mogguh!quote:
mogguh mensen slof slofquote:Op woensdag 14 november 2007 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allen. gehaktdag \0/
COD 4quote:Op woensdag 14 november 2007 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!
Nog CS gespeelt gisteren? Ik was echt te moe, heb alleen even kort COD4 gedaan .. maar ben vroeg gaan slapen![]()
aaiquote:Op woensdag 14 november 2007 09:36 schreef DavyE het volgende:
[..]
COD 4heb gister nog geen eens ati 7.6 opkunnen zetten. Er kwamen weer andere dingen tussen
![]()
Whehe, sorry, zal je met rust latenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Behalve dat hij weer kleine snor heeft gekregen![]()
Hij heeft het druk op zijn werk, en moest maar bij hem gaan werken ofzo hahahaha
Veerboot? STFU! Gisteren ook al die foute naam hier, wat doe je me aan!!!
p.s
ik heb nu al geen zin meer![]()
en weer niet even langskomen op teamspeak hequote:Op woensdag 14 november 2007 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aai
gisteren ff crysis aangezet, en ineens was het 1 uur
sorry vergeten.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
en weer niet even langskomen op teamspeak he![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, sorry, zal je met rust laten
jah ff gesurft en wat gg op muppetquote:Op woensdag 14 november 2007 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!
Nog CS gespeelt gisteren? Ik was echt te moe, heb alleen even kort COD4 gedaan .. maar ben vroeg gaan slapen![]()
betaal jij per SMS ofzo ?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx!
Vanavond maar weer even gamen ... maar mijn telefoon is weer opgeladen, heb me lader terug, dus ga zo COD4 bestellen!!!!!!!!![]()
oja, of davy, moet ik daar nog even mee wachten?
p.s sorry!![]()
baggeren over van alles en nog watquote:Op woensdag 14 november 2007 10:25 schreef Meuq het volgende:
Het is rustig en ik verveel me de tering. Anyway ik ben hier dus nieuw en zeau.. Heb ooit in een ver verleden een account gehad op FOK!, maar ben vergeten welke.
Dus wat doen we hier om te zorgen dat we ons niet vervelen?
als je echt wilt spelen dan zou ik hem kopen hoor, niet op mij wachtenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx!
Vanavond maar weer even gamen ... maar mijn telefoon is weer opgeladen, heb me lader terug, dus ga zo COD4 bestellen!!!!!!!!![]()
oja, of davy, moet ik daar nog even mee wachten?
p.s sorry!![]()
misschien kan je de telefooon versie downloadenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:27 schreef DavyE het volgende:
[..]
als je echt wilt spelen dan zou ik hem kopen hoor, niet op mij wachten![]()
heyhey! we baggeren niet hequote:Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
baggeren over van alles en nog wat
heb postbank, en dan krijg ik een smsje met daarin 1 of andere code ..quote:Op woensdag 14 november 2007 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
betaal jij per SMS ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |