Na SMG maakt dat toch allemaal niet meer uitquote:Op donderdag 15 november 2007 10:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ga het straks ook spelen
SMG for teh win. Alleen dat betekent nog meer achterstand voor de andere games. Ik heb nu echt tig games die ik maar heel eventjes gespeeld heb.
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:38 schreef Steve-O het volgende:
Straks maar eens bij Mediamarkt kijken of dat mooie spel er ligt . En ik wacht nogsteeds op bericht van mijn opgestuurde Wiimote (is inmiddels ook alweer een maand geleden ) Iemand ervaringen met defecte motes en opsturen ?
Bol.com kun je volgensmij altijd zo terug sturen...quote:Op donderdag 15 november 2007 11:15 schreef Enchanter het volgende:
Ik ga 's kijken of raving rabbids 2 nog kan annuleren bij bol.com , na dat verhaal van gisteren![]()
slappe tvp , ik weet het
Als partygame zou ie best te doen moeten zijn. Dat soort spellen is gewoon niet gemaakt om in je eentje te spelenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:15 schreef Enchanter het volgende:
Ik ga 's kijken of raving rabbids 2 nog kan annuleren bij bol.com , na dat verhaal van gisteren![]()
slappe tvp , ik weet het
Tja... ik zou me best kunnen vermaken in mijn eentje... vraag me alleen af voor hoelang.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als partygame zou ie best te doen moeten zijn. Dat soort spellen is gewoon niet gemaakt om in je eentje te spelen
Niet lang.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:40 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Tja... ik zou me best kunnen vermaken in mijn eentje... vraag me alleen af voor hoelang.
Maakt geen zak uit. Die balk bevat alleen 2 LED's, die door de sensor in de Wiimote opgepikt worden.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:12 schreef Steve-O het volgende:
Iemand ervaringen met de wireless sensor bar beinvloed dat nog de snelhied waarmee je gamed ?
Tja, het vlees is zwakquote:
Het is toch niet te moeilijk voor je he?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, het vlees is zwak
Maar goed, acht sterren nu. Geweldige game, maar hij is niet perfect (of ik word oud) want dat surflevel zuigt stierenballen.
Daar vond ik alleen het laatste stukje lastig, kostte me twee levens. Maar dat is ook gewoon platformactie, dat surfen was een mislukte Waverace kloon en ik laat nooit het gas los.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:06 schreef disjfa het volgende:
Je bedoelt surfen 101. Dat was echt belachelijk makkelijk. Gewoon niet alleen a ingedrukt houden, maar los laten als je een bocht ziet aankomen. Dan heb je ineens een tijd van 1.08Ik iig.
Ik vind alleen de extra galaxies die soms langskomen moeilijk. Was 20 levens krijtgeraakt in het extra level met de schuivende vloerenAlleen per leven kwijt kreeg ik er weer twee bij
groot gelijkquote:Op donderdag 15 november 2007 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar vond ik alleen het laatste stukje lastig, kostte me twee levens. Maar dat is ook gewoon platformactie, dat surfen was een mislukte Waverace kloon en ik laat nooit het gas los.
Ik had 'm ook besteld voor partygamequote:Op donderdag 15 november 2007 11:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als partygame zou ie best te doen moeten zijn. Dat soort spellen is gewoon niet gemaakt om in je eentje te spelen
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hele stad afgegaan maar ze zeggen allemaal: Nee, morgen.
Veel beter dan dat wordt het nietquote:
Sweet Sweet Galaxy viel me erg mee. In de previews zeiden ze allemaal dat dat zo moeilijk zou zijn, maar het kostte mij ook exact twee levensquote:Op donderdag 15 november 2007 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar vond ik alleen het laatste stukje lastig, kostte me twee levens. Maar dat is ook gewoon platformactie, dat surfen was een mislukte Waverace kloon en ik laat nooit het gas los.
Nee.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:58 schreef RaymanNL het volgende:
Maargoed, laten we [Wii] Super Mario Galaxy maar gebruiken om over Galaxy te praten, oké
SUPER MARIO OMG!!!1!11!!!!quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:10 schreef American_Nightmare het volgende:
-
niet overdrijven he.quote:
Boeiend, Wii.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
niet overdrijven he.
de wii is niet gelijk geweldig omdat er eindelijk 1 leuk spel is.
Ja wiisports.. mario is voor kleuters.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
niet overdrijven he.
de wii is niet gelijk geweldig omdat er eindelijk 1 leuk spel is.
Spoel jij is gauw je mond!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:31 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja wiisports.. mario is voor kleuters.
Kleuter zijn is fijnquote:Op donderdag 15 november 2007 20:31 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
4.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zit nog steeds vast bij Metroid
Die gare robot bij die eerste seed, hoeveel energypacks kun je daar al hebben? Ik heb er 4, maar daarmee kom ik iedere keer energie tekort.
Het is Raving Rabbids 2quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:07 schreef linebear het volgende:
Hoop hem straks in mijn brievenbus te vinden...
Anders ga ik maar aan Rayman 2 beginnen
Minstens een maand geledenquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:48 schreef _GdR_ het volgende:
wanneer is die kut 'win-een-wii' actie nou is afgelopen?
ik irriteer me mateloos aan de kut icoontjes
Jij hebt ook gewoon een kuticoon, daar gaan wij toch ook niet over zeiken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:48 schreef _GdR_ het volgende:
wanneer is die kut 'win-een-wii' actie nou is afgelopen?
ik irriteer me mateloos aan de kut icoontjes
Uh, yeah rightquote:Capcom business development boss Christian Svensson has revealed that Okami Wii would never had been made if you lot hadn't belly-ached about it.
He was chatting openly on the official US blog, praising you lot for being so tenacious and helping prove there was an appetite for it.
"Even before the Okami's PS2 release, the media and Capcom fans would constantly ask us if it was ever going to come to Wii, citing the interface as being ideal for the brush mechanics," chirped Svensson.
"Okami Wii specifically exists because of that direct communication, especially those we receive on our message boards (even if they're sometimes mean to us)."
You may remember us giving Okami top marks on PS2, but despite our - and many others - singing and dancing it failed to fly off of shop shelves. For Svensson, this was a problem bought about by the choice of platform.
He added: "The bulk of our core audience was thinking about new platforms. And while there are standout new IP successes like God of War that released that same year (albeit 9 months earlier than Okami), its was still an uphill battle no matter how you sliced it."
Ready at Dawn, of Daxter and God of War PSP fame, is handling the port - a relationship formed in a hotel suite at GDC back in March and helped considerably by the onset of beer.
But the choice was far from easy, according to Svensson; for a game as beloved as Okami only the best would ever be good enough for the Capcom's table [get out - Ed].
"This was never going to be a quick turn and burn cash in..." proclaimed Svensson. "The project was far too important to do anything other than applying the utmost TLC if we were going to be successful."
quote:The Wii version has no new content as Capcom feels it is big enough already, but alongside the new and naturally fitting motion-sensing controls Svensson hinted we may see some technical nips and tucks. Quick, belly-ache about 16:9 support.
So far work on Okami Wii is going swimmingly, and Svensson is confident it will be in (US) shops by next spring.
"As it stands today, the team has the game assets converted (quite the laborious process), up and running in a ported version of Clover's engine. There are still several systems getting set up properly but there's most definitely a Wii-driven Amaterasu running around Wii-rendered environments as we speak," concluded Svensson.
Voor zover ik weet kunnen die gedownloaden VC games alleen op het interne geheugen. Je kan het dus niet kopieren op de SD kaart vanwege een kopieerbeveiliging. Anders speelde iedereen nu onderhand wel alle VC gamesquote:Op zaterdag 17 november 2007 08:58 schreef HuubTuub het volgende:
Vraagje over de Wii console, ik las in de OT dat er 512mb intern geheugen in zit en 2 USB poorten opzitten, kun je ook een externe harde schijf erop aansluiten, als je het intern geheugen wilt vergroten, of kan dat alleen met de SD kaarten?
Want ik neem aan dat je via de lan of wifi verbinding games kunt downloaden/kopen.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verwelkom Mario, onze GOD
1. Super Mario Galaxy WII Nintendo 97.9%
2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time N64 Nintendo 97.5%Link
Ok, wist ik niet, heb namelijk nog geen VC Games gekopieerd, maar aangezien je het bijv. niet kan doen bij het internet kanaal, dacht ik dat het met games ook niet zou kunnenquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt games wel kopieeeren naar SD-kaart, maar alleen als backup. Ze zijn niet speelbaar vanaf de SD-kaart maar je moet ze eerst terugkopieeren naar de Wii waar ze vandaan kwamen (een andere werkt niet)
moet je m een paar keer hard in je hand slaan. of op de muur/tv/broertje/zusje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:08 schreef super-muffin het volgende:
Godver, heb ik eindelijk 2 Wiimotes, gaat er 1 stuk na een week
Hij kan wel connecten, maar hij pikt de bewegingen niet op. De andere Wiimote doet het nog perfect btw.
Dat dusquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het is Raving Rabbids 2Niet Rayman 2, Rayman 2 is een kwaliteits game die kwalitatief 10.000 keer beter is dan Raving Rabbids
Dan ben ik heeel graag een kleuterquote:Op donderdag 15 november 2007 20:31 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
aargh dat was echt het enige frustrerende moment in de hele gamequote:Op donderdag 15 november 2007 23:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zit nog steeds vast bij Metroid
Die gare robot bij die eerste seed, hoeveel energypacks kun je daar al hebben? Ik heb er 4, maar daarmee kom ik iedere keer energie tekort.
Jij leest niet vaak hehquote:Op zondag 18 november 2007 09:00 schreef HuubTuub het volgende:
deze link heb ik nog niet zien staan in de oudere topics.
Huidige Wii-bezitters die hun Wii-afstandsbedieningen gratis met de nieuwe Wii-afstandsbedieningshoes willen uitrusten kunnen hier klikken op bovenstaande link klikken, om het bestelformulier in te vullen.
En mocht het wel in oudere topics hebben gestaan, dan is het voor nieuwe Wii bezitters (zoals ik, sinds gisteren) handig om het nog eens tegen te komen.
jij blijkbaar ook niet. ´k heb de Wii sinds gisteren, dus ik kom ook pas sinds gisteren in dit topic.quote:
In de oudere topics.. Aangezien in het vorige topic zelfs nog mensen nog hun beklag erover gedaan hebben dat de bestelde Wii mote condooms nog niet binnen waren heb jij denk ik met je ogen dicht gelezen..quote:Op zondag 18 november 2007 09:00 schreef HuubTuub het volgende:
deze link heb ik nog niet zien staan in de oudere topics.
Is dat serieus?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
moet je m een paar keer hard in je hand slaan. of op de muur/tv/broertje/zusje.
dat tilt systeem wil soms vast komen te zitten oid.
Die lijkt inderdaad wel vet te worden maar ik kan nog steeds niet begrijpen waarom mensen RE4 leuk vonden.. Ik kwam niet eens verder dan het dak in het eerste dorpjequote:Op zondag 18 november 2007 13:21 schreef Devolution het volgende:
Wow, nu ik dat filmpje gezien heb lijkt RE:UC me echt supervet! Lijkt me echt zo'n arcadehallen game![]()
Eerste uur vond ik RE4 ook maar matig, daarna is het echt een geweldig spel. Je moet er een beetje in groeien.quote:Op zondag 18 november 2007 18:38 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Die lijkt inderdaad wel vet te worden maar ik kan nog steeds niet begrijpen waarom mensen RE4 leuk vonden.. Ik kwam niet eens verder dan het dak in het eerste dorpjeKomt er weer zo'n klojo met zo'n kettingzaag. BOEM Dood!!
Niet daar naar boven gaan, gewoon in het dorp blijven op dat 'plein' en iedereen afknallen. Na een tijdje gaat er een bel en gaan ze allemaal een gebouw binnen en kun je weg.quote:Op zondag 18 november 2007 18:38 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Die lijkt inderdaad wel vet te worden maar ik kan nog steeds niet begrijpen waarom mensen RE4 leuk vonden.. Ik kwam niet eens verder dan het dak in het eerste dorpjeKomt er weer zo'n klojo met zo'n kettingzaag. BOEM Dood!!
Ik vind het iig een leuk spel. Gewoon starten en met je wii mote knallen. Al is het vrij moeilijk en nèt iets te traag, maar misschien wordt het nog wel beter heb pas een half uur gespeeld ofzoquote:Op zondag 18 november 2007 13:21 schreef Devolution het volgende:
Wow, nu ik dat filmpje gezien heb lijkt RE:UC me echt supervet! Lijkt me echt zo'n arcadehallen game![]()
Zoals al eerder gezegd: Waarom zeg je dan dat er niks over staat in de oudere topics? Die moet je dan doorgelezen hebben. Iig de laatste 2 of iets in die richting. En daar wordt uitgebreid gepraat hierover. Dus ik lees wel degelijk.quote:Op zondag 18 november 2007 14:42 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
jij blijkbaar ook niet. ´k heb de Wii sinds gisteren, dus ik kom ook pas sinds gisteren in dit topic.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |