abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52950511
quote:
Het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) heeft het Egyptische parlement opgeroepen af te zien van een boycot tegen Nederland. Enkele parlementariërs hadden hiertoe opgeroepen na de oproep van PVV-leider Geert Wilders om de Koran te verbieden.

CMO schrijft in een open brief in de Egyptische krant Al Ahram dat Wilders Nederland niet vertegenwoordigt en dat het Nederlandse volk 'niet in zijn geheel achter zijn anti-islam houding' staat. De organisatie wijst erop dat veel democraten, politici en opiniemakers afstand hebben genomen van de uitspraken van Wilders. Zij zien het als 'een onverklaarbare haat tegen de islam en moslims'. "Geert Wilders staat in Nederland bekend als een haatzaaier die op de gevoelens van mensen inspeelt."

Een boycot zou als een straf zijn voor het Nederlandse volk voor wat één persoon heeft gedaan, schrijft CMO. "Elke escalatie en in welke vorm dan ook dient helaas mensen zoals Geert Wilders", sluit de brief.
http://binnenland.nieuws.(...)erland_tegen_Wilders

Zoals ik al eerder zei en blijf het nog steeds herhalen
Wilders schaadt Nederland. en brengt Nederland naar een plek waar niemand in wil komen.

Maar wat goed wat CMO heeft gedaan
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 5 september 2007 @ 00:25:14 #2
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_52950595
Oei, een boycot van Egypte. Nu gaat de wereld verloren.
pi_52950654
Ik weet niet hoe je erover denkt maar de de helft van de Nederlandse bedrijven hebben vestigingen in de Arabische wereld
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_52950708
Dat zou 5000 jaar geleden een probleem zijn geweest, lijkt me...
pi_52950804
tuurlijk is wilders schadelijk, maar meer intern dan extren.

vreemd dat nederland zich zou moeten verantwoorden tegenover mensen die anderen niet respecteren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52950904
Wat Wilders af en toe uitkraamt raakt kant noch wal. Maar hij heeft wel het recht om voor zijn ideeen uit te komen.

Om nou gelijk Wilders het zwijgen op te leggen omdat er een paar idioten in Egypte met een boycot dreigen lijkt me wat ver te gaan.
pi_52951129
Het zij zo. Als zij ons willen boycotten omdat één politicus een mening heeft... dan geeft zo'n land Geert Wilders wat hij wilt... het beeld dat ze achterlijk zijn.

Amerika en China, Amerika en Rusland... zouden elkaar ook makkelijk af kunnen schieten. Maar handel is toch handel
pi_52951269
Het gaat de extremisten natuurlijk niet erom of wij nóg slechter over hen gaan denken. Het gaat erom dat zij tegen hun achterban kunnen zeggen: 'zie je nu wel!' Wilders is slechts een pion in dat spel. Als ze Wilders niet hadden dan hadden ze een andere clown gevonden die ze kunnen gebruiken om mensen op te hitsen. Die extreme idioten willen helemaal geen oplossing voor het 'probleem'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toffe_Ellende op 05-09-2007 01:15:42 ]
pi_52951355
Die idioten zijn het probleem.
Endlosing was zo slecht nog niet.
ALLE GELOOFSFANATEN zouden ze met een gezellig gezamelijk blok beton om de benen in de oceaan moeten pleuren.
  woensdag 5 september 2007 @ 01:12:33 #10
181657 LordNemephis
computer says no
pi_52951384
Wilders is de boel gewoon aan het ophitsen - en dan kun je wachten op reacties. Niet dat ik het intelligent vind van Egypte, net zomin als ik Wilders intelligent vind.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  woensdag 5 september 2007 @ 01:19:43 #11
121890 M42
I Love Techno!
pi_52951463
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:27 schreef Meki het volgende:
Ik weet niet hoe je erover denkt maar de de helft van de Nederlandse bedrijven hebben vestigingen in de Arabische wereld
Lekker boeie... als jij denkt dat NL afhankelijk is van die zandhappers dan heb je het goed mis. Overigens de schuld aan Wilders geven? waarom denk je dat er een persoon als Wilders is opgestaan..........................................
quote:
Wilders schaadt Nederland. en brengt Nederland naar een plek waar niemand in wil komen.
Dat is dan maar goed ook... hoe sneller jij en die extremistische vriendjes van je weg zijn hoe beter

"Geert Wilders staat in Nederland bekend als een haatzaaier die op de gevoelens van mensen inspeelt."

Ze bedoelen zeker "Geert Wilders staat in nederland bekend als een eerlijk, open en oprechte man die wel erg direct is, maar er niet omheen draait zoals de schijnheilige linkse politiek"

[ Bericht 14% gewijzigd door M42 op 05-09-2007 01:25:41 ]
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
  woensdag 5 september 2007 @ 01:27:17 #12
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_52951534
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:27 schreef Meki het volgende:
Vandaar dat PVDA en CDA overigens ook kontlikken bij de Islam-famillie.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_52951542
Tering he, de valse nichten retoriek vliegt hier echt weer in het rond

tvp
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 5 september 2007 @ 01:28:27 #14
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_52951547
Wilders schadelijk is alleen schadelijk voor diegene die hem schadeljk willen hebben, de zogenaamde hypocrietjes. Voor de rest is Wilders alleen schadelijk voor zich zelf.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_52951594
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee Meki, het is 't probleem van de Moslims zelf en hun gebrek aan incasseringsvermogen.
X
X
X
pi_52951767
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:31 schreef Frasier het volgende:

[..]

Nee Meki, het is 't probleem van de Moslims zelf en hun gebrek aan incasseringsvermogen.
juist, een goed voorbeeld is:
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.html
  woensdag 5 september 2007 @ 02:11:02 #17
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52951904
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Nouja ik vind dat wel fijn als niemand NL meer inkomt, dit is eigenlijk best wel doen alsof wilders de enige is die een beetje zat is van de nuance drift van fanatieke moslims.

Natuurlijk heeft wilders punten waar je een beetje zat van wordt aan de andere kant is dit ondemocratisch om wilders maar af te doen als gek en dat het nederlandse volk alles hardstikke mooi vindt van de islam.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Moderator woensdag 5 september 2007 @ 04:23:03 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_52952181
als je beleid gaat maken aan de hand van oppositieleiders dan kun je iedereen wel boycotten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_52952191
Zo, ik boycot Egypte, omdat ik die en die personen niet mag.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2007 04:34:37 ]
pi_52952234
Heel normaal dat CMO dat heeft gedaan hoor
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_52952307
Ahh doet me denken aan zo'n boek he, de bijbel? Was het niet daar waar de Messias (de Moslim vereniging) vergeving vroeg voor de daden van iemand die tegen hem was?

pi_52952386
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Oei, een boycot van Egypte. Nu gaat de wereld verloren.
nou, inderdaad
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 5 september 2007 @ 07:39:42 #23
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52952438
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_52952450
Gotver.

Waar haal ik nu mijn Egyptische pindakaas vandaan.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52952471
wtf is Egypte?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')