In die volgordequote:Op dinsdag 13 november 2007 16:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
[afbeelding] ?
[afbeelding] ?
[afbeelding] ?
Seventees gaat op de kinky toer?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:04 schreef Seventees het volgende:
*Mangothee aanbiedt*![]()
*Kusje geeft*
En flink spanked!
Hij vroeg erom...quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Seventees gaat op de kinky toer?![]()
Welke vestiging?quote:Op woensdag 14 november 2007 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
Vandaag gesprekje bij de Postbank, ben benieuwd
Ik vermoed dat je dan naar de Haarlemmerweg magquote:Op woensdag 14 november 2007 07:53 schreef Bellerophon het volgende:
Amsterdam dacht ik, verder weet ik ook nog geen details
Succesquote:Op woensdag 14 november 2007 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
Vandaag gesprekje bij de Postbank, ben benieuwd
Sweetquote:
Fuck... Dat wordt dus filerijden... Gezelligquote:Op woensdag 14 november 2007 07:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je dan naar de Haarlemmerweg mag
Laten we perzik proberenquote:
Drinkontbijt heb ik ook 2 jaar lang iedere ochtend naar binnen zitten gieten... Op een gegeven moment ken je alle smaken wel en ga je maar weer brood lopen smeren 's ochtendsquote:Op woensdag 14 november 2007 08:13 schreef Seventees het volgende:
Drinkontbijt en thee, wat zal ik zo naar het toilet moeten
hehehhequote:Op woensdag 14 november 2007 08:18 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen
Kwam weer eens telaat op stage![]()
Koud is het zeker. Had mn handen al verstopt in de mouwen van mn jas.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hehehhe
goedemorgen deze koude morge![]()
ik ookquote:Op woensdag 14 november 2007 08:27 schreef Lynx666 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik moet écht vroeger naar bed [ afbeelding ]
Ik eigenlijk ook. Was wakker en viel ook zo weer inslaap.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:27 schreef Lynx666 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik moet écht vroeger naar bed [ afbeelding ]
proxy serversquote:Op woensdag 14 november 2007 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
Zucht en dan kan ik ook nog is een keer niet op een bepaalde website! Leuk joh, zo'n proxyserver![]()
pwntquote:Op woensdag 14 november 2007 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
Ja die heb ik dus niet, terwijl ik een flash spel wil downloaden...
Alleen ik kan hem nergens anders vinden dan op die ene website![]()
Linkje?quote:Op woensdag 14 november 2007 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
Ja nogal, is een leuk flash spelSoort van Simcity
de rus is wegquote:Op woensdag 14 november 2007 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allen. gehaktdag \0/
Het gaat nog even duren, Friday12quote:Op woensdag 14 november 2007 08:13 schreef Seventees het volgende:
Drinkontbijt en thee, wat zal ik zo naar het toilet moeten [afbeelding]
als het zon grote is als van die nijlpaard in haar ava wel jahquote:Op woensdag 14 november 2007 09:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het gaat nog even duren, Friday12
mogguh iedereen! Dankzij die kut NS mocht ik weer een half uurtje later beginnen ...quote:Op woensdag 14 november 2007 08:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Drinkontbijt heb ik ook 2 jaar lang iedere ochtend naar binnen zitten gieten... Op een gegeven moment ken je alle smaken wel en ga je maar weer brood lopen smeren 's ochtends
Jammer dat ik daar weer te lui voor ben enzo
Tegenwoordig heb ik maar een pot pindakaas op m'n werk staan, neem soms wat bananen mee. Makkelijk beleg, nog lekker ook, en ik hoef alleen maar brood mee te nemen als ik 's ochtends van huis ga
Mogguh veerboot!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh iedereen! Dankzij die kut NS mocht ik weer een half uurtje later beginnen ...
p.s
Kwam net "de bonte" tegen op het station![]()
Behalve dat hij weer kleine snor heeft gekregenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh veerboot!
Had onze 1337-h4x0r nog wat te melden?
hoiquote:Op woensdag 14 november 2007 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh iedereen! Dankzij die kut NS mocht ik weer een half uurtje later beginnen ...
p.s
Kwam net "de bonte" tegen op het station![]()
mogguh!quote:
mogguh mensen slof slofquote:Op woensdag 14 november 2007 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allen. gehaktdag \0/
COD 4quote:Op woensdag 14 november 2007 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!
Nog CS gespeelt gisteren? Ik was echt te moe, heb alleen even kort COD4 gedaan .. maar ben vroeg gaan slapen![]()
aaiquote:Op woensdag 14 november 2007 09:36 schreef DavyE het volgende:
[..]
COD 4heb gister nog geen eens ati 7.6 opkunnen zetten. Er kwamen weer andere dingen tussen
![]()
Whehe, sorry, zal je met rust latenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Behalve dat hij weer kleine snor heeft gekregen![]()
Hij heeft het druk op zijn werk, en moest maar bij hem gaan werken ofzo hahahaha
Veerboot? STFU! Gisteren ook al die foute naam hier, wat doe je me aan!!!
p.s
ik heb nu al geen zin meer![]()
en weer niet even langskomen op teamspeak hequote:Op woensdag 14 november 2007 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aai
gisteren ff crysis aangezet, en ineens was het 1 uur
sorry vergeten.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
en weer niet even langskomen op teamspeak he![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, sorry, zal je met rust laten
jah ff gesurft en wat gg op muppetquote:Op woensdag 14 november 2007 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!
Nog CS gespeelt gisteren? Ik was echt te moe, heb alleen even kort COD4 gedaan .. maar ben vroeg gaan slapen![]()
betaal jij per SMS ofzo ?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx!
Vanavond maar weer even gamen ... maar mijn telefoon is weer opgeladen, heb me lader terug, dus ga zo COD4 bestellen!!!!!!!!![]()
oja, of davy, moet ik daar nog even mee wachten?
p.s sorry!![]()
baggeren over van alles en nog watquote:Op woensdag 14 november 2007 10:25 schreef Meuq het volgende:
Het is rustig en ik verveel me de tering. Anyway ik ben hier dus nieuw en zeau.. Heb ooit in een ver verleden een account gehad op FOK!, maar ben vergeten welke.
Dus wat doen we hier om te zorgen dat we ons niet vervelen?
als je echt wilt spelen dan zou ik hem kopen hoor, niet op mij wachtenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx!
Vanavond maar weer even gamen ... maar mijn telefoon is weer opgeladen, heb me lader terug, dus ga zo COD4 bestellen!!!!!!!!![]()
oja, of davy, moet ik daar nog even mee wachten?
p.s sorry!![]()
misschien kan je de telefooon versie downloadenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:27 schreef DavyE het volgende:
[..]
als je echt wilt spelen dan zou ik hem kopen hoor, niet op mij wachten![]()
heyhey! we baggeren niet hequote:Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
baggeren over van alles en nog wat
heb postbank, en dan krijg ik een smsje met daarin 1 of andere code ..quote:Op woensdag 14 november 2007 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
betaal jij per SMS ofzo ?
Was ook meer als grapje bedoeld hoor, ben nu even online aan het kijken voor nieuwe dvd'squote:Op woensdag 14 november 2007 10:27 schreef DavyE het volgende:
[..]
als je echt wilt spelen dan zou ik hem kopen hoor, niet op mij wachten![]()
als je tussen 4 en 6 kijkt vanmiddag, dan klopt dat idd. supertraag danquote:Op woensdag 14 november 2007 10:31 schreef Meuq het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat FOK! een ander woord voor 'bagger' is.
Ja dat blijft dikke ellende he. Nou ja het is gratis en je kan er een hoop lol op hebben: FOK!quote:Op woensdag 14 november 2007 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je tussen 4 en 6 kijkt vanmiddag, dan klopt dat idd. supertraag dan
Kletsen danquote:
Je komt er tenminste je dag wel mee doorquote:Op woensdag 14 november 2007 10:39 schreef Meuq het volgende:
[..]
Ja dat blijft dikke ellende he. Nou ja het is gratis en je kan er een hoop lol op hebben: FOK!![]()
![]()
Clerks I & IIquote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je komt er tenminste je dag wel mee door![]()
weet iemand nog een leuke nieuwe dvd die ik MOEt hebben?
Zeg, was jij niet diegene die we hard weg moesten schoppen als je eerder dan donderdag terug zou komen?quote:
Waar hou je van?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:
pr0n/music/movie/game ??quote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pixar ed, humor, thriller, actie .. ik hou eigenlijk van veel soorten,quote:
o sorry, ik bedoel movie natuurlijkquote:
Ehm..quote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
Beowulf als ie al in "de winkel" ligt
http://www.imdb.com/title/tt0442933/
Collateralquote:Op woensdag 14 november 2007 11:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pixar ed, humor, thriller, actie .. ik hou eigenlijk van veel soorten,
alleen niet van tekenfilms *disney*, anime of ci-fi
ik kick je helemaal niet weg! je bent welkomquote:Op woensdag 14 november 2007 11:16 schreef lynda het volgende:
Ja mij moeten jullie weg kickenZit al sinds half 9 op school en erger me helemaal dood aan een stel 1e klassers die continu over me muziek heen lopen te bleren.. En dat noem je dan HBO zucht
![]()
Maar verslag heeft al vorderingenAlweer 10 pagina's geschreven..
![]()
*Neemt de thee aan en gaat weer aan de slag!
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pixar ed, humor, thriller, actie .. ik hou eigenlijk van veel soorten,
alleen niet van tekenfilms *disney*, anime of sci-fi
Je zou het zeker eens moeten proberen, ik en mijn flatmates vinden het fantastisch. Als je je handen kan leggen op Clerks Animated, dan zou ik die zeker ook eens bekijken. Er is alleen moeilijk aan te komen. Maar goed kijk eerst de films maar eensquote:Op woensdag 14 november 2007 11:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx! ik hoor collega's zeggen dat het wel een goede film is, of films zijn ..
zelf op IMDB krijgt die film een goed cijfer!
GVD ligt BOL.COM op zijn aars .. hoe moet ik nou mijn spel en mijn dvd bestelle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |