Ik eet iedere morgen 1 bruine boterham met hagelslag en 1 kop melk. Tenzij ik uitslaap, dan eet ik meer. Maar wel broodquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:03 schreef Etcetera het volgende:
hey B.![]()
ik hou ook niet broodontbijt altijd met yoghurt, een cornflakesiets en tegenwoordig (als ik het niet vergeet) actimel
Ja, het is een trilogie. Nieuwe ep zal ik vanavond bekijkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
Aaaargh! De nieuwste aflevering van Southpark is OOK een "wordt vervolgd"
Ja dat wist ik dus nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja, het is een trilogie. Nieuwe ep zal ik vanavond bekijken![]()
Elmoquote:
sssssst de rest had het niet gezien!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:25 schreef wyccie het volgende:
LaBla, ik had je wel gehoord. Je schreeuwde.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:41 schreef Supersheep het volgende:
@ TT: Wil ik het vorige topic wel teruglezen?
Elmo is wel liev, maar bij een vent in een Elmo pak heb ik toch zo m'n twijfelsquote:
ik heb uit veiligheidsoverwegingen niet geklikt ivm stagequote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Het schijnt allemaal best mee te vallen, maar ik ben niks gewend
en als het nu een vrouw isquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Elmo is wel liev, maar bij een vent in een Elmo pak heb ik toch zo m'n twijfels
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Elmo is wel liev, maar bij een vent in een Elmo pak heb ik toch zo m'n twijfels
Dan is het een vrouw met nogal kleine borsten en is het nog steeds creepyquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb uit veiligheidsoverwegingen niet geklikt ivm stage
[..]
en als het nu een vrouw is
succesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga even nuttig doen en wat lezen. Fok sluit ik maar af, want ik ken mezelf......
jij zult m'n zus errug creepy vindenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is het een vrouw met nogal kleine borsten en is het nog steeds creepy
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jij zult m'n zus errug creepy vinden
Loopt ze zo vaak in Elmo-pak dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
succes
[..]
jij zult m'n zus errug creepy vinden
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is het een vrouw met nogal kleine borsten en is het nog steeds creepy
quote:
quote gefikstquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had het over mensen in Elmo-pak op kinderfeestjes, niet over vrouwen met kleine borsten
quote:
quote:
quote:
silver is lelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
fok_silver, dan ben je er vanaf![]()
Jaquote:
Wie doet dat dan? Lekker dan, twee mensen die elkaar steeds voor de voeten lopen zo.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:24 schreef Etcetera het volgende:nou ze stikken maar fijn in die foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |