Ben niet meer alleen op mijn werk, 1 van mijn 2 collega's is er weer ..
dus hoef niet meer ALLES zelf te doen.
Lekker geslapen![]()
p.s
en WL gisteren met COD4 in de pan gehakt![]()
ik heb het geprobeeert te leren maar ik kreegn niet eens 2 plaatjes in 1 vensterquote:Op woensdag 21 november 2007 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wacht
Wacht
Laat me daar even over nadenken... ehr nee![]()
Als ik tijd heb zal ik het wel doen hoor, maar ben nu gewoon even met die tekening bezig, doe dat trouwens voor het eerst! Een tekening over tekenen in photoshop
Ik moest even hard op lachenquote:Op woensdag 21 november 2007 09:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb het geprobeeert te leren maar ik kreegn niet eens 2 plaatjes in 1 venster![]()
hoiquote:Op woensdag 21 november 2007 09:30 schreef lynda het volgende:
present druk
sry ik zuig op photoshopquote:Op woensdag 21 november 2007 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik moest even hard op lachen![]()
Heb nu dit met die tekening, wordt het wat?
[ link | afbeelding ]
ksst ga weg dan, wel succes met werk hequote:Op woensdag 21 november 2007 09:30 schreef lynda het volgende:
present druk
spearhead... ken ik niet?quote:Op woensdag 21 november 2007 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik speel vrij weining. speel nog steeds vaak spearhead met mn clan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |