jajaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb 'm net bij 544 weggeklikt. 'k Vond het muziekje leuk.![]()
Er is dus eigenlijk niets veranderd sinds juliquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Neuh, die staat er nog steeds het uitzicht te verpesten zonder dat er iets mee gebeurd.
Die kende ik al. Ben er nog steeds niet over uit wat erger is, de kots of haar oogmake-up.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als mensen zin hebben in nog meer gorigheid: probeer Hai2u
Succes met leren morgen Soempie!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:55 schreef Soempie het volgende:
Ik ga slapen. Morgenochtend nog heel veel te doen aan m'n tentamen.![]()
Welterusten![]()
slaap zequote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:55 schreef Soempie het volgende:
Ik ga slapen. Morgenochtend nog heel veel te doen aan m'n tentamen.![]()
Welterusten![]()
23 uur 's avonds?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
Frasier weer op TV binnenkort
5 dagen in de week
Wel een ruktijd
Jawel, sinds vandaag moeten alle mensen die bij elkaar zitten in hetzelfde team ook bij elkaar zitten in de zaal op een vaste plek. Dus ik kan niet meer in hoekjes zitten. Erg vervelend.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is dus eigenlijk niets veranderd sinds juli
Zo wel dan?quote:
Hm dat vaste plek is nieuw, maar bij mijn afdeling was het wel de bedoeling dat je op dezelfde vloer zat als je teammanagerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jawel, sinds vandaag moeten alle mensen die bij elkaar zitten in hetzelfde team ook bij elkaar zitten in de zaal op een vaste plek. Dus ik kan niet meer in hoekjes zitten. Erg vervelend.
ja zo wel.quote:
Wat doe jij dan in hoekjes?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jawel, sinds vandaag moeten alle mensen die bij elkaar zitten in hetzelfde team ook bij elkaar zitten in de zaal op een vaste plek. Dus ik kan niet meer in hoekjes zitten. Erg vervelend.
Volgens mij doet 'ie het eromquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja zo wel.Daar was die kerel vast blij mee.
![]()
Toen ik het neerschreef dacht ik: "hmm..wel gek. Maar zo denken ze toch niet. Of wacht..er zal er vast wel één tussen zitten". Ik had écht op Tim gegoktquote:
Volgens mij heeft ze d'r sokken nog aan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij doet 'ie het erom
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen ik het neerschreef dacht ik: "hmm..wel gek. Maar zo denken ze toch niet. Of wacht..er zal er vast wel één tussen zitten". Ik had écht op Tim gegokt
Nou ja zeg!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen ik het neerschreef dacht ik: "hmm..wel gek. Maar zo denken ze toch niet. Of wacht..er zal er vast wel één tussen zitten". Ik had écht op Tim gegokt
Bij andere mensen zekerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mooi plaatje hoor. Denk dat ik die als bureaublad ga gebruiken.
Ja, en hij heeft z'n horloge nog omquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze d'r sokken nog aan.![]()
Maar ondertussen wel alles aanklikken waar bij staat: "Niet klikken, dit is goor. Hoe goor? Nou, 2-meiden-die-stront-eten-goor"quote:
Ohja! En we kregen laatst een mailtje dat iemand zich had afgetrokken op de wc en dat dat niet de bedoeling was.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hm dat vaste plek is nieuw, maar bij mijn afdeling was het wel de bedoeling dat je op dezelfde vloer zat als je teammanager
Nu krijg ik het idee dat je nog niet zo heel lang op internet zitquote:
Ik ben eigenlijk nog erger dan Tim dus.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
Hahahaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja! En we kregen laatst een mailtje dat iemand zich had afgetrokken op de wc en dat dat niet de bedoeling was.![]()
Klikken mag ook niet...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nu 2 dingen aangeklikt, en neem me heilig voor dat niet nog eens te doen
Nu echt welterustenquote:
Dat is pas goor!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:04 schreef Neleos het volgende:
Ohja! En we kregen laatst een mailtje dat iemand zich had afgetrokken op de wc en dat dat niet de bedoeling was.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |