quote:Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\\\\\\\\\\\\\\\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Done. En je bericht ook aangepast .quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:25 schreef StefanP het volgende:
Parkeren vuile auto wordt duurder
Slechts een van de vele totaal irrelevante zeikposts in dat topic. Het maakt geen worst uit dat ik in de VS zit.
Waarom?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:22 schreef paddy het volgende:
Done. En je bericht ook aangepast .
Het lijkt me heel normaal om dat de rest ook te bekijken. Het lijkt me heel normaal om als moderator het hele bericht te gaan bekijken om een oordeel over de aangegeven post te kunnen vellen. Denigrerende, nutteloze posts zijn weggehaald.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:38 schreef EnglishText het volgende:
[..]
Waarom?
Hij mag toch zelf weten welke belastingdruk je er vanuit gaat? Bovendien kijk je alleen naar de inkomstenbelasting, en niet naar accijnzen, BTW, BPM, milieubelasting, gemeentelijke heffingen, etc. etc. Elsever beraamde in 2003 al dat de totale belastingdruk bijna 68% was bij een salaris van 34.000 euro. Nogmaals, StefanP klaagt over een afzeikpost, en je gaat z'n OP editten die hier niks mee te maken heeft.
Ah, ik miste de dagen al dat ik niet meer bulderend lachte en dubbel lag om je zwakbegaafde reply's. Maar je hebt m'n dag weer goed gemaakt. Brave marokkaan, jijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef Meki het volgende:
Goedemiddag wie heeft mij gemist
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:01 schreef EnglishText het volgende:
[..]
Ah, ik miste de dagen al dat ik niet meer bulderend lachte en dubbel lag om je zwakbegaafde reply's. Maar je hebt m'n dag weer goed gemaakt. Brave marokkaan, jij[afbeelding].
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:27 schreef milagro het volgende:
[..]
klopt.
alleen die opmerking "dat kan nooit een moslim zijn, want die doen zoiets niet" is iets wat je vaak hoort inzake hangjongeren die niet willen deugen... die zien nooit een moskee van binnen, en zijn dus geen moslims, en dus zijn moslims nooit hangjongeren die niet willen deugen (meki redenatie)
en mocht een devoterik van niet westerse origine zich vergrijpen, dan lag het aan het hoerig uiterlijk van de vrouw, dus als er schuld is, dan is er geen schuld (superfighter redenatie)
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:49 schreef symphrock001 het volgende:
[..]
Meki slaapt misschien nog, of is met pappie en mammie (en broertjes, zusjes, oma's en opa's) met vakantie naar het thuisfront (Marokko). I.i.g. zit-ie niet achter z'n kompjoetertje, anders had je wel weer wat flauwekul zien staan hier.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:44 schreef milagro het volgende:
die imam is geen echte moslim, want moslims doen zoiets niet
oftewel, meki, kom er maar in ..
En weet je waarom? Er zitten namelijk joden in de crewquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:02 schreef Meki het volgende:
[..]
plus dat de crew mij niet meer aardig vindt ze hebben mij 2 bans gegeven zonder enige aanleiding
2 pas?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:02 schreef Meki het volgende:
[..]
plus dat de crew mij niet meer aardig vindt ze hebben mij 2 bans gegeven zonder enige aanleiding
Wordt er iets gedaan aan de laster die ik enkele reacties hierboven aanhaalde?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:48 schreef sp3c het volgende:
wat is de klacht
"en mocht een devoterik van niet westerse origine zich vergrijpen, dan lag het aan het hoerig uiterlijk van de vrouw, dus als er schuld is, dan is er geen schuld (superfighter redenatie) "quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:57 schreef sp3c het volgende:
volgens mij niet
Probeer eens een PM met diegene waar je je aan stoort inplaats van een potje te gaan zitten huilen bij de mods, het zou je sieren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef Super7fighter het volgende:
Balen, komt er nog een second opinion?
*steekt hand op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef Meki het volgende:
Goedemiddag wie heeft mij gemist
ik verander niet zo heel snel van gedachtenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef Super7fighter het volgende:
Balen, komt er nog een second opinion?
Die is al aangevraagd. Er was nog één en die bevatte wat minder reacties dus wel doorgelinkt en gesloten. Deze werd echter al druk bezocht, vandaar mijn beslissing hem even open te laten staan tot iemand tijd heeftquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:49 schreef Loedertje het volgende:
Merge-verzoek
‘Maddie is gestorven in hotelkamer’
&
Nieuwe zoektocht naar Brits meisje Maddie
Opletten mods.
Kost me geen moeite hoor. Word ook niet per letter betaald. Je krijgt All-in. Zomaar voor nietsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:18 schreef Loedertje het volgende:
Íets minder woorden gebruiken voor zo'n eenvoudig antwoord mag heus wel hoor Paddy.
Kortom, mergeverzoek = al in behandeling, de FA's hebben weekend.
Je komt vrij simpel over met dit soort postings .quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:21 schreef paddy het volgende:
Kost me geen moeite hoor. Word ook niet per letter betaald. Je krijgt All-in. Zomaar voor niets
Ik weet niet wat anderen willen maar van jou snap ik 1 ding totaal niet, dat je overal je negativisme loopt te verspreiden over alles wat met Nederland te maken heeft terwijl je toch eigenlijk zielsgelukkig zou moeten zijn in de omgeving waar je nu vertoeft. Dat laatste is dus waarschijnlijk niet zo gezien je eeuwige gezever en gejank hier.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:16 schreef StefanP het volgende:
"Red Ken" biedt verontschuldigingen aan voor slavernij
Tenzij je wil dat ik op dat continue offtopic gezeik ga reageren en de helft van de NWS topics verziekt worden, gelieve eindelijk eens op te treden tegen dit soort getrol.
Bemoei je met je eigen zaken. Ik ben hier om feedback te vragen, niet om jouw gezeur als reactie op mijn vraag te zien - dat gebeurt helaas al in vrijwel elk topic waar je op me reageert. Of open er een topic over als het je zo dwarszit...quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat anderen willen maar van jou snap ik 1 ding totaal niet, dat je overal je negativisme loopt te verspreiden over alles wat met Nederland te maken heeft terwijl je toch eigenlijk zielsgelukkig zou moeten zijn in de omgeving waar je nu vertoeft. Dat laatste is dus waarschijnlijk niet zo gezien je eeuwige gezever en gejank hier.
Ik ben niet van plan om in elk topic off topic te gaan reageren op je verbitterde postings, dat doe ik dan hier lieverquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:21 schreef StefanP het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken. Ik ben hier om feedback te vragen, niet om jouw gezeur als reactie op mijn vraag te zien - dat gebeurt helaas al in vrijwel elk topic waar je op me reageert. Of open er een topic over als het je zo dwarszit...
Zit dicht.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:16 schreef StefanP het volgende:
"Red Ken" biedt verontschuldigingen aan voor slavernij
Tenzij je wil dat ik op dat continue offtopic gezeik ga reageren en de helft van de NWS topics verziekt worden, gelieve eindelijk eens op te treden tegen dit soort getrol.
Donequote:Op maandag 27 augustus 2007 23:04 schreef Thelonious het volgende:
Nieuws & Achtergrondenfoto- onderschriftcompetitie
Deze kan op slot.
Bij voorbaat dank.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want StefanP heeft oogkleppen op van zijn witte suburb in de VS tot aan de grenzen van Europa. Op deze manier kan hij de problemen in de VS niet waarnemen en denkt hij dat de gehele VS bestaat uit kleine, rustige, veilige en witte voorstadjes zoals die van hem.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:57 schreef L.Denninger het volgende:
Toch leuk die sig van hem....
Nog even over "bankrupting the state" en de VS he...
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar het gaat niet naar welfare he
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:05 schreef du_ke het volgende:
Waarom kan StefanP nog buiten KLB posten?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:56 schreef Ericr het volgende:
Ach ja, $500 miljard per jaar aan een zinloze oorlog besteden is zeker wel goed besteed?
Labour verspilt 21 miljard aan domme babies slim pogen te maquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natuurlijk, de belastingbetaler betaalt toch?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 05:02 schreef StefanP het volgende:
Goh, wat een fantastische bijdragen! Ik ben blij om te zien dat dergelijke offtopic onzin aangepakt wordt.
quote:Tuurlijk niet, want StefanP heeft oogkleppen op van zijn witte suburb in de VS tot aan de grenzen van Europa. Op deze manier kan hij de problemen in de VS niet waarnemen en denkt hij dat de gehele VS bestaat uit kleine, rustige, veilige en witte voorstadjes zoals die van hem.
als het me te ver gaat dan verwijder ik het, zou niet de eerste keer zijn ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:25 schreef StefanP het volgende:
Wat een trieste bedoening. Censuur is je niet vreemd, maar dat wist ik al langer dan vandaag. Enkel posts die jou bevallen mogen blijven staan. Je doet niet anders dan zeiken over mijn posts, maar dat soort offtopic gebash laat je gewoon staan. Vind je jezelf niet bijzonder triest en hypocriet? Ik heb tenminste het fatsoen om inhoudelijk ergens over te discusseren - kneusjes zoals in mijn post hierboven komen niet verder dan offtopic gejank over de VS dit, de VS dat erbij te halen en jij laat dat gewoon staan maar hebt wel het lef om vervolgens te dreigen mijn topics te sluiten? Ach, zo, natuurlijk. Het maakt immers geen ruk uit dat topic na topic verziekt wordt door een dozijn offtopic jankposts die even moeten melden dat ik in de VS woon en op moet zouten - want het gaat immers tegen die eikel StefanP. Dat moet ik eens proberen... dan ben je er wel meteen bij.
nopequote:Enneh, 'niks wat aanzet tot een discussie'?
wel?quote:Kun je niet lezen?
ja over linkse weldoeners niet over dit rapport in kwestie, ja het rapport stelt dat je het meer tijd moet geven maar dat is volgens jouw al meteen klinkklare onzin van linkse weldoenersquote:Er staat in elke alinea in mijn post een aanzet tot discussie.
die gast uit de VS is 100% van toepassing op jouwquote:En de woorden 'linkse weldoeners' en 'linkse cultuurrelativisten' zijn 100% van toepassing
nee dus, het gaat over een rapport over een programma om kleine kindertjes beter te leren leren ofzoietsquote:op lieden die menen dat de mens en samenleving maakbaar zijn en dat je daar dus gemeenschapsgeld tegenaan moet smijten. [quote]
Goh - ging het artikel daar niet over?
ochquote:Ach ja, lezen is moeilijk...
DrWolffenstein is geen mod hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:21 schreef newsman het volgende:
Nieuwe mods, kunnen niet meer tegen FOK
http://nl.youtube.com/watch?v=LNXzuZqQf_A
Slechte Engelse vertaling, maar het gaat om een fok mod, die helaas alleen de archieven nog mag doen.
Klik je link, jesus ben je een autist. ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
DrWolffenstein is geen mod hoor.
Ik ben jesus niet. Je vraagt het aan de verkeerde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:25 schreef newsman het volgende:
[..]
Klik je link, jesus ben je een autist. ?![]()
Weer zo'n trieste mod die wil winnenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben jesus niet. Je vraagt het aan de verkeerde.
Ik win altijd beste newsman.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:28 schreef newsman het volgende:
[..]
Weer zo'n trieste mod die wil winnen![]()
![]()
![]()
Doe je best maar lig er niet wakker van.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:34 schreef newsman het volgende:
[..]
Doe je best maar lig er niet wakker van.![]()
P.S best goed hoor om er voor uittekomen dat je homo bent, kus je niet terug.![]()
Hij heeft Rock er net ook al van langs gegeven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:48 schreef Triggershot het volgende:
Arme Mutant, heeft Newsie je nu ook ontdekt
Ik heb een eigen topic. Mod Triggershot.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heeft Rock er net ook al van langs gegeven.
Doe maar luxe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb een eigen topic. Mod Triggershot.![]()
Hoera, dan ben ik de laatste!quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Geen tijd voor tijdens een topic tsunami helaas
dank jequote:Op zaterdag 1 september 2007 20:07 schreef NorthernStar het volgende:
Ik zie hem gewoon
Cocaïne maakt van Australische kat feestbeest
M42 Uitspraken waar niks aan wordt gedaanquote:Op woensdag 5 september 2007 23:41 schreef Meki het volgende:
[het uittlokken van reacties die banwaardig zouden kunnen zijn komt recht in je gezicht terug. note+ ]
Absoluut is het tegen jou.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oh wacht, je moet er even bij melden dat dit tegen mij is gericht Meki, ik ben er zo niet meer en dan raken de andere modjes in paniek.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 6 september 2007 01:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind dat nieteens beledigingen meki, dat zegt al genoeg.
quote:Op donderdag 6 september 2007 01:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind dat nieteens beledigingen meki, dat zegt al genoeg.
Gewoon dicht... zonder fatsoenlijke bronvermelding kunnen we er echt niks mee.quote:Op zondag 9 september 2007 22:24 schreef Het_hupt het volgende:
Wilders geeft toe dat hij een rascist is in een intervieuw TS weigert bron te leveren voor zijn stelling.
Tevens lijkt mij dit een POL topique.
Top mod klusjequote:Op zondag 9 september 2007 22:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gewoon dicht... zonder fatsoenlijke bronvermelding kunnen we er echt niks mee.
volgens mij godslasteraar, en zo schokkend is het nou ook weer niet. Netjes achter een duimnagel geplaatst, geen penetratie, geen geslachtsdelen zichtbaar.quote:Op maandag 10 september 2007 19:39 schreef Super7fighter het volgende:
Blote homofoto gepost door Dennismoore
Ehsan Jami werkt aan homofilm
Ranzig???quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:14 schreef Super7fighter het volgende:
Dude, het is fucking ranzig man.
Hoe zit het met de goede zeden?
Goede zeden heb ik nog nooit gehad, gelukig niet zeg.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:14 schreef Super7fighter het volgende:
Dude, het is fucking ranzig man.
Hoe zit het met de goede zeden?
Niet meer nodig, ik heb het al bijgelegd met Milagro, haar rijpheid begint in mijn voordeel te werken.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Kan iemand Bansheeboy svp even aan z'n jasje trekken in het Madeleine McCann-topic?
BVD.
donequote:Op woensdag 12 september 2007 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Kan iemand Bansheeboy svp even aan z'n jasje trekken in het Madeleine McCann-topic?
BVD.
Wat mij betreft sluit je hem. Ik vind het een heel kwalijk en tendentieus topic op deze manier.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:27 schreef Drugshond het volgende:
Mwah, in de bron worden ook de problematiek over de discriminatie van homo's genoemd. Dat het topic verder loopt over vrijwel alleen die doelgroep is jammerlijk te noemen. De facto voetbalvandalisme/geweld is denk ik toch wel een overtreffende trap in dit hele gebeuren (kwantitatief gezien). Maar goed als jullie er beiden niet uitkomen van wat nu de precieze context van de OP (dat gaat wel iets breder) is sluiten natuurlijk ook een optie.
Ik heb niet zoveel zin in haarkloverij... if you don''t mind.
Hij mag posten binnen de kaders van het goed fatsoen natuurlijk, wie zijn wij om de medemens buiten te sluiten?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Verwijder liever de posts van SCH en dan gaat SCH er gewoon niet meer heen, is voor SCH hetzelfde als sluiten, en voor de TS is het dan ook leuk.
Lijkt me de beste oplossing.
Zit niet zo ongelovelijk op de staart getrapt te doen man, met je uit proporties gegroeide drang naar cencuur.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:59 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat je nog ingrijpt wat betreft de discriminerende opmerkingen van Aoristus, Drugshond.
Die homofobie begint nogal ergerlijk te worden eigenlijk.
De homobeweging heeft het volgens Aoristus voor elkaar gekregen dat Nederland een politiestaat is geworden. Hoe zot wil je het krijgen?quote:Ik heb al zo vaak gewaarschuwd voor de schijntolerantie die door de homobeweging in leven wordt gehouden, nu wordt duidelijk dat de politiestaat een feit is geworden.
Mensen die "lastig" gevonden kunnen worden, kunnen de toegang ontzegt worden tot (popularie uitgaans)gebieden, waardoor klassejustitie mogelijk wordt gemaakt. Je kan achteraf bezwaar indienen, maar dat maakt geen reet uit.
Bedankt he
Wat is de volgende stap, een avondklok?
Wat is je punt? Ik hou niet van schijnvergelijkingen.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:28 schreef SCH het volgende:
[..]
De homobeweging heeft het volgens Aoristus voor elkaar gekregen dat Nederland een politiestaat is geworden. Hoe zot wil je het krijgen?
Het is opvallend hoe Aoristus heel veel zaken in deze hoek trekt, heel veel dingen zijn volgens hem de schuld van de homo's - ook al is daar geen enkele aanwijzing voor of geen enkel verband voor. De homobeweging komt in het hele bericht niet voor, heeft er dan ook geen zak mee te maken.
Het is een beetje te vergelijken met users die van alle problemen de schuld aan allochtonen of moslims geven.
Misschien willen jullie daar een beetje op letten. Bovendien lijkt het me zinvol dat een dermate belangrijk onderwerp een goede TT en een goede OP krijgt. Zowel politiestaat als de verwijzing naar homobeweging doen geen recht aan het onderwerp.
Nou, dat was weer een inhoudelijk reactie, wachten is op de oneliner van harry
Nee, we zijn heir op een forum waar wat mij betreft serieus wordt gedebatteerd, af en toe met een gebbetje of overdrijvinkje, maar niet met een soort consequente vormen van stigmatisering. Daar kom ik altijd tegen in opstand, zoals jullie van mij weten. Of het nou om allochtonen, moslims, Frans Bauer-fans of in dit geval homo's gaat. Natuurlijk ligt dat bij mij gevoelig maar ik kan er best met een zekere distantie naar kijken, zoals Mutant dat bij moslims/islam ook kan.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:53 schreef BaajGuardian het volgende:
We zijn hier niet in de steeg hoor SCH.
Ik vind het onderwerp interessant en wil er graag over discussieren maar het wordt onmogelijk gemaakt door die enorme fixatie van Aoristus op homoseksualiteit, hij brengt dat wel vaker naar voren als zijn stokpaardje - geen flauw idee waarom hij daar zo vaak over begint en al veel topics mee heeft verziekt.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Waarom heb je dan de drang dat topic steeds aan te klikken SCH, wat is het verschil tussen het topic op slot hebben en gewoon niet klikken?
Klik dan gewoon niet, klaar.
op iets aangepastquote:Op donderdag 13 september 2007 17:28 schreef SCH het volgende:
[..]
De homobeweging heeft het volgens Aoristus voor elkaar gekregen dat Nederland een politiestaat is geworden. Hoe zot wil je het krijgen?
Het is opvallend hoe Aoristus heel veel zaken in deze hoek trekt, heel veel dingen zijn volgens hem de schuld van de homo's - ook al is daar geen enkele aanwijzing voor of geen enkel verband voor. De homobeweging komt in het hele bericht niet voor, heeft er dan ook geen zak mee te maken.
Het is een beetje te vergelijken met users die van alle problemen de schuld aan allochtonen of moslims geven.
Misschien willen jullie daar een beetje op letten. Bovendien lijkt het me zinvol dat een dermate belangrijk onderwerp een goede TT en een goede OP krijgt. Zowel politiestaat als de verwijzing naar homobeweging doen geen recht aan het onderwerp.
Nou, dat was weer een inhoudelijk reactie, wachten is op de oneliner van harry
Waarom? Drugshond heeft zich er al mee bemoeitquote:Op donderdag 13 september 2007 20:36 schreef sp3c het volgende:
ik heb die discussie erover ook weggehaald
Waarom heb je dat gedaan?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:09 schreef sp3c het volgende:
omdat het refereert aan iets wat ik uit de OP heb geknipt?
Slechte motivatie, gelukkig heb ik al een topic in de algemene FB geopend.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:15 schreef sp3c het volgende:
omdat het nergens op sloeg
Lees in het vervolg even het bericht voordat je begint te klooienquote:Daarnaast kunnen de maatregelen volgens de ministers van pas komen bij het bestrijden van geweld tegen homo's. Plegers van geweld tegen homo's kan dan ook verboden worden zich op te houden op plekken waar homo's elkaar ontmoeten.
shit!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Slechte motivatie, gelukkig heb ik al een topic in de algemene FB geopend.
er staat hier niets in over de homobeweging die een en ander voor mekaar zou hebben gekregen.quote:[..]
Lees in het vervolg even het bericht voordat je begint te klooien
En daarom heeft SCH maar gewoon gelijkquote:Op donderdag 13 september 2007 21:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
shit!
[..]
er staat hier niets in over de homobeweging die een en ander voor mekaar zou hebben gekregen.
er staat alleen dat dit ook voor geweld tegen homo's van nut zou kunnen zijn verder nix
Ja hoor, alleen de icons komen in de bannerquote:Op donderdag 13 september 2007 21:49 schreef sp3c het volgende:
Moderators.
# sp3c
# DoG
# Drugshond
# Mutant01
# Paddy (FP-stagiare)
# En een heleboel goedgekeurde gastmoderators die hier een gelukje willen wagen.
past dat denk je?
Nu nog de modsquote:Op donderdag 13 september 2007 22:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind de blauwe mooi, lekker helder.
Sterker nog, zie jij ooit kritiek op homo's en hun gedragingen? Als je de volkskrant leest, dan neemt het geweld tegen homo's toe, volgens van Dalen, voorzitter van de homoclub coc, ze hebben zogenaamd rechten waar ze al jaren geen aanspraak op gemaakt hebben. Jij vindt dat ook blijkbaar.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie ook geen mensen clubvergaderingen van de plaatselijke Curlingvereniging organiseren om te seggen dat homosexualiteit in hun ogen zondig is.
vinden ze vreemd
waar heb je het in godsnaam over??quote:Op donderdag 13 september 2007 22:42 schreef Aoristus het volgende:
blijkbaar moet je het laatste woord hebben in een fb die over jouw gedrag gaat, dus post ik het hier maar:
[..]
Sterker nog, zie jij ooit kritiek op homo's en hun gedragingen? Als je de volkskrant leest, dan neemt het geweld tegen homo's toe, volgens van Dalen, voorzitter van de homoclub coc, ze hebben zogenaamd rechten waar ze al jaren geen aanspraak op gemaakt hebben. Jij vindt dat ook blijkbaar.
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar heb je het in godsnaam over??
als je kritiek wilt hebben over homo's doe dat in een relevent topic er zijn er genoeg hier in NWS en nee ik ga ze niet zoeken.
wat je niet moet doen is een willekeurig topic van het net plukken waar het woord homo in voor komt en roepen dat de homobeweging het gedaan heeft
Als dat je gelukkig maaktquote:
Hij staat al op de FOK!server... en de OP is aangepast.quote:
Dank je gozert, puike jobquote:Op donderdag 13 september 2007 22:18 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kies er maar eentje, en vertel meteen of er nog iets aangepast moet worden
De footer wordt pas gesneden wanneer de afbeelding gekozen is [afbeelding]
Jullie waren iets te snelquote:Op vrijdag 14 september 2007 04:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dank je gozert, puike job
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:31 schreef sp3c het volgende:
ja hey het doet mij ook pijn maar het is idd mogelijk dat hij is gelijk heeft
ik bookmark hem
Heb jij ook nog ergens die divider?? Die ben ik kwijt geraakt je linkjequote:Op vrijdag 14 september 2007 09:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jullie waren iets te snel
De banner moest nog verdeeld worden in een header en een footer..
Hier de gesneden editie:
[afbeelding]
Link: http://i4.tinypic.com/4uvre5t.jpg
[afbeelding]
Link: http://i14.tinypic.com/6b1ep02.jpg
E dat die andere iets te snel waren kan ik me voorstellen. Denk dat dit eigenlijk allemaal als een verassing kwam daar ik ze niks had gezegd over ons onderonsjequote:Op vrijdag 14 september 2007 09:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jullie waren iets te snel
De banner moest nog verdeeld worden in een header en een footer..
Hier de gesneden editie:
[afbeelding]
Link: http://i4.tinypic.com/4uvre5t.jpg
[afbeelding]
Link: http://i14.tinypic.com/6b1ep02.jpg
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Heb jij ook nog ergens die divider?? Die ben ik kwijt geraakt je linkje
Ah, geen overleg tussen de mods, wat is dat nou? Of was het een cadeautje? In ieder geval veel plezier ermeequote:Op vrijdag 14 september 2007 10:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
E dat die andere iets te snel waren kan ik me voorstellen. Denk dat dit eigenlijk allemaal als een verassing kwam daar ik ze niks had gezegd over ons onderonsje
Ik wist van nietsquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ah, geen overleg tussen de mods, wat is dat nou? Of was het een cadeautje? In ieder geval veel plezier ermee![]()
En als er nog iets gemaakt moet worden, dan weet je me te vinden
Daar zijn we te lui voor...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:40 schreef donroyco het volgende:
Ah, geen overleg tussen de mods.
Veel meer inhoud had ik niet van je verwacht neequote:Op vrijdag 14 september 2007 10:06 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* SCH bookmarkt ook en geniet van het zielige achterhoedegevechtje van Aoristus.
En dan ga jij dus een klaagpost plaatsen? Wat ben jij nou voor slijmerig mannetje?quote:Op zondag 16 september 2007 02:00 schreef gelly het volgende:
eerst gruwelijk vermoorden en dan natrappen...
Hij draait weer een beetje door geloof ik.
quote:
Is er ook iets waar jij niet constant om moet huilen?quote:
Na overleg achter de schermen houden we het nog even op een waarschuwing. Als Hator zich niet kan beheersen dan nemen we even (tijdelijk) afscheid van elkaar.quote:Op zondag 16 september 2007 04:10 schreef Super7fighter het volgende:
Tijd voor een ban?
even offtopic, is het niet "smaak- en respectloos"? Klinkt naar mijn gevoel beter...quote:Op maandag 17 september 2007 15:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Smake- en respectloos:
Colin McRae en zoontje omgekomen bij helikoptercrash
Veranderdquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:34 schreef Hephaistos. het volgende:
KMT fabeltjes in de media deeltje 2!
Kan een modje niet even de TT veranderen? Er zullen maar weinig zijn die bij KMT gelijk aan Kennismakingstijd denken...
Nee. het woord is 'smakeloos', dus ook als je het uit elkaar trekt blijft het 'smake'...quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:40 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
even offtopic, is het niet "smaak- en respectloos"? Klinkt naar mijn gevoel beter...![]()
Achter na gevraagd. Zou geen kloon zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:55 schreef gelly het volgende:
Racisme, waarom kan deze kloon nu nog steeds posten eigenlijk ?
Nederlands Soldaat Gesneuveld in Uruzgan
Ik kan er inderdaad nergens iets over vinden en wacht op een bron. TT (Joop van Riesen: Wilders-stemmers gelijk het land uitzetten) dus tijdelijk iets aangepastquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:33 schreef Floripas het volgende:
Joop van Riesen: Wilders-stemmers gelijk het land uitzetten!
De OP is een leugen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:33 schreef IronRitaVerdonk het volgende:
[..]
van iemand als jij verwacht ik zelfs met de benen wijd niet veel. kan ik trouwens helpen dat jij dag en nacht achter je pc doorbrengt omdat je te lelijk bent en sociaal gebrekkig in het openbaar te komen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:43 schreef simmu het volgende:
deze: Pispaal omdat je geen moslim bent
werd even gemod door paddy. het is al een tijdje vrij uhm, tsja, "op het randje", zoals dergelijke xenosensatie-topics wel vaker zijn. wellicht wil paddy er zelf naar kijken. e wordt ietwat op de persoon gespeeld.
je linkt naar deze post. Ik zie daar niet echt iets mis in. Of lees ik ergens overheen?quote:Typerend dat dit onderwerp op de frontpage meer dan 600 reacties oplevert. De een nog discriminerender dan de ander. Geeft de tendens goed weer. Het gaat hier om een kind dat is weggepest omdat hij een eenling was binnen een grote massa. Dat gebeurt overal en binnen alle leeftijdscategorieën. Op de ene plek gebeurt het subtieler (kantoren waar louter hoogopgeleide blanken werken) dan de andere plek (de basisschool in kwestie), maar het gebeurt overal, en in alle lagen van de bevolking. Het verdient geen schoonheidsprijs, en het valt zeker niet goed de praten, maar het is onzin dat dit specifiek aan Islamitische kindertjes is voorbehouden. Op honderden, zoniet duizenden Nederlandse basisscholen worden kinderen die afwijken van de rest stelselmatig weggepest. Om maar niet te spreken van middelbare scholen en de 'werkvloer' in het algemeen.
uhm, eerst modden, en dan dit posten? en dan raar opkijken als mensen het niveau van modden betwijfelden? nja, whatever, jij werd afgekraakt, leuk dat je een punt wil maken, maar wat is het punt?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:34 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
je linkt naar deze post. Ik zie daar niet echt iets mis in. Of lees ik ergens overheen?
Toen ik op de link klikte, kwam ik bij die post terechtquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:50 schreef simmu het volgende:
[..]
uhm, eerst modden, en dan dit posten? en dan raar opkijken als mensen het niveau van modden betwijfelden? nja, whatever, jij werd afgekraakt, leuk dat je een punt wil maken, maar wat is het punt?
ik linkte niet direct naar een post maar naar een topic. je modde daar een keer, een 'gevoelig' onderwerp, waarna commentaar kwam. dat commentaar bedoelde ik, maar dat heb je inmiddels wel weggemod.
nah, ik volgde hem al van begin af aan, ik meld hier pas als ik denk dat het echt te bont word (t?). ik gebruik wel heel veel de "spring naar laatst gelezen functie"quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Toen ik op de link klikte, kwam ik bij die post terechtDus niet bij het begin
En had er al gemod, want hield het topic even in de gaten
Maar wel bedankt voor het melden uiteraard.
Mijn punt was dus: Ik klikte op de link en werd naar die post gestuurd. Klik jij eens? Kom je dan aan het begin van het topic terecht? Of ook bij die post?
Je hebt een PM met uitlegquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:18 schreef simmu het volgende:
[..]
nah, ik volgde hem al van begin af aan, ik meld hier pas als ik denk dat het echt te bont word (t?). ik gebruik wel heel veel de "spring naar laatst gelezen functie"
wanneer linken de mods door naar het topic, en wanneer naar een specifieke post? hoe werkt dat?
ik denk het wel, ben nog aan het broeden over hoe de uitleg te testenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Je hebt een PM met uitlegHoop dat ik het goed heb uitgelegd
Fantastisch allemaal, maar het begint een beetje te irriteren dat JohnDope in elk topic -dit is niet persoonlijk- met zijn paranoide TRU-gezwam komt en daarmee hele topics vol pleurt. Kan daar niet wat tegen gedaan worden?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:04 schreef JohnDope het volgende:
* deleted *
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:39 schreef desiredbard het volgende:
Voedselpyramide maar nogmaals het gebrek aan vlees en vis toont zich weer
(...)
Nou vond ík het grapje net iets te makkelijk om naar jou toe te maken, maar jouw hersenen zagen blijkbaar geen enkel beletsel, zie ik nu. Wat wou je ook alweer aantonen
(...)
maar nogmaals het gebrek aan vlees en vis toont zich weer
Aangepast.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Fantastisch allemaal, maar het begint een beetje te irriteren dat JohnDope in elk topic -dit is niet persoonlijk- met zijn paranoide TRU-gezwam komt en daarmee hele topics vol pleurt. Kan daar niet wat tegen gedaan worden?
Daar doe ik voorlopig ff niks mee, omdat het een halve flame is, die in de context (van vlees en vis) van het topic ligt.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:46 schreef Monidique het volgende:
Zo ook dit geziek van nog zo'n idioot:
[..]
Gelukkig is het inderdaad maar incidenteel gedrag...quote:Op woensdag 26 september 2007 15:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daar doe ik voorlopig ff niks mee, omdat het een halve flame is, die in de context (van vlees en vis) van het topic ligt.
Deze post is triest en generaliserend. Maar geen racisme. (heb wel een gedeelte weggehaald) Daarbij lijkt het me juist verstandig een dergelijke post te laten staan, zodat deze goed onderbouwd tegen gesproken kan worden. En daar zijn veel users al mee bezig. Wanneer het gebash naar elkaar wordt grijp ik wel in. Ik vertrouw er dan ook wel op dat hij tegengesproken gaat worden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:39 schreef gelly het volgende:
Enorm misbruik gezinshereniging
racisme, zoveelste keer.
Donequote:Op vrijdag 28 september 2007 12:16 schreef Ryan3 het volgende:
Kan één der moderators achter dit topic Maddy MacCann: Loose Change. vermelden dat het deel 15 is, thanx..
Maken jullie geen notes meer ofzoquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb je trouwens meer linkjes? je praat namelijk over alweer.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:36 schreef Bresser het volgende:
hahaha, geweldig hoe de linkse kliek al weer bezig gaat met het aanvallen van de messenger.
neuh, hoordie achterlijke woestijnapen met hun achtergestelde religie zijn zeker het probleem niet
Die onderste is dus weer wel modwaardig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Maken jullie geen notes meer ofzoDeze user is al tijden op dezelfde manier bezig en er wordt simpelweg *niks* aan gedaan. Prima hoor. Dan meld ik het hier wel niet weer.
[..]
*kuch*quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Maken jullie geen notes meer ofzoDeze user is al tijden op dezelfde manier bezig en er wordt simpelweg *niks* aan gedaan. Prima hoor. Dan meld ik het hier wel niet weer.
[..]
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Hou toch op kerel, hier stonden ook hele volksmassa's te juichen als er een heks op de brandstapel verdween. En het zou zo weer kunnen gebeuren als het aan figuren als jij zou liggen. We hebben niet een beschaving omdat het klootjesvolk dat wil, maar omdat de beschaving aan het klootjesvolk is opgelegd. Die zogenaamde politiek correcte multiculti knuffelcultuur is daar verantwoordelijk voor, niet vuige nationalisten en xenofoben als jij.
Waarom is dat een troll?quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
*kuch*
Je bent nogal hypocriet met klagen over users beste maar haal zelf eerst die balk eens uit je ogen.
oké, het is wel in pol maar wil ik toch even onder je aandacht brengen dat je zelf een trol bent.
[..]
Ik snap je punt niet helemaal ? Racisme is bij wet gewoon strafbaar. Het gaat mij er helemaal niet om hoe hij post maar wat hij post.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
*kuch*
Je bent nogal hypocriet met klagen over users beste maar haal zelf eerst die balk eens uit je ogen.
oké, het is wel in pol maar wil ik toch even onder je aandacht brengen dat je zelf een trol bent.
[..]
ik wou het wegmaken maar de "hulp" heeft het al gedaanquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:40 schreef gelly het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:08 schreef Bresser het volgende:
* deleted *
Fok! kent censuur.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:42 schreef BaajGuardian het volgende:
Trouwens ik stel het niet op prijs als mijn volstrekt normale posts verwijderd worden, ik haat namelijk cencuur. ik leef hier niet in amerika.
Huilen bij de mods, en dan vragen om een straf, wat een stumpertje ben je ook.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:52 schreef Super7fighter het volgende:
Alweer Hathor die persoonlijke aanvallen doet. Kan hij niet eens een keer flink gestraft worden?
[..]
[..]
Je doet het er nu zelf om Hathor. Je kan ook NIET reageren, ook een optie.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Huilen bij de mods, en dan vragen om een straf, wat een stumpertje ben je ook.![]()
Je had overigens al eerder een waarschuwing gehad. ff Kijken wat de FA's er van kunnen maken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Huilen bij de mods, en dan vragen om een straf, wat een stumpertje ben je ook.![]()
Dat is inderdaad een optie ja, maar komop zeg. Gaan lopen vragen om een straf vanwege een opmerking die in de eerste plaats tongue in cheek was......komt op mij een beetje over als dat ene jongetje vroeger in de klas die altijd met zijn vingertje ging zitten wijzen als de meester wilde weten wie dat vliegtuigje door de klas had laten zweven. Daar NIET op reageren druist gewoon tegen mijn principes in, simpelweg omdat ik dat soort figuren niet kan velen. Als ik daardoor de regels heb gebroken en straf verdien, dan is het maar zo.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je doet het er nu zelf om Hathor. Je kan ook NIET reageren, ook een optie.
doe eens alsof je een echt vent bent.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:52 schreef Super7fighter het volgende:
Alweer Hathor die persoonlijke aanvallen doet. Kan hij niet eens een keer flink gestraft worden?
-
Hij is dicht.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:14 schreef gronk het volgende:
Kan iemand Verenigde staten conservatiever dan 50 jaar geleden. even uitruimen, of desnoods gewoon op slot gooien? Topic gaat nergens meer over, omdat d'r wat teveel fok!kertjes rondlopen die alles wijten aan 'de moslims'.
OK. Ik kijk nog even of ik een beter geformuleerde OP kan brouwen; ik ging er eigenlijk vanuit dat dit soort berichten weinig 'sturing' nodig hadden vanuit de OP. Maar goed, dus niet.quote:
Ik sta daar zeker niet negatief tegen over....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:36 schreef Malibu-06 het volgende:
Voordat ik een topic open vraag ik het hier maar even : is het misschien geen leuk idee om een topic te maken met een dagelijkse actuele stelling?
Ik dacht dat de FP al zoiets had... maar goed dit is het forumdeel.quote:Of is er al zoiets hier op het forum?
Heb je mijn PM gelezen, Petre?quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:56 schreef Petre het volgende:
Heren, deze discussie mag verder via PM, hier niet.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik sta daar zeker niet negatief tegen over....
Stand.nl heeft ook zoiets.
[..]
Ik dacht dat de FP al zoiets had... maar goed dit is het forumdeel.
Ik heb wel een idee maar dat wil ik ff achter de schermen bespreken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De FP heeft geloof ik 1 keer per zoveel dagen een poll ja.
Heb je zelf nog ideeen over de uitwerking misschien?
We zijn eerst bezig met een proefopzetje... kijken of we de bedoeling wel helder krijgen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:57 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb wel een idee maar dat wil ik ff achter de schermen bespreken.
Het voorgaande Hirsi topic stond ook in [POL], en deze lijkt me een logisch vervolg.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:40 schreef Loedertje het volgende:
@Drugshond :
Kamer weigert Hirsi Ali beveiliging #2
Niet om het 1 of ander hoor maar ik denk dat zij niet meer in POL thuishoort
Iets teveel *eer*.
Voorlopig blijft ze nog steeds een invloedrijke ex-politica.quote:Tsja, maar madame gaat nu vermoedeliijk naar de rechter en dan is het weer nieuws.
Done, zie opmerking van verplaatsing.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 04:54 schreef sigme het volgende:
Kamer wil dat ook Polen gaan inburgeren
NWS -> POL ?
Done, zie opmerking aangepaste posts.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 06:06 schreef StefanP het volgende:
Wereld staat stil bij doodstraf
'Een stuk wandelend stront'![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:13 schreef Martijn_77 het volgende:
Slotje?
Martijn_77 maakt onboeiende topics
Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:35 schreef gronk het volgende:
De TS had inderdaad iets meer voorbeelden kunnen geven in de OP, maar hij heeft wel gelijk.
Dank..weer open en ga kijken of jij je caps aan hebt staan, voordat je een topic opent.quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.netn.nl/bericht/60321
Bron van Kerk in actie die gaat wielklemmen
Tientallen auto's in PC Hooftstraat met wielklem
Be-la-che-lijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:51 schreef Drugshond het volgende:
Ik leg ff het topic stil.
Done...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:26 schreef SCH het volgende:
Belaagde politie schiet crimineel dood in politiebureau
Louter gebash en extreem rechtse taal
wat laat jij je weer suf voor SCH's karretje spannen, johquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:50 schreef milagro het volgende:
[..]
wat laat jij je weer suf voor SCH's karretje spannen, joh
Ach krijgen we dat weer.... nou als we topics vol moeten kliederen met bash toestanden en overtreffende vergelijkingen die ver voorbij de fatsoensnormen van de policy gaan dan hebben we idd een probleem.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:50 schreef milagro het volgende:
wat laat jij je weer suf voor SCH's karretje spannen, joh
Floripas liep daar meer te kloten dan wie dan ook, alleen doet hij dat wat te subtiel voor trekezeltjes.. gooi je het topic weer gewoon écht open nu, of wat?
Ja uiteraard is jouw kous afquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ach krijgen we dat weer.... nou als we topics vol moeten kliederen met bash toestanden en overtreffende vergelijkingen die ver voorbij de fatsoensnormen van de policy gaan dan hebben we idd een probleem.
En Floripas is een vrouw.![]()
En nee... SCH was ook niet helemaal subtiel bezig. Maar zijn opmerkingen zijn nog relatief mild van wat ik nog meer las. En nee... als ik een user moe begin te worden met elke keer dezelfde blaat-riedel dan is het zo afgelopen. Zoveel discussiewaarde zat er trouwens ook niet in zijn stellingen, maar dat terzijde.
Hier is wat mij betreft de kous af.
Jazeker krijgen we dat weer ja!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:04 schreef Drugshond het volgende:
Ach krijgen we dat weer....
Ga hier nog even doorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:09 schreef milagro het volgende:
Bilal is gelukkig dood,
Voor een vent heeft-floripas nog stevige memmen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:13 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat lieg je! Heb je haar weleens gezien?
Vind ik niet. Dat topic ging ook kapot aan respectloosheid en het bejuichen van iemands dood in plaats van discussie over de kwestie. Ik vind het ook jammer dat het dicht is want de kwestie blijft actueel en interessant en het is jammer dat veel mensen daar niet normaal over kunnen praten. Je vloog ook zelf steeds uit de bocht, dus een beetje flauw om nu zo kritisch te doen.quote:
ik had je meteen al geblokkeerd (je staat keurig in het lijstje ongewenste pisnichten, ), maar jij stuurde me alsnog een pm, ondanks die blokkering.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan moet ze me blokkeren of gewoon antwoord geven op mijn vraag, in plaats van PMs met homofoob gescheld sturen.
Ach so...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:04 schreef SCH het volgende:
Drugshond, ik vind dat je goed optreedt maar in POL is nu een vrij strikt no-nonsense beleid, zou dat hier ook niet wat meer moeten?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:06 schreef SteveBallmer het volgende:
Blijkbaar wil jij iemand een ban aannaaien.
Dat is onmogelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ik had je meteen al geblokkeerd (je staat keurig in het lijstje ongewenste pisnichten, ), maar jij stuurde me alsnog een pm, ondanks die blokkering.
Nee kutje de bruin, als mod kan je overal doorheen posten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:10 schreef Floripas het volgende:
Dat is onmogelijk.
We hebben we enig idee wat er in [POL] aan de hand is. En we liggen hier niet te slapen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:04 schreef SCH het volgende:
Drugshond, ik vind dat je goed optreedt maar in POL is nu een vrij strikt no-nonsense beleid, zou dat hier ook niet wat meer moeten?
Ja je kan hier wel grappend bijval gaan zoeken maar jij hebt ruim drie uur nadat ik je geblokt heb, nog een pm gestuurd, engnek, en aangezien ik meteen gechecked heb of je wel keurig in het lijstje ongewenste pisnichten stond, en dat stond je om 15.32 dus, heb jij om 17.12 gewoon nog gepm-ed, dus ofwel die blokkeringfunctie werkt niet, ofwel jij kan door blokkeringen heen pm-en op de een of andere manier.quote:
ik ben er klaar mee, hoor, drugshond, laatste post die ik hier aan vuil maak, no worries.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:31 schreef Drugshond het volgende:
Lieve mensen kan deze discussie niet in [FB] (zodat er meer mensen mee kunnen genieten). Of gewoon in forum@fok.nl of nog beter per MSN. Dit heeft verdacht weinig meer met [NWS] te maken.
Begin dan een nieuw topic met een duidelijke OP die iets verder qua tijdsbaken ligt. Mijn zegen heb jequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:58 schreef Re het volgende:
Het is gewoon jammer dat een persoonlijke vete een dusdanig belangrijk topic om zeep heeft geholpen. Er zit heel veel potentie in dat topic, de implicaties de achtergronden en zou wel eens het keerpunt kunnen gaan worden in het aanpakken van de huidige problematiek. Maar blijkbaar zijn persoonlijke issues belangrijker om uitgevochten te worden... ontzettend jammer en niet goed door de NWS modjes overzien waarbij het inconsequente gedrag er wel heel erg dik bovenop ligt.
jammer, erg jammer
quote:
Ik heb je die in PM uitgelegd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:34 schreef Greys het volgende:
Mag ik vragen waarom mijn reactie in het 'Politie schiet belager.. enz.' topic weg is?
Milagro zei dat ik beter niet op Floripas in kan gaan omdat dat toch niet opschiet, omdat die steeds blijft reageren met een vraag. Ik zei 'bedankt voor de waarschuwing' en dat ik hier waarschijnlijk te weinig kom. Er stond NIETS raars in, 2 zinnen wel te verstaan, zonder een rare opmerking. Waar is dat goed voor, mag dat zomaar?
Hmzzzz..... kun je het opzoeken. Zal de vraag ook neerleggen in het FA-topic (die kunnen wat meer).quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 05:01 schreef StefanP het volgende:
Nobelprijswinnaar: zwarten minder intelligent
Deze user is een kloon, die waarschijnlijk bedoeld is om mij een ban aan te smeren door mijn posts uit een oud topic hier te plaatsen en dan ontmaskerd te worden als kloon van StefanP. Ik heb weinig zin om dat topic op te zoeken, maar kan dat wel indien nodig. Dit topic is een andere discussie dan dat van de posts die hij naar voren tovert, en ik wil niet dat dit nette en goedlopende topic verkloot wordt. Kan iemand even uitzoeken wie die user is en hem uit de discussie verwijderen? Dank.
weer een 'wij' .... zoek hulp, meki, voor die stemmetjes, en voor je Nederlands, echt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:27 schreef Meki het volgende:
Helaas kunnen wij u klacht niet in behandeling nemen mevrouw Milagro
word ik.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:31 schreef Meki het volgende:
Zoek jij hulp voor " Hoe wordt ik een goede vrouw "
je had allang moeten slapen
Plus je signature moet voortaan in het Nederlands en niet in het Engels
We zijn niet in Engeland
Vele reacties zijn ook weg, de edits staan er alleen omdat ik een gastmod ben, de mods kunnen zo blijven zien wat er is en wat er was. Naderhand bepalen zij wat er met het topic / posts gebeurt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:29 schreef Re het volgende:
ipv posts te editten kunnen ze niet gewoon verwijderd worden.... het leest voor geen meter...
en jammer dat men het hier blijkbaar niet onder controle kan houden
ik neem aan dat men over het algemeen weet dat het een risicovol topic is en wat boeit het dan dat je er gelijk bovenop zit, het gastmod excuus is dan wat flauw, alsof de afwezige NWS mods niet op de feedback van een gastmod kunnen vertrouwen. Schakel een FA in en handel het af.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vele reacties zijn ook weg, de edits staan er alleen omdat ik een gastmod ben, de mods kunnen zo blijven zien wat er is en wat er was. Naderhand bepalen zij wat er met het topic / posts gebeurt.
En hoezo niet onder controle?
Noemt het flauw of een nobelprijs innovatie, maar zo is het eenmaal afgesproken, dat als je in een ander forum aan het gastmodden bent dat je de edits ook laat staan. Geen excuus, maar het beleid is zo dus, daarnaast wat denk je nou? Dat de FA's constant aan het F5en zijn rond een uur of half 4? De aanwezige FA heeft het op korte termijn dan ook afgehandeld.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:15 schreef Re het volgende:
[..]
ik neem aan dat men over het algemeen weet dat het een risicovol topic is en wat boeit het dan dat je er gelijk bovenop zit, het gastmod excuus is dan wat flauw, alsof de afwezige NWS mods niet op de feedback van een gastmod kunnen vertrouwen. Schakel een FA in en handel het af.
Er zijn maatregelen genomen zowel door de gastmods, de NWS mods en de FA zelf, de door jou gevonden tekortkomingen mogen concreet vermeld worden gezien de meeste baggeraars of tot een laatste x zijn gewaarschuwd of zijn geband.quote:Blijkbaar loont het vooralsnog om te trollen en een topic om zeep te helpen...
ok, ik stoorde me mateloos aan het aantal ge-edite reacties, gooi het topic dan voor een afkoel periode op slot tot de volgende dag...quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Noemt het flauw of een nobelprijs innovatie, maar zo is het eenmaal afgesproken, dat als je in een ander forum aan het gastmodden bent dat je de edits ook laat staan. Geen excuus, maar het beleid is zo dus, daarnaast wat denk je nou? Dat de FA's constant aan het F5en zijn rond een uur of half 4? De aanwezige FA heeft het op korte termijn dan ook afgehandeld.
[..]
Er zijn maatregelen genomen zowel door de gastmods, de NWS mods en de FA zelf, de door jou gevonden tekortkomingen mogen concreet vermeld worden gezien de meeste baggeraars of tot een laatste x zijn gewaarschuwd of zijn geband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |