En ik de dag dat hij hier vertrekt uit NLquote:Op woensdag 5 september 2007 09:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat zal hij blij zijn als hij op een dag zijn mening niet meer mag geven.
(Wij ook trouwens)
Die kende ik nog nietquote:Op woensdag 5 september 2007 01:49 schreef Elusive het volgende:
[..]
juist, een goed voorbeeld is:
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.html
ik denk dat hij het idee bedoelt. Maar dan niet voor joden maar voor een andere groep...quote:Op woensdag 5 september 2007 11:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee. De systematische genocide op zes miljoen mensen was eigenlijk best oké.
Dan kan hij in de toekomst zijn democratische gedachten in ieder geval afdwingenquote:Gebruikersnaam: Meki
Ondertitel: Hoofdagent in opkomst
Signature: Doe eens normaal.
Homepage: http://www.meki87.web-log.nl
Voornaam: Meki
Geslacht: Man
Ach Meki is niet extremistisch, hoogstens oportunistisch.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:27 schreef M42 het volgende:
[..]
En ik de dag dat hij hier vertrekt uit NL![]()
Ik heb al een aantal extremistisen op Fok de optie gegeven op een enkeltje richting homeland... maar heb nog steeds geen berichtje mogen ontvangen dat zij hier gebruik van willen maken. Ondanks alle commentaar op Nederland hebben ze het hier blijkbaar toch beter dan in eigen land.
Dat zijn die mongeaulen die altijd zo weinig te doen hadden dat ze het hele land maar hebben volgegooid met nutteloze stenen driehoeken, en daar nu nog trots op zijn ook.quote:
Ja, want iedereen die het niet met jou eens is is een extremist en dient het land te verlaten?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:27 schreef M42 het volgende:
[..]
En ik de dag dat hij hier vertrekt uit NL![]()
Ik heb al een aantal extremistisen op Fok de optie gegeven op een enkeltje richting homeland... maar heb nog steeds geen berichtje mogen ontvangen dat zij hier gebruik van willen maken. Ondanks alle commentaar op Nederland hebben ze het hier blijkbaar toch beter dan in eigen land.
Door gevaarlijke idioten uit te zetten en moordenaars en verkrachters een spuitje te geven, zorg je voor een veel grotere financiele rijkdom in dit land waarmee VEEL burgers die het echt moeilijk hebben geholpen kunnen worden, er kan meer geld in de zorg en onderwijs dan gestoken worden, minder files op de weg, meer huizen vrij en daardoor zakken de prijzen van de huizen, minder natuur hoeft te wijken, minder uitstoot en afval! meer sociale harmonie! minder dure oplossingen nodig voor beveiliging.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:53 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die het niet met jou eens is is een extremist en dient het land te verlaten?
Leuk die democratie van jou
OT: goed te zien dat het cmo zijn uitspraken probeert te relativeren. Worden ze ook voor betaald....
Misschien ligt hij al een tijdje met zijn kont richting Amerika?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:41 schreef M42 het volgende:
Waarom reageert Meki niet meer?
Ik vind jou een gevaarlijke idioot --> rechtsextremistisch. Als we jou dus uitzetten etc. dan zorg je voor een veel grotere financiele rijkdom in dit land waarmee VEEL burgers die het echt moeilijk hebben geholpen kunnen worden, er kan meer geld in de zorg en onderwijs dan gestoken worden, minder files op de weg, meer huizen vrij en daardoor zakken de prijzen van de huizen, minder natuur hoeft te wijken, minder uitstoot en afval! meer sociale harmonie! minder dure oplossingen nodig voor beveiliging.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:07 schreef M42 het volgende:
[..]
Door gevaarlijke idioten uit te zetten en moordenaars en verkrachters een spuitje te geven, zorg je voor een veel grotere financiele rijkdom in dit land waarmee VEEL burgers die het echt moeilijk hebben geholpen kunnen worden, er kan meer geld in de zorg en onderwijs dan gestoken worden, minder files op de weg, meer huizen vrij en daardoor zakken de prijzen van de huizen, minder natuur hoeft te wijken, minder uitstoot en afval! meer sociale harmonie! minder dure oplossingen nodig voor beveiliging.
Al met al word een heel land hier beter van!
LOL blijkbaar weet jij niet wat rechts extremistisch is, want ik ben alles behalve dat... gaat ook moeilijk als 2e gen allochtoon met een donker kleurtjequote:Op woensdag 5 september 2007 15:17 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Ik vind jou een gevaarlijke idioot --> rechtsextremistisch. Als we jou dus uitzetten etc. dan zorg je voor een veel grotere financiele rijkdom in dit land waarmee VEEL burgers die het echt moeilijk hebben geholpen kunnen worden, er kan meer geld in de zorg en onderwijs dan gestoken worden, minder files op de weg, meer huizen vrij en daardoor zakken de prijzen van de huizen, minder natuur hoeft te wijken, minder uitstoot en afval! meer sociale harmonie! minder dure oplossingen nodig voor beveiliging.
Al met al word een heel land hier beter van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |