Hehe, ja dan wel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
HahahaMocht het ook niet als je verder netjes onder de 10% idle blijft?
WTF?????quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had 'm een tijd geleden al eens doorgestuurd gekregen. Tsja
Daar lig ik niet wakker van, ik kan er alleen maar om lachen. Als ik dan eens plaatjes zie waarbij een kerel bij z'n volle verstand z'n eikel afsnijdt, of filmpjes waarin mensen vingertoppen afsnijden voor de lol, dan ga ik weer wél nadenken...
Lees: Post die link eens...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
WTF?????
En dat is dan een serieus filmpje, geen trucage???? Gatver !!!
Die vinger heb ik ook gezien jaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jazeker. Tijdje geleden gezien. Camera erop, beitel op z'n vingertopje, en hakken. Na een paar keer was 'ie eraf. Nog even opgepakt met z'n andere hand, en ingezoomd op de ingekorte vinger. Ik kan heel veel zien, die onthoofdingsfilmpjes, ranzige sekszooi enzo, dat doet me allemaal niets, maar bij zoiets denk ik wel vaak even van: wat bezielt zo iemand?
Maar bij iemand die z'n eigen stront opvreet vraag je je niet af wat zo iemand bezielt?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jazeker. Tijdje geleden gezien. Camera erop, beitel op z'n vingertopje, en hakken. Na een paar keer was 'ie eraf. Nog even opgepakt met z'n andere hand, en ingezoomd op de ingekorte vinger. Ik kan heel veel zien, die onthoofdingsfilmpjes, ranzige sekszooi enzo, dat doet me allemaal niets, maar bij zoiets denk ik wel vaak even van: wat bezielt zo iemand?
Raarrrquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik was op zoek naar deze: klik
en die stond op onderstaande link:
http://populationpaste.com/blog/2006/04/07/burning-desires/
Goh, dat dat pastquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik was op zoek naar deze: klik
en die stond op onderstaande link:
http://populationpaste.com/blog/2006/04/07/burning-desires/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
IIIIIIEEUWWWWW Mikkie...........quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is anders. Dat is nog iets waar je opgewonden van kan raken ofzo (op de één of andere manier), blijkbaar?
What did I miss?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
We zijn wel diep gezonken. Afgegleden van discussies over wie de meest briljante filosoof is tot dit soort zooi
Ja, daar heb je inderdaad helemaal gelijk in ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is anders. Dat is nog iets waar je opgewonden van kan raken ofzo (op de één of andere manier), blijkbaar? En zo gauw het voorbij is, is het klaar. Je bent misschien een dag aan de schijterij en moet even goed je tanden poetsen, maar that's it.
Als jij het topje van je lul eraf snijdt of een stuk van je vinger, dan ben je voor je leven lang verminkt. Hoe kom je erbij om dat te doen? Vrijwillig? Met een videocamera en een grote lach?
Nou ja...het was maar een voorbeeldquote:
Die kerel uit de Center Parcs reclamequote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, wie is de meest briljante filosoof dan?
Er zijn anders ook mensen die opgewonden raken door verminkingen, pijn, kannibalisme en zo.... Vandaar het sadomasochisme.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:15 schreef Mikkie het volgende:
Jawel, maar dat is anders. Dat is nog iets waar je opgewonden van kan raken ofzo (op de één of andere manier), blijkbaar?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die kerel uit de Center Parcs reclame
"...met stroop!"
Ik snap wel wat je bedoelt. Het is ook al goed genoeg als je er over hebt nagedacht en het hebt geprobeerd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik probeer altijd alles te begrijpen, beetje empathisch zijn, meedenken etc...maar dit kan er bij mij een beetje moeilijk in op dit moment
Heb ik echt nog nooit iets over gehoord of van gemerkt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik word altijd naar als ik hoor dat er in de ub nogal wat op de wc's schijnt te gebeuren![]()
![]()
wat heb je met je bril gedaan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:50 schreef Etcetera het volgende:
en ik heb me verslapgen vanochtenden m'n bril is stuk
![]()
Behalve dan dat ik net lekker in slaap viel, terwijl ik had bedacht dat ik best in bed m'n boek door kon bladeren...quote:goed bezig soemp
Ik heb zo'n vermoeden dat het je nog gelukt is ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga ook plat. Ik ben van plan om morgen al m'n colleges te gaan volgen, dus dan moet ik vroeg op.
gaat nóóit lukken
ik niksquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat heb je met je bril gedaan?
[..]
Behalve dan dat ik net lekker in slaap viel, terwijl ik had bedacht dat ik best in bed m'n boek door kon bladeren...![]()
Nu maar weer achter m'n bureau.![]()
Niet echt. Beetje relaxen voor je gaat slapen, bijvoorbeeld douchen of een boek lezen. En vooral je ogen dicht houden en blijven liggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:33 schreef SaskiaR het volgende:
Heb jij dan misschien nog een tip om beter te slapen? Heb vannacht van 11 tot half 5 wakker gelegen en de nacht daarvoor van 4 tot 7; beide nachten dus maar 4,5 uur geslapen en ben nu zo brak als een konijn...
Geen idee waarom, alleen dat ik afgelopen nacht de hele tijd lag te denken 'ik moet nu echt slapen, anders ben ik echt te moe morgen.' Dan slaap je dus helemaal niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |