Mooi tochquote:Op woensdag 5 september 2007 00:22 schreef Meki het volgende:
en brengt Nederland naar een plek waar niemand in wil komen.
Wat zal hij blij zijn als hij op een dag zijn mening niet meer mag geven.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:32 schreef Maximus.Proximus het volgende:
Meki denkt weer alleen aan zijn eigen belang.
Straks wordt zijn handeltje geboycot.
meki ook niet, dus ach.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:22 schreef kLowJow het volgende:
TT klopt niet helemaal.
De helft ?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:27 schreef Meki het volgende:
Ik weet niet hoe je erover denkt maar de de helft van de Nederlandse bedrijven hebben vestigingen in de Arabische wereld
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Oei, een boycot van Egypte. Nu gaat de wereld verloren.
Ach, dat zie je wel vaker dat de goeien onder de kwaden lijden.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:22 schreef Meki het volgende:
Wilders schaadt Nederland. en brengt Nederland naar een plek waar niemand in wil komen.
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:51 schreef salutem het volgende:
"Zet god op de pot en steek de profeet maar in je reet !!!"
Nee. De systematische genocide op zes miljoen mensen was eigenlijk best oké.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:10 schreef TheThirdMark het volgende:
Endlosing was zo slecht nog niet.
In Egypte zit toch een marionet van het westen? Egypte is een schijndemocratie waar Mubarak al meer dan 25 jaar aan de touwtjes trekt. Dit gezeik om die gefohnde kleurspoeling komt dat ook van de extremisten die geen poot aan de grond hebben in Egypte...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:48 schreef Heerlijkheid het volgende:
Zo zie je maar dat ze in Egypte weinig van democratie begrijpen. Verder goed van het CMO dat ze zijn opgekomen voor de Nederlandse belangen. Tenslotte is de PVV om van te kotsen, maar dat wisten jullie wel hè?
En ik de dag dat hij hier vertrekt uit NLquote:Op woensdag 5 september 2007 09:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat zal hij blij zijn als hij op een dag zijn mening niet meer mag geven.
(Wij ook trouwens)
Die kende ik nog nietquote:Op woensdag 5 september 2007 01:49 schreef Elusive het volgende:
[..]
juist, een goed voorbeeld is:
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.html
ik denk dat hij het idee bedoelt. Maar dan niet voor joden maar voor een andere groep...quote:Op woensdag 5 september 2007 11:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee. De systematische genocide op zes miljoen mensen was eigenlijk best oké.
Dan kan hij in de toekomst zijn democratische gedachten in ieder geval afdwingenquote:Gebruikersnaam: Meki
Ondertitel: Hoofdagent in opkomst
Signature: Doe eens normaal.
Homepage: http://www.meki87.web-log.nl
Voornaam: Meki
Geslacht: Man
Ach Meki is niet extremistisch, hoogstens oportunistisch.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:27 schreef M42 het volgende:
[..]
En ik de dag dat hij hier vertrekt uit NL![]()
Ik heb al een aantal extremistisen op Fok de optie gegeven op een enkeltje richting homeland... maar heb nog steeds geen berichtje mogen ontvangen dat zij hier gebruik van willen maken. Ondanks alle commentaar op Nederland hebben ze het hier blijkbaar toch beter dan in eigen land.
Dat zijn die mongeaulen die altijd zo weinig te doen hadden dat ze het hele land maar hebben volgegooid met nutteloze stenen driehoeken, en daar nu nog trots op zijn ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |