Die 2 dingen zijn aan elkaar gelinked en in mijn beleving *hoort* het ook zoquote:Op maandag 5 november 2007 16:26 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net zo'n miskoop gedaan. Een knalrode hoodie van de RUG gekocht.
1. rood staat me niet.
2. hij is zo'n 3 maten te groot.
3. ik kon m'n geld wel beter gebruiken.
Maar hij zit wel lekker en je kunt er heerlijk in wegkruipen.![]()
En hoe schat je je kansen in voor die andere twee? Is het nog te halen?quote:Op maandag 5 november 2007 16:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, helaas. En ander bibliotheken ook. Maw: óf je moet om acht uur op de stoep staan om een goede plek te claimen, of je bent de lul.
Heb er drie deze week, waarvan ik er eentje wel echt wil halen, en nog één van die twee andere ook. Gehandicaptenzorg van morgen interesseert me geen reet, dus die ga ik ook niet halen
Wat wilde je ook weer gaan doen Nesle? Een HBO-studie dacht ik, Hotelschool?quote:Op maandag 5 november 2007 16:37 schreef Nesle het volgende:
Vandaag ook weer studiebeurs op school gehad.
Weer 4 voorlichtingen, alsof ik er nog niet genoeg heb gehad
Onder andere ook van de RUGvolgens mij had ik de 2 grootste saaierds die er rondlopen
Getriggerd door jouw opmerking.quote:Op maandag 5 november 2007 16:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig ga je er zelf ook niet op door
Correct, vandaag ook voorlichting van de CHN (3e keerquote:Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat wilde je ook weer gaan doen Nesle? Een HBO-studie dacht ik, Hotelschool?
Is ook zo. Ik heb hem net aangedaan, hij zit heerlijk.quote:Op maandag 5 november 2007 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die 2 dingen zijn aan elkaar gelinked en in mijn beleving *hoort* het ook zo
Buiten guur weer -> Slobbertrui, bank, film.
Rood is een prima kleurquote:Op maandag 5 november 2007 16:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Rood zou ik dan weer niet kopen
Ik moet ook nog een nieuwe buyen binnenkort... oude is inmiddels vaal en gekrompen
Hey je was in m'n woonplaats en zelfs op m'n schoolquote:Op maandag 5 november 2007 16:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Correct, vandaag ook voorlichting van de CHN (3e keer) maar deze vertelde het echt heel tof en richtte zich ook op de vwo-ers die dan fast track kunnen doen
zeeeeeeeeer tof allemaal
En hij kwam uit Aruba dus hij had grappig accentje
't Is fris buiten dus lekker aanhoude. En lezingen zijn geen modeshowsquote:Op maandag 5 november 2007 16:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik heb hem net aangedaan, hij zit heerlijk.![]()
Mooi niet dat ik hem uit doe. Al heb ik om 8 uur wel een lezing.
De studiebeurs was op een school waar allemaal middelbare scholen naartoe kwamen hoorquote:Op maandag 5 november 2007 16:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hey je was in m'n woonplaats en zelfs op m'n school. Heeft CHN je voorkeur of ga je liever ergens anders heen? En hoeveel jaar VWO heb je nog te gaan?
quote:Op maandag 5 november 2007 16:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rood is een prima kleur
Ik heb ook een rode hoodie, heel erg nerderig: er staat namelijk een groot Nintendo-logo op
quote:Op maandag 5 november 2007 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
Buiten guur weer -> Slobbertrui, bank, film.
Was je nou wel of niet in Leeuwarden?quote:Op maandag 5 november 2007 16:47 schreef Nesle het volgende:
[..]
De studiebeurs was op een school waar allemaal middelbare scholen naartoe kwamen hoorAllemaal havo4 en vwo5 (ik, nog 2 jaar dus
. Maar IHM aan de CHN trekt me wel, omdat er zoveel mogelijkheden zijn in het buitenland. Maar Maastricht aan de andere kant vind ik ook nog heeeeel gaaf, het gebouw en die opleiding zit ook weer zo anders in elkaar. Daar leer je echt veel meer van de keuken, restaurant zelf en alles in het hotel. Zo moeilijk allemaal, maar ik ga sowieso bij alletwee de scholen een dagje kijken en "Een dag als student" ofzo
doen
Komt wel gautt![]()
Nee nietquote:Op maandag 5 november 2007 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was je nou wel of niet in Leeuwarden?
Overigens zijn IHM en Hotelschool volgens mij twee verschillende studies op CHN, of ik heb niet opgelet
Hij is wel heel erg slobberig en valt in de categorie: op-de-bank-voor-de-tv-met-chips-en-bier-en-een-vriendje.quote:Op maandag 5 november 2007 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is fris buiten dus lekker aanhoude. En lezingen zijn geen modeshows
Ik keek net op de site en je hebt gelijkquote:Op maandag 5 november 2007 16:53 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee niet
En IHM en Hotelschool zijn precies hetzelfde, alleen is IHM de engelse benaming.
Zo is het mij verteld
Wat doe jij dan eigenlijk aan de CHN?quote:Op maandag 5 november 2007 16:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik keek net op de site en je hebt gelijk. Dan had ik het fout
Ohjaquote:Op maandag 5 november 2007 17:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Media en Entertainmentmanagement, sinds september. Ben er dus nog niet heel lang mee bezig, maar tot nu toe over de studie wel positief
quote:Op maandag 5 november 2007 17:04 schreef Nesle het volgende:
Nu ga ik lekker voor de rest van de avond geen flikker doen om te vieren dat mijn toetsweek voorbij is![]()
Mijne was nieuw, inclusief labeltjesquote:Op maandag 5 november 2007 17:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die is wel tof, alleen heb ik zo'n principe-iets tegen tweedehands kleding.
Kan sexy zijnquote:Op maandag 5 november 2007 17:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat vinden jullie van bakkebaarden?
quote:Op maandag 5 november 2007 18:02 schreef MaJo het volgende:
Nou Londen is van de baanToen ik CZ belde om te checken of ze een anti vliegangst cursus vergoedde kwam ik erachter dat er nog zo'n groot bedrag bij hun openstaat dat ik niet eens meer geld heb om naar Londen te gaan
Ik wist dat er nog rekeningen openstonden maar niet dat het zoveel was
maar goed, dan hoef ik tenminste niet te vliegen
We gaan nu ergens in het voorjaar
quote:Op maandag 5 november 2007 17:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat vinden jullie van bakkebaarden?
Klinkt als een smoesje om jou bij hem thuis te krijgenquote:Op maandag 5 november 2007 18:05 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
ik ben retechagrijnig. Krijg een smsje dat ik iets ben vergeten bij iemand, maar hij wil niet zeggen wat. En na wat heen en weer gesms zegt hij dat ik eigenlijk niks vergeten ben maar dat hij gewoon wat voor me heeft en dat het lief bedoeld was. Alleen ik ben echt compleet geirriteerd. Maar ik ga er nu dus heen.
![]()
![]()
En iemand anders vroeg net of ik mee ging morgen naar een borrel van de studievereniging. Superleuk, alleen moet ik werken.![]()
Misschien ga ik daarna wel.
![]()
Tot vanavond laat.![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 18:05 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
ik ben retechagrijnig. Krijg een smsje dat ik iets ben vergeten bij iemand, maar hij wil niet zeggen wat. En na wat heen en weer gesms zegt hij dat ik eigenlijk niks vergeten ben maar dat hij gewoon wat voor me heeft en dat het lief bedoeld was. Alleen ik ben echt compleet geirriteerd. Maar ik ga er nu dus heen.
![]()
![]()
Whahahahaquote:Op maandag 5 november 2007 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dit vind ik te ver gaan
[ afbeelding ]
Ik praat voor m'n beurt maar dat is donderdagquote:Op maandag 5 november 2007 17:33 schreef Soempie het volgende:
Hee B. Ben je nog naar The Fray geweest? Of komt dat nog?
quote:Op maandag 5 november 2007 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt als een smoesje om jou bij hem thuis te krijgen![]()
![]()
![]()
Ik zie ook opeens foute visioenen van een man die naakt op de bank op je ligt te wachten, "mja ik heb iets voor je"
![]()
Maar dat zal wel weer aan mij liggen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |