Dat komt gewoon omdat je ons wil spammen!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD, waarom zijn belgen nou altijd anders....
zit hier met een laptop uit belgië .. leuk zo een AZERTY toetsenbord, ipv een QWERTY
Doe het dan de avond ervoorquote:Op woensdag 14 november 2007 13:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat moet je 's ochtends smeren en de avond ervoor uit de vriezer halen etc etc
Dat kost me 's ochtends wel TIEN hele minuten.. weet je wel wat dat is om om ZES uur je bed uit te moeten ipv TIEN over zes?
enjoy the breakquote:Op woensdag 14 november 2007 13:56 schreef laforest het volgende:
'tis tering rustig hier op het werk
Ik ben op pauze overigens
Maar de hele dag al rustig. Zo maar weer verder met Southpark Solitaire![]()
Dan is mijn broodje 's middags om 12 a 1 uur al helemaal niet meer vers!!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe het dan de avond ervoor![]()
Doe ik ook, bedoel 's ochtends krijg ik het niet voor elkaar, dan ben ik clinisch hersendood verklaard
http://216.239.59.104/search?q=cache:2QtjjVuV3KcJ:forum.fok.nl/topic/1014474+nebula+fok+nl&hl=nl&ct=clnk&cd=1&gl=nlquote:Op woensdag 14 november 2007 14:05 schreef Sm0keZ het volgende:
ff serieus, weet iemand wat "http://nebula.fok.nl" is? ik zie dat net in de logs van m'n werk voorbij komen
uhm mn lunch bestond uit broodjes rosbief en broodjes varkensrollade. als drank warme chocolademelkquote:Op woensdag 14 november 2007 13:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat had je nou op je broodje en wat zat je nou toch te drinken![]()
hey hji gaat er met mijn vragen vandoor, das geen samemspannen meerquote:Op woensdag 14 november 2007 13:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Mwa die heb ik allaaaaaaaaang al beantwoordBeetje samenspannen met WL he!
Heerlijk broodje brie hier![]()
dan zit je niet tegen over mijquote:Op woensdag 14 november 2007 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uhm mn lunch bestond uit broodjes rosbief en broodjes varkensrollade. als drank warme chocolademelk
Zucht...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan is mijn broodje 's middags om 12 a 1 uur al helemaal niet meer vers!!
Haalt gewoon lekker op stagedagen verse broodjes / bolletjes bij de bakker
en ik lachte nog wel zo lief naar jequote:
helemaal niet!! ik bewijs het tegendeelquote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef Seventees het volgende:
Mannen zijn slonzen!
Allemaal!
Mag ik het opknappen...
Grrr...
WL ff tussendoor ati 7.6 en dan de laatste directx van november installeren voor COD 4quote:Op woensdag 14 november 2007 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ik lachte nog wel zo lief naar je![]()
nee probeer gewoon 7.6quote:Op woensdag 14 november 2007 14:12 schreef DavyE het volgende:
[..]
WL ff tussendoor ati 7.6 en dan de laatste directx van november installeren voor COD 4
jaaah ik ben er nog steeds niet uit![]()
![]()
ja zoals die tegenover me die ik OOK nog tegen kwam in de kantine PUH!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zucht...![]()
Ach jah, iedereen zo z'n ding he, heb je ook nog de kans om leuke jongens te spotten he![]()
iets met mannen over een kam scherenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef Seventees het volgende:
Mannen zijn slonzen!
Allemaal!
Mag ik het opknappen...
Grrr...
chill hoeveel centen moest je neerleggenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee probeer gewoon 7.6
ik heb inmiddels net het spel gekocht in de winkel
Je hebt zeker geen vriend he?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:15 schreef lynda het volgende:
[..]
ja zoals die tegenover me die ik OOK nog tegen kwam in de kantine PUH!
Daar is geen goed antwoord op te gevenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen vriend he?
Knipperlicht?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Daar is geen goed antwoord op te geven
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef Seventees het volgende:
Mannen zijn slonzen!
Allemaal! [afbeelding]
Mag ik het opknappen...
Grrr...
[afbeelding]
Kratten papierwerk, brochures en facturen in een archiefkast zetten en niet opruimen is niet iets wat jij doet?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helemaal niet!! ik bewijs het tegendeel
Geen knipperlichtquote:Op woensdag 14 november 2007 14:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Knipperlicht?
Je flirt graag met jongens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef Seventees het volgende:
Mannen zijn slonzen!
Allemaal!
Mag ik het opknappen...
Grrr...
bijna 60 euro GRRRRRRRquote:Op woensdag 14 november 2007 14:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
chill hoeveel centen moest je neerleggen![]()
Soms... SOMS... moet je je als kerel niet aangesproken voelen door alles wat vrouwen zeggen, Bellerphon!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
iets met mannen over een kam scheren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |