http://binnenland.nieuws.(...)erland_tegen_Wildersquote:Het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) heeft het Egyptische parlement opgeroepen af te zien van een boycot tegen Nederland. Enkele parlementariërs hadden hiertoe opgeroepen na de oproep van PVV-leider Geert Wilders om de Koran te verbieden.
CMO schrijft in een open brief in de Egyptische krant Al Ahram dat Wilders Nederland niet vertegenwoordigt en dat het Nederlandse volk 'niet in zijn geheel achter zijn anti-islam houding' staat. De organisatie wijst erop dat veel democraten, politici en opiniemakers afstand hebben genomen van de uitspraken van Wilders. Zij zien het als 'een onverklaarbare haat tegen de islam en moslims'. "Geert Wilders staat in Nederland bekend als een haatzaaier die op de gevoelens van mensen inspeelt."
Een boycot zou als een straf zijn voor het Nederlandse volk voor wat één persoon heeft gedaan, schrijft CMO. "Elke escalatie en in welke vorm dan ook dient helaas mensen zoals Geert Wilders", sluit de brief.
Lekker boeie... als jij denkt dat NL afhankelijk is van die zandhappers dan heb je het goed mis. Overigens de schuld aan Wilders geven? waarom denk je dat er een persoon als Wilders is opgestaan..........................................quote:Op woensdag 5 september 2007 00:27 schreef Meki het volgende:
Ik weet niet hoe je erover denkt maar de de helft van de Nederlandse bedrijven hebben vestigingen in de Arabische wereld
Dat is dan maar goed ook... hoe sneller jij en die extremistische vriendjes van je weg zijn hoe beterquote:Zoals ik al eerder zei en blijf het nog steeds herhalen
Wilders schaadt Nederland. en brengt Nederland naar een plek waar niemand in wil komen.
Vandaar dat PVDA en CDA overigens ook kontlikken bij de Islam-famillie.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:27 schreef Meki het volgende:
Ik weet niet hoe je erover denkt maar de de helft van de Nederlandse bedrijven hebben vestigingen in de Arabische wereld
Nee Meki, het is 't probleem van de Moslims zelf en hun gebrek aan incasseringsvermogen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
http://binnenland.nieuws.(...)erland_tegen_Wilders
Zoals ik al eerder zei en blijf het nog steeds herhalen
Wilders schaadt Nederland. en brengt Nederland naar een plek waar niemand in wil komen.
Maar wat goed wat CMO heeft gedaan
juist, een goed voorbeeld is:quote:Op woensdag 5 september 2007 01:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee Meki, het is 't probleem van de Moslims zelf en hun gebrek aan incasseringsvermogen.
Nouja ik vind dat wel fijn als niemand NL meer inkomt, dit is eigenlijk best wel doen alsof wilders de enige is die een beetje zat is van de nuance drift van fanatieke moslims.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
nou, inderdaadquote:Op woensdag 5 september 2007 00:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Oei, een boycot van Egypte. Nu gaat de wereld verloren.
Mooi tochquote:Op woensdag 5 september 2007 00:22 schreef Meki het volgende:
en brengt Nederland naar een plek waar niemand in wil komen.
Wat zal hij blij zijn als hij op een dag zijn mening niet meer mag geven.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:32 schreef Maximus.Proximus het volgende:
Meki denkt weer alleen aan zijn eigen belang.
Straks wordt zijn handeltje geboycot.
meki ook niet, dus ach.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:22 schreef kLowJow het volgende:
TT klopt niet helemaal.
De helft ?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:27 schreef Meki het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Oei, een boycot van Egypte. Nu gaat de wereld verloren.
Ach, dat zie je wel vaker dat de goeien onder de kwaden lijden.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:22 schreef Meki het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:51 schreef salutem het volgende:
"Zet god op de pot en steek de profeet maar in je reet !!!"
Nee. De systematische genocide op zes miljoen mensen was eigenlijk best oké.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:10 schreef TheThirdMark het volgende:
Endlosing was zo slecht nog niet.
In Egypte zit toch een marionet van het westen? Egypte is een schijndemocratie waar Mubarak al meer dan 25 jaar aan de touwtjes trekt. Dit gezeik om die gefohnde kleurspoeling komt dat ook van de extremisten die geen poot aan de grond hebben in Egypte...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:48 schreef Heerlijkheid het volgende:
Zo zie je maar dat ze in Egypte weinig van democratie begrijpen. Verder goed van het CMO dat ze zijn opgekomen voor de Nederlandse belangen. Tenslotte is de PVV om van te kotsen, maar dat wisten jullie wel hè?
En ik de dag dat hij hier vertrekt uit NLquote:Op woensdag 5 september 2007 09:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat zal hij blij zijn als hij op een dag zijn mening niet meer mag geven.
(Wij ook trouwens)
Die kende ik nog nietquote:Op woensdag 5 september 2007 01:49 schreef Elusive het volgende:
[..]
juist, een goed voorbeeld is:
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.html
ik denk dat hij het idee bedoelt. Maar dan niet voor joden maar voor een andere groep...quote:Op woensdag 5 september 2007 11:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee. De systematische genocide op zes miljoen mensen was eigenlijk best oké.
Dan kan hij in de toekomst zijn democratische gedachten in ieder geval afdwingenquote:Gebruikersnaam: Meki
Ondertitel: Hoofdagent in opkomst
Signature: Doe eens normaal.
Homepage: http://www.meki87.web-log.nl
Voornaam: Meki
Geslacht: Man
Ach Meki is niet extremistisch, hoogstens oportunistisch.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:27 schreef M42 het volgende:
[..]
En ik de dag dat hij hier vertrekt uit NL![]()
Ik heb al een aantal extremistisen op Fok de optie gegeven op een enkeltje richting homeland... maar heb nog steeds geen berichtje mogen ontvangen dat zij hier gebruik van willen maken. Ondanks alle commentaar op Nederland hebben ze het hier blijkbaar toch beter dan in eigen land.
Dat zijn die mongeaulen die altijd zo weinig te doen hadden dat ze het hele land maar hebben volgegooid met nutteloze stenen driehoeken, en daar nu nog trots op zijn ook.quote:
Ja, want iedereen die het niet met jou eens is is een extremist en dient het land te verlaten?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:27 schreef M42 het volgende:
[..]
En ik de dag dat hij hier vertrekt uit NL![]()
Ik heb al een aantal extremistisen op Fok de optie gegeven op een enkeltje richting homeland... maar heb nog steeds geen berichtje mogen ontvangen dat zij hier gebruik van willen maken. Ondanks alle commentaar op Nederland hebben ze het hier blijkbaar toch beter dan in eigen land.
Door gevaarlijke idioten uit te zetten en moordenaars en verkrachters een spuitje te geven, zorg je voor een veel grotere financiele rijkdom in dit land waarmee VEEL burgers die het echt moeilijk hebben geholpen kunnen worden, er kan meer geld in de zorg en onderwijs dan gestoken worden, minder files op de weg, meer huizen vrij en daardoor zakken de prijzen van de huizen, minder natuur hoeft te wijken, minder uitstoot en afval! meer sociale harmonie! minder dure oplossingen nodig voor beveiliging.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:53 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die het niet met jou eens is is een extremist en dient het land te verlaten?
Leuk die democratie van jou
OT: goed te zien dat het cmo zijn uitspraken probeert te relativeren. Worden ze ook voor betaald....
Misschien ligt hij al een tijdje met zijn kont richting Amerika?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:41 schreef M42 het volgende:
Waarom reageert Meki niet meer?
Ik vind jou een gevaarlijke idioot --> rechtsextremistisch. Als we jou dus uitzetten etc. dan zorg je voor een veel grotere financiele rijkdom in dit land waarmee VEEL burgers die het echt moeilijk hebben geholpen kunnen worden, er kan meer geld in de zorg en onderwijs dan gestoken worden, minder files op de weg, meer huizen vrij en daardoor zakken de prijzen van de huizen, minder natuur hoeft te wijken, minder uitstoot en afval! meer sociale harmonie! minder dure oplossingen nodig voor beveiliging.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:07 schreef M42 het volgende:
[..]
Door gevaarlijke idioten uit te zetten en moordenaars en verkrachters een spuitje te geven, zorg je voor een veel grotere financiele rijkdom in dit land waarmee VEEL burgers die het echt moeilijk hebben geholpen kunnen worden, er kan meer geld in de zorg en onderwijs dan gestoken worden, minder files op de weg, meer huizen vrij en daardoor zakken de prijzen van de huizen, minder natuur hoeft te wijken, minder uitstoot en afval! meer sociale harmonie! minder dure oplossingen nodig voor beveiliging.
Al met al word een heel land hier beter van!
LOL blijkbaar weet jij niet wat rechts extremistisch is, want ik ben alles behalve dat... gaat ook moeilijk als 2e gen allochtoon met een donker kleurtjequote:Op woensdag 5 september 2007 15:17 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Ik vind jou een gevaarlijke idioot --> rechtsextremistisch. Als we jou dus uitzetten etc. dan zorg je voor een veel grotere financiele rijkdom in dit land waarmee VEEL burgers die het echt moeilijk hebben geholpen kunnen worden, er kan meer geld in de zorg en onderwijs dan gestoken worden, minder files op de weg, meer huizen vrij en daardoor zakken de prijzen van de huizen, minder natuur hoeft te wijken, minder uitstoot en afval! meer sociale harmonie! minder dure oplossingen nodig voor beveiliging.
Al met al word een heel land hier beter van!
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2007 15:41 schreef M42 het volgende:
[..]
LOL blijkbaar weet jij niet wat rechts extremistisch is, want ik ben alles behalve dat... gaat ook moeilijk als 2e gen allochtoon met een donker kleurtje![]()
JIj hebt dus liever een land vol extremisten, terroristen, mensen die het land ontwrichten, de Islam hier proberen te laten overheersen over de democratie en vrijheid, dieven, verkrachters, aanranders en andere idioten... en lekker al die lui blijven financieren zoals nu ook gebeurt TEN KOSTE van de ouderen, sociaal zwakkeren en ander hulp behoevende mensen!
Weet je wat jou daarbij maakt? een moslimextremist. Heb ik gelijk ben je Moslim? je weet het je mag niet liegen... alleen tegen ongelovigenof stem je Groen Links
![]()
Naja moslim ben je niet want je bent katholiek![]()
Je mag mij best die spiegel voorhouden en ik doe veel aan zelfreflectie. Echter zie ik dat de wereld en zeker NL al richting de afgrond gaat... extremisme trekt extremisme aan, maar met het negeren van de problematiek (zoals links doet) en het afdoen als incidenten (terwijl het een structureel probleem is) en het belonen van fout gedrag!!! is gewoon achterlijk, dom, naief, gevaarlijk en extreem. Hiermee worden vele miljoenen burgers benadeeld wat nou niet echt onder de noemer sociaal verantwoord gedrag valt.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:03 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Ik vind je maar raar!
Ik heb je posts op de fp wel eens gezien (niet zo moeilijk want je spamt ieder moslim related topic vol) en als ik je vergelijk met Meki ben je tig keer zo extremistisch. Alles wat een andere mening heeft of een andere visie is achterliijk, dom en moet maar weg (zie je post naar mij toe bijvoorbeeld). Alleen jou eigen visie is te billijken. Dat noem ik behoorlijk extreem. Meki is gewoon naief.
Ik wilde je alleen een spiegel voorhouden!
Jij spreekt toch ook goed Duits of niet...quote:En hoe kom je er in vredesnaam bij dat ik katholiek ben?
De helft nog wel, toe maar...quote:Op woensdag 5 september 2007 00:27 schreef Meki het volgende:
Wilders is iemand net als Bush en Stalinquote:Op woensdag 5 september 2007 01:19 schreef M42 het volgende:
[..]
Lekker boeie... als jij denkt dat NL afhankelijk is van die zandhappers dan heb je het goed mis. Overigens de schuld aan Wilders geven? waarom denk je dat er een persoon als Wilders is opgestaan..........................................
[..]
Dat is dan maar goed ook... hoe sneller jij en die extremistische vriendjes van je weg zijn hoe beter
"Geert Wilders staat in Nederland bekend als een haatzaaier die op de gevoelens van mensen inspeelt."
Ze bedoelen zeker "Geert Wilders staat in nederland bekend als een eerlijk, open en oprechte man die wel erg direct is, maar er niet omheen draait zoals de schijnheilige linkse politiek"
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:41 schreef M42 het volgende:
Waarom reageert Meki niet meer? dat is ook op de frontpage altijd zo... krijgt hij wat weerstand en dan is hij pleite
Je mag ook gewoon je klep houden hoor, als je niks anders dan onzin lult kneus.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders is iemand net als Bush en Stalin
die kan je niet een steunen je moet niet eens de moeite doen om zijn naam uit te spreken
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:35 schreef newsman het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon je klep houden hoor, als je niks anders dan onzin lult kneus.![]()
Ik heb een mond sorry en verder zie ik je geen agent zijn in deze maatschappij.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Hou jij je bek dicht
en maak je PC uit als je niks zinnig te vertellen hebt mafkees
En wat worden er met de persoonlijke aanvallen en flames tegen mij aangedaan ???quote:Op woensdag 5 september 2007 22:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ok, Meki je heb je kunnen uitleven, hierna stoppen dus. En voortaan beter opletten bij geschiedenisles, Bush vergelijken met Ome Josef
Kijk maar eerst wie er olie op het vuur gooidequote:Op woensdag 5 september 2007 22:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
En hou op met dat geouwetiefushoer onderling.
Niks om eerlijk te zijn daar je er zelf heerlijk overheen gaat met grof taalgebruik en aannames..quote:Op woensdag 5 september 2007 22:40 schreef Meki het volgende:
[..]
En wat worden er met de persoonlijke aanvallen en flames tegen mij aangedaan ???
Sinds wanneer is er een verbod op mensen vergelijkenquote:Op woensdag 5 september 2007 22:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ok, Meki je heb je kunnen uitleven, hierna stoppen dus. En voortaan beter opletten bij geschiedenisles, Bush vergelijken met Ome Josef
Dit was een mededeling, hier hoefde je niet op te reageren in dit topic Mekiquote:Op woensdag 5 september 2007 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk maar eerst wie er olie op het vuur gooide
Nee natuurlijk niet. Je hebt extreem rechtse mensen zeer hoog bij je staanquote:Op woensdag 5 september 2007 22:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Niks om eerlijk te zijn daar je er zelf heerlijk overheen gaat met grof taalgebruik en aannames..
Geen verbod, het was eerder een aanraden daar de vergelijking nogal te debiel is voor woorden.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een verbod op mensen vergelijken
Wilders heeft geen mensen vermoord, Bush technies ook niet, dat deden zijn soldaten.Stalin heeft miljoenen doden gemaakt in Rusland, zelfs nog meer als hitler.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:40 schreef Meki het volgende:
[..]
En wat worden er met de persoonlijke aanvallen en flames tegen mij aangedaan ???
debiel volgens jou. Maar niet debiel volgens het recht van meningsuitingquote:Op woensdag 5 september 2007 22:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Geen verbod, het was eerder een aanraden daar de vergelijking nogal te debiel is voor woorden.
Sinds wanneerquote:Op woensdag 5 september 2007 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Je hebt extreem rechtse mensen zeer hoog bij je staan
Kunnen dit soort reacties tegenwoordig door de beugel op FOK!?quote:Op woensdag 5 september 2007 01:10 schreef TheThirdMark het volgende:
Die idioten zijn het probleem.
Endlosing was zo slecht nog niet.
ALLE GELOOFSFANATEN zouden ze met een gezellig gezamelijk blok beton om de benen in de oceaan moeten pleuren.
Ach gelukkig geld dat hier niet op Fok!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:44 schreef Meki het volgende:
[..]
debiel volgens jou. Maar niet debiel volgens het recht van meningsuiting
je steunt ze daarin je laat ze doorgaan met hun smerige oorlog/hetze tegen mij.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Sinds wanneer???
Kut, moet ik dalijk toch een kaaps leeuwtje op mijn borst laten bijzetten
Ban verzoek?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kunnen dit soort reacties tegenwoordig door de beugel op FOK!?
Jah absoluut. Maar vergelijkingen maken met de absolute ongewenste personen mag niet meerquote:Op woensdag 5 september 2007 22:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De vrijheid van meningsuiting volgens Mekiquote:Op woensdag 5 september 2007 22:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat kan je ook nog steeds doen, tot op het belachelijke aan toequote:Op woensdag 5 september 2007 22:47 schreef Meki het volgende:
[..]
je steunt ze daarin je laat ze doorgaan met hun smerige oorlog/hetze tegen mij.
Terwijl ik alleen mijn mening probeer te uiten in een openbare forum.
Blijkbaar zijn mening, vergelijken van mensen vind ik op zijn minst triest.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
De vrijheid van meningsuiting volgens Meki
Meki maakt uit wat de policy van FOK! is?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
De vrijheid van meningsuiting volgens Meki
of de politieke zuiveringen, die immers meer slachtoffers eistequote:Op woensdag 5 september 2007 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meki maakt uit wat de policy van FOK! is?
We weten allemaal wel wat de Endlösung inhoudt.
Nee, gelukkig maakt Meki dat niet uit.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meki maakt uit wat de policy van FOK! is?
We weten allemaal wel wat de Endlösung was.
Je mening? Je bedoelt je persoonlijke kruistocht tegen Wilders en Israel? Over iets anders zie ik het je namelijk nooit hebben.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:47 schreef Meki het volgende:
[..]
je steunt ze daarin je laat ze doorgaan met hun smerige oorlog/hetze tegen mij.
Terwijl ik alleen mijn mening probeer te uiten in een openbare forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |