Na SMG maakt dat toch allemaal niet meer uitquote:Op donderdag 15 november 2007 10:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ga het straks ook spelen
SMG for teh win. Alleen dat betekent nog meer achterstand voor de andere games. Ik heb nu echt tig games die ik maar heel eventjes gespeeld heb.
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:38 schreef Steve-O het volgende:
Straks maar eens bij Mediamarkt kijken of dat mooie spel er ligt . En ik wacht nogsteeds op bericht van mijn opgestuurde Wiimote (is inmiddels ook alweer een maand geleden ) Iemand ervaringen met defecte motes en opsturen ?
Bol.com kun je volgensmij altijd zo terug sturen...quote:Op donderdag 15 november 2007 11:15 schreef Enchanter het volgende:
Ik ga 's kijken of raving rabbids 2 nog kan annuleren bij bol.com , na dat verhaal van gisteren![]()
slappe tvp , ik weet het
Als partygame zou ie best te doen moeten zijn. Dat soort spellen is gewoon niet gemaakt om in je eentje te spelenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:15 schreef Enchanter het volgende:
Ik ga 's kijken of raving rabbids 2 nog kan annuleren bij bol.com , na dat verhaal van gisteren![]()
slappe tvp , ik weet het
Tja... ik zou me best kunnen vermaken in mijn eentje... vraag me alleen af voor hoelang.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als partygame zou ie best te doen moeten zijn. Dat soort spellen is gewoon niet gemaakt om in je eentje te spelen
Niet lang.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:40 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Tja... ik zou me best kunnen vermaken in mijn eentje... vraag me alleen af voor hoelang.
Maakt geen zak uit. Die balk bevat alleen 2 LED's, die door de sensor in de Wiimote opgepikt worden.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:12 schreef Steve-O het volgende:
Iemand ervaringen met de wireless sensor bar beinvloed dat nog de snelhied waarmee je gamed ?
Tja, het vlees is zwakquote:
Het is toch niet te moeilijk voor je he?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, het vlees is zwak
Maar goed, acht sterren nu. Geweldige game, maar hij is niet perfect (of ik word oud) want dat surflevel zuigt stierenballen.
Daar vond ik alleen het laatste stukje lastig, kostte me twee levens. Maar dat is ook gewoon platformactie, dat surfen was een mislukte Waverace kloon en ik laat nooit het gas los.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:06 schreef disjfa het volgende:
Je bedoelt surfen 101. Dat was echt belachelijk makkelijk. Gewoon niet alleen a ingedrukt houden, maar los laten als je een bocht ziet aankomen. Dan heb je ineens een tijd van 1.08Ik iig.
Ik vind alleen de extra galaxies die soms langskomen moeilijk. Was 20 levens krijtgeraakt in het extra level met de schuivende vloerenAlleen per leven kwijt kreeg ik er weer twee bij
groot gelijkquote:Op donderdag 15 november 2007 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar vond ik alleen het laatste stukje lastig, kostte me twee levens. Maar dat is ook gewoon platformactie, dat surfen was een mislukte Waverace kloon en ik laat nooit het gas los.
Ik had 'm ook besteld voor partygamequote:Op donderdag 15 november 2007 11:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als partygame zou ie best te doen moeten zijn. Dat soort spellen is gewoon niet gemaakt om in je eentje te spelen
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hele stad afgegaan maar ze zeggen allemaal: Nee, morgen.
Veel beter dan dat wordt het nietquote:
Sweet Sweet Galaxy viel me erg mee. In de previews zeiden ze allemaal dat dat zo moeilijk zou zijn, maar het kostte mij ook exact twee levensquote:Op donderdag 15 november 2007 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar vond ik alleen het laatste stukje lastig, kostte me twee levens. Maar dat is ook gewoon platformactie, dat surfen was een mislukte Waverace kloon en ik laat nooit het gas los.
Nee.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:58 schreef RaymanNL het volgende:
Maargoed, laten we [Wii] Super Mario Galaxy maar gebruiken om over Galaxy te praten, oké
SUPER MARIO OMG!!!1!11!!!!quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:10 schreef American_Nightmare het volgende:
-
niet overdrijven he.quote:
Boeiend, Wii.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
niet overdrijven he.
de wii is niet gelijk geweldig omdat er eindelijk 1 leuk spel is.
Ja wiisports.. mario is voor kleuters.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
niet overdrijven he.
de wii is niet gelijk geweldig omdat er eindelijk 1 leuk spel is.
Spoel jij is gauw je mond!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:31 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja wiisports.. mario is voor kleuters.
Kleuter zijn is fijnquote:Op donderdag 15 november 2007 20:31 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
4.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zit nog steeds vast bij Metroid
Die gare robot bij die eerste seed, hoeveel energypacks kun je daar al hebben? Ik heb er 4, maar daarmee kom ik iedere keer energie tekort.
Het is Raving Rabbids 2quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:07 schreef linebear het volgende:
Hoop hem straks in mijn brievenbus te vinden...
Anders ga ik maar aan Rayman 2 beginnen
Minstens een maand geledenquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:48 schreef _GdR_ het volgende:
wanneer is die kut 'win-een-wii' actie nou is afgelopen?
ik irriteer me mateloos aan de kut icoontjes
Jij hebt ook gewoon een kuticoon, daar gaan wij toch ook niet over zeiken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:48 schreef _GdR_ het volgende:
wanneer is die kut 'win-een-wii' actie nou is afgelopen?
ik irriteer me mateloos aan de kut icoontjes
Uh, yeah rightquote:Capcom business development boss Christian Svensson has revealed that Okami Wii would never had been made if you lot hadn't belly-ached about it.
He was chatting openly on the official US blog, praising you lot for being so tenacious and helping prove there was an appetite for it.
"Even before the Okami's PS2 release, the media and Capcom fans would constantly ask us if it was ever going to come to Wii, citing the interface as being ideal for the brush mechanics," chirped Svensson.
"Okami Wii specifically exists because of that direct communication, especially those we receive on our message boards (even if they're sometimes mean to us)."
You may remember us giving Okami top marks on PS2, but despite our - and many others - singing and dancing it failed to fly off of shop shelves. For Svensson, this was a problem bought about by the choice of platform.
He added: "The bulk of our core audience was thinking about new platforms. And while there are standout new IP successes like God of War that released that same year (albeit 9 months earlier than Okami), its was still an uphill battle no matter how you sliced it."
Ready at Dawn, of Daxter and God of War PSP fame, is handling the port - a relationship formed in a hotel suite at GDC back in March and helped considerably by the onset of beer.
But the choice was far from easy, according to Svensson; for a game as beloved as Okami only the best would ever be good enough for the Capcom's table [get out - Ed].
"This was never going to be a quick turn and burn cash in..." proclaimed Svensson. "The project was far too important to do anything other than applying the utmost TLC if we were going to be successful."
quote:The Wii version has no new content as Capcom feels it is big enough already, but alongside the new and naturally fitting motion-sensing controls Svensson hinted we may see some technical nips and tucks. Quick, belly-ache about 16:9 support.
So far work on Okami Wii is going swimmingly, and Svensson is confident it will be in (US) shops by next spring.
"As it stands today, the team has the game assets converted (quite the laborious process), up and running in a ported version of Clover's engine. There are still several systems getting set up properly but there's most definitely a Wii-driven Amaterasu running around Wii-rendered environments as we speak," concluded Svensson.
Voor zover ik weet kunnen die gedownloaden VC games alleen op het interne geheugen. Je kan het dus niet kopieren op de SD kaart vanwege een kopieerbeveiliging. Anders speelde iedereen nu onderhand wel alle VC gamesquote:Op zaterdag 17 november 2007 08:58 schreef HuubTuub het volgende:
Vraagje over de Wii console, ik las in de OT dat er 512mb intern geheugen in zit en 2 USB poorten opzitten, kun je ook een externe harde schijf erop aansluiten, als je het intern geheugen wilt vergroten, of kan dat alleen met de SD kaarten?
Want ik neem aan dat je via de lan of wifi verbinding games kunt downloaden/kopen.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verwelkom Mario, onze GOD
1. Super Mario Galaxy WII Nintendo 97.9%
2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time N64 Nintendo 97.5%Link
Ok, wist ik niet, heb namelijk nog geen VC Games gekopieerd, maar aangezien je het bijv. niet kan doen bij het internet kanaal, dacht ik dat het met games ook niet zou kunnenquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt games wel kopieeeren naar SD-kaart, maar alleen als backup. Ze zijn niet speelbaar vanaf de SD-kaart maar je moet ze eerst terugkopieeren naar de Wii waar ze vandaan kwamen (een andere werkt niet)
moet je m een paar keer hard in je hand slaan. of op de muur/tv/broertje/zusje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:08 schreef super-muffin het volgende:
Godver, heb ik eindelijk 2 Wiimotes, gaat er 1 stuk na een week
Hij kan wel connecten, maar hij pikt de bewegingen niet op. De andere Wiimote doet het nog perfect btw.
Dat dusquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het is Raving Rabbids 2Niet Rayman 2, Rayman 2 is een kwaliteits game die kwalitatief 10.000 keer beter is dan Raving Rabbids
Dan ben ik heeel graag een kleuterquote:Op donderdag 15 november 2007 20:31 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
aargh dat was echt het enige frustrerende moment in de hele gamequote:Op donderdag 15 november 2007 23:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zit nog steeds vast bij Metroid
Die gare robot bij die eerste seed, hoeveel energypacks kun je daar al hebben? Ik heb er 4, maar daarmee kom ik iedere keer energie tekort.
Jij leest niet vaak hehquote:Op zondag 18 november 2007 09:00 schreef HuubTuub het volgende:
deze link heb ik nog niet zien staan in de oudere topics.
Huidige Wii-bezitters die hun Wii-afstandsbedieningen gratis met de nieuwe Wii-afstandsbedieningshoes willen uitrusten kunnen hier klikken op bovenstaande link klikken, om het bestelformulier in te vullen.
En mocht het wel in oudere topics hebben gestaan, dan is het voor nieuwe Wii bezitters (zoals ik, sinds gisteren) handig om het nog eens tegen te komen.
jij blijkbaar ook niet. ´k heb de Wii sinds gisteren, dus ik kom ook pas sinds gisteren in dit topic.quote:
In de oudere topics.. Aangezien in het vorige topic zelfs nog mensen nog hun beklag erover gedaan hebben dat de bestelde Wii mote condooms nog niet binnen waren heb jij denk ik met je ogen dicht gelezen..quote:Op zondag 18 november 2007 09:00 schreef HuubTuub het volgende:
deze link heb ik nog niet zien staan in de oudere topics.
Is dat serieus?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
moet je m een paar keer hard in je hand slaan. of op de muur/tv/broertje/zusje.
dat tilt systeem wil soms vast komen te zitten oid.
Die lijkt inderdaad wel vet te worden maar ik kan nog steeds niet begrijpen waarom mensen RE4 leuk vonden.. Ik kwam niet eens verder dan het dak in het eerste dorpjequote:Op zondag 18 november 2007 13:21 schreef Devolution het volgende:
Wow, nu ik dat filmpje gezien heb lijkt RE:UC me echt supervet! Lijkt me echt zo'n arcadehallen game![]()
Eerste uur vond ik RE4 ook maar matig, daarna is het echt een geweldig spel. Je moet er een beetje in groeien.quote:Op zondag 18 november 2007 18:38 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Die lijkt inderdaad wel vet te worden maar ik kan nog steeds niet begrijpen waarom mensen RE4 leuk vonden.. Ik kwam niet eens verder dan het dak in het eerste dorpjeKomt er weer zo'n klojo met zo'n kettingzaag. BOEM Dood!!
Niet daar naar boven gaan, gewoon in het dorp blijven op dat 'plein' en iedereen afknallen. Na een tijdje gaat er een bel en gaan ze allemaal een gebouw binnen en kun je weg.quote:Op zondag 18 november 2007 18:38 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Die lijkt inderdaad wel vet te worden maar ik kan nog steeds niet begrijpen waarom mensen RE4 leuk vonden.. Ik kwam niet eens verder dan het dak in het eerste dorpjeKomt er weer zo'n klojo met zo'n kettingzaag. BOEM Dood!!
Ik vind het iig een leuk spel. Gewoon starten en met je wii mote knallen. Al is het vrij moeilijk en nèt iets te traag, maar misschien wordt het nog wel beter heb pas een half uur gespeeld ofzoquote:Op zondag 18 november 2007 13:21 schreef Devolution het volgende:
Wow, nu ik dat filmpje gezien heb lijkt RE:UC me echt supervet! Lijkt me echt zo'n arcadehallen game![]()
Zoals al eerder gezegd: Waarom zeg je dan dat er niks over staat in de oudere topics? Die moet je dan doorgelezen hebben. Iig de laatste 2 of iets in die richting. En daar wordt uitgebreid gepraat hierover. Dus ik lees wel degelijk.quote:Op zondag 18 november 2007 14:42 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
jij blijkbaar ook niet. ´k heb de Wii sinds gisteren, dus ik kom ook pas sinds gisteren in dit topic.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mijn kind heet zo, dus het is een naam.
Het spel is toch nog niet uit hier? Of heb je een gemodde Wii?quote:Op zondag 18 november 2007 19:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik vind het iig een leuk spel. Gewoon starten en met je wii mote knallen. Al is het vrij moeilijk en nèt iets te traag, maar misschien wordt het nog wel beter heb pas een half uur gespeeld ofzo
snel editen hequote:Op zondag 18 november 2007 20:59 schreef RaymanNL het volgende:
Offtopic geslowchat van de_Brandweer en PastoorPeter verwijderd.
ik heb het afgelopen week gedaan. Heb nu een 40 inch lcd en dan merk je het verschil wel. Dan is het toch wel prettig dat de wii 480P kan uitsturen. Het is kleurrijker. Ik heb niet de originele gekocht van de wii maar een ander merkt. scheelt 17 euro.quote:Op zondag 18 november 2007 22:45 schreef McGilles het volgende:
Is het trouwens de moeite waard om die Component AV cable te kopen voor de Wii?
quote:Op maandag 19 november 2007 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
100 euro
GH is vet. Serieus. Je voelt je echt cool zo met een gitaarquote:Op maandag 19 november 2007 10:57 schreef _GdR_ het volgende:
ik hoor iedereen over GH3. iedereen schijnt t geweldig te vinden maar het lijkt me echt 110% bagger.
met een wiimote sta je al voor lul maar met zo'n intertoys gitaar ben je helemaal afgeschreven. of is t stiekem wel leuk om telkens op het goede knopje te drukken?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 19 november 2007 11:21 schreef MikelenniuM het volgende:
Let ff op de tekens waar een * onder staat en zet die tekens eens achter elkaar
[ afbeelding ]
![]()
![]()
OMG. Hoe lang zal het nog doorgaan dat mensen dat vinden. Het nieuwsbericht is nu wat, 6 maanden oud ongeveerquote:Op maandag 19 november 2007 11:21 schreef MikelenniuM het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik ga maar eens bij van Leest langs. Heb voor 10 euro kortingsbonnen en ik heb er 50 euro voor mario betaald, terwijl hij nu voor 40 in hun winkels ligtquote:Op maandag 19 november 2007 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo duur als 3 zijn de vorige delen ook nog niet geweest, en dat komt echt niet omdat er nu draadloze techniek gebruikt wordt. Dat is gewoon puur omdat GH3 nu een hype is
Het is idd echt vet. Heeft er iemand nog iets gehoord of de Wii versie van GH3 die van de week uitkomt nog problemen heeft met het geluid? Had ergens gelezen dat de wii-versie alleen mono geluid aankon en door een fout geen dolby en stereogeluid? Want als die fout er nog in zit dan wacht ik wel even met de aanschaf.quote:Op maandag 19 november 2007 10:57 schreef _GdR_ het volgende:
ik hoor iedereen over GH3. iedereen schijnt t geweldig te vinden maar het lijkt me echt 110% bagger.
met een wiimote sta je al voor lul maar met zo'n intertoys gitaar ben je helemaal afgeschreven. of is t stiekem wel leuk om telkens op het goede knopje te drukken?
Die fout gaat niets eens opgelost worden volgens activisionquote:Op maandag 19 november 2007 11:32 schreef Brody het volgende:
[..]
Het is idd echt vet. Heeft er iemand nog iets gehoord of de Wii versie van GH3 die van de week uitkomt nog problemen heeft met het geluid? Had ergens gelezen dat de wii-versie alleen mono geluid aankon en door een fout geen dolby en stereogeluid? Want als die fout er nog in zit dan wacht ik wel even met de aanschaf.
Zo, jij woont ook in 1987 heh?quote:Op maandag 19 november 2007 11:21 schreef MikelenniuM het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
maatje is van plan m te kopen voor zn 360.quote:Op maandag 19 november 2007 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GH is vet. Serieus. Je voelt je echt cool zo met een gitaar
http://youtube.com/watch?v=_ZutgOyA9EY
bron?quote:Op maandag 19 november 2007 11:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die fout gaat niets eens opgelost worden volgens activision
quote:Op maandag 19 november 2007 11:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Zo, jij woont ook in 1987 heh?
Wii versie wordt toch 90 Euro?quote:Op maandag 19 november 2007 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
100 euro
quote:Op maandag 19 november 2007 11:21 schreef MikelenniuM het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:I just went to Toys 'r' Us for the start of the buy two get one free Wii game promotion. The TRU near me opens at 9:00 am on Sunday, so I got there at 9:00. The doors were not yet open and there were 150+ people lined around the building. Apparantly these people knew they had Wii's in stock, and there was a TRU employee outside handing out barcoded tags to the people in line. I was the only person there who did not buy a Wii console. Almost all of these people called friends and told them "They have them in stock now, get up here". I knew there was a large number of people looking for Wii's, but did not expect this.
Every person in line bought 3 or 6 games with their Wii, almost all of them had Wii Play in the mix. Tons of nunchucks were selling, as well as handfuls of GHIII, DDR Wii, Mario & Sonic, Mario Party 8, Zelda, Mario Strikers, RRRR1&2, Sims, Madden, Tiger Woods, Harry Potter, Big Brain, SPMario, even shovelware (Bee Movie, Donkey Kong Barrel Blast, Barbie, Disney Princesses, etc). They completely sold out of both Tony Hawk titles, MOH:Heroes, Resident Evil 4, Resident Evil:UC, Lego Star Wars, Legend of Spyro (why?), Playground and more. They had already sold out of Galaxy, or every person in line would have bought that as well. The most asked about games seemed to be Lego SW, Galaxy, Carnival Games, WiiPlay, Zelda, GHIII.
I saw 2 great games get passed on by most (Zack & Wikki, MLB Power Pro's). I directed a few people to them based off what they had in their hands, so they moved 3 or 4 of these titles each. It was like a TRU Black Friday, but it was all Wii.
Lots of DS & GBA games were picked up as well.
I went with 4 games in mind (2 for my kids, 2 for me) and had my Galaxy $25 gift card in hand. I wanted RE:UC, MOH:Heroes for myself, Mario & Sonic, & DDRWii for my kids. Most games sold out before I got to them (RE:Uc & DDR were snapped up quickly. I did get MOH:H, & Mario & Sonic. I picked up RRRR2, but plan on exchanging it when they get some more titles back in.
I was there for an hour and 45 minutes (in line) and saw not one Ps3 game sell, and only 1 360 title. No other consoles sold. Funny, not 1 copy of Wii Tomb Raider sold either (but Spyro did, go figure).
If there is a mass of stock like this in the next few weeks the numbers are going to be insane. It did make me sad to see people picking up crap games like DDBB over Z&W, but these were obviously not informed buyers.
What struck me talking to a few of them is that most of them had been looking for a Wii for almost 3 to 6 months, almost every one of them left almost skipping in happiness.
The Wii "fad" is nowhere near ending. Especially with the good games that just hit the market, and are coming. WiiFit is going to bring a whole other type of consumer in the mix. I'm already a believer, but even the most bitter non-believer fanboys would have to concede the excitement is there if they witnessed the Wii Chaos today.
There were 50 people behind me in line when I left, there were not enough Wii's for them all, but many were buying games at the sale price because they planned on getting a Wii before the holiday.
quote:I just got a call from a friend who shopped at a TRU across town, exact same scenario there, he got RE:UC, RRRR2, & Mario Strikers , he wanted MOH:Heroes but his location was sold out. They were sold out of Galaxy at his location as well.
He had to wait in line an hour to check out.
I asked if other systems or games were selling there, he did not pay attention.
His TRU was in Jacksonville, Florida, mine was in Orange Park, Fl.
quote:Another friend just called me from the Orange Park Fl TRU (where I was at 9am). It's not crazy now, there are people shopping for Wii games, but the line and crowd has died down since they are long sold out of the Wii's. It looks like they had approximately 150-200 consoles. Sold out in less than 2 hours.
The game situation is looking pretty empty currently, though my friend said they were restocking "for display only" boxes. I will check them out again this week on new release day before the sale ends. I don't know if he is going to get what he went in for, he might have to try early in the week upon restock.
I wonder if they will hold off putting new releases out until after the B2G1F sale is over. I hope not
quote:I went to TRU today with the express idea of getting Mario Galaxy GH3 and MOHH2. When I got there they were sold out of Galaxy. The reason?
They had a shipment of 87 Wii's this morning, opened at 9am and had every single one sold by 9:30. They clerk said every person bought Mario until they ran out of stock. This was around noon.
I still made out like a bandit though, instead of Galaxy I bought another GH3 for my sisters and got a third one free. Then I bough MoHH2, BWii, and UC.
Recap: 3 GH3, MoHH2, BWii, UC all for 285.00. (I also got 2 gift cards for $10 using coupons from the paper) so 265.00 total.
quote:"We got 118 Wiis to sell this morning, and all of these Wiis were sold immediately. I am not entirely sure if all of these were "tagged" by the time we opened (meaning, someone was already there just waiting to check out) or if it was 10-15 minutes after we opened, but regardless, by the time we had checked the first 110 people out, the last 8 were already called for.
The games were just as bad: it's easier to list what games I have left than to list what games I don't. Many of the people buying systems bought 6-9 games. Many people came in after them to buy more. I'm out of all these games, for sure:
Super Mario Galaxy
Guitar Hero III
Dance Dance Revolution
Zelda:TP
Metroid Prime
Need for Speed: Pro Street
Battalion Wars
Medal of Honor: Heroes 2
Resident Evil: Umbrella Chronicles
Mario and Sonic at the Olympic Games
Smarty Pants
Rayman: Raving Rabbids 2
Lego Star Wars: The Complete Saga
Naruto: Clash of the Ninja Revolution
MySims
Sims 2: Castaway
EA Playground
Carnival Games
MLB Power Pros
Mario Strikers Charged
Uitverkocht? Bij de E-Plaza lagen er afgelopen zaterdag nog wel een stuk of 15.... ik ga nooit meer pre-orderen in elk gevalquote:Op maandag 19 november 2007 19:28 schreef EvilMarc het volgende:
WTF!
Gekkenhuis, maar Super Mario Galaxy is geen wonder dat die meteen uitverkocht is want die game is gewoon bijna perfect![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 18:46 schreef depax het volgende:
btw mensen er is een 2 halen een betalen wii actie geweest bij de Toys r us in America en iemand was gaan kijken is toch niet normaal als je dit zo leest:
nog even als voetnoot toys r us ( nintendo grootste verkoper in de wii markt ongeveer 3 tot 5 % van alles wii wordt daar gehaald) heeft besloten geen cijfers meer te geven aan de NPD ( onderzoeks bureau voor verkoopaantallen in amerika net zoals media create in japan en gfk in europa)
Met andere woorden dit alles wordt vanuit NPD nu geschat. Je zal dus ongelofelijk verschillen gaan krijgen met wat de NPD uitgeeft en wat bijvoorbeeld vgchartz ( ja hij onderzoekt het zelf ) of de console makers zelf bekend maken.
Nu het verhaal:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
goh moet ik het dan in stukjes knippen of misschien vertalenquote:
Nederland is toch sony ( ps3) land had ik zo het gevoel.quote:Op maandag 19 november 2007 23:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, dat het goed verkoopt weet ik ook. Wij zijn al door onze voorraad heen (90 stuks in 3 dagen), dat is al bijna net zoveel als Halo 3 sinds de launch
Das dus net als de NPD geen TRU en walmart data gebruiken...quote:Op maandag 19 november 2007 23:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, is een groothandel.
Gewoon met meerdere personen inkopenquote:Op maandag 19 november 2007 23:04 schreef neo2000 het volgende:
Bij van leest hier ook een Wii games 3=2 aktie.. Er zijn wel leuke games uit op het moment, maar goed, 3 = 2..
wtf, 350.000 wii's in een week?quote:Op maandag 19 november 2007 23:27 schreef depax het volgende:
uk rond de 70000 in 2 dagen ( games krijg je in de uk echt niet mee voor releasedate)
US 600000 smg's verkocht in week tegen over 350000 wii's
Je had Super Mario Galaxy ook een week later kunnen halenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:37 schreef Lexie het volgende:
Gisteren Guitar Hero 3 gaan reserveren. Oww, wat heb ik er zin in!
Wel jammer dat SMG en GH3 een week na elkaar uitkomen, anders had ik ze tegelijk bij van Leest kunnen scoren en een gratis game mee kunnen nemen.
Er zijn nou eenmaal dingen die in theorie mogelijk lijken, maar in praktijk onhaalbaar zijn. Een week wachten op SMG is daar één vanquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je had Super Mario Galaxy ook een week later kunnen halen
Oh ja, dat plein.. Daar heb ik m'n Wiimote weggelegd en heb ik niet meer gespeeld sindsdien..quote:Op zondag 18 november 2007 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet daar naar boven gaan, gewoon in het dorp blijven op dat 'plein' en iedereen afknallen. Na een tijdje gaat er een bel en gaan ze allemaal een gebouw binnen en kun je weg.
Daar heb je een punt, ik had het kunnen weten. Pareltjes mogen niet blijven liggenquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:18 schreef Lexie het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal dingen die in theorie mogelijk lijken, maar in praktijk onhaalbaar zijn. Een week wachten op SMG is daar één van.
Je moet een extra controller kopen. Als je wil boksen ook nog een extra nunchuck.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:43 schreef Jeroen_M het volgende:
Bij dat starterspakket, zit daar genoeg in om met 2 man te gamen? Of moet je als je met 2 wilt tenissen een extra controller kopen?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:43 schreef Jeroen_M het volgende:
Bij dat starterspakket, zit daar genoeg in om met 2 man te gamen? Of moet je als je met 2 wilt tenissen een extra controller kopen?
Je moet dan inderdaad een extra controller kopen. Of eventueel Wii Play, dan heb je gelijk weer een extra schijfje met wat (mini)games erop.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:43 schreef Jeroen_M het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2007 23:04 schreef neo2000 het volgende:
Bij van leest hier ook een Wii games 3=2 aktie.. Er zijn wel leuke games uit op het moment, maar goed, 3 = 2..
Oh ja, dat was het..quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:52 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
![]()
Volgens de site van Van Leest is het 50% korting op je 3e spel.
Ja maar 16% korting is heel iets anders dan 33% kortingquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:31 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het..Ennieweejs, scheelt toch weer, mocht je veel spullen willen.
![]()
Ik haal haar er liever úitquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:16 schreef Nebo het volgende:
Daar wil ik mijn vriendin wel eens in stoppen
ik stop m liever erin.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:16 schreef Nebo het volgende:
Daar wil ik mijn vriendin wel eens in stoppen
Bij mij in de winkel hebben we laatst een aantal controllers los en een aantal met Wii play binnengehad hoor.quote:
dingen zijn gewoon te krijgen. ze verkopen ze zelfs bij ons in de videotheek.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Online is hij gewoon volop verkrijgbaar.
De Wiimotes en nunchucks zijn gewoon weer te koop hoorquote:
Volgens mij is ze geeneens japanse, ze ziet er iig niet erg japans uit kwa gezicht. Die link die bij het plaatje staat eindigt ook op .se dus eerder dat het ergens uit scandinavie komt (zeker aangezien mp niet erg populair is in Japan en mp3 daar nog geeneens uit is volgens mij).quote:Op woensdag 21 november 2007 11:13 schreef Lexie het volgende:
[..]
Gekke Jappaners, die geblondeerde haren en blauwe lenzen ook.
[ afbeelding ]
Tsjah, ik lees hier verschillende verhalen over.. Het verschil in prijs is wel groot. Ik heb er uiteindelijk voor gekozen een originele kabel te kopen, omdat ik bij meerdere mensen hier op fok heb gelezen over problemen er weer mee..quote:Op woensdag 21 november 2007 19:14 schreef Chocobo het volgende:
Zou er veel verschil zitten tussen een Nintendo component kabel of een third party kabel?
Thanks!!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, ik lees hier verschillende verhalen over.. Het verschil in prijs is wel groot. Ik heb er uiteindelijk voor gekozen een originele kabel te kopen, omdat ik bij meerdere mensen hier op fok heb gelezen over problemen er weer mee..
Echter, in het grote wii/gamecube ervaringen topic op tweakers is de algehele conclusie weer dat het niets uit maakt..
Ik heb er pers. nog geen spijt van een originele kabel te kopen. Heb ook imitaties in handen gehad, maar als je dan die neppe vergulde plugjes ziet dan heb ik m'n bedenkingen al.. Plus, als je tijden zit te tobben en maar steeds geen goed beeld hebt, en het blijkt na veel tijd en moeite aan je kabeltjes te liggen, tsjah, ik baal dan wel. Had ook helemaal nog geen ervaring met component aansluitingen, dus had ook weinig referentiemateriaal. Dan maar het zekere voor het onzekere.![]()
Pas al iedereen uit ongeduld wiipunten koopt en daarmee de meeste internetshop spullen koopt en dat er geen stijgende lijn meer te zien is in het verkoop. Dan, maar dan! kun je sterren omruilen tegen woekerprijzen.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:
hopelijk gaan ze nu eindelijk eens sterren voor wiipunten omruilen mogelijk maken
Iedereen heeft bijna een jaar geleden een overeenkomst getekend dat we deze punten binnen een jaar moesten opmaken. Weet iemand dat nog?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Pas al iedereen uit ongeduld wiipunten koopt en daarmee de meeste internetshop spullen koopt en dat er geen stijgende lijn meer te zien is in het verkoop. Dan, maar dan! kun je sterren omruilen tegen woekerprijzen.
Again!quote:
Zo zit het:quote:Op woensdag 21 november 2007 23:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Iedereen heeft bijna een jaar geleden een overeenkomst getekend dat we deze punten binnen een jaar moesten opmaken. Weet iemand dat nog?
Dat jaar zit er al bijna op volgens mij, misschien nog een paar maanden en dan zijn we ze dus gewoon kwijt als we ze met de nieuwe site niet kunnen ruilen
quote:Let er ook op dat wanneer je je Nintendo-lidmaatschap voortzet, je sterren voortaan 24 maanden nadat ze toegevoegd zijn, komen te vervallen. Alle sterren die je voor de introductie van de nieuwe Algemene Voorwaarden verzameld hebt, vervallen 12 maanden na de introductie van deze nieuwe Algemene Voorwaarden. Dit zal niet voor 1 juni 2008 gebeuren.
So truequote:Op donderdag 22 november 2007 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat spel...Echt, die 10-en zijn het zooooo waard
![]()
Nou ik heb een third party kabel en het werkt gewoon. je betaald gewoon het dubbele voor de merknaamquote:Op woensdag 21 november 2007 20:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, ik lees hier verschillende verhalen over.. Het verschil in prijs is wel groot. Ik heb er uiteindelijk voor gekozen een originele kabel te kopen, omdat ik bij meerdere mensen hier op fok heb gelezen over problemen er weer mee..
Echter, in het grote wii/gamecube ervaringen topic op tweakers is de algehele conclusie weer dat het niets uit maakt..
Ik heb er pers. nog geen spijt van een originele kabel te kopen. Heb ook imitaties in handen gehad, maar als je dan die neppe vergulde plugjes ziet dan heb ik m'n bedenkingen al.. Plus, als je tijden zit te tobben en maar steeds geen goed beeld hebt, en het blijkt na veel tijd en moeite aan je kabeltjes te liggen, tsjah, ik baal dan wel. Had ook helemaal nog geen ervaring met component aansluitingen, dus had ook weinig referentiemateriaal. Dan maar het zekere voor het onzekere.![]()
Fuck it. Ik speel Episode 1 uit, en daarna komt Mario.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
No kiddin´quote:Op donderdag 22 november 2007 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
Ja bij de launch vorig jaar ivm Zelda,... daarna verkocht ivm goede games gebrek. Nu vanwege Mario en Metroid koop ik er weer eenquote:Op woensdag 21 november 2007 23:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nu pas? Ik dacht dat je 'm al had.
Hmmz, en een spel als Super Mario Galaxy, is dat daar een beetje op te spelen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ligt eraan wat je gaat spelen, Wii Sports is prima te doen op 37 cm. Als je Super Paper Mario gaat spelen wordt het al lastiger aangezien daar veel tekst in gebruikt wordt
Gewoon niet doen, je krijgt er spijt vanquote:Op donderdag 22 november 2007 23:56 schreef Djeez het volgende:
Ik had even een vraagje. Ik zat erover te denken om na de feestdagen een Wii aan te schaffen. Nu heb ik hier nog twee in onbruik geraakte tv's staan, met elk een Scart-ingang. De ene heeft een beelddiagonaal van 37cd, de andere van 55. Nu is mijn vraag of het een beetje spelen is met de Wii op een 37cn, aangezien deze veel makkelijker in de huiskamer past. De 55cm is nml zo'n lomp geval. Welke kan ik het beste gebruiken?
50" minimaal. Sorryquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hmmz, en een spel als Super Mario Galaxy, is dat daar een beetje op te spelen?
Spijt van de Wii of de tv?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, je krijgt er spijt van![]()
![]()
Wiiquote:
Je fokt eerst de ps3 topics op en nu kom je ook nog een keer de wii topics verpestenquote:
Hahaha 3 woorden ...GROW UP huilebalkquote:Op vrijdag 23 november 2007 02:09 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je fokt eerst de ps3 topics op en nu kom je ook nog een keer de wii topics verpestenBlijf gewoon weg.
En de wii op een kleine tv. gewoon doenErgste wat kan gebeuren is dat je plezier hebt.
De reactie van de beste 12 jarigequote:Op vrijdag 23 november 2007 02:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hahaha 3 woorden ...GROW UP huilebalk![]()
![]()
Nee jij bent ook lekker volwassen bezigquote:Op vrijdag 23 november 2007 02:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
![]()
Iemand netjes vragen om op te rotten heeft niks te maken met opgroeien.quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
![]()
FPS speel ik (op Metroid na) wel op de 360. Wii heb ik toch voor de originelere spellen. Ik denk dat, na Mario, Zak en Wiki mijn volgende aankoop wordt. En Raving Rabbits als die ooit eens goedkoper wordt.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:51 schreef speknek het volgende:
Op IGN staat de eerste gameplay-footage van Brothers in Arms: Road to Hill 30. Het is nogal bummer dat we de game krijgen nadat Hell's Highway (dat zich afspeelt in Nederland) al voor de andere console's is uitgekomen, maar toch. Graphics zien er, vergeleken bij de andere WW2 games, behoorlijk goed uit, wel nog wat modderige textures, en natuurlijk heel veel minder dan die van de andere consoles, maar toch best leuk.
Lijkt me ook vooralsnog verreweg de verstandigste keuze. Misschien als er ooit eens een FPS komt waarbij de motion control meer biedt dan de graphics, dat je dan naar de Wii moet kijken. Maar nu kun je inderdaad beter BIA Hell's Highway dan Road to Hill 30 spelen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
FPS speel ik (op Metroid na) wel op de 360. Wii heb ik toch voor de originelere spellen. Ik denk dat, na Mario, Zak en Wiki mijn volgende aankoop wordt. En Raving Rabbits als die ooit eens goedkoper wordt.
Eens, tis 1 grote pixel partyquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:41 schreef De_Brandweer het volgende:
Ach een kleine tv is mischien juist beter op de wii. dan valt het minder op hoe ongelovenlijk lelijk de graphics zijn. Toen ik nog een kleinere tv had vielen de graphics mij echt mee, ik vond het mischien zelfs wel mooi. Maar nu ik zon gruwelijke HDtv heb zie je pas hoe lelijk de graphics zijn.
Eensch!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:53 schreef BroesWillems het volgende:
Mario ziet er super uit op een HDTV!![]()
Ik neem aan dat jij de Wii wel via component aansluit en 480P instellingen geconfigureerd heb toch? Zo ja,.. en nog kutbeeld? Koop dat een HDTV met betere scaling,... Mario ziet er fantastisch uit op een HDTV !!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:41 schreef De_Brandweer het volgende:
Ach een kleine tv is mischien juist beter op de wii. dan valt het minder op hoe ongelovenlijk lelijk de graphics zijn. Toen ik nog een kleinere tv had vielen de graphics mij echt mee, ik vond het mischien zelfs wel mooi. Maar nu ik zon gruwelijke HDtv heb zie je pas hoe lelijk de graphics zijn.
Wordt het niet eens tijd om je eens grondig te laten onderzoeken ''60+ geen vereiste''quote:
Topics nog wel poeh poeh.. wat een kut leven moet je wel niet hebben, last hebben van vergeetachtigheid en daarboven op ook nog eens dingen zien die er niet zijn.quote:en nu kom je ook nog een keer de wii topics verpestenBlijf gewoon weg.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
De reactie van de beste 12 jarigeHave fun.
ik dacht dat jij een grote HDtv had?quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:35 schreef De_Brandweer het volgende:
ach mijn tv heb maar 1 speaker onder het beeld dus volgens mij boeit het voor mij dan niks dat het mono is. toch?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:02 schreef EvilMarc het volgende:
Chocobo, toffe naam!
quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:35 schreef De_Brandweer het volgende:
ach mijn tv heb maar 1 speaker onder het beeld dus volgens mij boeit het voor mij dan niks dat het mono is. toch?
Hier klopt iets niet! Vertel ons de waarheid!quote:Maar nu ik zon gruwelijke HDtv heb zie je pas hoe lelijk de graphics zijn.
Probeer het nu niet af te wimepelen met sarcasme.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:32 schreef De_Brandweer het volgende:
oke jullie hebben me door! Ik zit hier te spelen op een 15" tv met mono geluid
![]()
Ik heb niet eens een scart ingang ik heb zon appart stekkertje moeten kopen zodat ik hem aan kan sluiten via dat kabeltje waar je ook tv mee ontvangt.
Ziet er best leuk uit. Gewoon een toffe 2D space-achtige shooterquote:
paupersquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef Promoth het volgende:
Misschien ben ik ook wel van plan om deze wii aan te schaffen, nu is mijn vraag. de reactie tussen de wii en de afstandbediening (zeg maar), is dit direct en mooi precies of is dit gewoon gigantisch lastig?
En kun je spellen downloaden en die op dvd gooien en draait hij dan daarop, of moet hij netzoals de andere consoles bewerkt worden?
thanx!
Tsjah, dit hier vragen schiet je ook niet echt iets mee op, aangezien de policy dit niet echt toelaat hier. Koop gewoon spellen, dan hebbie er ten eerste meer en langer plezier van, ten tweede stimuleer je de makers ook nog eens software te blijven ontwikkelen. Als je dat niet begrijpt ben je gewoon Nintendo onwaardig (aangezien de games gewoon op een heel eigen niveau staan..quote:
Mwha, dit soort games hebben XBX live arcade wel groot gemaakt.. En daar kan Big Ol Ninty dan nog wel even een puntje aan zuigen.. Immer, deze game moet ghet vooral hebben van verslavende gameplay en laat Nintendo daar nu net het sterkst in zijn.. Ik sta er dus niet van te kijken dat die game op de Wii uit komt.. Simpele, cleane fun.quote:
Dat is zoiets als aan eerlijke forenzen die enigszins balen van de hoge kosten van hun kaartjes, vragen wanneer je het beste zwart kunt rijden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef Promoth het volgende:
En kun je spellen downloaden en die op dvd gooien en draait hij dan daarop, of moet hij netzoals de andere consoles bewerkt worden?
Je mag nog steeds geen illegale dingen gaan doen hoorquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:15 schreef Promoth het volgende:
Een forum is om dingen met elkaar te delen en vragen te stellen/beantwoorden, jullie volk verziekt het hele forum gebeuren, dank je!
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:15 schreef Promoth het volgende:
stelletje losers bij elkaar ook, als ik dingen vraag omdat ik dat wil weten, wil nog niet zeggen dat ik dat ook wil gaan gebruiken, en ja misschien wel, misschien niet. gaat het niet om, als ik op dit forum een vraag stel, mag ik er van uit gaan, dat ik daar normaal antwoord op krijg, maar blijkbaar laat het niveau daar niet tot toe, sorry hoor. maar laat maar! Echte fok!losers....
Tsjah, en dat komt dan van een user die niet eens kan lezen..quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, dit hier vragen schiet je ook niet echt iets mee op, aangezien de policy dit niet echt toelaat hier.
Ik heb er zelf nu ook een en heb ook twee jongens,... een van 2 en een van 4. De Virtual Store bied dan veel uitkomst. Heb Mario 64 gedownload voor 10 euro en daar genieten ze voorlopig onwijs van. Zelf zit ik aan de Mario Galaxyquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:20 schreef Djeez het volgende:
Maarree, welke games zijn echt geschikt voor de wat jongere kinderen?
De bijgeleverde Wiisports is leuk voor de kids, of Wiiplay, of de Lego Starwars sagaquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:20 schreef Djeez het volgende:
ik denk dat ik toch maar zo'n Wii ga aanschaffen, zeker ook om het feit dat ik een dochtertje van twee jaar heb en Nintendo de enige fabrikant is die ook spellen voor de wat kleinere kinderen op de markt brengt. En de Wii is goed voor de beweging natuurlijk!Maarree, welke games zijn echt geschikt voor de wat jongere kinderen?
Die is zeker wel leuk. Verwacht alleen niet 1:1 realistisch lightsaberbesturing.quote:Op zondag 25 november 2007 13:50 schreef neo2000 het volgende:
Lego Star wars gaat/is volgens mij echt wel leuk.. heb zin in die game als ik dit bekijk:
http://www.gametrailers.com/player/22919.html
Nee, maar als je verwacht dat er uberhaubt 1 game is welke de wii mote gestures 1:1 overneemt, dan zit je er al naast imho.. Het hele ding is niet zo precies als ik in eerste instantie dacht..quote:Op zondag 25 november 2007 16:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die is zeker wel leuk. Verwacht alleen niet 1:1 realistisch lightsaberbesturing.
Dat is wel jammer ja. Toen de controller aangekondigd werd, leek het echt heel wat meer te zijn. Veel games komen helaas niet verder dan wat schudden met de wiimote en dat resulteert dan in een beweging.quote:Op zondag 25 november 2007 17:34 schreef neo2000 het volgende:
Nee, maar als je verwacht dat er uberhaubt 1 game is welke de wii mote gestures 1:1 overneemt, dan zit je er al naast imho.. Het hele ding is niet zo precies als ik in eerste instantie dacht..
Wat dacht je van hetgene wat Nintendo al maanden belooft, de site update. Dus de stap dat er wii points komen is dichterbij!quote:Op zondag 25 november 2007 20:57 schreef speknek het volgende:
wat?
Oh okee, net stond er nog 404 not found.quote:Op zondag 25 november 2007 21:04 schreef Slein83 het volgende:
Wat dacht je van hetgene wat Nintendo al maanden belooft, de site update. Dus de stap dat er wii points komen is dichterbij!
quote:Op zondag 25 november 2007 21:25 schreef EvilMarc het volgende:
web 3.0?
Ik ben er ook geen fan van, 2.0 vind ik ook al niet zo eigenlijk. Maar ik denk wel dat web 3.0 zo zal worden.quote:Op zondag 25 november 2007 22:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh okee, net stond er nog 404 not found.
[..].
Ik heb hem wel gescoord in Nijmegenquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:33 schreef Brody het volgende:
GH3 is een must-have, alleen hij is inderdaad nergens (in Nijmegen) te krijgen.
"it's not a bug, it's a feature"quote:Op maandag 26 november 2007 11:22 schreef newguy het volgende:
Dat hoort zo, moet je de HD functie volgens mij weer terugzetten naar gewoon 60 of 50.
Maar hij doet het hier dan toch wel gewoon? Maar dan alleen met spellen uit amerika?quote:Op maandag 26 november 2007 19:48 schreef De_Brandweer het volgende:
Niet regiovrij.
Dan haal ik 'm in Zoetermeer, thnxquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:41 schreef Ludacriss het volgende:
Resident Evil: Umbrella Chronicles :
39 euro bij de Media markt volgens mij. Hier in Den Haag en Zoetermeer tenminste.
Nee valt behoorlijk tegen. Wii zou de party console worden. Maar na Wii Sports is er eigenlijk niets meer gekomen wat de moeite waard is, en Wii Sports zelf is ook oudbakken geraakt. Ik wil Rock Bandquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:50 schreef De_Brandweer het volgende:
RE:UC lijkt mij niks als ik de reviews zo lees. Wachten op de eerste goede multiplayer game duurt lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |