http://binnenland.nieuws.(...)erland_tegen_Wildersquote:Het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) heeft het Egyptische parlement opgeroepen af te zien van een boycot tegen Nederland. Enkele parlementariërs hadden hiertoe opgeroepen na de oproep van PVV-leider Geert Wilders om de Koran te verbieden.
CMO schrijft in een open brief in de Egyptische krant Al Ahram dat Wilders Nederland niet vertegenwoordigt en dat het Nederlandse volk 'niet in zijn geheel achter zijn anti-islam houding' staat. De organisatie wijst erop dat veel democraten, politici en opiniemakers afstand hebben genomen van de uitspraken van Wilders. Zij zien het als 'een onverklaarbare haat tegen de islam en moslims'. "Geert Wilders staat in Nederland bekend als een haatzaaier die op de gevoelens van mensen inspeelt."
Een boycot zou als een straf zijn voor het Nederlandse volk voor wat één persoon heeft gedaan, schrijft CMO. "Elke escalatie en in welke vorm dan ook dient helaas mensen zoals Geert Wilders", sluit de brief.
Lekker boeie... als jij denkt dat NL afhankelijk is van die zandhappers dan heb je het goed mis. Overigens de schuld aan Wilders geven? waarom denk je dat er een persoon als Wilders is opgestaan..........................................quote:Op woensdag 5 september 2007 00:27 schreef Meki het volgende:
Ik weet niet hoe je erover denkt maar de de helft van de Nederlandse bedrijven hebben vestigingen in de Arabische wereld
Dat is dan maar goed ook... hoe sneller jij en die extremistische vriendjes van je weg zijn hoe beterquote:Zoals ik al eerder zei en blijf het nog steeds herhalen
Wilders schaadt Nederland. en brengt Nederland naar een plek waar niemand in wil komen.
Vandaar dat PVDA en CDA overigens ook kontlikken bij de Islam-famillie.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:27 schreef Meki het volgende:
Ik weet niet hoe je erover denkt maar de de helft van de Nederlandse bedrijven hebben vestigingen in de Arabische wereld
Nee Meki, het is 't probleem van de Moslims zelf en hun gebrek aan incasseringsvermogen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
http://binnenland.nieuws.(...)erland_tegen_Wilders
Zoals ik al eerder zei en blijf het nog steeds herhalen
Wilders schaadt Nederland. en brengt Nederland naar een plek waar niemand in wil komen.
Maar wat goed wat CMO heeft gedaan
juist, een goed voorbeeld is:quote:Op woensdag 5 september 2007 01:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee Meki, het is 't probleem van de Moslims zelf en hun gebrek aan incasseringsvermogen.
Nouja ik vind dat wel fijn als niemand NL meer inkomt, dit is eigenlijk best wel doen alsof wilders de enige is die een beetje zat is van de nuance drift van fanatieke moslims.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
http://binnenland.nieuws.(...)erland_tegen_Wilders
Zoals ik al eerder zei en blijf het nog steeds herhalen
Maar wat goed wat CMO heeft gedaan
nou, inderdaadquote:Op woensdag 5 september 2007 00:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Oei, een boycot van Egypte. Nu gaat de wereld verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |