dat zou ik niet doenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:58 schreef Soempie het volgende:
En als je wakker ligt door allerlei gedachten, dan helpt het wel om die te vervangen door iets heel simpels wat je herhaalt. Bijvoorbeeld steeds van 1 t/m 5 tellen, dan kun je niet echt meer bezig zijn met je andere gedachten en het is zo makkelijk dat je er ook niet echt bij na hoeft te denken, dus je valt vaak wel in slaap.
Helpt bij mij wel eens. Maar soms lig ik ook een uur lang: 1, 2, 3, 4, 5, 1, 2, 3, 4, 5, 1, 2, 3, 4, 5, etcDan kun je je ook erg belachelijk voelen.
![]()
TT![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zou ik niet doenik zou tv aanzetten
![]()
![]()
Normaal gesproken viel/ val ik altijd binnen een paar minuten in slaap.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:12 schreef Etcetera het volgende:
dat vind ik zo'n zinloze tipdat is toch het eerste wat je probeert
ah da's dan wel logischquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Normaal gesproken viel/ val ik altijd binnen een paar minuten in slaap.![]()
Dus als ik dan langer dan 5 a 10 minuten wakker lag ging ik naar beneden om te klagen.
![]()
Dan kan ik me wel voorstellen dat ze zoiets hadden van: blijf gewoon liggen en houd je ogen dicht.
![]()
Saskia, je bent wel heel erg bezig met vanalles. Mediteren, tellen, etc. Dan zou ik ook niet in slaap vallen.![]()
Ja...daardoor kun je niet slapenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:09 schreef SaskiaR het volgende:
Voordeel bij dit alles is dat ik vooral leuke gedachten heb, over allerlei dingen die ik nog ga/moet doen voor mijn hobbies, films die ik gezien heb etc.
Als je al een tijdje ligt en je krijgt die gedachten (en verder leidt niets af, niet al te veel herrie en zo) ga dan even wat anders doen. Sta op, doe het licht aan en ga een glas water halen in een andere ruimte. Drink die rustig op, ga terug naar je kamer, doe het licht uit en probeer het opnieuw. Dat werkt bij mij beter dan tellen en zoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:33 schreef SaskiaR het volgende:
Heb jij dan misschien nog een tip om beter te slapen? Heb vannacht van 11 tot half 5 wakker gelegen en de nacht daarvoor van 4 tot 7; beide nachten dus maar 4,5 uur geslapen en ben nu zo brak als een konijn...
Geen idee waarom, alleen dat ik afgelopen nacht de hele tijd lag te denken 'ik moet nu echt slapen, anders ben ik echt te moe morgen.' Dan slaap je dus helemaal niet meer
Dan ben jij duidelijk een pluskukelquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:24 schreef Etcetera het volgende:plaats ik een mooie vrolijke foto bij een artikel, heeft een of andere minkukel die veranderd naar een stomme foto
ik had deze:
[ afbeelding ]
en nu staat er deze:
[ afbeelding ]
die van mij is toch veel duidelijker en vrolijker en nederlandser
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan ben jij duidelijk een pluskukel
Ach dat is met meer dingen. Het is niet goed als je een onguur type bent, maar ik denk dat veel mensen ook niet blij zullen zijn als ze omschreven worden als een guur typequote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het klinkt bijna als een compliment verpakt in een belediging![]()
good pointquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach dat is met meer dingen. Het is niet goed als je een onguur type bent, maar ik denk dat veel mensen ook niet blij zullen zijn als ze omschreven worden als een guur type
Ik ben niet naar de colleges geweest.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:38 schreef Etcetera het volgende:wat stom
heb je de termen in engels gehad met de lessen? dan zou ik gaan klagen
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben niet naar de colleges geweest.![]()
Dat is een mooie oplossingquote:
quote:
mjah, kan maar ik vond het niet echt netjes. of het moet tegelijkertijd zijn toegevoegd, maar dat kan bijna niet omdat die ander dan dwars door een slotje is heen gewalsd (als je met een artikel bezig bent komt er een slotje op zodat je ziet dat iemand anders bezig is) en dat vind ik helemaal niet netjes. nou ja, dit is een mooie oplossing iddquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is een mooie oplossing
Ik denk dat die foto veranderd is omdat je op die van jou die wagen zelf eigenlijk niet ziet.
Snel aan het werk dan.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:13 schreef wyccie het volgende:
Yuri, ik zie jouw ondertitel en heb gelijk trek in pannenkoeken.
Volgens mij kan de gemiddelde AKQ SC'er ook wel redelijk kokenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:25 schreef wyccie het volgende:
Ah, soms is het echt een hel om hier te posten. Ik heb áltijd honger!
Dommel heb ik al een tijd niet meer, in de tussentijd zijn Bowser en Darkwing Duck alweer langs geweestquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik raak helemaal in de war van al die wisselende avatars, steeds als Tim iets post denk ik dat het van Yuri is..... Waar is Dommel?
Ik ga vast wel weer een keer Dommel gebruikenquote:
Als je honger hebt moet je gewoon etenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:47 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog steeds honger. Ik heb net zo'n kleine pizza gehad. Ik twijfel of ik die tweede ook zal opeten.
Heb het gevoel alsof mijn stofwisseling de laatste tijd echt overuren maakt.
Jij geeft goede adviezen!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
Als je honger hebt moet je gewoon eten
Een memorable topic inderdaadquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Staan twee Fok!kers bij het stoplicht...
Er staan er wel een paar in die ik leuk vind
eensquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je honger hebt moet je gewoon eten
Ik eet iedere morgen 1 bruine boterham met hagelslag en 1 kop melk. Tenzij ik uitslaap, dan eet ik meer. Maar wel broodquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:03 schreef Etcetera het volgende:
hey B.![]()
ik hou ook niet broodontbijt altijd met yoghurt, een cornflakesiets en tegenwoordig (als ik het niet vergeet) actimel
Ja, het is een trilogie. Nieuwe ep zal ik vanavond bekijkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
Aaaargh! De nieuwste aflevering van Southpark is OOK een "wordt vervolgd"
Ja dat wist ik dus nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja, het is een trilogie. Nieuwe ep zal ik vanavond bekijken![]()
Elmoquote:
sssssst de rest had het niet gezien!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:25 schreef wyccie het volgende:
LaBla, ik had je wel gehoord. Je schreeuwde.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:41 schreef Supersheep het volgende:
@ TT: Wil ik het vorige topic wel teruglezen?
Elmo is wel liev, maar bij een vent in een Elmo pak heb ik toch zo m'n twijfelsquote:
ik heb uit veiligheidsoverwegingen niet geklikt ivm stagequote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Het schijnt allemaal best mee te vallen, maar ik ben niks gewend
en als het nu een vrouw isquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Elmo is wel liev, maar bij een vent in een Elmo pak heb ik toch zo m'n twijfels
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Elmo is wel liev, maar bij een vent in een Elmo pak heb ik toch zo m'n twijfels
Dan is het een vrouw met nogal kleine borsten en is het nog steeds creepyquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb uit veiligheidsoverwegingen niet geklikt ivm stage
[..]
en als het nu een vrouw is
succesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga even nuttig doen en wat lezen. Fok sluit ik maar af, want ik ken mezelf......
jij zult m'n zus errug creepy vindenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is het een vrouw met nogal kleine borsten en is het nog steeds creepy
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jij zult m'n zus errug creepy vinden
Loopt ze zo vaak in Elmo-pak dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
succes
[..]
jij zult m'n zus errug creepy vinden
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is het een vrouw met nogal kleine borsten en is het nog steeds creepy
quote:
quote gefikstquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had het over mensen in Elmo-pak op kinderfeestjes, niet over vrouwen met kleine borsten
quote:
quote:
quote:
silver is lelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
fok_silver, dan ben je er vanaf![]()
Jaquote:
Wie doet dat dan? Lekker dan, twee mensen die elkaar steeds voor de voeten lopen zo.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:24 schreef Etcetera het volgende:nou ze stikken maar fijn in die foto
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:33 schreef Soempie het volgende:
En m'n aankomst timing was echt perfectEn dan nog kijrgen ze het voor elkaar om me in de stress te helpen.
Ik liep lekker door de rijen met tafeltjes richting een lege, hoor ik m'n naam. Ja hoor, gespot.
Dus ik er heen vraagt een studiegenoot: 'waar was je gister bij het tentamen???'
Ik kon nog net verbazing uiten en toen moest ik snel gaan zitten, omdat het begon.
![]()
Heb ik me een uur lang afgevraagd welk tentamen ik gemist zou hebben.Bleek het om een vak te gaan wat ik vorig jaar al gehaald had.
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:39 schreef Etcetera het volgende:maar je hebt dus nog geen 1 kunnen vinden
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:38 schreef MadMaster het volgende:
Wel vinden ze het, na beschrijving door mij, een geweldig item en 4 hebben me om meer informatie gevraagd.
Ik ruik handel...![]()
Betekent dat niet dat je standaard een uur later je bed uit kunt?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:56 schreef Etcetera het volgende:
valt wel meewas ondanks mijn verslapen om 9u op stage
geweldig als bussen vaker rijden in het uur
![]()
dat zou wel kunnen maar dat wil ik nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Betekent dat niet dat je standaard een uur later je bed uit kunt?![]()
't is ook best een leuke seriequote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:12 schreef Soempie het volgende:
Twee jaar terug was ik verslaafd aan MLD.![]()
ik wacht braaf tot februariquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb alweer nieuwe afleveringen Grey's Anatomyen ik heb ook aflevering 1 van Private Practice geladen
ben benieuwd!!
Mja, toen ben ik ook gestopt met kijken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't is ook best een leuke seriealleen heb ik ergens op FOK! gelezen dat er nog maar 1 speler van de originele cast over is
ah okquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, toen ben ik ook gestopt met kijken.![]()
leuk tochquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:25 schreef Soempie het volgende:
Alle AKQ-SC-ers zijn serie verslaafd.![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:25 schreef Soempie het volgende:
Alle AKQ-SC-ers zijn serie verslaafd.![]()
Ik ben niet verslaafd!quote:
Ja, mam.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:35 schreef Etcetera het volgende:
dus je doet verstandig en gaat niet heen
mag ik voorspellen dat je om 6u in je bed ligt?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, mam.Die van zaterdag skip ik en vanavond ga ik heel even 1 drankje doen.
![]()
Als je echt maar 1 drankje doet is dat heel netjesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, mam.Die van zaterdag skip ik en vanavond ga ik heel even 1 drankje doen.
![]()
Lekkerquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:33 schreef Soempie het volgende:
En m'n aankomst timing was echt perfectEn dan nog kijrgen ze het voor elkaar om me in de stress te helpen.
Ik liep lekker door de rijen met tafeltjes richting een lege, hoor ik m'n naam. Ja hoor, gespot.
Dus ik er heen vraagt een studiegenoot: 'waar was je gister bij het tentamen???'
Ik kon nog net verbazing uiten en toen moest ik snel gaan zitten, omdat het begon.
![]()
Heb ik me een uur lang afgevraagd welk tentamen ik gemist zou hebben.Bleek het om een vak te gaan wat ik vorig jaar al gehaald had.
![]()
ik zit weer klaar om het resultaat te horenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is andijvie een geschikte roerbakgroente? Vanavond kom ik er achter!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag het me af
Ach, pizza bestellen kan altijd nogquote:
Maar dat is zonde van de kipquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Ach, pizza bestellen kan altijd nog
Het is maar een beetje kip dus is het hooguit een beetje zondequote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is zonde van de kip
Niet van de rozijnen want warme rozijnen zijn vies
mijn schoonvader, en hij scheldt me het hemd vol dat ik hem met Vista heb opgescheept.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zijn er hier ook Windows Vista gebruikers?
Zo ja, wat zijn de ervaringen?
nope, maar wel verkoper dr van.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zijn er hier ook Windows Vista gebruikers?
Zo ja, wat zijn de ervaringen?
zodra die gewend is aan waar nu zn icoontjes zitten enzo zal het wel meevallen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
mijn schoonvader, en hij scheldt me het hemd vol dat ik hem met Vista heb opgescheept.
Loopt het een beetje op een beetje gemiddelde nieuwe laptop?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
nope, maar wel verkoper dr van.
Als je toch een snelle nieuwe pc aanschaft, gewoon doen. Op een oude pc heeft het geen zin je xp te upgraden naar vista.
Zorg dat je minimaal 1 gig geheugen hebt, 2 heeft misschien zelfs de voorkeur als je ook met wat zwaardere applicaties werkt. De prijs van een extra 1gb laptopgeheugen module mag je overigens niet tegenhouden momenteel.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Loopt het een beetje op een beetje gemiddelde nieuwe laptop?
Weinig denk ik. Marges op computers zijn vrij sneu. De marge zit vooral op accesoires, dus afhankelijk van wat je er bij koopt kan je misschien wat ritselen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is er tegenwoordig nog een beetje korting te krijgen in een computerwinkel als je het eea tegelijk koopt?
Waarom heb je dat gedaan dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
mijn schoonvader, en hij scheldt me het hemd vol dat ik hem met Vista heb opgescheept.
hij wou een nieuwe computer. Dat kon geregeld worden en hij had er een met Windows 2000. Dus ik dacht, dan ga ik hem niet eerst nog aan XP laten wennen als Vista er al is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom heb je dat gedaan dan?
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Mja, nieuwe PC's wordt het standaard op geleverd ja. Dan heb je weinig keusquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
hij wou een nieuwe computer. Dat kon geregeld worden en hij had er een met Windows 2000. Dus ik dacht, dan ga ik hem niet eerst nog aan XP laten wennen als Vista er al is.
Arme redquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ja he? Hier thuis is het lekker behagelijk, ik heb werkelijk geen zin meer om ook maar iets te doen vanavond.
Maar ja, er moet toch echt een hele badkamer worden schoongemaakt![]()
Probeer het eens met ctrl+klik.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:47 schreef Etcetera het volgende:
even een technisch pc vraagjemijn ouders gebruiken IE 7. ik gebruik FF 2.xx. ik kan wél filmpjes bekijken (die gelinkt zijn zoals dit filmpje bijvoorbeeld: http://www.dvhn.nl/nieuws(...)23802.ece?catId=602) bij mij start de mediaplayer van windows gewoon op. bij IE gebeurt dat echter niet
waar kan dat aan liggen
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Arme redKan niet morgen?
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die het weten. Maar met bejaarden blijft het lastig denk ik. Die kunnen vaak al niet goed lopen, laat staan een een trap af lopen. Het beste dat je kunt doen is ze op het vuur gooienquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Probeer het eens met ctrl+klik.
Wat een vervelende bejaarden trouwens. De lift is stuk ... 'maar wat nou als er brand uit breekt ?!'
Bij brand mag je de lift helemaal niet gebruiken![]()
Goed zoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ja, maar het is altijd zo'n fijne verrassing voor m'n lieverd als ze thuiskomt er er zijn onverwacht extra huishoudelijke taken gedaan
![]()
Daarnaast zal alles was ik niet nu doe morgenmiddag moeten gebeuren, en dat levert toch alleen maar stress op. En als allerlaatste argument: m'n schoonmoeder komt zaterdagavond, en blijft een weekje, dus de flat moet netjes. En het is de eerste keer dat ze onze nieuwe flat ziet(m'n schoonouders wonen in zuid-Duitsland: Stuttgart).
en nu is de douchecabine al schoon, volgt: stofzuigen.
![]()
ga ik morgen wel ff testenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Probeer het eens met ctrl+klik.
Wat een vervelende bejaarden trouwens. De lift is stuk ... 'maar wat nou als er brand uit breekt ?!'
Bij brand mag je de lift helemaal niet gebruiken![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goed zoJa en die Duitsers weten het he;
'Morgen, morgen und nicht heute, sagen alle faulen Leute
Ja, maar oude mensen branden niet zo snel, die zijn nog aangelegd met asbestquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die het weten. Maar met bejaarden blijft het lastig denk ik. Die kunnen vaak al niet goed lopen, laat staan een een trap af lopen. Het beste dat je kunt doen is ze op het vuur gooien
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, maar oude mensen branden niet zo snel, die zijn nog aangelegd met asbest![]()
Nu ben ik jaloersquote:
quote:In het studentenhuis waar ik vroeger zat, was het altijd een gezellige boel. We bralden er fijn op los en deden ons tegoed aan de goudgele rakkers.
Ook de periodieke hockey-orgies liet ik niet aan mijn neus voorbij gaan.
Want zeg nou zelf: "een mokkel per dag, houdt de dokter wag".
Maar dan wordt je een jaartje ouder. Je gaat bij de zeilvereniging, of bij het roeiteam, om lekker op kosten van paps een beetje rond te dobberen op één of andere vieze sloot. Je beperkt je tot 1 corpshoer per maand in plaats van elke dag een nieuwe en verschuift je dieet van "macaroni met kaas" naar "pizza met mayonaise".
En dan, als je zo'n beetje uit de puberteit komt, wil je wel eens wat anders. Je schudt je wilde haren af, trouwt, krijgt kinderen en uiteindelijk belandt je in het bejaardentehuis om weg te rotten in je eigen schijt en zeik terwijl je kleinkinderen de euthenasieverklaring tekenen om de erfenis op te strijken.
Maar de broederliefde die onstaat op de sociëteit overstijgt alles.
Terwijl je tanden al jaren geleden uit je vlees zijn gezweert, speel je een lekker potje schaak bij de warme haard onder het genot van een lekkere bel cognac. Met je corpsvrind wel te verstaan.
Gezapig mijmeren over "vroegâh" en "wat had kunnen zijn".
Spijt en weemoed nemen onverbiddelijk bezit van je geest.
"Had ik maar dit..." en "Had ik maar dat..."
Uiteindelijk gaat ook je laatste strijdmakker het hoekie om, en ben je alleen. Je slijt je laatste dagen seniel en opgebrand achter het raam in de hoop dat je straks mag buiten spelen en snoepjes kan gaan kopen.
Je probeert er nog een remise uit te slepen, maar Hein is onverbiddelijk.
Schaakmat.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ben ik weer
Andijvie is minder geschikt als roerbakgroente, tenminste als je daar knapperig spul onder verstaat. Het slinkt nogal en krijgt een beetje de structuur van bladspinazie. Met de juiste toevoegingen prima te eten maar het is wel een beetje slijmerig drabje
Andijviestamp had ik altijd met rauwe andijvie, dan is het niet slijmerig maar nog wel een beetje crunchyquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Daar was ik al bang voor. Het is niet voor niets een stampotgroente bij uitstek
en nog kijken ookquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:59 schreef iamredleader het volgende:
Zware crash F1, geen gewonden.
Voor de liefhebbers van goede autosport
Vanavond/vannacht kan je ook in de herkansingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
Verdorie..ik hoor net een mooi stukje muziek bij DWDD en ik heb de naam gemist. Nu moet ik wachten tot 'ie bij Uitzending Gemist komt
Nee, zelfs niet toevalligquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:49 schreef Etcetera het volgende:
heeft iemand van jullie toevallig TuneUp Utilities 2007![]()
Maar dat ga ik vast missenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:20 schreef erkel het volgende:
[..]
Vanavond/vannacht kan je ook in de herkansing![]()
hoe hard heb je ze nodig ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:49 schreef Etcetera het volgende:
Heb je toegang tot nieuwsgroepen? Ik kan de NZB naar je sturen. Kan hem niet even downloaden voor je want de retention van XS4All is niet zo langquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:49 schreef Etcetera het volgende:
staat er 3 dagen op... dan heb je nog 12 dagen de tijd ... bij mijn xs4all iigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je toegang tot nieuwsgroepen? Ik kan de NZB naar je sturen. Kan hem niet even downloaden voor je want de retention van XS4All is niet zo lang
Ja, en de NZB die ik zojuist vond waren allemaal 26 dagen en ouder. Maar blijkbaar stond het er toch nog ergens op de servers van XS4Allquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
staat er 3 dagen op... dan heb je nog 12 dagen de tijd ... bij mijn xs4all iig![]()
Tja.. en als je haar dan ook zelf niet gekent hebt enzo.. blijft toch allemaal beetje raar.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zucht
Dat meisje blijft ons bezighouden, net op at5 even het nieuwsbericht teruggezien dit dus, 5:30 en er stond een stukje over in het parool hoe onze school met de rouw omgaat enzo. Wel mooi allemaal, maar ook verdrietig...
Hmm.. bij mij niet. Mocht het nog nodig zijn zie ik wel een PM verschijnen...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
Herstel 2: ze zijn wel weg. Ze worden allemaal gedownload als lege JPEGS en de melding: post purged. Dus geen succes bij XS4All
Tocht inderdaadquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kreeg koude voeten, terwijl ik toch sokken aan heb. Raam staat een beetje open, en dat kan wel eens de oorzaak zijn. Volgens internetthermometer is het nu 8 graden buiten
Mijn torrent is reeds binnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmm.. bij mij niet. Mocht het nog nodig zijn zie ik wel een PM verschijnen...
Is het ergens te bekijken?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In het hele spelletje zitten zeven woorden tekst verwerkt, waarvan 6 op het startscherm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Voor alle zekerheid zet ik em pas later online, zodat ik niet beschuldigd kan worden van plagiaatquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het ergens te bekijken?
Ben benieuwd...
voor de liefhebberquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:24 schreef Whiteguy het volgende:
whahaha.. belspelmeisje op D:SF ... die duitsers pakken het gewoon serieus aan zeg
Ik mis de grapquote:
nouja.. ze kiezen in nl ook niet echt de lelijkste vrouwen uit voor die belspelletjes...quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gemaaid gras vind ik niet lekker ruiken en dat schijnt zeldzaam te zijn.
Update over het spelletje: het heeft nu twee werkende levels, achtergrondmuziek, geluidseffecten als je springt en als je een level haalt, een animatie voor de instructies en ik zit er nog over te denken om ook een animatie bij het eind te doen, als beloning voor het uitspelen. Morgen moet het ingeleverd worden
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kreeg koude voeten, terwijl ik toch sokken aan heb. Raam staat een beetje open, en dat kan wel eens de oorzaak zijn. Volgens internetthermometer is het nu 8 graden buiten
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Chocomel, chocomel, ik heb lekkere chocomel
Is ie warm? Is ie koud?
Is het goed? Is het fout?
Blijheid, want ik heb chocomelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim's posts
![]()
armin van buuren - rush hour ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
Verdorie..ik hoor net een mooi stukje muziek bij DWDD en ik heb de naam gemist. Nu moet ik wachten tot 'ie bij Uitzending Gemist komt
Dsf is een duitse sportzender. Was nog even blijven plakken nadat ze UEFA cup en daarna EPT poker hadden uitgezonden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Leuke outfit
Maar waarom wil ze gas en wat is D:SF?
Ja en nee. Dat is een baggerstuk. Maar hij had het over het klassieke stukje waar hij het nummer mee begon. Hoe noemde de naam. Die had ik net gemistquote:
dan weet ik het niet. Ik ben wegquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en nee. Dat is een baggerstuk. Maar hij had het over het klassieke stukje waar hij het nummer mee begon. Hoe noemde de naam. Die had ik net gemist
quote:
quote:A good chef's knife can be a family heirloom as treasured as a cast-iron pan.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Knights of Cydonia vind ik een heerlijk nummer
Zit net op Wikipedia te lezen, kom ik dit tegen:
[..]
Ik post het meer omdat ik het een zin vind die echt in een chique Engels kookprogramma thuis hoort, vond het taalgebruik wel amusantquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een goed mes kost ook wel wat
En een goed mes moet je ook niet in de vaatwassen leggen. Gelijk na gebruik schoonmaken en AFDROGEN. Anders gaat het roesten. Roesten?? Ja, roesten. Want een goed mes is niet van RVS gemaakt. Dat is namelijk te zacht om zulke messen mee te maken.
Dat kon ik niet uit je post opmakenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik post het meer omdat ik het een zin vind die echt in een chique Engels kookprogramma thuis hoort, vond het taalgebruik wel amusant
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 05:58 schreef Soempie het volgende:
Feesten in de tentamenperiode, dat kan gewoon niet goed gaan.![]()
![]()
Zal ik je maar uit de droom helpen?quote:
Ben jij nog op of alweer wakker?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 06:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zal ik je maar uit de droom helpen?![]()
Ik ben nog op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 06:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben jij nog op of alweer wakker?
Ga je zo nog naar bed? Ik moet over 2 uur op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 06:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En dan zit dan over mij te zeuren![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 06:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ga je zo nog naar bed? Ik moet over 2 uur op.![]()
Op tijd!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 06:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Can You Name All American States?
vermaakt je dan maar hier mee, ik moest er nog 19 te gaan
Volgens mij is dat meer dan de gemiddelde amerikaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 06:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op tijd!Ik kom denk ik tot 20.
Even proberen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
Herstel. Net gedownload. NL versie welliswaar.
Moet je hem hebben?
ik zei het tochquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 05:58 schreef Soempie het volgende:
Feesten in de tentamenperiode, dat kan gewoon niet goed gaan.![]()
![]()
dat doet me denken aan een spelletje wat ze ooit en Friends deden en Ross werd gek van frustratiequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 06:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Can You Name All American States?
vermaakt je dan maar hier mee, ik moest er nog 19 te gaan
succesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.39 goed, 11 fout. Het duurde wel lang voor ik de goede spelling had van de staat waar Boston in ligt, bij een andere uit het lijstje dacht ik dat het geen staat was en ik wist dat Detroit ook in een staat moest liggen maar ik kwam niet op de naam. Niet slecht gedaan vind ik zo
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:
Soempie!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
M'n tentamen ging wel redelijk geloof ik. In elk geval wel een 6.Nu ga ik op de bank hangen, Sex & the City kijken en in slaap vallen.
![]()
Of nee, eerst opruimen.
![]()
Er kunnen heel wat boeken van m'n 'hier-ben-ik-in-bezig-kast' naar m'n 'hier-kijk-ik-niet-snel-meer-in-kast'.![]()
Ècht? Dat had ik nou níét verwacht!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:45 schreef Soempie het volgende:
Ik heb twee grote kasten. Die zitten eigenlijk vol en verschillende planken zakken door.En ik heb nog een klein kastje naast m'n bureau waar studieboeken in staan waar ik in bezig ben.
![]()
Ik ben best brak.![]()
eigen schuldquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:45 schreef Soempie het volgende:
Ik heb twee grote kasten. Die zitten eigenlijk vol en verschillende planken zakken door.En ik heb nog een klein kastje naast m'n bureau waar studieboeken in staan waar ik in bezig ben.
![]()
Ik ben best brak.![]()
een leuke bedoel jequote:
mag ik weer een voorspelling doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:53 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n plan gewijzigd. Ik ga nu gelijk boodschappen doen en daarna door naar m'n bed.Dan zie ik vanavond het opruimen wel.
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:32 schreef Etcetera het volgende:we zitten nu wel foto's te zoeken trouwens
![]()
Dan rijst de vraag: 'Welk RVD'er is lid van Martijn'?quote:Volgens de RVD staan nog wel foto's van de oudste dochter van prins Willem-Alexander en prinses Máxima en de zoon van prins Maurits en prinses Marilène op het besloten deel van de website, dat alleen voor leden van Martijn toegankelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |