Hmmz, en een spel als Super Mario Galaxy, is dat daar een beetje op te spelen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ligt eraan wat je gaat spelen, Wii Sports is prima te doen op 37 cm. Als je Super Paper Mario gaat spelen wordt het al lastiger aangezien daar veel tekst in gebruikt wordt
Gewoon niet doen, je krijgt er spijt vanquote:Op donderdag 22 november 2007 23:56 schreef Djeez het volgende:
Ik had even een vraagje. Ik zat erover te denken om na de feestdagen een Wii aan te schaffen. Nu heb ik hier nog twee in onbruik geraakte tv's staan, met elk een Scart-ingang. De ene heeft een beelddiagonaal van 37cd, de andere van 55. Nu is mijn vraag of het een beetje spelen is met de Wii op een 37cn, aangezien deze veel makkelijker in de huiskamer past. De 55cm is nml zo'n lomp geval. Welke kan ik het beste gebruiken?
50" minimaal. Sorryquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hmmz, en een spel als Super Mario Galaxy, is dat daar een beetje op te spelen?
Spijt van de Wii of de tv?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, je krijgt er spijt van![]()
![]()
Wiiquote:
Je fokt eerst de ps3 topics op en nu kom je ook nog een keer de wii topics verpestenquote:
Hahaha 3 woorden ...GROW UP huilebalkquote:Op vrijdag 23 november 2007 02:09 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je fokt eerst de ps3 topics op en nu kom je ook nog een keer de wii topics verpestenBlijf gewoon weg.
En de wii op een kleine tv. gewoon doenErgste wat kan gebeuren is dat je plezier hebt.
De reactie van de beste 12 jarigequote:Op vrijdag 23 november 2007 02:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hahaha 3 woorden ...GROW UP huilebalk![]()
![]()
Nee jij bent ook lekker volwassen bezigquote:Op vrijdag 23 november 2007 02:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
![]()
Iemand netjes vragen om op te rotten heeft niks te maken met opgroeien.quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
![]()
FPS speel ik (op Metroid na) wel op de 360. Wii heb ik toch voor de originelere spellen. Ik denk dat, na Mario, Zak en Wiki mijn volgende aankoop wordt. En Raving Rabbits als die ooit eens goedkoper wordt.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:51 schreef speknek het volgende:
Op IGN staat de eerste gameplay-footage van Brothers in Arms: Road to Hill 30. Het is nogal bummer dat we de game krijgen nadat Hell's Highway (dat zich afspeelt in Nederland) al voor de andere console's is uitgekomen, maar toch. Graphics zien er, vergeleken bij de andere WW2 games, behoorlijk goed uit, wel nog wat modderige textures, en natuurlijk heel veel minder dan die van de andere consoles, maar toch best leuk.
Lijkt me ook vooralsnog verreweg de verstandigste keuze. Misschien als er ooit eens een FPS komt waarbij de motion control meer biedt dan de graphics, dat je dan naar de Wii moet kijken. Maar nu kun je inderdaad beter BIA Hell's Highway dan Road to Hill 30 spelen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
FPS speel ik (op Metroid na) wel op de 360. Wii heb ik toch voor de originelere spellen. Ik denk dat, na Mario, Zak en Wiki mijn volgende aankoop wordt. En Raving Rabbits als die ooit eens goedkoper wordt.
Eens, tis 1 grote pixel partyquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:41 schreef De_Brandweer het volgende:
Ach een kleine tv is mischien juist beter op de wii. dan valt het minder op hoe ongelovenlijk lelijk de graphics zijn. Toen ik nog een kleinere tv had vielen de graphics mij echt mee, ik vond het mischien zelfs wel mooi. Maar nu ik zon gruwelijke HDtv heb zie je pas hoe lelijk de graphics zijn.
Eensch!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:53 schreef BroesWillems het volgende:
Mario ziet er super uit op een HDTV!![]()
Ik neem aan dat jij de Wii wel via component aansluit en 480P instellingen geconfigureerd heb toch? Zo ja,.. en nog kutbeeld? Koop dat een HDTV met betere scaling,... Mario ziet er fantastisch uit op een HDTV !!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:41 schreef De_Brandweer het volgende:
Ach een kleine tv is mischien juist beter op de wii. dan valt het minder op hoe ongelovenlijk lelijk de graphics zijn. Toen ik nog een kleinere tv had vielen de graphics mij echt mee, ik vond het mischien zelfs wel mooi. Maar nu ik zon gruwelijke HDtv heb zie je pas hoe lelijk de graphics zijn.
Wordt het niet eens tijd om je eens grondig te laten onderzoeken ''60+ geen vereiste''quote:
Topics nog wel poeh poeh.. wat een kut leven moet je wel niet hebben, last hebben van vergeetachtigheid en daarboven op ook nog eens dingen zien die er niet zijn.quote:en nu kom je ook nog een keer de wii topics verpestenBlijf gewoon weg.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
De reactie van de beste 12 jarigeHave fun.
ik dacht dat jij een grote HDtv had?quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:35 schreef De_Brandweer het volgende:
ach mijn tv heb maar 1 speaker onder het beeld dus volgens mij boeit het voor mij dan niks dat het mono is. toch?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:02 schreef EvilMarc het volgende:
Chocobo, toffe naam!
quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:35 schreef De_Brandweer het volgende:
ach mijn tv heb maar 1 speaker onder het beeld dus volgens mij boeit het voor mij dan niks dat het mono is. toch?
Hier klopt iets niet! Vertel ons de waarheid!quote:Maar nu ik zon gruwelijke HDtv heb zie je pas hoe lelijk de graphics zijn.
Probeer het nu niet af te wimepelen met sarcasme.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:32 schreef De_Brandweer het volgende:
oke jullie hebben me door! Ik zit hier te spelen op een 15" tv met mono geluid
![]()
Ik heb niet eens een scart ingang ik heb zon appart stekkertje moeten kopen zodat ik hem aan kan sluiten via dat kabeltje waar je ook tv mee ontvangt.
Ziet er best leuk uit. Gewoon een toffe 2D space-achtige shooterquote:
paupersquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef Promoth het volgende:
Misschien ben ik ook wel van plan om deze wii aan te schaffen, nu is mijn vraag. de reactie tussen de wii en de afstandbediening (zeg maar), is dit direct en mooi precies of is dit gewoon gigantisch lastig?
En kun je spellen downloaden en die op dvd gooien en draait hij dan daarop, of moet hij netzoals de andere consoles bewerkt worden?
thanx!
Tsjah, dit hier vragen schiet je ook niet echt iets mee op, aangezien de policy dit niet echt toelaat hier. Koop gewoon spellen, dan hebbie er ten eerste meer en langer plezier van, ten tweede stimuleer je de makers ook nog eens software te blijven ontwikkelen. Als je dat niet begrijpt ben je gewoon Nintendo onwaardig (aangezien de games gewoon op een heel eigen niveau staan..quote:
Mwha, dit soort games hebben XBX live arcade wel groot gemaakt.. En daar kan Big Ol Ninty dan nog wel even een puntje aan zuigen.. Immer, deze game moet ghet vooral hebben van verslavende gameplay en laat Nintendo daar nu net het sterkst in zijn.. Ik sta er dus niet van te kijken dat die game op de Wii uit komt.. Simpele, cleane fun.quote:
Dat is zoiets als aan eerlijke forenzen die enigszins balen van de hoge kosten van hun kaartjes, vragen wanneer je het beste zwart kunt rijden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef Promoth het volgende:
En kun je spellen downloaden en die op dvd gooien en draait hij dan daarop, of moet hij netzoals de andere consoles bewerkt worden?
Je mag nog steeds geen illegale dingen gaan doen hoorquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:15 schreef Promoth het volgende:
Een forum is om dingen met elkaar te delen en vragen te stellen/beantwoorden, jullie volk verziekt het hele forum gebeuren, dank je!
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:15 schreef Promoth het volgende:
stelletje losers bij elkaar ook, als ik dingen vraag omdat ik dat wil weten, wil nog niet zeggen dat ik dat ook wil gaan gebruiken, en ja misschien wel, misschien niet. gaat het niet om, als ik op dit forum een vraag stel, mag ik er van uit gaan, dat ik daar normaal antwoord op krijg, maar blijkbaar laat het niveau daar niet tot toe, sorry hoor. maar laat maar! Echte fok!losers....
Tsjah, en dat komt dan van een user die niet eens kan lezen..quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, dit hier vragen schiet je ook niet echt iets mee op, aangezien de policy dit niet echt toelaat hier.
Ik heb er zelf nu ook een en heb ook twee jongens,... een van 2 en een van 4. De Virtual Store bied dan veel uitkomst. Heb Mario 64 gedownload voor 10 euro en daar genieten ze voorlopig onwijs van. Zelf zit ik aan de Mario Galaxyquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:20 schreef Djeez het volgende:
Maarree, welke games zijn echt geschikt voor de wat jongere kinderen?
De bijgeleverde Wiisports is leuk voor de kids, of Wiiplay, of de Lego Starwars sagaquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:20 schreef Djeez het volgende:
ik denk dat ik toch maar zo'n Wii ga aanschaffen, zeker ook om het feit dat ik een dochtertje van twee jaar heb en Nintendo de enige fabrikant is die ook spellen voor de wat kleinere kinderen op de markt brengt. En de Wii is goed voor de beweging natuurlijk!Maarree, welke games zijn echt geschikt voor de wat jongere kinderen?
Die is zeker wel leuk. Verwacht alleen niet 1:1 realistisch lightsaberbesturing.quote:Op zondag 25 november 2007 13:50 schreef neo2000 het volgende:
Lego Star wars gaat/is volgens mij echt wel leuk.. heb zin in die game als ik dit bekijk:
http://www.gametrailers.com/player/22919.html
Nee, maar als je verwacht dat er uberhaubt 1 game is welke de wii mote gestures 1:1 overneemt, dan zit je er al naast imho.. Het hele ding is niet zo precies als ik in eerste instantie dacht..quote:Op zondag 25 november 2007 16:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die is zeker wel leuk. Verwacht alleen niet 1:1 realistisch lightsaberbesturing.
Dat is wel jammer ja. Toen de controller aangekondigd werd, leek het echt heel wat meer te zijn. Veel games komen helaas niet verder dan wat schudden met de wiimote en dat resulteert dan in een beweging.quote:Op zondag 25 november 2007 17:34 schreef neo2000 het volgende:
Nee, maar als je verwacht dat er uberhaubt 1 game is welke de wii mote gestures 1:1 overneemt, dan zit je er al naast imho.. Het hele ding is niet zo precies als ik in eerste instantie dacht..
Wat dacht je van hetgene wat Nintendo al maanden belooft, de site update. Dus de stap dat er wii points komen is dichterbij!quote:Op zondag 25 november 2007 20:57 schreef speknek het volgende:
wat?
Oh okee, net stond er nog 404 not found.quote:Op zondag 25 november 2007 21:04 schreef Slein83 het volgende:
Wat dacht je van hetgene wat Nintendo al maanden belooft, de site update. Dus de stap dat er wii points komen is dichterbij!
quote:Op zondag 25 november 2007 21:25 schreef EvilMarc het volgende:
web 3.0?
Ik ben er ook geen fan van, 2.0 vind ik ook al niet zo eigenlijk. Maar ik denk wel dat web 3.0 zo zal worden.quote:Op zondag 25 november 2007 22:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh okee, net stond er nog 404 not found.
[..].
Ik heb hem wel gescoord in Nijmegenquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:33 schreef Brody het volgende:
GH3 is een must-have, alleen hij is inderdaad nergens (in Nijmegen) te krijgen.
"it's not a bug, it's a feature"quote:Op maandag 26 november 2007 11:22 schreef newguy het volgende:
Dat hoort zo, moet je de HD functie volgens mij weer terugzetten naar gewoon 60 of 50.
Maar hij doet het hier dan toch wel gewoon? Maar dan alleen met spellen uit amerika?quote:Op maandag 26 november 2007 19:48 schreef De_Brandweer het volgende:
Niet regiovrij.
Dan haal ik 'm in Zoetermeer, thnxquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:41 schreef Ludacriss het volgende:
Resident Evil: Umbrella Chronicles :
39 euro bij de Media markt volgens mij. Hier in Den Haag en Zoetermeer tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |