Vanavond/vannacht kan je ook in de herkansingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
Verdorie..ik hoor net een mooi stukje muziek bij DWDD en ik heb de naam gemist. Nu moet ik wachten tot 'ie bij Uitzending Gemist komt
Nee, zelfs niet toevalligquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:49 schreef Etcetera het volgende:
heeft iemand van jullie toevallig TuneUp Utilities 2007![]()
Maar dat ga ik vast missenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:20 schreef erkel het volgende:
[..]
Vanavond/vannacht kan je ook in de herkansing![]()
hoe hard heb je ze nodig ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:49 schreef Etcetera het volgende:
Heb je toegang tot nieuwsgroepen? Ik kan de NZB naar je sturen. Kan hem niet even downloaden voor je want de retention van XS4All is niet zo langquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:49 schreef Etcetera het volgende:
staat er 3 dagen op... dan heb je nog 12 dagen de tijd ... bij mijn xs4all iigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je toegang tot nieuwsgroepen? Ik kan de NZB naar je sturen. Kan hem niet even downloaden voor je want de retention van XS4All is niet zo lang
Ja, en de NZB die ik zojuist vond waren allemaal 26 dagen en ouder. Maar blijkbaar stond het er toch nog ergens op de servers van XS4Allquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
staat er 3 dagen op... dan heb je nog 12 dagen de tijd ... bij mijn xs4all iig![]()
Tja.. en als je haar dan ook zelf niet gekent hebt enzo.. blijft toch allemaal beetje raar.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zucht
Dat meisje blijft ons bezighouden, net op at5 even het nieuwsbericht teruggezien dit dus, 5:30 en er stond een stukje over in het parool hoe onze school met de rouw omgaat enzo. Wel mooi allemaal, maar ook verdrietig...
Hmm.. bij mij niet. Mocht het nog nodig zijn zie ik wel een PM verschijnen...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
Herstel 2: ze zijn wel weg. Ze worden allemaal gedownload als lege JPEGS en de melding: post purged. Dus geen succes bij XS4All
Tocht inderdaadquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kreeg koude voeten, terwijl ik toch sokken aan heb. Raam staat een beetje open, en dat kan wel eens de oorzaak zijn. Volgens internetthermometer is het nu 8 graden buiten
Mijn torrent is reeds binnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmm.. bij mij niet. Mocht het nog nodig zijn zie ik wel een PM verschijnen...
Is het ergens te bekijken?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In het hele spelletje zitten zeven woorden tekst verwerkt, waarvan 6 op het startscherm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Voor alle zekerheid zet ik em pas later online, zodat ik niet beschuldigd kan worden van plagiaatquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het ergens te bekijken?
Ben benieuwd...
voor de liefhebberquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:24 schreef Whiteguy het volgende:
whahaha.. belspelmeisje op D:SF ... die duitsers pakken het gewoon serieus aan zeg
Ik mis de grapquote:
nouja.. ze kiezen in nl ook niet echt de lelijkste vrouwen uit voor die belspelletjes...quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gemaaid gras vind ik niet lekker ruiken en dat schijnt zeldzaam te zijn.
Update over het spelletje: het heeft nu twee werkende levels, achtergrondmuziek, geluidseffecten als je springt en als je een level haalt, een animatie voor de instructies en ik zit er nog over te denken om ook een animatie bij het eind te doen, als beloning voor het uitspelen. Morgen moet het ingeleverd worden
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kreeg koude voeten, terwijl ik toch sokken aan heb. Raam staat een beetje open, en dat kan wel eens de oorzaak zijn. Volgens internetthermometer is het nu 8 graden buiten
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Chocomel, chocomel, ik heb lekkere chocomel
Is ie warm? Is ie koud?
Is het goed? Is het fout?
Blijheid, want ik heb chocomelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim's posts
![]()
armin van buuren - rush hour ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
Verdorie..ik hoor net een mooi stukje muziek bij DWDD en ik heb de naam gemist. Nu moet ik wachten tot 'ie bij Uitzending Gemist komt
Dsf is een duitse sportzender. Was nog even blijven plakken nadat ze UEFA cup en daarna EPT poker hadden uitgezonden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Leuke outfit
Maar waarom wil ze gas en wat is D:SF?
Ja en nee. Dat is een baggerstuk. Maar hij had het over het klassieke stukje waar hij het nummer mee begon. Hoe noemde de naam. Die had ik net gemistquote:
dan weet ik het niet. Ik ben wegquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en nee. Dat is een baggerstuk. Maar hij had het over het klassieke stukje waar hij het nummer mee begon. Hoe noemde de naam. Die had ik net gemist
quote:
quote:A good chef's knife can be a family heirloom as treasured as a cast-iron pan.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Knights of Cydonia vind ik een heerlijk nummer
Zit net op Wikipedia te lezen, kom ik dit tegen:
[..]
Ik post het meer omdat ik het een zin vind die echt in een chique Engels kookprogramma thuis hoort, vond het taalgebruik wel amusantquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een goed mes kost ook wel wat
En een goed mes moet je ook niet in de vaatwassen leggen. Gelijk na gebruik schoonmaken en AFDROGEN. Anders gaat het roesten. Roesten?? Ja, roesten. Want een goed mes is niet van RVS gemaakt. Dat is namelijk te zacht om zulke messen mee te maken.
Dat kon ik niet uit je post opmakenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik post het meer omdat ik het een zin vind die echt in een chique Engels kookprogramma thuis hoort, vond het taalgebruik wel amusant
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 05:58 schreef Soempie het volgende:
Feesten in de tentamenperiode, dat kan gewoon niet goed gaan.![]()
![]()
Zal ik je maar uit de droom helpen?quote:
Ben jij nog op of alweer wakker?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 06:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zal ik je maar uit de droom helpen?![]()
Ik ben nog op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 06:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben jij nog op of alweer wakker?
Ga je zo nog naar bed? Ik moet over 2 uur op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 06:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En dan zit dan over mij te zeuren![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 06:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ga je zo nog naar bed? Ik moet over 2 uur op.![]()
Op tijd!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 06:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Can You Name All American States?
vermaakt je dan maar hier mee, ik moest er nog 19 te gaan
Volgens mij is dat meer dan de gemiddelde amerikaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 06:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op tijd!Ik kom denk ik tot 20.
Even proberen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
Herstel. Net gedownload. NL versie welliswaar.
Moet je hem hebben?
ik zei het tochquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 05:58 schreef Soempie het volgende:
Feesten in de tentamenperiode, dat kan gewoon niet goed gaan.![]()
![]()
dat doet me denken aan een spelletje wat ze ooit en Friends deden en Ross werd gek van frustratiequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 06:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Can You Name All American States?
vermaakt je dan maar hier mee, ik moest er nog 19 te gaan
succesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.39 goed, 11 fout. Het duurde wel lang voor ik de goede spelling had van de staat waar Boston in ligt, bij een andere uit het lijstje dacht ik dat het geen staat was en ik wist dat Detroit ook in een staat moest liggen maar ik kwam niet op de naam. Niet slecht gedaan vind ik zo
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:
Soempie!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
M'n tentamen ging wel redelijk geloof ik. In elk geval wel een 6.Nu ga ik op de bank hangen, Sex & the City kijken en in slaap vallen.
![]()
Of nee, eerst opruimen.
![]()
Er kunnen heel wat boeken van m'n 'hier-ben-ik-in-bezig-kast' naar m'n 'hier-kijk-ik-niet-snel-meer-in-kast'.![]()
Ècht? Dat had ik nou níét verwacht!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:45 schreef Soempie het volgende:
Ik heb twee grote kasten. Die zitten eigenlijk vol en verschillende planken zakken door.En ik heb nog een klein kastje naast m'n bureau waar studieboeken in staan waar ik in bezig ben.
![]()
Ik ben best brak.![]()
eigen schuldquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:45 schreef Soempie het volgende:
Ik heb twee grote kasten. Die zitten eigenlijk vol en verschillende planken zakken door.En ik heb nog een klein kastje naast m'n bureau waar studieboeken in staan waar ik in bezig ben.
![]()
Ik ben best brak.![]()
een leuke bedoel jequote:
mag ik weer een voorspelling doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:53 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n plan gewijzigd. Ik ga nu gelijk boodschappen doen en daarna door naar m'n bed.Dan zie ik vanavond het opruimen wel.
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:32 schreef Etcetera het volgende:we zitten nu wel foto's te zoeken trouwens
![]()
Dan rijst de vraag: 'Welk RVD'er is lid van Martijn'?quote:Volgens de RVD staan nog wel foto's van de oudste dochter van prins Willem-Alexander en prinses Máxima en de zoon van prins Maurits en prinses Marilène op het besloten deel van de website, dat alleen voor leden van Martijn toegankelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |