In die volgordequote:Op dinsdag 13 november 2007 16:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
[afbeelding] ?
[afbeelding] ?
[afbeelding] ?
Seventees gaat op de kinky toer?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:04 schreef Seventees het volgende:
*Mangothee aanbiedt*![]()
*Kusje geeft*
En flink spanked!
Hij vroeg erom...quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Seventees gaat op de kinky toer?![]()
Welke vestiging?quote:Op woensdag 14 november 2007 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
Vandaag gesprekje bij de Postbank, ben benieuwd
Ik vermoed dat je dan naar de Haarlemmerweg magquote:Op woensdag 14 november 2007 07:53 schreef Bellerophon het volgende:
Amsterdam dacht ik, verder weet ik ook nog geen details
Succesquote:Op woensdag 14 november 2007 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
Vandaag gesprekje bij de Postbank, ben benieuwd
Sweetquote:
Fuck... Dat wordt dus filerijden... Gezelligquote:Op woensdag 14 november 2007 07:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je dan naar de Haarlemmerweg mag
Laten we perzik proberenquote:
Drinkontbijt heb ik ook 2 jaar lang iedere ochtend naar binnen zitten gieten... Op een gegeven moment ken je alle smaken wel en ga je maar weer brood lopen smeren 's ochtendsquote:Op woensdag 14 november 2007 08:13 schreef Seventees het volgende:
Drinkontbijt en thee, wat zal ik zo naar het toilet moeten
hehehhequote:Op woensdag 14 november 2007 08:18 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen
Kwam weer eens telaat op stage![]()
Koud is het zeker. Had mn handen al verstopt in de mouwen van mn jas.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hehehhe
goedemorgen deze koude morge![]()
ik ookquote:Op woensdag 14 november 2007 08:27 schreef Lynx666 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik moet écht vroeger naar bed [ afbeelding ]
Ik eigenlijk ook. Was wakker en viel ook zo weer inslaap.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:27 schreef Lynx666 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik moet écht vroeger naar bed [ afbeelding ]
proxy serversquote:Op woensdag 14 november 2007 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
Zucht en dan kan ik ook nog is een keer niet op een bepaalde website! Leuk joh, zo'n proxyserver![]()
pwntquote:Op woensdag 14 november 2007 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
Ja die heb ik dus niet, terwijl ik een flash spel wil downloaden...
Alleen ik kan hem nergens anders vinden dan op die ene website![]()
Linkje?quote:Op woensdag 14 november 2007 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
Ja nogal, is een leuk flash spelSoort van Simcity
de rus is wegquote:Op woensdag 14 november 2007 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allen. gehaktdag \0/
Het gaat nog even duren, Friday12quote:Op woensdag 14 november 2007 08:13 schreef Seventees het volgende:
Drinkontbijt en thee, wat zal ik zo naar het toilet moeten [afbeelding]
als het zon grote is als van die nijlpaard in haar ava wel jahquote:Op woensdag 14 november 2007 09:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het gaat nog even duren, Friday12
mogguh iedereen! Dankzij die kut NS mocht ik weer een half uurtje later beginnen ...quote:Op woensdag 14 november 2007 08:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Drinkontbijt heb ik ook 2 jaar lang iedere ochtend naar binnen zitten gieten... Op een gegeven moment ken je alle smaken wel en ga je maar weer brood lopen smeren 's ochtends
Jammer dat ik daar weer te lui voor ben enzo
Tegenwoordig heb ik maar een pot pindakaas op m'n werk staan, neem soms wat bananen mee. Makkelijk beleg, nog lekker ook, en ik hoef alleen maar brood mee te nemen als ik 's ochtends van huis ga
Mogguh veerboot!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh iedereen! Dankzij die kut NS mocht ik weer een half uurtje later beginnen ...
p.s
Kwam net "de bonte" tegen op het station![]()
Behalve dat hij weer kleine snor heeft gekregenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh veerboot!
Had onze 1337-h4x0r nog wat te melden?
hoiquote:Op woensdag 14 november 2007 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh iedereen! Dankzij die kut NS mocht ik weer een half uurtje later beginnen ...
p.s
Kwam net "de bonte" tegen op het station![]()
mogguh!quote:
mogguh mensen slof slofquote:Op woensdag 14 november 2007 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allen. gehaktdag \0/
COD 4quote:Op woensdag 14 november 2007 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!
Nog CS gespeelt gisteren? Ik was echt te moe, heb alleen even kort COD4 gedaan .. maar ben vroeg gaan slapen![]()
aaiquote:Op woensdag 14 november 2007 09:36 schreef DavyE het volgende:
[..]
COD 4heb gister nog geen eens ati 7.6 opkunnen zetten. Er kwamen weer andere dingen tussen
![]()
Whehe, sorry, zal je met rust latenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Behalve dat hij weer kleine snor heeft gekregen![]()
Hij heeft het druk op zijn werk, en moest maar bij hem gaan werken ofzo hahahaha
Veerboot? STFU! Gisteren ook al die foute naam hier, wat doe je me aan!!!
p.s
ik heb nu al geen zin meer![]()
en weer niet even langskomen op teamspeak hequote:Op woensdag 14 november 2007 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aai
gisteren ff crysis aangezet, en ineens was het 1 uur
sorry vergeten.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
en weer niet even langskomen op teamspeak he![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, sorry, zal je met rust laten
jah ff gesurft en wat gg op muppetquote:Op woensdag 14 november 2007 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!
Nog CS gespeelt gisteren? Ik was echt te moe, heb alleen even kort COD4 gedaan .. maar ben vroeg gaan slapen![]()
betaal jij per SMS ofzo ?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx!
Vanavond maar weer even gamen ... maar mijn telefoon is weer opgeladen, heb me lader terug, dus ga zo COD4 bestellen!!!!!!!!![]()
oja, of davy, moet ik daar nog even mee wachten?
p.s sorry!![]()
baggeren over van alles en nog watquote:Op woensdag 14 november 2007 10:25 schreef Meuq het volgende:
Het is rustig en ik verveel me de tering. Anyway ik ben hier dus nieuw en zeau.. Heb ooit in een ver verleden een account gehad op FOK!, maar ben vergeten welke.
Dus wat doen we hier om te zorgen dat we ons niet vervelen?
als je echt wilt spelen dan zou ik hem kopen hoor, niet op mij wachtenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx!
Vanavond maar weer even gamen ... maar mijn telefoon is weer opgeladen, heb me lader terug, dus ga zo COD4 bestellen!!!!!!!!![]()
oja, of davy, moet ik daar nog even mee wachten?
p.s sorry!![]()
misschien kan je de telefooon versie downloadenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:27 schreef DavyE het volgende:
[..]
als je echt wilt spelen dan zou ik hem kopen hoor, niet op mij wachten![]()
heyhey! we baggeren niet hequote:Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
baggeren over van alles en nog wat
heb postbank, en dan krijg ik een smsje met daarin 1 of andere code ..quote:Op woensdag 14 november 2007 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
betaal jij per SMS ofzo ?
Was ook meer als grapje bedoeld hoor, ben nu even online aan het kijken voor nieuwe dvd'squote:Op woensdag 14 november 2007 10:27 schreef DavyE het volgende:
[..]
als je echt wilt spelen dan zou ik hem kopen hoor, niet op mij wachten![]()
als je tussen 4 en 6 kijkt vanmiddag, dan klopt dat idd. supertraag danquote:Op woensdag 14 november 2007 10:31 schreef Meuq het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat FOK! een ander woord voor 'bagger' is.
Ja dat blijft dikke ellende he. Nou ja het is gratis en je kan er een hoop lol op hebben: FOK!quote:Op woensdag 14 november 2007 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je tussen 4 en 6 kijkt vanmiddag, dan klopt dat idd. supertraag dan
Kletsen danquote:
Je komt er tenminste je dag wel mee doorquote:Op woensdag 14 november 2007 10:39 schreef Meuq het volgende:
[..]
Ja dat blijft dikke ellende he. Nou ja het is gratis en je kan er een hoop lol op hebben: FOK!![]()
![]()
Clerks I & IIquote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je komt er tenminste je dag wel mee door![]()
weet iemand nog een leuke nieuwe dvd die ik MOEt hebben?
Zeg, was jij niet diegene die we hard weg moesten schoppen als je eerder dan donderdag terug zou komen?quote:
Waar hou je van?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:
pr0n/music/movie/game ??quote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pixar ed, humor, thriller, actie .. ik hou eigenlijk van veel soorten,quote:
o sorry, ik bedoel movie natuurlijkquote:
Ehm..quote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
Beowulf als ie al in "de winkel" ligt
http://www.imdb.com/title/tt0442933/
Collateralquote:Op woensdag 14 november 2007 11:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pixar ed, humor, thriller, actie .. ik hou eigenlijk van veel soorten,
alleen niet van tekenfilms *disney*, anime of ci-fi
ik kick je helemaal niet weg! je bent welkomquote:Op woensdag 14 november 2007 11:16 schreef lynda het volgende:
Ja mij moeten jullie weg kickenZit al sinds half 9 op school en erger me helemaal dood aan een stel 1e klassers die continu over me muziek heen lopen te bleren.. En dat noem je dan HBO zucht
![]()
Maar verslag heeft al vorderingenAlweer 10 pagina's geschreven..
![]()
*Neemt de thee aan en gaat weer aan de slag!
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pixar ed, humor, thriller, actie .. ik hou eigenlijk van veel soorten,
alleen niet van tekenfilms *disney*, anime of sci-fi
Je zou het zeker eens moeten proberen, ik en mijn flatmates vinden het fantastisch. Als je je handen kan leggen op Clerks Animated, dan zou ik die zeker ook eens bekijken. Er is alleen moeilijk aan te komen. Maar goed kijk eerst de films maar eensquote:Op woensdag 14 november 2007 11:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx! ik hoor collega's zeggen dat het wel een goede film is, of films zijn ..
zelf op IMDB krijgt die film een goed cijfer!
GVD ligt BOL.COM op zijn aars .. hoe moet ik nou mijn spel en mijn dvd bestelle
ja voor tekenfilms moet je niet bij mij wezenquote:
*player kicked*quote:Op woensdag 14 november 2007 11:16 schreef lynda het volgende:
Ja mij moeten jullie weg kickenZit al sinds half 9 op school en erger me helemaal dood aan een stel 1e klassers die continu over me muziek heen lopen te bleren.. En dat noem je dan HBO zucht
![]()
Maar verslag heeft al vorderingenAlweer 10 pagina's geschreven..
![]()
*Neemt de thee aan en gaat weer aan de slag!
How sweetquote:Op woensdag 14 november 2007 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kick je helemaal niet weg! je bent welkom![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Collateral
Phone Booth
Memento
Usual Suspects
Freedomland
* Droxz kicked*quote:
We moesten zorgen dat je hier niet zou komen vandaag?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:31 schreef lynda het volgende:
[..]
* Droxz kicked*![]()
JAA eindelijk HET mailtje van me leraar die ik aan het opwachten ben.. 1 uur afspraak met hem![]()
K-PAX heb je dan toch ook mag ik hopen?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Collateral - check, heb ik orrigineel
Phone Booth - check, heb ik orrigineel
Memento - check, heb ik orrigineel
Usual Suspects - check, heb ik orrigineel
Freedomland - mmm ff kijken!
thx!
Werkt niet meer heb je het doorquote:Op woensdag 14 november 2007 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We moesten zorgen dat je hier niet zou komen vandaag?![]()
Alsnog ben je welkom hoor, en dat weet je!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
K-PAX heb je dan toch ook mag ik hopen?
Trainspotting?
Snatch?
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Werkt niet meer heb je het door
Ik kan niet meer zonder jullie![]()
wow dat klinkt ingewikkeld. maar probeer jij s een banaan recht te krijgen. dat lukt toch ook nietquote:Op woensdag 14 november 2007 11:30 schreef lynda het volgende:
[..]
How sweet
Ik weet dat ik welkom ben.. het hoort alleen niet zo te zijn
Ik heb gewoon eventjes hele primaire processen getekend en beschreven en uitgeschreven![]()
Als bijna perfectionist is vooral dat tekenen met Visio een groot drama.. Een schuin streepje en ik doe er alles aan om hem recht te krijgen![]()
Is een geweldig film, waarin (vind ik persoonlijk) Kevin Spacey ontzettend sterk speelt.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
K-PAX heb je dan toch ook mag ik hopen? - K-PAX? zegt me niets, en ben gelijk aan het zoeken!
Trainspotting? - check, heb ik orrigineel
Snatch? - check, heb ik orrigineel
Nee joh, die was er al als een van de eersten vandaagquote:Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schenkt een lekker bakje thee in voor lynda ...
p.s
Seventees is weer aan het uitslapen vandaag?![]()
Net gekeken, en k-pax lijkt me inderdaad een goede film! En voor die ¤ 4,99 doen we die gok welquote:Op woensdag 14 november 2007 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is een geweldig film, waarin (vind ik persoonlijk) Kevin Spacey ontzettend sterk speelt.
Pff even denken wat zijn nog meer goede films, Stir of Echoes natuurlijk
Night Watch is ook wel leuk, maar apart
Zullen wij even wedden dat ik een banaan recht krijg? Desnoods stamp ik hem eerst plat en veeg ik het dan weer bij elkaarquote:Op woensdag 14 november 2007 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wow dat klinkt ingewikkeld. maar probeer jij s een banaan recht te krijgen. dat lukt toch ook niet
sommige kromme dingen kun je beter krom laten![]()
![]()
aha, heb ik gewoon weer niet zitten opletten?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee joh, die was er al als een van de eersten vandaag
Sailliant detail, Night Watch is wel een Russische filmquote:Op woensdag 14 november 2007 11:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net gekeken, en k-pax lijkt me inderdaad een goede film! En voor die ¤ 4,99 doen we die gok wel![]()
Stir op Echoes heb ik ook orrigineel hahahaha
Night watch, mmm, even zoeken!
hmm dat klinkt aangenaamquote:Op woensdag 14 november 2007 11:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Zullen wij even wedden dat ik een banaan recht krijg? Desnoods stamp ik hem eerst plat en veeg ik het dan weer bij elkaar![]()
Maar tis niet ingewikkeld oid je moet er gewoon ECHT voor gaan zitten
kan ik dit als compliment beschouwen ?!??!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:54 schreef lynda het volgende:
Streepje is recht ja![]()
Een proces eruit gesloopt, 2 nieuwe er tussen gepropt, 1 sigaret en 1 blikje red bull later lukte het
OLIEBOL!!!
Even een paar minuutjes geduld en dan komt ze zo binnen wandelen.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, heb ik gewoon weer niet zitten opletten?
* Dr.Droxz schreeuwt, iemand een bakje thee?
*zou dit helpen?*![]()
*checkt fotoboek.. geen idee of je het als compliment kan beschouwenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan ik dit als compliment beschouwen ?!??!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:59 schreef lynda het volgende:
[..]
*checkt fotoboek.. geen idee of je het als compliment kan beschouwen![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:25 schreef Bellerophon het volgende:
Fotoboek, god ik sta er nog op met lang haar!
ik ken dat ergens van .. ik verveel me de *scheldwoord*!quote:
Ik ben aanwezig... maar dat staat ook zo apart om daar neer te zettenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er staat toch een grote fout in je fotoboek hoor!
Studierichting Ik werk...
uh .. werk? ....![]()
Ik ga ook maar eventjes eten.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik ken dat ergens van .. ik verveel me de *scheldwoord*!
als mijn collega terug is kan ik even wat gaan eten,
en even roken .. dus nog even geduld.
tja ik ben niet zo fotoboekachtigquote:Op woensdag 14 november 2007 11:59 schreef lynda het volgende:
[..]
*checkt fotoboek.. geen idee of je het als compliment kan beschouwen![]()
ej goede middag dylan!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:30 schreef Dylanesque het volgende:
Pompiedom..
zo leef jij ook nog ?!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:30 schreef Dylanesque het volgende:
Pompiedom..
Nou zou ik wel van meerdere personen eens een fotoboek willen zien hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja ik ben niet zo fotoboekachtigheb er wel eentje aangemaakt, maar echt nooit wat mee gedaan
en waar is jouw fotoboek dan ??![]()
![]()
-edit- oh je hebt er nu eentje![]()
sorry ik was even etenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef lynda het volgende:
Whee die leuke jongen schuin tegenover me is wegGaat me uitzicht
zeg bedoel je mij soms ?? hahaquote:Op woensdag 14 november 2007 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou zou ik wel van meerdere personen eens een fotoboek willen zien hoor![]()
ik wist dat die vraag kwamquote:Op woensdag 14 november 2007 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja ik ben niet zo fotoboekachtigheb er wel eentje aangemaakt, maar echt nooit wat mee gedaan
en waar is jouw fotoboek dan ??![]()
![]()
-edit- oh je hebt er nu eentje![]()
werken bestaat toch niet in dit topic ?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Wist niet dat je bij lynda werkte
hmm ik bedoelde inderdaad 'in de buurt zat'quote:Op woensdag 14 november 2007 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werken bestaat toch niet in dit topic ?
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg bedoel je mij soms ?? haha
eetze!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:41 schreef Dylanesque het volgende:
Goed, er wacht ergens een lunch op me, het is nu aan mij om die te gaan zoeken, vinden, afrekenen en verorberen. Tot later
Staat er geen naam bij dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:52 schreef lynda het volgende:
opent hotmail.. 10 nieuwe emailtjes allemaal fotoboek.. en 1 iemand die mij zit te mailen met goh jij heb ook niets te doen.. wie was dat![]()
En hij kijkt ook naar jou? Of is het 1 richtings verkeer?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:58 schreef lynda het volgende:
Jawel tis een vrouwTe lui om op onderzoek te gaan wie het is
Jaa me leuke gozer is er weer, en weer schuin tegen over mij![]()
Oke op naar de leraar en nu echt wat te eten halen
Laterzquote:Op woensdag 14 november 2007 12:41 schreef Dylanesque het volgende:
Goed, er wacht ergens een lunch op me, het is nu aan mij om die te gaan zoeken, vinden, afrekenen en verorberen. Tot later
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:58 schreef lynda het volgende:
Jawel tis een vrouwTe lui om op onderzoek te gaan wie het is
Jaa me leuke gozer is er weer, en weer schuin tegen over mij![]()
Oke op naar de leraar en nu echt wat te eten halen
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:52 schreef lynda het volgende:
opent hotmail.. 10 nieuwe emailtjes allemaal fotoboek.. en 1 iemand die mij zit te mailen met goh jij heb ook niets te doen.. wie was dat![]()
Mwa die heb ik allaaaaaaaaang al beantwoordquote:Op woensdag 14 november 2007 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, daar moet er dus ook 1 van mij tussenstaan ...
seventees moet ook een fotoboek maken hoor!![]()
maar mensen,
ik ben even eten!![]()
Kaas... brrquote:Op woensdag 14 november 2007 13:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Mwa die heb ik allaaaaaaaaang al beantwoordBeetje samenspannen met WL he!
Heerlijk broodje brie hier![]()
BRIE! en wel 1 blaadje sla en 1 stukje tomaat, school is schraal ze hadden ook al geen turkse pizza's meerquote:
Wat is er mis met gewoon brood?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:42 schreef lynda het volgende:
[..]
BRIE! en wel 1 blaadje sla en 1 stukje tomaat, school is schraal ze hadden ook al geen turkse pizza's meer![]()
Dat moet je 's ochtends smeren en de avond ervoor uit de vriezer halen etc etcquote:Op woensdag 14 november 2007 13:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon brood?![]()
fotoboek, daar moet je toch gebruik van maken!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat je ons wil spammen!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD, waarom zijn belgen nou altijd anders....
zit hier met een laptop uit belgië .. leuk zo een AZERTY toetsenbord, ipv een QWERTY
Doe het dan de avond ervoorquote:Op woensdag 14 november 2007 13:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat moet je 's ochtends smeren en de avond ervoor uit de vriezer halen etc etc
Dat kost me 's ochtends wel TIEN hele minuten.. weet je wel wat dat is om om ZES uur je bed uit te moeten ipv TIEN over zes?
enjoy the breakquote:Op woensdag 14 november 2007 13:56 schreef laforest het volgende:
'tis tering rustig hier op het werk
Ik ben op pauze overigens
Maar de hele dag al rustig. Zo maar weer verder met Southpark Solitaire![]()
Dan is mijn broodje 's middags om 12 a 1 uur al helemaal niet meer vers!!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe het dan de avond ervoor![]()
Doe ik ook, bedoel 's ochtends krijg ik het niet voor elkaar, dan ben ik clinisch hersendood verklaard
http://216.239.59.104/search?q=cache:2QtjjVuV3KcJ:forum.fok.nl/topic/1014474+nebula+fok+nl&hl=nl&ct=clnk&cd=1&gl=nlquote:Op woensdag 14 november 2007 14:05 schreef Sm0keZ het volgende:
ff serieus, weet iemand wat "http://nebula.fok.nl" is? ik zie dat net in de logs van m'n werk voorbij komen
uhm mn lunch bestond uit broodjes rosbief en broodjes varkensrollade. als drank warme chocolademelkquote:Op woensdag 14 november 2007 13:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat had je nou op je broodje en wat zat je nou toch te drinken![]()
hey hji gaat er met mijn vragen vandoor, das geen samemspannen meerquote:Op woensdag 14 november 2007 13:33 schreef lynda het volgende:
[..]
dan zit je niet tegen over mijquote:Op woensdag 14 november 2007 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uhm mn lunch bestond uit broodjes rosbief en broodjes varkensrollade. als drank warme chocolademelk
Zucht...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan is mijn broodje 's middags om 12 a 1 uur al helemaal niet meer vers!!
Haalt gewoon lekker op stagedagen verse broodjes / bolletjes bij de bakker
en ik lachte nog wel zo lief naar jequote:
helemaal niet!! ik bewijs het tegendeelquote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef Seventees het volgende:
Mannen zijn slonzen!
Allemaal!
Mag ik het opknappen...
Grrr...
WL ff tussendoor ati 7.6 en dan de laatste directx van november installeren voor COD 4quote:Op woensdag 14 november 2007 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ik lachte nog wel zo lief naar je![]()
nee probeer gewoon 7.6quote:Op woensdag 14 november 2007 14:12 schreef DavyE het volgende:
[..]
WL ff tussendoor ati 7.6 en dan de laatste directx van november installeren voor COD 4
jaaah ik ben er nog steeds niet uit![]()
![]()
ja zoals die tegenover me die ik OOK nog tegen kwam in de kantine PUH!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zucht...![]()
Ach jah, iedereen zo z'n ding he, heb je ook nog de kans om leuke jongens te spotten he![]()
iets met mannen over een kam scherenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef Seventees het volgende:
Mannen zijn slonzen!
Allemaal!
Mag ik het opknappen...
Grrr...
chill hoeveel centen moest je neerleggenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee probeer gewoon 7.6
ik heb inmiddels net het spel gekocht in de winkel
Je hebt zeker geen vriend he?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:15 schreef lynda het volgende:
[..]
ja zoals die tegenover me die ik OOK nog tegen kwam in de kantine PUH!
Daar is geen goed antwoord op te gevenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen vriend he?
Knipperlicht?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Daar is geen goed antwoord op te geven
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef Seventees het volgende:
Mannen zijn slonzen!
Allemaal! [afbeelding]
Mag ik het opknappen...
Grrr...
[afbeelding]
Kratten papierwerk, brochures en facturen in een archiefkast zetten en niet opruimen is niet iets wat jij doet?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helemaal niet!! ik bewijs het tegendeel
Geen knipperlichtquote:Op woensdag 14 november 2007 14:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Knipperlicht?
Je flirt graag met jongens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef Seventees het volgende:
Mannen zijn slonzen!
Allemaal!
Mag ik het opknappen...
Grrr...
bijna 60 euro GRRRRRRRquote:Op woensdag 14 november 2007 14:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
chill hoeveel centen moest je neerleggen![]()
Soms... SOMS... moet je je als kerel niet aangesproken voelen door alles wat vrouwen zeggen, Bellerphon!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
iets met mannen over een kam scheren
Frustratie!!quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Soms... SOMS... moet je je als kerel niet aangesproken voelen door alles wat vrouwen zeggen, Bellerphon!
Doe je dat wel, dan zegt mij dat ook wel iets
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Geen knipperlichtIets met niets vast, geen gezeur, eigen ding doen enz
lust is toch altijd goed ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Zelf kan je ook lekker happen hoor!quote:
na de pre order zijn toch wel weer duurder en dat ze ook nog meer verkocht zijn, genoeg aanbod en toch duurderquote:Op woensdag 14 november 2007 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bijna 60 euro GRRRRRRR
tis dat een hoop mensen dat spel hebben gekocht die ik ken, anders had ik hem niet gekocht
hehequote:Op woensdag 14 november 2007 14:31 schreef Bellerophon het volgende:
@lynda, iets in de richting van, blij dat glij? glij erum maar in![]()
Dergelijke verhalen zijn juist boeiend hequote:Op woensdag 14 november 2007 14:33 schreef lynda het volgende:
[..]
heheZo kan je het noemen
Hou het daar maar op lang verhaal en gaat je (jullie) geen moer aan![]()
ja triest gewoon. straks komen nog de special en collectors editions, kortom er wordt te veel geld aan verdiend.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:31 schreef DavyE het volgende:
[..]
na de pre order zijn toch wel weer duurder en dat ze ook nog meer verkocht zijn, genoeg aanbod en toch duurder
die verdomde introductieprijzen altijd![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dergelijke verhalen zijn juist boeiend he![]()
Bobbie?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:31 schreef Bellerophon het volgende:
@Seventees, Bellerophon is hetBob voldoet ook hoor
zeg Arnie , hoe gaat het op de zaak ?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar niet hier, het zal hier toch maar een soort van goede tijden slechte tijden topic worden zeg![]()
Jij snapt hemquote:Op woensdag 14 november 2007 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar niet hier, het zal hier toch maar een soort van goede tijden slechte tijden topic worden zeg![]()
ja zoek ff een goeie fotoquote:Op woensdag 14 november 2007 14:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij snapt hem![]()
Oke ik gaat nog even een uurtje aan het werk
Was het dat dan nog niet? Met al die boeiende 'relaties' en thee/sm sessies onderling?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
met drank op zul je mij niet spotten op de foto's hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
Zeg iemand koffie ?? dan neem ik alvast wat sterkers
kut, stomme belgen met hun laptopsquote:Op woensdag 14 november 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg Arnie , hoe gaat het op de zaak ?
ja ik probeer je al 2 uur te spotten. geen succes tot dusverquote:Op woensdag 14 november 2007 14:46 schreef lynda het volgende:
[..]
met drank op zul je mij niet spotten op de foto's hoornuchter is het al moeilijk als je me niet kent
![]()
hoezo ??? uit het raam gesmeten , met windows uitdoen ?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
kut, stomme belgen met hun laptops![]()
De eerstequote:Op woensdag 14 november 2007 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
Zeg iemand koffie ?? dan neem ik alvast wat sterkers
ik dacht dat jij DE bob was. dus water voor jouquote:Op woensdag 14 november 2007 14:51 schreef Bellerophon het volgende:
Wijntje graag
Water heb ik al te veel gehad vandaagquote:Op woensdag 14 november 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat jij DE bob was. dus water voor jou
Hier onderling moet kunnen (quote:Op woensdag 14 november 2007 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was het dat dan nog niet? Met al die boeiende 'relaties' en thee/sm sessies onderling?
@Seventees, neeee geen bobbie, gewoon de bewust onbeschonken bestuurder(tjah ik maak hem maar alvast)
prive is het geen woorden maar dadenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier onderling moet kunnen (), maar prive vind ik toch wat anders
superstomme FOUTquote:Op woensdag 14 november 2007 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
prive is het geen woorden maar dadenom even in de voetbalsfeer te zitten
hey linda superstomme vraag, maar heeft az clubliederen ?
ik wil de nummers horen, zoals jij ze onder de douche zingtquote:Op woensdag 14 november 2007 15:08 schreef lynda het volgende:
Wil je live nummers uit het stadion, bij uitwedstrijden of tekst?
Wil je gebler wat overal wel te horen is, wil je ECHT liederen van AZ die amper worden gezongen maar wel iedereen kent..?
iets zegt me dat ik niet teleurgesteld zou zijn. aangenaam verrast zelfsquote:
stoofpotje heb ik gisteren en eergisterne al opquote:Op woensdag 14 november 2007 15:21 schreef lynda het volgende:
Euhmmmmmmmm stoofpotje
Lijkt wel prive chat geworden dit.. hebben alle andere nou een keer SERIEUS wat te doen? :|
Je hebt iemand, of jezelf ingeschreven voor idols?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil de nummers horen, zoals jij ze onder de douche zingt
* WhiteLightning heeft ooit eens iemand ingeschreven voor idols
Je gelooft het niet, maar heb nu genoeg te doen.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:37 schreef lynda het volgende:
Nou ik vind dat ik wel weer genoeg voor vandaag gedaan heb!
Werk ze nog even![]()
Tot morgen![]()
doei! fijne avond hehquote:Op woensdag 14 november 2007 15:37 schreef lynda het volgende:
Nou ik vind dat ik wel weer genoeg voor vandaag gedaan heb!
Werk ze nog even![]()
Tot morgen![]()
nee ik heb iemand ingeschreven. ikzelf weet dat ik niet kan zingen.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je hebt iemand, of jezelf ingeschreven voor idols?![]()
kan jij koken lynda ? behalve kaassoufflees en kroketten natuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 15:41 schreef lynda het volgende:
Ik geloof je wel hoor Droxz
En geniet jij maar van je moeder's kookkunsten WL
Ik kan echt goed koken, vooral water, dat lukt me echt goed!quote:Op woensdag 14 november 2007 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan jij koken lynda ? behalve kaassoufflees en kroketten natuurlijk
en eieren ? wordt al moeilijker hehquote:Op woensdag 14 november 2007 15:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan echt goed koken, vooral water, dat lukt me echt goed!![]()
pizza is echt lekker, ik heb alleen niet altijd zin om zo lang op mijn eten te wachten hahahaquote:Op woensdag 14 november 2007 15:44 schreef WhiteLightning het volgende:
nou denk dat het maar zon "Zelfbouw Pizza" vd AH wordtaltijd goed te doen
soms, heel soms, want alleen water koken vind ik eigenlijk wel genoegquote:Op woensdag 14 november 2007 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en eieren ? wordt al moeilijker heh
neem een biertje in de tussentijdquote:Op woensdag 14 november 2007 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pizza is echt lekker, ik heb alleen niet altijd zin om zo lang op mijn eten te wachten hahaha
Ik probeer wat minder te drinken, af en toe nog een biertje in de trein .. maar voor de rest niet meer.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem een biertje in de tussentijddoe ik ook altijd, of 2 lol
whehequote:Op woensdag 14 november 2007 15:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik probeer wat minder te drinken, af en toe nog een biertje in de trein .. maar voor de rest niet meer.
Alleen in het weekend dan!![]()
zuipen doe ik nog wel eens hoor,quote:Op woensdag 14 november 2007 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehemja ik drink niet veel (1 a 2), maar wel iedere dag. maja vidnt het ook geen probleem.
dat gezuip hoeft van mij niet meer zo. die fase heb ik wel gehad hehe
Dat is mieke man! En foto is gemaakt met een gare sony cybershot met ISO 100 ...quote:
ja daar zit wat in jaquote:Op woensdag 14 november 2007 16:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zuipen doe ik nog wel eens hoor,
maar juist het drinken door de weeks ... daar ben ik zo een beetje mee gestopt hahaha
maarja,
meneer zaagmans is weer langsgeweest, dus we hoeven nog maar 2 dagen!
wtf , ken jij die ????quote:Op woensdag 14 november 2007 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is mieke man! En foto is gemaakt met een gare sony cybershot met ISO 100 ...
*oops*
Inderdaad, met zonnetje, eventueel een strandje .. biertje erbij, muziek ... leuk volk, helemaal TOP!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daar zit wat in ja![]()
ach het is winter aan het worden, en dan drink ik zowieso minder.
vindt het zomers gewoon lekker om s flink te bieren, of om een fles wijn leeg te drinken
quote:
quote:
* WhiteLightning schrok al.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*zucht, kijk eens naar de eigenschappen van die foto, ik wist dat je dit ging vragen hahahahahaha*
nee sorry, je zou alleen maar winnenquote:
altijd strandje hehquote:Op woensdag 14 november 2007 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, met zonnetje, eventueel een strandje .. biertje erbij, muziek ... leuk volk, helemaal TOP!![]()
Als je er net zo slecht in bent als ik, kan daar in komenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen, ik heb echt een pesthekel aan triviant![]()
Ben er niet goed in, maar versla mijn vriend op wat zijn vakgebied zou moeten zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee sorry, je zou alleen maar winnen
whahaquote:Op woensdag 14 november 2007 16:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ben er niet goed in, maar versla mijn vriend op wat zijn vakgebied zou moeten zijn
Hij zit nu naast me te sniffen en te snuffenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahadan kan ie beter ander werk gaan zoeken denk ik
Dat is dus mijn probleem, ik woon toch wel een redelijk stukje van de kust vandaan ...quote:Op woensdag 14 november 2007 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
altijd strandje hehdas het voordeel van aan de kust wonen
dan maar 2 vd 3 winnen, of anders 3 vd 5quote:Op woensdag 14 november 2007 16:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hij zit nu naast me te sniffen en te snuffen
spellen moeten spelkaarten of dubbelstenen hebben vind ikquote:Op woensdag 14 november 2007 16:19 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als je er net zo slecht in bent als ik, kan daar in komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
ja anders zou ik echt gek worden. toch werelds, lekker bbq buiten zomers, drank en vrienden erbij.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is dus mijn probleem, ik woon toch wel een redelijk stukje van de kust vandaan ...
Maarja, we hebben wel bossen ed met strandjes!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
spellen moeten spelkaarten of dubbelstenen hebben vind ik
je vergeet "een muis"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
spellen moeten spelkaarten of dubbelstenen hebben vind ik
Triviant heeft dobbelstenen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elektronische weliswaar
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
lekker hoor!!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:30 schreef Bellerophon het volgende:
Boem! Je zou maar weer thuis zitten
Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan maar 2 vd 3 winnen, of anders 3 vd 5
haha, nou dank je welquote:Op woensdag 14 november 2007 16:33 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Beloof niet
* Seventees verrast WL met een hand pepernoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |