quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag het me af
Ach, pizza bestellen kan altijd nogquote:
Maar dat is zonde van de kipquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Ach, pizza bestellen kan altijd nog
Het is maar een beetje kip dus is het hooguit een beetje zondequote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is zonde van de kip
Niet van de rozijnen want warme rozijnen zijn vies
mijn schoonvader, en hij scheldt me het hemd vol dat ik hem met Vista heb opgescheept.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zijn er hier ook Windows Vista gebruikers?
Zo ja, wat zijn de ervaringen?
nope, maar wel verkoper dr van.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zijn er hier ook Windows Vista gebruikers?
Zo ja, wat zijn de ervaringen?
zodra die gewend is aan waar nu zn icoontjes zitten enzo zal het wel meevallen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
mijn schoonvader, en hij scheldt me het hemd vol dat ik hem met Vista heb opgescheept.
Loopt het een beetje op een beetje gemiddelde nieuwe laptop?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
nope, maar wel verkoper dr van.
Als je toch een snelle nieuwe pc aanschaft, gewoon doen. Op een oude pc heeft het geen zin je xp te upgraden naar vista.
Zorg dat je minimaal 1 gig geheugen hebt, 2 heeft misschien zelfs de voorkeur als je ook met wat zwaardere applicaties werkt. De prijs van een extra 1gb laptopgeheugen module mag je overigens niet tegenhouden momenteel.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Loopt het een beetje op een beetje gemiddelde nieuwe laptop?
Weinig denk ik. Marges op computers zijn vrij sneu. De marge zit vooral op accesoires, dus afhankelijk van wat je er bij koopt kan je misschien wat ritselen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is er tegenwoordig nog een beetje korting te krijgen in een computerwinkel als je het eea tegelijk koopt?
Waarom heb je dat gedaan dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
mijn schoonvader, en hij scheldt me het hemd vol dat ik hem met Vista heb opgescheept.
hij wou een nieuwe computer. Dat kon geregeld worden en hij had er een met Windows 2000. Dus ik dacht, dan ga ik hem niet eerst nog aan XP laten wennen als Vista er al is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom heb je dat gedaan dan?
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Mja, nieuwe PC's wordt het standaard op geleverd ja. Dan heb je weinig keusquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
hij wou een nieuwe computer. Dat kon geregeld worden en hij had er een met Windows 2000. Dus ik dacht, dan ga ik hem niet eerst nog aan XP laten wennen als Vista er al is.
Arme redquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ja he? Hier thuis is het lekker behagelijk, ik heb werkelijk geen zin meer om ook maar iets te doen vanavond.
Maar ja, er moet toch echt een hele badkamer worden schoongemaakt![]()
Probeer het eens met ctrl+klik.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:47 schreef Etcetera het volgende:
even een technisch pc vraagjemijn ouders gebruiken IE 7. ik gebruik FF 2.xx. ik kan wél filmpjes bekijken (die gelinkt zijn zoals dit filmpje bijvoorbeeld: http://www.dvhn.nl/nieuws(...)23802.ece?catId=602) bij mij start de mediaplayer van windows gewoon op. bij IE gebeurt dat echter niet
waar kan dat aan liggen
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Arme redKan niet morgen?
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die het weten. Maar met bejaarden blijft het lastig denk ik. Die kunnen vaak al niet goed lopen, laat staan een een trap af lopen. Het beste dat je kunt doen is ze op het vuur gooienquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Probeer het eens met ctrl+klik.
Wat een vervelende bejaarden trouwens. De lift is stuk ... 'maar wat nou als er brand uit breekt ?!'
Bij brand mag je de lift helemaal niet gebruiken![]()
Goed zoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ja, maar het is altijd zo'n fijne verrassing voor m'n lieverd als ze thuiskomt er er zijn onverwacht extra huishoudelijke taken gedaan
![]()
Daarnaast zal alles was ik niet nu doe morgenmiddag moeten gebeuren, en dat levert toch alleen maar stress op. En als allerlaatste argument: m'n schoonmoeder komt zaterdagavond, en blijft een weekje, dus de flat moet netjes. En het is de eerste keer dat ze onze nieuwe flat ziet(m'n schoonouders wonen in zuid-Duitsland: Stuttgart).
en nu is de douchecabine al schoon, volgt: stofzuigen.
![]()
ga ik morgen wel ff testenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Probeer het eens met ctrl+klik.
Wat een vervelende bejaarden trouwens. De lift is stuk ... 'maar wat nou als er brand uit breekt ?!'
Bij brand mag je de lift helemaal niet gebruiken![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goed zoJa en die Duitsers weten het he;
'Morgen, morgen und nicht heute, sagen alle faulen Leute
Ja, maar oude mensen branden niet zo snel, die zijn nog aangelegd met asbestquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die het weten. Maar met bejaarden blijft het lastig denk ik. Die kunnen vaak al niet goed lopen, laat staan een een trap af lopen. Het beste dat je kunt doen is ze op het vuur gooien
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, maar oude mensen branden niet zo snel, die zijn nog aangelegd met asbest![]()
Nu ben ik jaloersquote:
quote:In het studentenhuis waar ik vroeger zat, was het altijd een gezellige boel. We bralden er fijn op los en deden ons tegoed aan de goudgele rakkers.
Ook de periodieke hockey-orgies liet ik niet aan mijn neus voorbij gaan.
Want zeg nou zelf: "een mokkel per dag, houdt de dokter wag".
Maar dan wordt je een jaartje ouder. Je gaat bij de zeilvereniging, of bij het roeiteam, om lekker op kosten van paps een beetje rond te dobberen op één of andere vieze sloot. Je beperkt je tot 1 corpshoer per maand in plaats van elke dag een nieuwe en verschuift je dieet van "macaroni met kaas" naar "pizza met mayonaise".
En dan, als je zo'n beetje uit de puberteit komt, wil je wel eens wat anders. Je schudt je wilde haren af, trouwt, krijgt kinderen en uiteindelijk belandt je in het bejaardentehuis om weg te rotten in je eigen schijt en zeik terwijl je kleinkinderen de euthenasieverklaring tekenen om de erfenis op te strijken.
Maar de broederliefde die onstaat op de sociëteit overstijgt alles.
Terwijl je tanden al jaren geleden uit je vlees zijn gezweert, speel je een lekker potje schaak bij de warme haard onder het genot van een lekkere bel cognac. Met je corpsvrind wel te verstaan.
Gezapig mijmeren over "vroegâh" en "wat had kunnen zijn".
Spijt en weemoed nemen onverbiddelijk bezit van je geest.
"Had ik maar dit..." en "Had ik maar dat..."
Uiteindelijk gaat ook je laatste strijdmakker het hoekie om, en ben je alleen. Je slijt je laatste dagen seniel en opgebrand achter het raam in de hoop dat je straks mag buiten spelen en snoepjes kan gaan kopen.
Je probeert er nog een remise uit te slepen, maar Hein is onverbiddelijk.
Schaakmat.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ben ik weer
Andijvie is minder geschikt als roerbakgroente, tenminste als je daar knapperig spul onder verstaat. Het slinkt nogal en krijgt een beetje de structuur van bladspinazie. Met de juiste toevoegingen prima te eten maar het is wel een beetje slijmerig drabje
Andijviestamp had ik altijd met rauwe andijvie, dan is het niet slijmerig maar nog wel een beetje crunchyquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Daar was ik al bang voor. Het is niet voor niets een stampotgroente bij uitstek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |