werken bestaat toch niet in dit topic ?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Wist niet dat je bij lynda werkte
hmm ik bedoelde inderdaad 'in de buurt zat'quote:Op woensdag 14 november 2007 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werken bestaat toch niet in dit topic ?
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg bedoel je mij soms ?? haha
eetze!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:41 schreef Dylanesque het volgende:
Goed, er wacht ergens een lunch op me, het is nu aan mij om die te gaan zoeken, vinden, afrekenen en verorberen. Tot later
Staat er geen naam bij dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:52 schreef lynda het volgende:
opent hotmail.. 10 nieuwe emailtjes allemaal fotoboek.. en 1 iemand die mij zit te mailen met goh jij heb ook niets te doen.. wie was dat![]()
En hij kijkt ook naar jou? Of is het 1 richtings verkeer?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:58 schreef lynda het volgende:
Jawel tis een vrouwTe lui om op onderzoek te gaan wie het is
Jaa me leuke gozer is er weer, en weer schuin tegen over mij![]()
Oke op naar de leraar en nu echt wat te eten halen
Laterzquote:Op woensdag 14 november 2007 12:41 schreef Dylanesque het volgende:
Goed, er wacht ergens een lunch op me, het is nu aan mij om die te gaan zoeken, vinden, afrekenen en verorberen. Tot later
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:58 schreef lynda het volgende:
Jawel tis een vrouwTe lui om op onderzoek te gaan wie het is
Jaa me leuke gozer is er weer, en weer schuin tegen over mij![]()
Oke op naar de leraar en nu echt wat te eten halen
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:52 schreef lynda het volgende:
opent hotmail.. 10 nieuwe emailtjes allemaal fotoboek.. en 1 iemand die mij zit te mailen met goh jij heb ook niets te doen.. wie was dat![]()
Mwa die heb ik allaaaaaaaaang al beantwoordquote:Op woensdag 14 november 2007 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, daar moet er dus ook 1 van mij tussenstaan ...
seventees moet ook een fotoboek maken hoor!![]()
maar mensen,
ik ben even eten!![]()
Kaas... brrquote:Op woensdag 14 november 2007 13:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Mwa die heb ik allaaaaaaaaang al beantwoordBeetje samenspannen met WL he!
Heerlijk broodje brie hier![]()
BRIE! en wel 1 blaadje sla en 1 stukje tomaat, school is schraal ze hadden ook al geen turkse pizza's meerquote:
Wat is er mis met gewoon brood?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:42 schreef lynda het volgende:
[..]
BRIE! en wel 1 blaadje sla en 1 stukje tomaat, school is schraal ze hadden ook al geen turkse pizza's meer![]()
Dat moet je 's ochtends smeren en de avond ervoor uit de vriezer halen etc etcquote:Op woensdag 14 november 2007 13:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon brood?![]()
fotoboek, daar moet je toch gebruik van maken!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Mwa die heb ik allaaaaaaaaang al beantwoordBeetje samenspannen met WL he!
Heerlijk broodje brie hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |