Toedeledoki!quote:Op maandag 5 november 2007 20:02 schreef iamredleader het volgende:ik ga lekker een bakkie koffie zetten en dan voor de tv zitten met m'n vrouw, gezellig knus niks doen. Ik wens jullie allemaal een fijne avond, een goede nachtrust en een sterk begin van de ochtend morgen.
toedels!
Draai je Windows 95 ofzo?quote:
quote:
quote:
Dus de volgende keer koop je het van een fabrikant die wel kan spellen?quote:Op maandag 5 november 2007 20:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
windows xp pro
maar ik heb een brakke buetoothstick
Romanticusquote:Op maandag 5 november 2007 20:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gratis zuipfeestjes zijn altijd goed.
Mikkie is een echte manquote:Op maandag 5 november 2007 20:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gratis zuipfeestjes zijn altijd goed.
Mikkie doe je mee?quote:
Awwwquote:Op maandag 5 november 2007 20:31 schreef B.ertha het volgende:
Hoi!
Mijn nicht gaat trouwen
Haar vriend wist, įls ze ging trouwen, dat het dan liefst in een bepaalde kapel moest. En met een kever cabrio. Dus zij werd ontvoerd door iemand die in het complot zat, naar die kapel gereden. Daar stond hij, met een enorme bos rozen, en drie witte (3 jaar samen). En op de knieėn gegaan en dé vraag gesteld![]()
![]()
Niet te vergeten: wat valt er te buffelen tijdens het feppen?quote:Op maandag 5 november 2007 21:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik laat me gewoon niet zo meeslepen en beperk me tot de kern van de zaak
Discovery Channel is leuker hoorquote:Op maandag 5 november 2007 21:17 schreef MaJo het volgende:
Ik ga boerenkool etenEn lekker gedachteloos vermaak op tv: Holland's Next Top Model
Dat doe ik ook wel, 's zomers dan.quote:Op maandag 5 november 2007 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nog steeds een hekel aan het geluid van mensen die op slippers lopen. En laat een van m'n huisgenoten dat nou vrij vaak doen
Hier regent het ook wel vrij hard.quote:Op maandag 5 november 2007 21:53 schreef Nesle het volgende:
Wow... het giet hier.
quote:Op maandag 5 november 2007 20:08 schreef Mikkie het volgende:
Daarna de sheets van Gehandicaptenzorg doornemen. Vreugde en jolijt maken zich van mij meester..
Ahquote:Op maandag 5 november 2007 22:14 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen man in tijgerstring gekregen.![]()
En dat vind ik eigenlijk ook niet kunnen, tenzij je op weg bent naar een zwembad of strandquote:
Nee, die draag ik dan wel overal, op het werk, op visite, thuis. Gewoon lekker makkelijk.quote:Op maandag 5 november 2007 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dat vind ik eigenlijk ook niet kunnen, tenzij je op weg bent naar een zwembad of strand
wel een man in slagroom hagelslag en tumtumsquote:Op maandag 5 november 2007 22:14 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen man in tijgerstring gekregen.![]()
De dvd van de kleine zeemeermin.quote:Op maandag 5 november 2007 22:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah![]()
Wat was dan wel de grote verrassing?
Maakte hij nog een mooie move door "Kus haar dan" te zingen?quote:
Ook niet dus.quote:Op maandag 5 november 2007 22:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wel een man in slagroom hagelslag en tumtums
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |