abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52956012
Net of het volk daar wat te vertellen heeft.
  woensdag 5 september 2007 @ 11:27:08 #42
121890 M42
I Love Techno!
pi_52956194
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat zal hij blij zijn als hij op een dag zijn mening niet meer mag geven.

(Wij ook trouwens)
En ik de dag dat hij hier vertrekt uit NL
Ik heb al een aantal extremistisen op Fok de optie gegeven op een enkeltje richting homeland... maar heb nog steeds geen berichtje mogen ontvangen dat zij hier gebruik van willen maken. Ondanks alle commentaar op Nederland hebben ze het hier blijkbaar toch beter dan in eigen land.
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
  woensdag 5 september 2007 @ 11:34:03 #43
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_52956363
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:49 schreef Elusive het volgende:

[..]

juist, een goed voorbeeld is:
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.html
Die kende ik nog niet
pi_52956403
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:03 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee. De systematische genocide op zes miljoen mensen was eigenlijk best oké.
ik denk dat hij het idee bedoelt. Maar dan niet voor joden maar voor een andere groep...
  woensdag 5 september 2007 @ 11:36:58 #45
121890 M42
I Love Techno!
pi_52956445
Was iemand dit al opgevallen?
quote:
Gebruikersnaam: Meki
Ondertitel: Hoofdagent in opkomst
Signature: Doe eens normaal.
Homepage: http://www.meki87.web-log.nl
Voornaam: Meki
Geslacht: Man
Dan kan hij in de toekomst zijn democratische gedachten in ieder geval afdwingen
  woensdag 5 september 2007 @ 12:36:47 #46
125878 Gabry
Lento Violento
pi_52957788
In Egypte spreekt natuurlijk niemand kwaad over Christenen of Joden. Ook nooit gedaan, toch? Op die enkele keren na dat ze Israel van de kaart wilde vagen en Westerse toeristen aanvallen. Ze roepen alleen op tot een boycot, maar dat staat natuurlijk helemaal in verhouding tot de uitspraken van meneer X.

Alsof wij ons aan Egypte moeten aanpassen. Aan een bevolking met achterlijke waarden. Na zoveel achterlijke daden vanuit Egypte, moeten wij Egypte nu ook boycotten totdat ze om vergiffenis smeken?

[ Bericht 6% gewijzigd door Gabry op 05-09-2007 12:53:31 ]
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  woensdag 5 september 2007 @ 12:41:24 #47
121890 M42
I Love Techno!
pi_52957890
Waarom reageert Meki niet meer? dat is ook op de frontpage altijd zo... krijgt hij wat weerstand en dan is hij pleite
pi_52957897
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:27 schreef M42 het volgende:

[..]

Ik heb al een aantal extremistisen op Fok de optie gegeven op een enkeltje richting homeland... maar heb nog steeds geen berichtje mogen ontvangen dat zij hier gebruik van willen maken. Ondanks alle commentaar op Nederland hebben ze het hier blijkbaar toch beter dan in eigen land.
Ach Meki is niet extremistisch, hoogstens oportunistisch.
Zoals ik al zei, hij is bang voor zijn handeltje. Een boycot voor Nederland is slecht voor de zaken.

Hee Meki, heb je nog wat Stingers in de aanbieding?
Ik kwam, Ik zag en kneep er tussenuit
pi_52957990
Egypte is ook een echte wereldmacht waarmee we moeten handelen om onze economie op peil te houden
pi_52958076
quote:
Op woensdag 5 september 2007 07:46 schreef Het_hupt het volgende:
wtf is Egypte?
Dat zijn die mongeaulen die altijd zo weinig te doen hadden dat ze het hele land maar hebben volgegooid met nutteloze stenen driehoeken, en daar nu nog trots op zijn ook.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_52958133
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:27 schreef M42 het volgende:

[..]

Ja, want iedereen die het niet met jou eens is is een extremist en dient het land te verlaten?

Leuk die democratie van jou

OT: goed te zien dat het cmo zijn uitspraken probeert te relativeren. Worden ze ook voor betaald....
  woensdag 5 september 2007 @ 13:07:24 #52
121890 M42
I Love Techno!
pi_52958309
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:53 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Ja, want iedereen die het niet met jou eens is is een extremist en dient het land te verlaten?

Leuk die democratie van jou

OT: goed te zien dat het cmo zijn uitspraken probeert te relativeren. Worden ze ook voor betaald....
Door gevaarlijke idioten uit te zetten en moordenaars en verkrachters een spuitje te geven, zorg je voor een veel grotere financiele rijkdom in dit land waarmee VEEL burgers die het echt moeilijk hebben geholpen kunnen worden, er kan meer geld in de zorg en onderwijs dan gestoken worden, minder files op de weg, meer huizen vrij en daardoor zakken de prijzen van de huizen, minder natuur hoeft te wijken, minder uitstoot en afval! meer sociale harmonie! minder dure oplossingen nodig voor beveiliging.
Al met al word een heel land hier beter van!
  woensdag 5 september 2007 @ 13:10:01 #53
3542 Gia
User under construction
pi_52958350
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:41 schreef M42 het volgende:
Waarom reageert Meki niet meer?
Misschien ligt hij al een tijdje met zijn kont richting Amerika?
pi_52958354
En dat omdat een handjevol mensen dood of weg moet? Hebben die paar mensen wel veel invloed zeg.
  woensdag 5 september 2007 @ 13:39:35 #55
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52958875
Vroeger toen alles nog leuk was ging het toch ff anders, zou egypte dan een boycot opleggen pakten wij gewoon onze galjoenen en plunderden de turkse havens leeg
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_52960104
Doet me wel denken aan Vladimir Zjirinovski.

Van zijn uitspraken kon men in Nederland ook helemaal overstuur van worden.
Meer conflict is een teken van minder ongelijkheid
  woensdag 5 september 2007 @ 14:53:37 #57
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_52960571
Egypte..hmmm. Is dat niet die zandbak 5000km verderop waar 80% van de bevolking in iets woont dat synoniem staat aan een bouwval en waar men al crica 50 jaar onderdrukt wordt?

Wowsers, wat een geluk dat onze excuzes die kant op gaan. Straks hadden ze ons nog wat aangedaan...

"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_52960967
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:07 schreef M42 het volgende:

[..]

Door gevaarlijke idioten uit te zetten en moordenaars en verkrachters een spuitje te geven, zorg je voor een veel grotere financiele rijkdom in dit land waarmee VEEL burgers die het echt moeilijk hebben geholpen kunnen worden, er kan meer geld in de zorg en onderwijs dan gestoken worden, minder files op de weg, meer huizen vrij en daardoor zakken de prijzen van de huizen, minder natuur hoeft te wijken, minder uitstoot en afval! meer sociale harmonie! minder dure oplossingen nodig voor beveiliging.
Ik vind jou een gevaarlijke idioot --> rechtsextremistisch. Als we jou dus uitzetten etc. dan zorg je voor een veel grotere financiele rijkdom in dit land waarmee VEEL burgers die het echt moeilijk hebben geholpen kunnen worden, er kan meer geld in de zorg en onderwijs dan gestoken worden, minder files op de weg, meer huizen vrij en daardoor zakken de prijzen van de huizen, minder natuur hoeft te wijken, minder uitstoot en afval! meer sociale harmonie! minder dure oplossingen nodig voor beveiliging.
pi_52961228
Gaat TS binnenkort ook weer reageren, of doet ie dat vannacht weer als de meeste users slapen?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  woensdag 5 september 2007 @ 15:41:53 #60
121890 M42
I Love Techno!
pi_52961332
quote:
Op woensdag 5 september 2007 15:17 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Ik vind jou een gevaarlijke idioot --> rechtsextremistisch. Als we jou dus uitzetten etc. dan zorg je voor een veel grotere financiele rijkdom in dit land waarmee VEEL burgers die het echt moeilijk hebben geholpen kunnen worden, er kan meer geld in de zorg en onderwijs dan gestoken worden, minder files op de weg, meer huizen vrij en daardoor zakken de prijzen van de huizen, minder natuur hoeft te wijken, minder uitstoot en afval! meer sociale harmonie! minder dure oplossingen nodig voor beveiliging.
LOL blijkbaar weet jij niet wat rechts extremistisch is, want ik ben alles behalve dat... gaat ook moeilijk als 2e gen allochtoon met een donker kleurtje

JIj hebt dus liever een land vol extremisten, terroristen, mensen die het land ontwrichten, de Islam hier proberen te laten overheersen over de democratie en vrijheid, dieven, verkrachters, aanranders en andere idioten... en lekker al die lui blijven financieren zoals nu ook gebeurt TEN KOSTE van de ouderen, sociaal zwakkeren en ander hulp behoevende mensen!

Weet je wat jou daarbij maakt? een moslimextremist. Heb ik gelijk ben je Moslim? je weet het je mag niet liegen... alleen tegen ongelovigen of stem je Groen Links

Naja moslim ben je niet want je bent katholiek

[ Bericht 1% gewijzigd door M42 op 05-09-2007 15:59:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')