quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:33 schreef Soempie het volgende:
En m'n aankomst timing was echt perfectEn dan nog kijrgen ze het voor elkaar om me in de stress te helpen.
Ik liep lekker door de rijen met tafeltjes richting een lege, hoor ik m'n naam. Ja hoor, gespot.
Dus ik er heen vraagt een studiegenoot: 'waar was je gister bij het tentamen???'
Ik kon nog net verbazing uiten en toen moest ik snel gaan zitten, omdat het begon.
![]()
Heb ik me een uur lang afgevraagd welk tentamen ik gemist zou hebben.Bleek het om een vak te gaan wat ik vorig jaar al gehaald had.
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:39 schreef Etcetera het volgende:maar je hebt dus nog geen 1 kunnen vinden
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:38 schreef MadMaster het volgende:
Wel vinden ze het, na beschrijving door mij, een geweldig item en 4 hebben me om meer informatie gevraagd.
Ik ruik handel...![]()
Betekent dat niet dat je standaard een uur later je bed uit kunt?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:56 schreef Etcetera het volgende:
valt wel meewas ondanks mijn verslapen om 9u op stage
geweldig als bussen vaker rijden in het uur
![]()
dat zou wel kunnen maar dat wil ik nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Betekent dat niet dat je standaard een uur later je bed uit kunt?![]()
't is ook best een leuke seriequote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:12 schreef Soempie het volgende:
Twee jaar terug was ik verslaafd aan MLD.![]()
ik wacht braaf tot februariquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb alweer nieuwe afleveringen Grey's Anatomyen ik heb ook aflevering 1 van Private Practice geladen
ben benieuwd!!
Mja, toen ben ik ook gestopt met kijken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't is ook best een leuke seriealleen heb ik ergens op FOK! gelezen dat er nog maar 1 speler van de originele cast over is
ah okquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, toen ben ik ook gestopt met kijken.![]()
leuk tochquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:25 schreef Soempie het volgende:
Alle AKQ-SC-ers zijn serie verslaafd.![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:25 schreef Soempie het volgende:
Alle AKQ-SC-ers zijn serie verslaafd.![]()
Ik ben niet verslaafd!quote:
Ja, mam.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:35 schreef Etcetera het volgende:
dus je doet verstandig en gaat niet heen
mag ik voorspellen dat je om 6u in je bed ligt?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, mam.Die van zaterdag skip ik en vanavond ga ik heel even 1 drankje doen.
![]()
Als je echt maar 1 drankje doet is dat heel netjesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, mam.Die van zaterdag skip ik en vanavond ga ik heel even 1 drankje doen.
![]()
Lekkerquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:33 schreef Soempie het volgende:
En m'n aankomst timing was echt perfectEn dan nog kijrgen ze het voor elkaar om me in de stress te helpen.
Ik liep lekker door de rijen met tafeltjes richting een lege, hoor ik m'n naam. Ja hoor, gespot.
Dus ik er heen vraagt een studiegenoot: 'waar was je gister bij het tentamen???'
Ik kon nog net verbazing uiten en toen moest ik snel gaan zitten, omdat het begon.
![]()
Heb ik me een uur lang afgevraagd welk tentamen ik gemist zou hebben.Bleek het om een vak te gaan wat ik vorig jaar al gehaald had.
![]()
ik zit weer klaar om het resultaat te horenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is andijvie een geschikte roerbakgroente? Vanavond kom ik er achter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |