Je hebt zeker geen vriend he?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:15 schreef lynda het volgende:
[..]
ja zoals die tegenover me die ik OOK nog tegen kwam in de kantine PUH!
Daar is geen goed antwoord op te gevenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen vriend he?
Knipperlicht?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Daar is geen goed antwoord op te geven
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef Seventees het volgende:
Mannen zijn slonzen!
Allemaal! [afbeelding]
Mag ik het opknappen...
Grrr...
[afbeelding]
Kratten papierwerk, brochures en facturen in een archiefkast zetten en niet opruimen is niet iets wat jij doet?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helemaal niet!! ik bewijs het tegendeel
Geen knipperlichtquote:Op woensdag 14 november 2007 14:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Knipperlicht?
Je flirt graag met jongens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef Seventees het volgende:
Mannen zijn slonzen!
Allemaal!
Mag ik het opknappen...
Grrr...
bijna 60 euro GRRRRRRRquote:Op woensdag 14 november 2007 14:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
chill hoeveel centen moest je neerleggen![]()
Soms... SOMS... moet je je als kerel niet aangesproken voelen door alles wat vrouwen zeggen, Bellerphon!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
iets met mannen over een kam scheren
Frustratie!!quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Soms... SOMS... moet je je als kerel niet aangesproken voelen door alles wat vrouwen zeggen, Bellerphon!
Doe je dat wel, dan zegt mij dat ook wel iets
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Geen knipperlichtIets met niets vast, geen gezeur, eigen ding doen enz
lust is toch altijd goed ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Zelf kan je ook lekker happen hoor!quote:
na de pre order zijn toch wel weer duurder en dat ze ook nog meer verkocht zijn, genoeg aanbod en toch duurderquote:Op woensdag 14 november 2007 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bijna 60 euro GRRRRRRR
tis dat een hoop mensen dat spel hebben gekocht die ik ken, anders had ik hem niet gekocht
hehequote:Op woensdag 14 november 2007 14:31 schreef Bellerophon het volgende:
@lynda, iets in de richting van, blij dat glij? glij erum maar in![]()
Dergelijke verhalen zijn juist boeiend hequote:Op woensdag 14 november 2007 14:33 schreef lynda het volgende:
[..]
heheZo kan je het noemen
Hou het daar maar op lang verhaal en gaat je (jullie) geen moer aan![]()
ja triest gewoon. straks komen nog de special en collectors editions, kortom er wordt te veel geld aan verdiend.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:31 schreef DavyE het volgende:
[..]
na de pre order zijn toch wel weer duurder en dat ze ook nog meer verkocht zijn, genoeg aanbod en toch duurder
die verdomde introductieprijzen altijd![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dergelijke verhalen zijn juist boeiend he![]()
Bobbie?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:31 schreef Bellerophon het volgende:
@Seventees, Bellerophon is hetBob voldoet ook hoor
zeg Arnie , hoe gaat het op de zaak ?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar niet hier, het zal hier toch maar een soort van goede tijden slechte tijden topic worden zeg![]()
Jij snapt hemquote:Op woensdag 14 november 2007 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar niet hier, het zal hier toch maar een soort van goede tijden slechte tijden topic worden zeg![]()
ja zoek ff een goeie fotoquote:Op woensdag 14 november 2007 14:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij snapt hem![]()
Oke ik gaat nog even een uurtje aan het werk
Was het dat dan nog niet? Met al die boeiende 'relaties' en thee/sm sessies onderling?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
met drank op zul je mij niet spotten op de foto's hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
Zeg iemand koffie ?? dan neem ik alvast wat sterkers
kut, stomme belgen met hun laptopsquote:Op woensdag 14 november 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg Arnie , hoe gaat het op de zaak ?
ja ik probeer je al 2 uur te spotten. geen succes tot dusverquote:Op woensdag 14 november 2007 14:46 schreef lynda het volgende:
[..]
met drank op zul je mij niet spotten op de foto's hoornuchter is het al moeilijk als je me niet kent
![]()
hoezo ??? uit het raam gesmeten , met windows uitdoen ?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
kut, stomme belgen met hun laptops![]()
De eerstequote:Op woensdag 14 november 2007 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
Zeg iemand koffie ?? dan neem ik alvast wat sterkers
ik dacht dat jij DE bob was. dus water voor jouquote:Op woensdag 14 november 2007 14:51 schreef Bellerophon het volgende:
Wijntje graag
Water heb ik al te veel gehad vandaagquote:Op woensdag 14 november 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat jij DE bob was. dus water voor jou
Hier onderling moet kunnen (quote:Op woensdag 14 november 2007 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was het dat dan nog niet? Met al die boeiende 'relaties' en thee/sm sessies onderling?
@Seventees, neeee geen bobbie, gewoon de bewust onbeschonken bestuurder(tjah ik maak hem maar alvast)
prive is het geen woorden maar dadenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier onderling moet kunnen (), maar prive vind ik toch wat anders
superstomme FOUTquote:Op woensdag 14 november 2007 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
prive is het geen woorden maar dadenom even in de voetbalsfeer te zitten
hey linda superstomme vraag, maar heeft az clubliederen ?
ik wil de nummers horen, zoals jij ze onder de douche zingtquote:Op woensdag 14 november 2007 15:08 schreef lynda het volgende:
Wil je live nummers uit het stadion, bij uitwedstrijden of tekst?
Wil je gebler wat overal wel te horen is, wil je ECHT liederen van AZ die amper worden gezongen maar wel iedereen kent..?
iets zegt me dat ik niet teleurgesteld zou zijn. aangenaam verrast zelfsquote:
stoofpotje heb ik gisteren en eergisterne al opquote:Op woensdag 14 november 2007 15:21 schreef lynda het volgende:
Euhmmmmmmmm stoofpotje
Lijkt wel prive chat geworden dit.. hebben alle andere nou een keer SERIEUS wat te doen? :|
Je hebt iemand, of jezelf ingeschreven voor idols?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil de nummers horen, zoals jij ze onder de douche zingt
* WhiteLightning heeft ooit eens iemand ingeschreven voor idols
Je gelooft het niet, maar heb nu genoeg te doen.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:37 schreef lynda het volgende:
Nou ik vind dat ik wel weer genoeg voor vandaag gedaan heb!
Werk ze nog even![]()
Tot morgen![]()
doei! fijne avond hehquote:Op woensdag 14 november 2007 15:37 schreef lynda het volgende:
Nou ik vind dat ik wel weer genoeg voor vandaag gedaan heb!
Werk ze nog even![]()
Tot morgen![]()
nee ik heb iemand ingeschreven. ikzelf weet dat ik niet kan zingen.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je hebt iemand, of jezelf ingeschreven voor idols?![]()
kan jij koken lynda ? behalve kaassoufflees en kroketten natuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 15:41 schreef lynda het volgende:
Ik geloof je wel hoor Droxz
En geniet jij maar van je moeder's kookkunsten WL
Ik kan echt goed koken, vooral water, dat lukt me echt goed!quote:Op woensdag 14 november 2007 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan jij koken lynda ? behalve kaassoufflees en kroketten natuurlijk
en eieren ? wordt al moeilijker hehquote:Op woensdag 14 november 2007 15:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan echt goed koken, vooral water, dat lukt me echt goed!![]()
pizza is echt lekker, ik heb alleen niet altijd zin om zo lang op mijn eten te wachten hahahaquote:Op woensdag 14 november 2007 15:44 schreef WhiteLightning het volgende:
nou denk dat het maar zon "Zelfbouw Pizza" vd AH wordtaltijd goed te doen
soms, heel soms, want alleen water koken vind ik eigenlijk wel genoegquote:Op woensdag 14 november 2007 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en eieren ? wordt al moeilijker heh
neem een biertje in de tussentijdquote:Op woensdag 14 november 2007 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pizza is echt lekker, ik heb alleen niet altijd zin om zo lang op mijn eten te wachten hahaha
Ik probeer wat minder te drinken, af en toe nog een biertje in de trein .. maar voor de rest niet meer.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem een biertje in de tussentijddoe ik ook altijd, of 2 lol
whehequote:Op woensdag 14 november 2007 15:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik probeer wat minder te drinken, af en toe nog een biertje in de trein .. maar voor de rest niet meer.
Alleen in het weekend dan!![]()
zuipen doe ik nog wel eens hoor,quote:Op woensdag 14 november 2007 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehemja ik drink niet veel (1 a 2), maar wel iedere dag. maja vidnt het ook geen probleem.
dat gezuip hoeft van mij niet meer zo. die fase heb ik wel gehad hehe
Dat is mieke man! En foto is gemaakt met een gare sony cybershot met ISO 100 ...quote:
ja daar zit wat in jaquote:Op woensdag 14 november 2007 16:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zuipen doe ik nog wel eens hoor,
maar juist het drinken door de weeks ... daar ben ik zo een beetje mee gestopt hahaha
maarja,
meneer zaagmans is weer langsgeweest, dus we hoeven nog maar 2 dagen!
wtf , ken jij die ????quote:Op woensdag 14 november 2007 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is mieke man! En foto is gemaakt met een gare sony cybershot met ISO 100 ...
*oops*
Inderdaad, met zonnetje, eventueel een strandje .. biertje erbij, muziek ... leuk volk, helemaal TOP!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daar zit wat in ja![]()
ach het is winter aan het worden, en dan drink ik zowieso minder.
vindt het zomers gewoon lekker om s flink te bieren, of om een fles wijn leeg te drinken
quote:
quote:
* WhiteLightning schrok al.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*zucht, kijk eens naar de eigenschappen van die foto, ik wist dat je dit ging vragen hahahahahaha*
nee sorry, je zou alleen maar winnenquote:
altijd strandje hehquote:Op woensdag 14 november 2007 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, met zonnetje, eventueel een strandje .. biertje erbij, muziek ... leuk volk, helemaal TOP!![]()
Als je er net zo slecht in bent als ik, kan daar in komenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen, ik heb echt een pesthekel aan triviant![]()
Ben er niet goed in, maar versla mijn vriend op wat zijn vakgebied zou moeten zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee sorry, je zou alleen maar winnen
whahaquote:Op woensdag 14 november 2007 16:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ben er niet goed in, maar versla mijn vriend op wat zijn vakgebied zou moeten zijn
Hij zit nu naast me te sniffen en te snuffenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahadan kan ie beter ander werk gaan zoeken denk ik
Dat is dus mijn probleem, ik woon toch wel een redelijk stukje van de kust vandaan ...quote:Op woensdag 14 november 2007 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
altijd strandje hehdas het voordeel van aan de kust wonen
dan maar 2 vd 3 winnen, of anders 3 vd 5quote:Op woensdag 14 november 2007 16:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hij zit nu naast me te sniffen en te snuffen
spellen moeten spelkaarten of dubbelstenen hebben vind ikquote:Op woensdag 14 november 2007 16:19 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als je er net zo slecht in bent als ik, kan daar in komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
ja anders zou ik echt gek worden. toch werelds, lekker bbq buiten zomers, drank en vrienden erbij.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is dus mijn probleem, ik woon toch wel een redelijk stukje van de kust vandaan ...
Maarja, we hebben wel bossen ed met strandjes!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
spellen moeten spelkaarten of dubbelstenen hebben vind ik
je vergeet "een muis"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
spellen moeten spelkaarten of dubbelstenen hebben vind ik
Triviant heeft dobbelstenen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elektronische weliswaar
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
lekker hoor!!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:30 schreef Bellerophon het volgende:
Boem! Je zou maar weer thuis zitten
Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan maar 2 vd 3 winnen, of anders 3 vd 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |