Sorryquote:Op maandag 5 november 2007 13:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
whooo, MaJo is er weer.![]()
Niet meer zo lang wegblijven.![]()
![]()
iets duidelijker denk ikquote:Ga over de fiets- en voetgangersbrug naast het Groninger Museum steeds rechtdoor, richting de bioscoop. Hier steekt u het Zuiderdiep over en gaat verder rechtdoor, de Folkingestraat in, richting het centrum. Steek de Vismarkt over. U loopt of fietst ook hier rechtdoor. Bij cafe \'Het Seizoen\' aan uw linkerhand, gaat u de Kleine Kromme Elleboog in. Aan het eind van deze steeg gaat u rechtsaf. U komt op een binnenplein. De ingang van Studium Generale ligt nu aan uw rechterhand.
heel erg goedquote:Op maandag 5 november 2007 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
EtcieAlles goed? Nog steeds stage aan het lopen?
Edit: crapMomentje
Ik leef met je mee..quote:
nee York en nog wattusquote:Op maandag 5 november 2007 13:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
SorryZal het niet meer doen
Enne je bent naar Londen geweest?
Vertel!
Ik kan trouwens de OP niet editen omdat ie te lang is
Ik moet inderdaad naar Studium Generale zo.quote:
Ah ik dacht al van Londen weet ik nietsquote:Op maandag 5 november 2007 13:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Keele en York.![]()
Maar MaJo was gewoon in NL en heeft van te voren niet laten weten waar ze uit zou hangen. Dat laatste is natuurlijk schandalig.![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 13:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh ja. ah well boeiend
'schandalig'![]()
ja MaJo je moet verantwoording afleggen aan ons hoor![]()
Niet. Gewoon vliegenquote:Op maandag 5 november 2007 13:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ik dacht al van Londen weet ik nietsMaar hoe was het? En wie zegt dat ik in NL was?
![]()
[..]
Ik zit trouwens een tripje naar Londen te plannen met een vriendin maar dat loopt nu een beetje spaak omdat ik niet wil vliegen en zij liever wel omdat het veel geld scheelt. Oftewel: hoe kan ik verkopen dat we met de trein gaan en daar 85 euro voor betalen, in plaats van dat we gaan vliegen voor 20 euro per persoon?
quote:Op maandag 5 november 2007 13:36 schreef MaJo het volgende:
Ik zit trouwens een tripje naar Londen te plannen met een vriendin maar dat loopt nu een beetje spaak omdat ik niet wil vliegen en zij liever wel omdat het veel geld scheelt. Oftewel: hoe kan ik verkopen dat we met de trein gaan en daar 85 euro voor betalen, in plaats van dat we gaan vliegen voor 20 euro per persoon?
Maar ik wil niet vliegenquote:
Was je niet in NL dan? Je had ons hoe dan ook op de hoogte moeten houden.quote:Op maandag 5 november 2007 13:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ik dacht al van Londen weet ik nietsMaar hoe was het? En wie zegt dat ik in NL was?
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 20:15 schreef Soempie het volgende:
Het minst leuk was wakker worden 's morgens.Ik lag echt in coma volgens mij.
![]()
En het leukst: de rest van de tijd.![]()
En in Engeland heb ik de campus gezien van Keele, daar 's avonds elke keer met een groep de kroeg in. Nog een film gekeken een van de avonden. Ben naar York geweest.Heb de dag erop een berg beklommen.
We kwamen er bij de top achter dat je via de andere kant heel geleidelijk omhoog had kunnen lopen.
We hebben de rest van het Peak District daarna met de auto doorkruist.
![]()
Uit eten geweest met 6 vrienden
en daarna naar de kroeg.
Het was een super week.Volgende week krijg ik onder andere foto's van mij op de berg.
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 20:39 schreef Soempie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6iZTEd08L3A
met hem ben ik uit geweest eergister.![]()
20 pond voor het vervoer van vliegveld naar Londen en je moet inderdaad veel eerder aanwezig zijn. Bovendien kost het mij een paar jaar van mijn levenquote:Op maandag 5 november 2007 13:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat voor kosten komen erbij bij het vliegen? Toeslagen etc etc? En de check-in en check-out tijden en zo?
Betaal het prijsverschil voor allebei. Dan kost het je 130 euro meer en kan je lekker met de treinquote:
Tja.. ik heb ook wel eens een nachtmerrie gehad vroeger dat er een spook onder mn bed zat. Is er ook nooit onder vandaan gekomen.quote:Op maandag 5 november 2007 13:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar ik wil niet vliegenIk had eergister heel stoer bedacht dat ik gewoon zou gaan vliegen. Maar die nacht had ik meteen een nachtmerrie over een vliegtuigongeluk en nu durf ik echt niet meer
Ik krijg het al warm van het idee dat ik over 6 weken zou gaan moeten vliegen
Klinkt goedquote:Op maandag 5 november 2007 13:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Was je niet in NL dan? Je had ons hoe dan ook op de hoogte moeten houden.![]()
![]()
Vorige topic:
[..]
[..]
quote:Op maandag 5 november 2007 13:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad naar Studium Generale zo.![]()
is de BA-methode niets voor jou?quote:Op maandag 5 november 2007 13:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar ik wil niet vliegenIk had eergister heel stoer bedacht dat ik gewoon zou gaan vliegen. Maar die nacht had ik meteen een nachtmerrie over een vliegtuigongeluk en nu durf ik echt niet meer
Ik krijg het al warm van het idee dat ik over 6 weken zou gaan moeten vliegen
quote:Op maandag 5 november 2007 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goedEn die gast, OMG
![]()
Nog iets spannends mee gedaan?
![]()
Enne Etcie jarig geweest?![]()
![]()
![]()
NOG GEFELICITEERD ETCIE
![]()
![]()
![]()
Ik zou het wel willen maar heb niet genoeg geldquote:Op maandag 5 november 2007 13:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Betaal het prijsverschil voor allebei. Dan kost het je 130 euro meer en kan je lekker met de trein
Me knockout slaan en helemaal platspuiten? Dat lijkt me wel wat jaquote:Op maandag 5 november 2007 13:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
[..]
is de BA-methode niets voor jou?
of slaappillen nemenquote:Op maandag 5 november 2007 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Me knockout slaan en helemaal platspuiten? Dat lijkt me wel wat jaSerieus
Het is dat, of de cave-man oplossing: over de schouder gooien en mee het vliegtuig inquote:Op maandag 5 november 2007 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gebruik al valium als ik vlieg en dat werkt voor geen meter. Mijn angst komt er keihard doorheen en op het moment dat ik land en dus relaxed ben dan ben ik zo stoned als een garnaalquote:
Hehequote:Op maandag 5 november 2007 13:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is dat, of de cave-man oplossing: over de schouder gooien en mee het vliegtuig inen gezien jouw postuur is dat niet zo'n groot probleem
![]()
De laatste keer dat ik ging vliegen brak er zo'n grote paniek uit op het moment dat het ding ging rijden dat ik echt in staat was om dat soort dingen te gaan roepenquote:Op maandag 5 november 2007 13:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je kan ook claimen dat je een bom bij je hebt, hoef je helemaal niet meer te vliegen
platspuitenquote:Op maandag 5 november 2007 13:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gebruik al valium als ik vlieg en dat werkt voor geen meter. Mijn angst komt er keihard doorheen en op het moment dat ik land en dus relaxed ben dan ben ik zo stoned als een garnaal![]()
Tijd voor hypnosetherapiequote:Op maandag 5 november 2007 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar staat die aanbieding? Damn denk dat ik er toch aan moet gelovenquote:Op maandag 5 november 2007 14:05 schreef Whiteguy het volgende:
hmm. ryanair vliegt nu in de aanbieding voor 10 euro vanaf eindhoven naar londen (incl belastingen enzo)
ga ik het toch ook overwegen
hierrrrrquote:Op maandag 5 november 2007 14:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar staat die aanbieding? Damn denk dat ik er toch aan moet geloven
Oh en vervolgens ga je natuurlijk vanaf het vliegveld met de easybus voor 2 pond naar het centrum.quote:Op maandag 5 november 2007 14:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar staat die aanbieding? Damn denk dat ik er toch aan moet geloven
Met toeslagen en alles kom ik uit op 80 euroquote:
dan moet je even zoeken op de volgende of vorige dag. Reisperiode is vanaf 17-11-07 ook he !quote:Op maandag 5 november 2007 14:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met toeslagen en alles kom ik uit op 80 euro
Ik wil van 20-12 tot 24-12 maar dat zal wel duur zijn door de kerst. Wel suf dat het vanaf Brussel wel 20 euro is?quote:Op maandag 5 november 2007 14:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
dan moet je even zoeken op de volgende of vorige dag. Reisperiode is vanaf 17-11-07 ook he !
Hier lukt het iig wel voor EUR 20 incl alles retourtje te kiezen.
LaBla had een vlucht incl belastingen voor 12 euro geloof ikquote:Op maandag 5 november 2007 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg een Ryanair deja-vu. Wie ging er ook alweer voor 1 cent?
LB had vlucht incl verblijf voor 65 euroquote:Op maandag 5 november 2007 14:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
LaBla had een vlucht incl belastingen voor 12 euro geloof ik
dat verbeelde je je maarquote:Op maandag 5 november 2007 14:26 schreef Nesle het volgende:laatste toets is voorbij
Alleen keek mijn wiskunde leraar me nogal medelevend aan, fuck
Mweh, als ik de enige ben die aan de tafel zit en hij zo'n knikje doet van, jammer joh, dan ehhquote:Op maandag 5 november 2007 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
LB had vlucht incl verblijf voor 65 euro
[..]
dat verbeelde je je maar
Hij bedoelde het vast heel andersquote:Op maandag 5 november 2007 14:29 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mweh, als ik de enige ben die aan de tafel zit en hij zo'n knikje doet van, jammer joh, dan ehh
hij bedoelde het vast als:quote:Op maandag 5 november 2007 14:29 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mweh, als ik de enige ben die aan de tafel zit en hij zo'n knikje doet van, jammer joh, dan ehh
quote:Op maandag 5 november 2007 13:59 schreef MaJo het volgende:
HeheMaar als ik dan ga spartelen met mijn 1.82 meter wordt het toch een stuk lastiger
60 euroquote:Op maandag 5 november 2007 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
Oh boy..... er wordt een vrijgezellenfeest georganiseerd voor die vriendin van mij, en nu wordt me gevraagd of ik ook wel 60 euro wil inleggen![]()
![]()
![]()
![]()
Voor het vrijgezellenfeest van mn broer (middagje survivalen en avondje stappen + overnachten in limburg) was ik totaal het drievoudige zeker wel kwijt hoorquote:Op maandag 5 november 2007 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Moet wel gezegd worden zijn dat we ook het eten van de bruid gaan betalen en dat we maar met zn vijven zijn.....
Maar toch, ik vind het duur
Een vrijgezellenavond mag best wat geld in gestoken worden vind ik maar voor een student is 60 wel redelijk veel jaquote:Op maandag 5 november 2007 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Moet wel gezegd worden zijn dat we ook het eten van de bruid gaan betalen en dat we maar met zn vijven zijn.....
Maar toch, ik vind het duur
ik ga een tabel met namen van zorgeverzekeraars zo ombouwen dat als je op een naam klikt, je naar de website van de zorgverzekeraar wordt gestuurdquote:Op maandag 5 november 2007 15:04 schreef LadyBlack het volgende:
En wat ga je dus precies doen? Ik ben helemaal niet into flash
Ja maar wij gaan alleen maar uit eten!! En die verkleeddingen dus, maar dat zal toch niet zó duur zijn.... Daarbij komt nog eens dat geen van ons volgens mij veel drinkt, want er is er een zwanger, en twee of drie drinken überhaupt nietquote:Op maandag 5 november 2007 15:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor het vrijgezellenfeest van mn broer (middagje survivalen en avondje stappen + overnachten in limburg) was ik totaal het drievoudige zeker wel kwijt hoor![]()
Ah, handigquote:Op maandag 5 november 2007 15:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ga een tabel met namen van zorgeverzekeraars zo ombouwen dat als je op een naam klikt, je naar de website van de zorgverzekeraar wordt gestuurd
ja, erg handig voor de lezerquote:
Klote dat je het zo eng vindt.quote:Op maandag 5 november 2007 15:37 schreef MaJo het volgende:
Damn ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik kan me gewoon niet concentreren op mijn werk omdat ik in mijn hoofd zit met dat ik misschien ga vliegen over 6 wekenMaar ik kan het mijn vriendin ook niet aandoen om haar op kosten te jagen zodat we met de trein kunnen. Ik denk dat ik het maar moet doen, maar mźn ik vind het echt zo eng
't Gaat toch ook niet echt om de cadeaus. Dat je gaat zingen zou ik persoonlijk al veel leuker vinden dan een gekocht cadeautje.quote:Op maandag 5 november 2007 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, we hebben nu overlegd en we zijn overeengekomen dat de studenten 50 euro betalen en de werkende mensen 75 ofzo.
Maar zoals gezegd: van de drank zal het geen duur etentje worden.... we gaan alleen eten in Benz, in zo'n tentWel cool dus!! En ach, het is natuurlijk ook wel een vriendin die gaat trouwen.....
Nu moet ze alleen niet verwachten dat ik een duur huwelijkscadeau ga aanschaffen
Ik ga ook al zingen tijdens de trouwerij
Dat is nog een beetje de vraagquote:Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef Soempie het volgende:
Wat ga je zingen?
Dat zal ik eens gaan checken. Ik zat hier net gewoon te janken omdat ik het idee al te eng vindquote:Op maandag 5 november 2007 15:48 schreef LadyBlack het volgende:
Zijn er niet iets sterkere valiumpillen te krijgen dan? Of moet je ze misschien eerder innemen?
Zo is er geen lol aan natuurlijk....
Van de logo's een button maken, eventueel met een onzichtbare rechthoek onder hit (teken een rechthoek onder Hit in een willekeurige kleur, convert naar movie clip en zet de alfa op 0) met het volgende stukje ActionScript:quote:Op maandag 5 november 2007 15:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja, erg handig voor de lezer
maar wat een klotewerk :X ik en m'n goede ideeen :')
1 2 3 | getURL("http://www.cz.nl/"); } |
Hihihihi neequote:
quote:Op maandag 5 november 2007 16:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zal ik eens gaan checken. Ik zat hier net gewoon te janken omdat ik het idee al te eng vindIk ben ook aan het kijken of anti-vliegangstcursussen vergoed worden door mijn verzekering...
De ub is natuurlijk overvol deze tijd.quote:Op maandag 5 november 2007 16:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het was echt zo ramdruk dat ik me nog niet kon concentreren: zit alweer thuis.
Ga heel misschien vanavond nog wel even.
Gesnurk?quote:Op maandag 5 november 2007 16:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeker weet hele vliegtuig wakker lopen houden met je gesnurk
Ja precies, ik ook.quote:Op maandag 5 november 2007 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik snurk niet, alleen als ik verkouden ben of per ongeluk heel raar lig......
4. de nieuwe huisstijl is lelijkquote:Op maandag 5 november 2007 16:26 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net zo'n miskoop gedaan. Een knalrode hoodie van de RUG gekocht.
1. rood staat me niet.
2. hij is zo'n 3 maten te groot.
3. ik kon m'n geld wel beter gebruiken.
Maar hij zit wel lekker en je kunt er heerlijk in wegkruipen.![]()
Die 2 dingen zijn aan elkaar gelinked en in mijn beleving *hoort* het ook zoquote:Op maandag 5 november 2007 16:26 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net zo'n miskoop gedaan. Een knalrode hoodie van de RUG gekocht.
1. rood staat me niet.
2. hij is zo'n 3 maten te groot.
3. ik kon m'n geld wel beter gebruiken.
Maar hij zit wel lekker en je kunt er heerlijk in wegkruipen.![]()
En hoe schat je je kansen in voor die andere twee? Is het nog te halen?quote:Op maandag 5 november 2007 16:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, helaas. En ander bibliotheken ook. Maw: óf je moet om acht uur op de stoep staan om een goede plek te claimen, of je bent de lul.
Heb er drie deze week, waarvan ik er eentje wel echt wil halen, en nog één van die twee andere ook. Gehandicaptenzorg van morgen interesseert me geen reet, dus die ga ik ook niet halen
Wat wilde je ook weer gaan doen Nesle? Een HBO-studie dacht ik, Hotelschool?quote:Op maandag 5 november 2007 16:37 schreef Nesle het volgende:
Vandaag ook weer studiebeurs op school gehad.
Weer 4 voorlichtingen, alsof ik er nog niet genoeg heb gehad
Onder andere ook van de RUGvolgens mij had ik de 2 grootste saaierds die er rondlopen
Getriggerd door jouw opmerking.quote:Op maandag 5 november 2007 16:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig ga je er zelf ook niet op door
Correct, vandaag ook voorlichting van de CHN (3e keerquote:Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat wilde je ook weer gaan doen Nesle? Een HBO-studie dacht ik, Hotelschool?
Is ook zo. Ik heb hem net aangedaan, hij zit heerlijk.quote:Op maandag 5 november 2007 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die 2 dingen zijn aan elkaar gelinked en in mijn beleving *hoort* het ook zo
Buiten guur weer -> Slobbertrui, bank, film.
Rood is een prima kleurquote:Op maandag 5 november 2007 16:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Rood zou ik dan weer niet kopen
Ik moet ook nog een nieuwe buyen binnenkort... oude is inmiddels vaal en gekrompen
Hey je was in m'n woonplaats en zelfs op m'n schoolquote:Op maandag 5 november 2007 16:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Correct, vandaag ook voorlichting van de CHN (3e keer) maar deze vertelde het echt heel tof en richtte zich ook op de vwo-ers die dan fast track kunnen doen
zeeeeeeeeer tof allemaal
En hij kwam uit Aruba dus hij had grappig accentje
't Is fris buiten dus lekker aanhoude. En lezingen zijn geen modeshowsquote:Op maandag 5 november 2007 16:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik heb hem net aangedaan, hij zit heerlijk.![]()
Mooi niet dat ik hem uit doe. Al heb ik om 8 uur wel een lezing.
De studiebeurs was op een school waar allemaal middelbare scholen naartoe kwamen hoorquote:Op maandag 5 november 2007 16:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hey je was in m'n woonplaats en zelfs op m'n school. Heeft CHN je voorkeur of ga je liever ergens anders heen? En hoeveel jaar VWO heb je nog te gaan?
quote:Op maandag 5 november 2007 16:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rood is een prima kleur
Ik heb ook een rode hoodie, heel erg nerderig: er staat namelijk een groot Nintendo-logo op
quote:Op maandag 5 november 2007 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
Buiten guur weer -> Slobbertrui, bank, film.
Was je nou wel of niet in Leeuwarden?quote:Op maandag 5 november 2007 16:47 schreef Nesle het volgende:
[..]
De studiebeurs was op een school waar allemaal middelbare scholen naartoe kwamen hoorAllemaal havo4 en vwo5 (ik, nog 2 jaar dus
. Maar IHM aan de CHN trekt me wel, omdat er zoveel mogelijkheden zijn in het buitenland. Maar Maastricht aan de andere kant vind ik ook nog heeeeel gaaf, het gebouw en die opleiding zit ook weer zo anders in elkaar. Daar leer je echt veel meer van de keuken, restaurant zelf en alles in het hotel. Zo moeilijk allemaal, maar ik ga sowieso bij alletwee de scholen een dagje kijken en "Een dag als student" ofzo
doen
Komt wel gautt![]()
Nee nietquote:Op maandag 5 november 2007 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was je nou wel of niet in Leeuwarden?
Overigens zijn IHM en Hotelschool volgens mij twee verschillende studies op CHN, of ik heb niet opgelet
Hij is wel heel erg slobberig en valt in de categorie: op-de-bank-voor-de-tv-met-chips-en-bier-en-een-vriendje.quote:Op maandag 5 november 2007 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is fris buiten dus lekker aanhoude. En lezingen zijn geen modeshows
Ik keek net op de site en je hebt gelijkquote:Op maandag 5 november 2007 16:53 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee niet
En IHM en Hotelschool zijn precies hetzelfde, alleen is IHM de engelse benaming.
Zo is het mij verteld
Wat doe jij dan eigenlijk aan de CHN?quote:Op maandag 5 november 2007 16:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik keek net op de site en je hebt gelijk. Dan had ik het fout
Ohjaquote:Op maandag 5 november 2007 17:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Media en Entertainmentmanagement, sinds september. Ben er dus nog niet heel lang mee bezig, maar tot nu toe over de studie wel positief
quote:Op maandag 5 november 2007 17:04 schreef Nesle het volgende:
Nu ga ik lekker voor de rest van de avond geen flikker doen om te vieren dat mijn toetsweek voorbij is![]()
Mijne was nieuw, inclusief labeltjesquote:Op maandag 5 november 2007 17:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die is wel tof, alleen heb ik zo'n principe-iets tegen tweedehands kleding.
Kan sexy zijnquote:Op maandag 5 november 2007 17:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat vinden jullie van bakkebaarden?
quote:Op maandag 5 november 2007 18:02 schreef MaJo het volgende:
Nou Londen is van de baanToen ik CZ belde om te checken of ze een anti vliegangst cursus vergoedde kwam ik erachter dat er nog zo'n groot bedrag bij hun openstaat dat ik niet eens meer geld heb om naar Londen te gaan
Ik wist dat er nog rekeningen openstonden maar niet dat het zoveel was
maar goed, dan hoef ik tenminste niet te vliegen
We gaan nu ergens in het voorjaar
quote:Op maandag 5 november 2007 17:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat vinden jullie van bakkebaarden?
Klinkt als een smoesje om jou bij hem thuis te krijgenquote:Op maandag 5 november 2007 18:05 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
ik ben retechagrijnig. Krijg een smsje dat ik iets ben vergeten bij iemand, maar hij wil niet zeggen wat. En na wat heen en weer gesms zegt hij dat ik eigenlijk niks vergeten ben maar dat hij gewoon wat voor me heeft en dat het lief bedoeld was. Alleen ik ben echt compleet geirriteerd. Maar ik ga er nu dus heen.
![]()
![]()
En iemand anders vroeg net of ik mee ging morgen naar een borrel van de studievereniging. Superleuk, alleen moet ik werken.![]()
Misschien ga ik daarna wel.
![]()
Tot vanavond laat.![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 18:05 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
ik ben retechagrijnig. Krijg een smsje dat ik iets ben vergeten bij iemand, maar hij wil niet zeggen wat. En na wat heen en weer gesms zegt hij dat ik eigenlijk niks vergeten ben maar dat hij gewoon wat voor me heeft en dat het lief bedoeld was. Alleen ik ben echt compleet geirriteerd. Maar ik ga er nu dus heen.
![]()
![]()
Whahahahaquote:Op maandag 5 november 2007 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dit vind ik te ver gaan
[ afbeelding ]
Ik praat voor m'n beurt maar dat is donderdagquote:Op maandag 5 november 2007 17:33 schreef Soempie het volgende:
Hee B. Ben je nog naar The Fray geweest? Of komt dat nog?
quote:Op maandag 5 november 2007 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt als een smoesje om jou bij hem thuis te krijgen![]()
![]()
![]()
Ik zie ook opeens foute visioenen van een man die naakt op de bank op je ligt te wachten, "mja ik heb iets voor je"
![]()
Maar dat zal wel weer aan mij liggen
![]()
[..]
![]()
![]()
Ik zie ook opeens foute visioenen van een man die naakt op de bank op je ligt te wachten, "mja ik heb iets voor je"
![]()
![]()
Naakt? Erger: in een tijgerslip.quote:Op maandag 5 november 2007 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ingesmeerd met slagroom en daarna door de hagelslag geroldquote:Op maandag 5 november 2007 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Naakt? Erger: in een tijgerslip.
Gewoon gaan, straks schift de slagroom en smelt de hagelslag en heeft hij al die moeite voor niks gedaanquote:Op maandag 5 november 2007 18:12 schreef Soempie het volgende:
Ik overweeg nu om toch thuis te blijven.![]()
![]()
Majooo![]()
![]()
![]()
Dat wilde ik eerst zeggen maar dat vond ik te ver gaanquote:Op maandag 5 november 2007 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Naakt? Erger: in een tijgerslip.
Alsof je dat zelf nog niet bedacht hadquote:Op maandag 5 november 2007 18:12 schreef Soempie het volgende:
![]()
Majooo![]()
![]()
![]()
Neeeeeee juist gaan en dan verslag uitbrengenquote:Op maandag 5 november 2007 18:12 schreef Soempie het volgende:
![]()
Majooo![]()
![]()
![]()
Dat hoor je niet vaakquote:Op maandag 5 november 2007 18:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan sexy zijnMaar ik val ook op baarden
![]()
![]()
Dat gaat te verquote:Op maandag 5 november 2007 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien heeft hij wel een winegum-replica van zijn penis gemaakt, dat wil je toch niet missen?
quote:Op maandag 5 november 2007 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien heeft hij wel een winegum-replica van zijn penis gemaakt, dat wil je toch niet missen?
Baarden zijn tofquote:
quote:Op maandag 5 november 2007 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Baarden zijn tofMits je er geen last van hebt... Heb wel eens gezoend met een jongen met stoppels en daar had ik de dag daarna nog last van
Maar mijn ex heeft ook een baard en daar heb ik nooit last van gehad
Ja daar doelde ik eigenlijk op. Meestal is de grote klacht dat het zo prikt en daar zijn die zachte perzikkenhuidjes niet tegen bestand natuurlijkquote:Op maandag 5 november 2007 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Baarden zijn tofMits je er geen last van hebt... Heb wel eens gezoend met een jongen met stoppels en daar had ik de dag daarna nog last van
Maar mijn ex heeft ook een baard en daar heb ik nooit last van gehad
quote:Op maandag 5 november 2007 18:02 schreef MaJo het volgende:
Nou Londen is van de baanToen ik CZ belde om te checken of ze een anti vliegangst cursus vergoedde kwam ik erachter dat er nog zo'n groot bedrag bij hun openstaat dat ik niet eens meer geld heb om naar Londen te gaan
Ik wist dat er nog rekeningen openstonden maar niet dat het zoveel was
maar goed, dan hoef ik tenminste niet te vliegen
We gaan nu ergens in het voorjaar
Is een kwestie van of je goed kan zoenen of nietquote:Op maandag 5 november 2007 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik eigenlijk op. Meestal is de grote klacht dat het zo prikt en daar zijn die zachte perzikkenhuidjes niet tegen bestand natuurlijk
Ja mijn baard is ook niet mooi vol. Maar het vervelendste vind ik de snor. Die moet ik er dan wel afhalen want die is gewoon waardeloosquote:Op maandag 5 november 2007 18:18 schreef iamredleader het volgende:
Helaas heb ik geen mooie volle baard, anders zou ik wel eens een keertje 2 maanden niet scheren, en kijken wat het resultaat is. Maar er zitten dan bij de bakkebaarden en middenin van die kale plekjes...
Zou slagroom de pijn verzachten?quote:Op maandag 5 november 2007 18:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is een kwestie van of je goed kan zoenen of nietAls je als een soort wilde holbewoner met je kin tegen haar gezicht loopt te wrijven dan is dat wel pijnlijk ja
Same here.quote:Op maandag 5 november 2007 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja mijn baard is ook niet mooi vol. Maar het vervelendste vind ik de snor. Die moet ik er dan wel afhalen want die is gewoon waardeloos
Ik bedoelde meer in het algemeen. Het kan ik prikken en schuren bij het knuffelen bijvoorbeeldquote:Op maandag 5 november 2007 18:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is een kwestie van of je goed kan zoenen of nietAls je als een soort wilde holbewoner met je kin tegen haar gezicht loopt te wrijven dan is dat wel pijnlijk ja
Ja, vette scenequote:Op maandag 5 november 2007 18:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Same here.
En nu moet ik ineens aan Admiral Adama denken, als de snor eraf gaat![]()
Als Soempie dat nu ook heeft is m'n doel bereiktquote:Op maandag 5 november 2007 18:16 schreef iamredleader het volgende:
Nu heb ik zo'n mental image van een veel te groot bad vol slagroom, hagelslag en winegums
Nee, die ijsbeert door de kamer met allerlei vage visioenen en is nu besluiteloos.quote:Op maandag 5 november 2007 18:21 schreef iamredleader het volgende:
Zou Soempie al onderweg zijn?
En dat dankzij mijquote:Op maandag 5 november 2007 18:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, die ijsbeert door de kamer met allerlei vage visioenen en is nu besluiteloos.
"Ga ik afbellen? Of bijt ik door de zure appel?"
Dat is wel waar ja, maar een baard die al wat 'ouder' is is ook weer zachterquote:Op maandag 5 november 2007 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in het algemeen. Het kan ik prikken en schuren bij het knuffelen bijvoorbeeld
* Nog nooit klachten heeft gehad![]()
Preciesquote:Op maandag 5 november 2007 18:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja, maar een baard die al wat 'ouder' is is ook weer zachter
ik heb het afgekregen, zonder enige vorm van visuele interactiequote:Op maandag 5 november 2007 16:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van de logo's een button maken, eventueel met een onzichtbare rechthoek onder hit (teken een rechthoek onder Hit in een willekeurige kleur, convert naar movie clip en zet de alfa op 0) met het volgende stukje ActionScript:
[ code verwijderd ]
Natuurlijk wel aanpassen naar de goede site
Boter en hagelslag is beter denk ikquote:Op maandag 5 november 2007 18:39 schreef Etcetera het volgende:
zeker geen geluid, geen flitsende lichtjes ofzo, dat haat ik echt
en verder zijn jullie viespeukenwinegums, slagroom en hagelslag DAT SMAAKT TOCH NIET LEKKER SAMEN!
moeten ze die mensen maar beter betalenquote:Op maandag 5 november 2007 18:40 schreef MaJo het volgende:
Voor de mensen die series in Amerika volgen:
Staking in Hollywood
Slecht nieuws dusVoor Heroes hebben ze al een alternatieve aflevering 13 geschreven die ze als season finale kunnen gebruiken in het geval de staking lang gaat duren
Onderzoek heeft uitgewezen dat veel mannen dat ook zelf doen. En dat doen ze nog veel vaker als er vrouwen in de buurt zijn. Dan moet er ineens interessant aan die baard geplukt wordenquote:
Uhuh... Over 7 weken misschien season finale Heroesquote:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik loop enorm achterquote:Op maandag 5 november 2007 18:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh... Over 7 weken misschien season finale HeroesIk loop weer bij trouwens
Ik doe geen jumpstylequote:Op maandag 5 november 2007 18:16 schreef MaJo het volgende:
Ik zit trouwens de hele dag met het nummer "Dom, lomp en famous" in mijn hoofd van the Opposites. En dan het refrein ook steeds
Ik heb dit de heletijd in mn hoofdquote:Op maandag 5 november 2007 19:09 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik doe geen jumpstyle
Ik doe ik-doe-style
Ik ben een motherfucking kanjuuuuuur!
Vriendin van mij ook al de HELE dag, heb het 8km heen en 8km terug aan moeten horen
uiteindelijk ga je dan ook heel lomp meedoen.![]()
Hehe nee nog nietquote:Op maandag 5 november 2007 18:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]zelf een beetje
MaJo?
Vertel eens iets over je date?Heeft ie bakkebaarden?
Ik vind bakkebaarden![]()
Ik metquote:Op maandag 5 november 2007 19:09 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik doe geen jumpstyle
Ik doe ik-doe-style
Ik ben een motherfucking kanjuuuuuur!
Vriendin van mij ook al de HELE dag, heb het 8km heen en 8km terug aan moeten horen
uiteindelijk ga je dan ook heel lomp meedoen.![]()
mijn ringtonequote:Op maandag 5 november 2007 19:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb dit de heletijd in mn hoofd
http://www.youtube.com/watch?v=_KhI5YyfUgA
quote:Op maandag 5 november 2007 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
Als ze voor BSG maar niet staken
Dat is al zo lang wachten
Nee, uiteindelijk had iedereen andere plannenquote:Op maandag 5 november 2007 19:09 schreef Nembrionic het volgende:
Is dat feestje een zaterdag nog doorgegaan MaJo?
Ze staken voor ALLES, ook grote producties als Harry Potter dus Battlestar Gallectica valt er zeker ook onder...quote:
Oh..dat is wel gunstig danquote:Op maandag 5 november 2007 19:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk had iedereen andere plannen
Ja dat scheeltquote:
Ik heb het nu al... Mijn series, wat doe jequote:Op maandag 5 november 2007 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
Mźn..ik voorspel een irritate bij mezelf als er series gek gaan doen
nou ik ben er al achter dat het 72 pins FastPage/EDO SIMM modules is.quote:Op maandag 5 november 2007 19:25 schreef Etcetera het volgende:
hoe kun je zien aan een geheugenbalkje hoeveel geheugen het is
quote:Op maandag 5 november 2007 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat scheeltOns oud en nieuw feest gaat wel door
Dus bij deze ben je uitgenodigd, hetzelfde geldt voor iamredleader + vrouw maar daar hadden we het laatst al over
![]()
Dat is dan weer niet gunstigquote:Op maandag 5 november 2007 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat scheeltOns oud en nieuw feest gaat wel door
Dus bij deze ben je uitgenodigd, hetzelfde geldt voor iamredleader + vrouw maar daar hadden we het laatst al over
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
Mźn..ik voorspel een irritate bij mezelf als er series gek gaan doen
Ik kan je er niet mee helpen vrees ikquote:Op maandag 5 november 2007 19:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou ik ben er al achter dat het 72 pins FastPage/EDO SIMM modules is.
maar nu weet ik nog niet hoeveel dat dan weer is
quote:Op maandag 5 november 2007 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nu trouwens, fijne avond nog allemaal
Mijn huisgenootje heeft het ook al over de buren, ik vind dat echt onzin. Oud en Nieuw is nou juist een moment waarbij je echt niet na hoeft te denken of de buren last van je hebben tochquote:Op maandag 5 november 2007 19:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil ook een leuk oud&nieuwfeestVorig jaar met een boel vrienden in een kraakpand het nieuwe jaar ingeluid: ideaaaaaaal
We hadden onze eigen dj's en zelfs een vj, gezellige geļmproviseerde inrichting, en op loopafstand van de Grote Markt. Na het vuurwerk weer terug het pand in, waar het nog heel lang doorging, voor mij tot een uur of 6, voor sommige anderen een uur of 8
Nu is het pand helaas verkocht...Ik heb ook wel een groot huis, maar met allemaal buren, die een dergelijk feest vast niet waarderen
Het klinkt als iets heel ouds... SIMMs zijn toch de voorlopers van de huidige DIMM modules? En EDO was toch iets van de laatste jaren '90?quote:Op maandag 5 november 2007 19:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2007 19:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zal het in de groep gooien!
* iamredleader gooit het in de groep *
* kedeng *
![]()
gewoon netjes een briefje in de brievenbus doen, of even langsgaan en het melden. desnoods nog een bloemetje voor de overlast. de meeste mensen vinden het dan veel minder erg, en zijn blij dat je het netjes meldt. of nodig ze ook uitquote:Op maandag 5 november 2007 19:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil ook een leuk oud&nieuwfeestVorig jaar met een boel vrienden in een kraakpand het nieuwe jaar ingeluid: ideaaaaaaal
We hadden onze eigen dj's en zelfs een vj, gezellige geļmproviseerde inrichting, en op loopafstand van de Grote Markt. Na het vuurwerk weer terug het pand in, waar het nog heel lang doorging, voor mij tot een uur of 6, voor sommige anderen een uur of 8
Nu is het pand helaas verkocht...Ik heb ook wel een groot huis, maar met allemaal buren, die een dergelijk feest vast niet waarderen
het is ook erg oudquote:Op maandag 5 november 2007 19:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het klinkt als iets heel ouds... SIMMs zijn toch de voorlopers van de huidige DIMM modules? En EDO was toch iets van de laatste jaren '90?
Ja, want dat doet iedereen toch ook? Wat een kabaal om middernacht, ik denk echt niet dat er mensen bellen bij de politie "ja, m'n buren zijn zo luidruchtig"quote:Op maandag 5 november 2007 19:44 schreef MaJo het volgende:
Mijn huisgenootje heeft het ook al over de buren, ik vind dat echt onzin. Oud en Nieuw is nou juist een moment waarbij je echt niet na hoeft te denken of de buren last van je hebben tochDus fuck de buren en geef gewoon een feest
Dat is oudquote:Op maandag 5 november 2007 19:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele oude Pentium 133, als je het langsbrengt kunnen we het erin steken en kijken wat de computer zegtquote:Op maandag 5 november 2007 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is ook erg oudmaar ik wil wel graag weten wat het nu precies is
chipjes als in zwarte 'bankjes'?quote:Op maandag 5 november 2007 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is oud
Aan sommige reepjes kun je het zien aan de chipjes erop.
Post anders een een fototje. Staat er geen serienummer o.i.d. op?
quote:Op maandag 5 november 2007 19:48 schreef Etcetera het volgende:
zelfs al is het oud en nieuw, ik zou het wel even netjes meldenpuur uit beleefdheid en ter voorkoming van 'godsamme hebben die kutstudenten alweer een feest
![]()
![]()
' - reacties.
Zelfs dat vind ik echt totaal niet nodig. Met oud en nieuw is er zo ontzettend veel lawaai van het vuurwerk buiten, en overal zijn feestjes en lallende mensen op straat. Als je dan last hebt van een feestje bij de buren dan ben je wel echt heel kortzichtig... Ik weiger het gewoon om bij de buren langs te gaanquote:Op maandag 5 november 2007 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
gewoon netjes een briefje in de brievenbus doen, of even langsgaan en het melden. desnoods nog een bloemetje voor de overlast. de meeste mensen vinden het dan veel minder erg, en zijn blij dat je het netjes meldt. of nodig ze ook uit
kom jij hier maar heen danquote:Op maandag 5 november 2007 19:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele oude Pentium 133, als je het langsbrengt kunnen we het erin steken en kijken wat de computer zegt![]()
nee ik lig graag bewusteloos op de grondquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 19:51 schreef Etcetera het volgende:
nee ik lig graag bewusteloos op de grond
quote:Op maandag 5 november 2007 19:56 schreef Mikkie het volgende:
Zou wel enorm kut zijn, maar ben daarom wel blij dat ik nog wat dingen op stapel heb liggen
vriendelijk aangeboden maar ik ga niet vanwege 2 antieke geheugenbalkjes naar amstelveenquote:Op maandag 5 november 2007 19:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik bied je m'n hulp aan, maar ik ga echt niet m'n scheepsanker computer meenemen ergens naar toe
![]()
hoe kan ik die nou maken als ik bewusteloos op de grond ligquote:
quote:Op maandag 5 november 2007 19:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is maandagavond en ik ben nu al total loss
Hoezo niet, je bent toch al bezig met een reis terug in de tijd?quote:Op maandag 5 november 2007 19:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vriendelijk aangeboden maar ik ga niet vanwege 2 antieke geheugenbalkjes naar amstelveen
[..]
hoe kan ik die nou maken als ik bewusteloos op de grond lig![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 19:50 schreef MaJo het volgende:
Zelfs dat vind ik echt totaal niet nodig. Met oud en nieuw is er zo ontzettend veel lawaai van het vuurwerk buiten, en overal zijn feestjes en lallende mensen op straat. Als je dan last hebt van een feestje bij de buren dan ben je wel echt heel kortzichtig... Ik weiger het gewoon om bij de buren langs te gaan
Ik ging gister nog ff een biertje halen in de kroeg, dat was om half 8, ik rolde er om 12 uur uit, toen een half uur naar huis fietsen om vervolgens vandaag weer lekker aan het werk te gaanquote:Op maandag 5 november 2007 19:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik weet hoe het is... er moet nog een hele week gebeuren, en je bent nu al toe aan een lang weekend...
![]()
Ik heb bij een bos gewoond, en wilde vuurpijlen niet op de huizen mikken. Dat is best een goed idee, tot je een keer een tak raakt en de vuurpijl naar beneden komt suizenquote:Op maandag 5 november 2007 20:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
vooral diagonaal-afschietend vuurwerk wat de straat doorscheurt is leuk
![]()
da's me een beetje te ver terug in de tijdquote:Op maandag 5 november 2007 20:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoezo niet, je bent toch al bezig met een reis terug in de tijd?![]()
En dan laat je iemand anders toch de foto maken? Nog een reden om naar Amstelveen te komen! ik heb een warm schapevel op de grond liggen![]()
Toedeledoki!quote:Op maandag 5 november 2007 20:02 schreef iamredleader het volgende:ik ga lekker een bakkie koffie zetten en dan voor de tv zitten met m'n vrouw, gezellig knus niks doen. Ik wens jullie allemaal een fijne avond, een goede nachtrust en een sterk begin van de ochtend morgen.
toedels!
Draai je Windows 95 ofzo?quote:
quote:
quote:
Dus de volgende keer koop je het van een fabrikant die wel kan spellen?quote:Op maandag 5 november 2007 20:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
windows xp pro
maar ik heb een brakke buetoothstick
Romanticusquote:Op maandag 5 november 2007 20:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gratis zuipfeestjes zijn altijd goed.
Mikkie is een echte manquote:Op maandag 5 november 2007 20:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gratis zuipfeestjes zijn altijd goed.
Mikkie doe je mee?quote:
Awwwquote:Op maandag 5 november 2007 20:31 schreef B.ertha het volgende:
Hoi!
Mijn nicht gaat trouwen
Haar vriend wist, įls ze ging trouwen, dat het dan liefst in een bepaalde kapel moest. En met een kever cabrio. Dus zij werd ontvoerd door iemand die in het complot zat, naar die kapel gereden. Daar stond hij, met een enorme bos rozen, en drie witte (3 jaar samen). En op de knieėn gegaan en dé vraag gesteld![]()
![]()
Niet te vergeten: wat valt er te buffelen tijdens het feppen?quote:Op maandag 5 november 2007 21:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik laat me gewoon niet zo meeslepen en beperk me tot de kern van de zaak
Discovery Channel is leuker hoorquote:Op maandag 5 november 2007 21:17 schreef MaJo het volgende:
Ik ga boerenkool etenEn lekker gedachteloos vermaak op tv: Holland's Next Top Model
Dat doe ik ook wel, 's zomers dan.quote:Op maandag 5 november 2007 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nog steeds een hekel aan het geluid van mensen die op slippers lopen. En laat een van m'n huisgenoten dat nou vrij vaak doen
Hier regent het ook wel vrij hard.quote:Op maandag 5 november 2007 21:53 schreef Nesle het volgende:
Wow... het giet hier.
quote:Op maandag 5 november 2007 20:08 schreef Mikkie het volgende:
Daarna de sheets van Gehandicaptenzorg doornemen. Vreugde en jolijt maken zich van mij meester..
Ahquote:Op maandag 5 november 2007 22:14 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen man in tijgerstring gekregen.![]()
En dat vind ik eigenlijk ook niet kunnen, tenzij je op weg bent naar een zwembad of strandquote:
Nee, die draag ik dan wel overal, op het werk, op visite, thuis. Gewoon lekker makkelijk.quote:Op maandag 5 november 2007 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dat vind ik eigenlijk ook niet kunnen, tenzij je op weg bent naar een zwembad of strand
wel een man in slagroom hagelslag en tumtumsquote:Op maandag 5 november 2007 22:14 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen man in tijgerstring gekregen.![]()
De dvd van de kleine zeemeermin.quote:Op maandag 5 november 2007 22:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah![]()
Wat was dan wel de grote verrassing?
Maakte hij nog een mooie move door "Kus haar dan" te zingen?quote:
Ook niet dus.quote:Op maandag 5 november 2007 22:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wel een man in slagroom hagelslag en tumtums
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |