aha, heb ik gewoon weer niet zitten opletten?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee joh, die was er al als een van de eersten vandaag
Sailliant detail, Night Watch is wel een Russische filmquote:Op woensdag 14 november 2007 11:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net gekeken, en k-pax lijkt me inderdaad een goede film! En voor die ¤ 4,99 doen we die gok wel![]()
Stir op Echoes heb ik ook orrigineel hahahaha
Night watch, mmm, even zoeken!
hmm dat klinkt aangenaamquote:Op woensdag 14 november 2007 11:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Zullen wij even wedden dat ik een banaan recht krijg? Desnoods stamp ik hem eerst plat en veeg ik het dan weer bij elkaar![]()
Maar tis niet ingewikkeld oid je moet er gewoon ECHT voor gaan zitten
kan ik dit als compliment beschouwen ?!??!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:54 schreef lynda het volgende:
Streepje is recht ja![]()
Een proces eruit gesloopt, 2 nieuwe er tussen gepropt, 1 sigaret en 1 blikje red bull later lukte het
OLIEBOL!!!
Even een paar minuutjes geduld en dan komt ze zo binnen wandelen.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, heb ik gewoon weer niet zitten opletten?
* Dr.Droxz schreeuwt, iemand een bakje thee?
*zou dit helpen?*![]()
*checkt fotoboek.. geen idee of je het als compliment kan beschouwenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan ik dit als compliment beschouwen ?!??!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:59 schreef lynda het volgende:
[..]
*checkt fotoboek.. geen idee of je het als compliment kan beschouwen![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:25 schreef Bellerophon het volgende:
Fotoboek, god ik sta er nog op met lang haar!
ik ken dat ergens van .. ik verveel me de *scheldwoord*!quote:
Ik ben aanwezig... maar dat staat ook zo apart om daar neer te zettenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er staat toch een grote fout in je fotoboek hoor!
Studierichting Ik werk...
uh .. werk? ....![]()
Ik ga ook maar eventjes eten.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik ken dat ergens van .. ik verveel me de *scheldwoord*!
als mijn collega terug is kan ik even wat gaan eten,
en even roken .. dus nog even geduld.
tja ik ben niet zo fotoboekachtigquote:Op woensdag 14 november 2007 11:59 schreef lynda het volgende:
[..]
*checkt fotoboek.. geen idee of je het als compliment kan beschouwen![]()
ej goede middag dylan!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:30 schreef Dylanesque het volgende:
Pompiedom..
zo leef jij ook nog ?!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:30 schreef Dylanesque het volgende:
Pompiedom..
Nou zou ik wel van meerdere personen eens een fotoboek willen zien hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja ik ben niet zo fotoboekachtigheb er wel eentje aangemaakt, maar echt nooit wat mee gedaan
en waar is jouw fotoboek dan ??![]()
![]()
-edit- oh je hebt er nu eentje![]()
sorry ik was even etenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef lynda het volgende:
Whee die leuke jongen schuin tegenover me is wegGaat me uitzicht
zeg bedoel je mij soms ?? hahaquote:Op woensdag 14 november 2007 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou zou ik wel van meerdere personen eens een fotoboek willen zien hoor![]()
ik wist dat die vraag kwamquote:Op woensdag 14 november 2007 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja ik ben niet zo fotoboekachtigheb er wel eentje aangemaakt, maar echt nooit wat mee gedaan
en waar is jouw fotoboek dan ??![]()
![]()
-edit- oh je hebt er nu eentje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |