Die kende ik al. Ben er nog steeds niet over uit wat erger is, de kots of haar oogmake-up.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als mensen zin hebben in nog meer gorigheid: probeer Hai2u

Succes met leren morgen Soempie!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:55 schreef Soempie het volgende:
Ik ga slapen. Morgenochtend nog heel veel te doen aan m'n tentamen.
Welterusten

slaap zequote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:55 schreef Soempie het volgende:
Ik ga slapen. Morgenochtend nog heel veel te doen aan m'n tentamen.
Welterusten

23 uur 's avonds?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
Frasier weer op TV binnenkort
5 dagen in de week
Wel een ruktijd

Jawel, sinds vandaag moeten alle mensen die bij elkaar zitten in hetzelfde team ook bij elkaar zitten in de zaal op een vaste plek. Dus ik kan niet meer in hoekjes zitten. Erg vervelend.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is dus eigenlijk niets veranderd sinds juli

Zo wel dan?quote:

Hm dat vaste plek is nieuw, maar bij mijn afdeling was het wel de bedoeling dat je op dezelfde vloer zat als je teammanagerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jawel, sinds vandaag moeten alle mensen die bij elkaar zitten in hetzelfde team ook bij elkaar zitten in de zaal op een vaste plek. Dus ik kan niet meer in hoekjes zitten. Erg vervelend.

ja zo wel.quote:
 Daar was die kerel vast blij mee.
 Daar was die kerel vast blij mee.   

Wat doe jij dan in hoekjes?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jawel, sinds vandaag moeten alle mensen die bij elkaar zitten in hetzelfde team ook bij elkaar zitten in de zaal op een vaste plek. Dus ik kan niet meer in hoekjes zitten. Erg vervelend.

Volgens mij doet 'ie het eromquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja zo wel.Daar was die kerel vast blij mee.

Toen ik het neerschreef dacht ik: "hmm..wel gek. Maar zo denken ze toch niet. Of wacht..er zal er vast wel één tussen zitten". Ik had écht op Tim gegoktquote:

Volgens mij heeft ze d'r sokken nog aan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij doet 'ie het erom

quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen ik het neerschreef dacht ik: "hmm..wel gek. Maar zo denken ze toch niet. Of wacht..er zal er vast wel één tussen zitten". Ik had écht op Tim gegokt

Nou ja zeg!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen ik het neerschreef dacht ik: "hmm..wel gek. Maar zo denken ze toch niet. Of wacht..er zal er vast wel één tussen zitten". Ik had écht op Tim gegokt

Bij andere mensen zekerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mooi plaatje hoor. Denk dat ik die als bureaublad ga gebruiken.

Ja, en hij heeft z'n horloge nog omquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze d'r sokken nog aan.

Maar ondertussen wel alles aanklikken waar bij staat: "Niet klikken, dit is goor. Hoe goor? Nou, 2-meiden-die-stront-eten-goor"quote:

Ohja! En we kregen laatst een mailtje dat iemand zich had afgetrokken op de wc en dat dat niet de bedoeling was.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hm dat vaste plek is nieuw, maar bij mijn afdeling was het wel de bedoeling dat je op dezelfde vloer zat als je teammanager

Nu krijg ik het idee dat je nog niet zo heel lang op internet zitquote:

Ik ben eigenlijk nog erger dan Tim dus.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:02 schreef Nembrionic het volgende:

Hahahaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja! En we kregen laatst een mailtje dat iemand zich had afgetrokken op de wc en dat dat niet de bedoeling was.
 Mocht het ook niet als je verder netjes onder de 10% idle blijft?
 Mocht het ook niet als je verder netjes onder de 10% idle blijft?  

Klikken mag ook niet...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nu 2 dingen aangeklikt, en neem me heilig voor dat niet nog eens te doen

Nu echt welterustenquote:

Dat is pas goor!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:04 schreef Neleos het volgende:
Ohja! En we kregen laatst een mailtje dat iemand zich had afgetrokken op de wc en dat dat niet de bedoeling was.

Hehe, ja dan wel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
HahahaMocht het ook niet als je verder netjes onder de 10% idle blijft?

WTF?????quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had 'm een tijd geleden al eens doorgestuurd gekregen. Tsja
Daar lig ik niet wakker van, ik kan er alleen maar om lachen. Als ik dan eens plaatjes zie waarbij een kerel bij z'n volle verstand z'n eikel afsnijdt, of filmpjes waarin mensen vingertoppen afsnijden voor de lol, dan ga ik weer wél nadenken...

Lees: Post die link eens...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
WTF?????
En dat is dan een serieus filmpje, geen trucage???? Gatver !!!

Die vinger heb ik ook gezien jaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jazeker. Tijdje geleden gezien. Camera erop, beitel op z'n vingertopje, en hakken. Na een paar keer was 'ie eraf. Nog even opgepakt met z'n andere hand, en ingezoomd op de ingekorte vinger. Ik kan heel veel zien, die onthoofdingsfilmpjes, ranzige sekszooi enzo, dat doet me allemaal niets, maar bij zoiets denk ik wel vaak even van: wat bezielt zo iemand?

Daar heb ik dan weer helemaal geen medelijden mee, dan moet je maar niet kijken
  Daar heb ik dan weer helemaal geen medelijden mee, dan moet je maar niet kijken  

Maar bij iemand die z'n eigen stront opvreet vraag je je niet af wat zo iemand bezielt?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jazeker. Tijdje geleden gezien. Camera erop, beitel op z'n vingertopje, en hakken. Na een paar keer was 'ie eraf. Nog even opgepakt met z'n andere hand, en ingezoomd op de ingekorte vinger. Ik kan heel veel zien, die onthoofdingsfilmpjes, ranzige sekszooi enzo, dat doet me allemaal niets, maar bij zoiets denk ik wel vaak even van: wat bezielt zo iemand?

Raarrrquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik was op zoek naar deze: klik
en die stond op onderstaande link:
http://populationpaste.com/blog/2006/04/07/burning-desires/

Goh, dat dat pastquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik was op zoek naar deze: klik
en die stond op onderstaande link:
http://populationpaste.com/blog/2006/04/07/burning-desires/

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"

IIIIIIEEUWWWWW Mikkie...........quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is anders. Dat is nog iets waar je opgewonden van kan raken ofzo (op de één of andere manier), blijkbaar?

What did I miss?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
We zijn wel diep gezonken. Afgegleden van discussies over wie de meest briljante filosoof is tot dit soort zooi

Ja, daar heb je inderdaad helemaal gelijk in ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is anders. Dat is nog iets waar je opgewonden van kan raken ofzo (op de één of andere manier), blijkbaar? En zo gauw het voorbij is, is het klaar. Je bent misschien een dag aan de schijterij en moet even goed je tanden poetsen, maar that's it.
Als jij het topje van je lul eraf snijdt of een stuk van je vinger, dan ben je voor je leven lang verminkt. Hoe kom je erbij om dat te doen? Vrijwillig? Met een videocamera en een grote lach?

Nou ja...het was maar een voorbeeldquote:

Die kerel uit de Center Parcs reclamequote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, wie is de meest briljante filosoof dan?

Er zijn anders ook mensen die opgewonden raken door verminkingen, pijn, kannibalisme en zo.... Vandaar het sadomasochisme.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:15 schreef Mikkie het volgende:
Jawel, maar dat is anders. Dat is nog iets waar je opgewonden van kan raken ofzo (op de één of andere manier), blijkbaar?

quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die kerel uit de Center Parcs reclame
"...met stroop!"

Ik snap wel wat je bedoelt. Het is ook al goed genoeg als je er over hebt nagedacht en het hebt geprobeerd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik probeer altijd alles te begrijpen, beetje empathisch zijn, meedenken etc...maar dit kan er bij mij een beetje moeilijk in op dit moment

!
!

Heb ik echt nog nooit iets over gehoord of van gemerkt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik word altijd naar als ik hoor dat er in de ub nogal wat op de wc's schijnt te gebeuren

Jij hebt duidelijk betere roddelkonten om je heen. Ook al die verhalen over de mensen bij kunstgeschiedenis.
 Jij hebt duidelijk betere roddelkonten om je heen. Ook al die verhalen over de mensen bij kunstgeschiedenis.  Ik ben niet zo op de hoogte.
  Ik ben niet zo op de hoogte.   

Ik heb nog nooit voor al m'n tentamens geleerd. Altijd gegokt op een aantal.
  Ik heb nog nooit voor al m'n tentamens geleerd. Altijd gegokt op een aantal.   Maar volgens mij ziet het er naar uit dat ik alles haal deze periode.
 Maar volgens mij ziet het er naar uit dat ik alles haal deze periode.   

ik heb niet op 1 linkje geklikt, behalve dan die van de theepotten en lenzenbril
 ik heb niet op 1 linkje geklikt, behalve dan die van de theepotten en lenzenbril 
 en m'n bril is stuk
 en m'n bril is stuk  

wat heb je met je bril gedaan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:50 schreef Etcetera het volgende:
en ik heb me verslapgen vanochtenden m'n bril is stuk

Behalve dan dat ik net lekker in slaap viel, terwijl ik had bedacht dat ik best in bed m'n boek door kon bladeren...quote:goed bezig soemp

Ik heb zo'n vermoeden dat het je nog gelukt is ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga ook plat. Ik ben van plan om morgen al m'n colleges te gaan volgen, dus dan moet ik vroeg op.
gaat nóóit lukken

ik niksquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat heb je met je bril gedaan?
[..]
Behalve dan dat ik net lekker in slaap viel, terwijl ik had bedacht dat ik best in bed m'n boek door kon bladeren...
Nu maar weer achter m'n bureau.
 ik zet 'm op nadat ik m'n haar heb uitgeborsteld, zie wat raars bungelen vanuit m'n ooghoek: pootje eraf. schroefje is eruit gedonderd denk ik, want het 'draaimechanisme' zit er nog gewoon op enzo
 ik zet 'm op nadat ik m'n haar heb uitgeborsteld, zie wat raars bungelen vanuit m'n ooghoek: pootje eraf. schroefje is eruit gedonderd denk ik, want het 'draaimechanisme' zit er nog gewoon op enzo 

Niet echt. Beetje relaxen voor je gaat slapen, bijvoorbeeld douchen of een boek lezen. En vooral je ogen dicht houden en blijven liggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:33 schreef SaskiaR het volgende:
Heb jij dan misschien nog een tip om beter te slapen? Heb vannacht van 11 tot half 5 wakker gelegen en de nacht daarvoor van 4 tot 7; beide nachten dus maar 4,5 uur geslapen en ben nu zo brak als een konijn...
Geen idee waarom, alleen dat ik afgelopen nacht de hele tijd lag te denken 'ik moet nu echt slapen, anders ben ik echt te moe morgen.' Dan slaap je dus helemaal niet meer

- geen koffie 's avondsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:33 schreef SaskiaR het volgende:
Heb jij dan misschien nog een tip om beter te slapen? Heb vannacht van 11 tot half 5 wakker gelegen en de nacht daarvoor van 4 tot 7; beide nachten dus maar 4,5 uur geslapen en ben nu zo brak als een konijn...
Geen idee waarom, alleen dat ik afgelopen nacht de hele tijd lag te denken 'ik moet nu echt slapen, anders ben ik echt te moe morgen.' Dan slaap je dus helemaal niet meer
 )
 ) ) drinken
 ) drinken
 AKQ SC #292 Dit topic bevat viespeuken, klik op eigen risico <<
 AKQ SC #292 Dit topic bevat viespeuken, klik op eigen risico <<
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |