abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52702797
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Alle moslims worden toch ook altijd verantwoordelijk gehouden voor het terrorisme van de fanatici? Blij om te horen dat users als Wolffenstein dat nu niet meer als argument kunnen gebruiken.
"Hunnie doen het ook!"

Dat sommige mensen alle moslims over een kam scheren, betekent niet dat jij dat ook maar kunt doen zonder ook als een debiel over te komen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52702948
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Alle moslims worden toch ook altijd verantwoordelijk gehouden voor het terrorisme van de fanatici? Blij om te horen dat users als Wolffenstein dat nu niet meer als argument kunnen gebruiken.
imo kan je dat ook niet doen nee , ik speek niet voor anderen dus wat Ringo zegt .
Moussie heb ik meerdere keren juist tegen die redenatie in zien gaan en hier doet ie precies het zelfde ....
Soccer , spice and everything nice
stop overpopulation!
pi_52702957
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:51 schreef moussie het volgende:
wat moet een rappende neger in afrika, dat die na al die eeuwen geen enkele band meer heeft met dat continent lijkt me nogal logisch
Jij loopt te klagen dat ze niet weg kunnen.
quote:
om wat hun voorouders mogelijk hebben gedaan, nou nou, alsof daar enige twijfel over bestaat ..
en leuk altijd, een ander als maatstaf nemen om je eigen (foute) gedrag te relativeren ..
Mijn eigen foute gedrag? Ik heb niets fout gedaan. Ik relativeer niet ik plaats het in het juiste perspectief van de wereldgeschiedenis dat zou jij en al die anderen die klagen over het slavernij verleden van het Westen ook eens moeten doen.
quote:
maar vertel, net als slavernij was jodenvervolging door de eeuwen heen de normaalste zaak van de wereld, iedereen deed het, waarom daarvoor dan wel je excuses aanbieden ?
Waarom zou ik mijn excuses moeten aanbieden voor eeuwenlange jodenvervolgingen? Ik heb daar toch ook niets mee te maken gehad. Voordat je de holocaust erbij gaat halen. De jodenvervolgingen in WOII waren niet de normaalste zaak van de wereld daarom was er ook oorlog.
pi_52702992
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:36 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Jij loopt te klagen dat ze niet weg kunnen.
Jay-Z is dan ook niet net vrijgelaten, waar het immers over ging.
pi_52703070
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:37 schreef Monidique het volgende:

[..]

Jay-Z is dan ook niet net vrijgelaten, waar het immers over ging.
Beter laat dan nooit als het in het Westen zo kut is.
pi_52703085
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:42 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Beter laat dan nooit als het in het Westen zo kut is.
Vindt Jay-Z het zo erg in het Westen?
pi_52703132
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Vindt Jay-Z het zo erg in het Westen?
Lijkt me niet. Misschien weet moussie het zeker.
pi_52703146
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:45 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Misschien weet moussie het zeker.
Moussie had het over vrijgelaten slaven, jij betrekt éénentwintigste eeuws rappers erbij.
pi_52703321
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:46 schreef Monidique het volgende:
Moussie had het over vrijgelaten slaven, jij betrekt éénentwintigste eeuws rappers erbij.
De hedendaagse negers die problemen hebben met "ons" slavernij verleden kunnen die stap wel maken. Hun voorouders niet, pech gehad. Wat heb ik met hun voorouders te maken? Moet ik gaan huilen?
pi_52703708
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

"Hunnie doen het ook!"

Dat sommige mensen alle moslims over een kam scheren, betekent niet dat jij dat ook maar kunt doen zonder ook als een debiel over te komen.
Ik SCHeer niks. Ik zeg alleen maar dat het argument zo vaak andersom wordt gebruikt..

Ik vind het trouwens ook iets te gemakkelijk om te doen alsof wij helemaal niks meer met die periode van doen hebben net zoals ik het te gemakkelijk vind om alle schuld van de slavernij maar op ons te blijven nemen. Ik denk dat Nederland er in ieder geval redelijk mee omgaat. Met de politionele acties en Srebrenica ligt dat iets anders, vind ik.
pi_52703909
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 18:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik SCHeer niks. Ik zeg alleen maar dat het argument zo vaak andersom wordt gebruikt..

Ik vind het trouwens ook iets te gemakkelijk om te doen alsof wij helemaal niks meer met die periode van doen hebben net zoals ik het te gemakkelijk vind om alle schuld van de slavernij maar op ons te blijven nemen. Ik denk dat Nederland er in ieder geval redelijk mee omgaat. Met de politionele acties en Srebrenica ligt dat iets anders, vind ik.
Dat hebben jij en ik ook niet. En mijn overgrootouders nog niet eens.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52704008
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 18:22 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat hebben jij en ik ook niet. En mijn overgrootouders nog niet eens.
Maar wel Nederland als land en in politieke zin.
  Moderator zondag 26 augustus 2007 @ 19:11:35 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_52705072
quote:

[..]

wat moet een rappende neger in afrika, dat die na al die eeuwen geen enkele band meer heeft met dat continent lijkt me nogal logisch
[..]

om wat hun voorouders mogelijk hebben gedaan, nou nou, alsof daar enige twijfel over bestaat ..
en leuk altijd, een ander als maatstaf nemen om je eigen (foute) gedrag te relativeren ..

maar vertel, net als slavernij was jodenvervolging door de eeuwen heen de normaalste zaak van de wereld, iedereen deed het, waarom daarvoor dan wel je excuses aanbieden ?
als Angela Merkel haar excuses voor Hitler aan gaat lopen bieden dan kijk ik daar ook met een scheef oog naar hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_52705122
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

als Angela Merkel haar excuses voor Hitler aan gaat lopen bieden dan kijk ik daar ook met een scheef oog naar hoor
O, maar dat zou niet zo ongewoon zijn.
  Moderator zondag 26 augustus 2007 @ 19:15:01 #65
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_52705138
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 18:12 schreef SCH het volgende:

[..]

wtf heeft Srebrenica er nu weer mee te maken
pi_52705219
Zeggen dat slavernij wel mee viel:

Rechts Fok wordt qua niveau met de dag triester.
pi_52705245
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

wtf heeft Srebrenica er nu weer mee te maken
Als het gaat om internationale conflicten en situaties waar de vraag over excuses en dergelijke aan de orde is. Dat ligt zeker in de lijn van dit soort dingen, dat is toch evident?
pi_52705266
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

Volgens mij doet Duitsland dat voortdurend.
  Moderator zondag 26 augustus 2007 @ 19:45:17 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_52705806
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Als het gaat om internationale conflicten en situaties waar de vraag over excuses en dergelijke aan de orde is. Dat ligt zeker in de lijn van dit soort dingen, dat is toch evident?
niet heel erg nee
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij doet Duitsland dat voortdurend.
en daar kijk ik met een scheef naar, net zoals ik met een scheef ook kijk naar ken en zijn krokodillentranen?
pi_52706021
TS is een drol, maar van dat plaatje van die "huilende" Livingstone krijg ik toch wel even een misselijk gevoel zeg, wat een huichelaar
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52706066
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:53 schreef Flashwin het volgende:
TS is een drol, maar van dat plaatje van die "huilende" Livingstone krijg ik toch wel even een misselijk gevoel zeg, wat een huichelaar
Misschien moest-ie wel niezen.
pi_52706239
quote:

[..]

[..]
Heb je weleens gezien hoe ze lopen te pronken met hun Afrikaan zijn? Ze noemen zich niet eens Amerikaan - nee, ze zijn Afrikaans-Amerikaans ( ) en daar gaat het al fout. Ze vertikken hun kinderen normale namen te geven - het is altijd iets lachwekkends als 'Lakisha'. Ze vinden zelfs hun eigen feestdagen uit, zoals dat Kwanzaa, die zogenaamd hun band met Afrika aantonen... die lui lopen echt te dwepen met hun Afrikaans zijn.

Maar o wee als het aankomt op iets doen voor Afrika - dat laten ze liever over aan de blanken. Typisch. En laten we het inderdaad al helemaal maar niet hebben over teruggaan naar Afrika - ben je gek, ze hebben het veel te goed met hun continue gespring in de slachtofferrol. Het toverwoordje is ook hier 'racisme', en als je tot in het einde der tijden van white guilt misbruik kunt maken, waarom zou je dan niet? Met dank aan P.C. huichelaars zoals Red Ken.

Red Ken. Met z'n gejank over die financiele instellingen die zogenaamd zoveel over de ruggen van Afrikanen verdiend hebben. Dat er geprofiteerd is van slavernij is duidelijk, maar hoeveel hebben de nazaten van nazaten van slaven inmiddels gekost? Sinds afschaffing van de slavernij moet er enkel geld heen. Geld dat inmiddels waarschijnlijk niet eens in cijfers meer uit te drukken is - zeker niet met al die P.C. maatregelen van de laatste 40 jaar. Je wil gewoon niet weten hoeveel dat kost. Trouwens, dat hele gejank over slavernij is te triest voor woorden, omdat de gemiddelde arbeider, vazal of lijfeigene in het westen het echt niet beter had, en het alternatief voor hun boottochtje naar de VS een reis naar het M.O. was alwaar hun ballen er direct afgesneden werden.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_52706300
Jezus Stefan, je wordt echt met de dag racistischer.
pi_52706302
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:00 schreef StefanP het volgende:
bla
Ooit gedacht dat er misschien, heeeel misschien, iets mis is met jezelf?

wat een frustraties
pi_52706349
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Ooit gedacht dat er misschien, heeeel misschien, iets mis is met jezelf?

wat een frustraties
Ontopic reageren is teveel gevraagd?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_52706389
-edit- Nutteloos

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 27-08-2007 17:28:22 ]
pi_52706573
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef SCH het volgende:
Jezus Stefan, je wordt echt met de dag racistischer.
Kom op, iemand die ''O'Neal'' heet zou gewoon ''Sean'' als voornaam moeten krijgen, niet ''Shaquille''.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_52706605
-edit- Offtopic

[ Bericht 93% gewijzigd door paddy op 27-08-2007 17:31:25 ]
pi_52706864
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 27-08-2007 17:33:13 ]
pi_52706875
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar serieus: vind je jezelf een racist of ben je zo iemand die het ontkent?

Ik vind dat er verschillen tussen rassen zijn. Dat Aziaten en joden gemmideld genomen slimmer zijn dan blanken, die op hun beurt weer slimmer zijn dan andere rassen. En dat niet iedereen dezelfde normen en waarden (respect voor een ander, nijverheid, discipline) heeft. Dat jij daar meteen aan verbindt dat ik een racist ben en dat ik iedereen die niet blank is, de oven in wil gooien is je eigen kortzichtige conclusie. Het oeverloze gejank van huilebalken zoals Red Ken dat blanken een schuld hebben t.o.v. anderen is je reinste hypocrisie en moet maar eens afgelopen zijn. Als je tegenwoordig niets van je leven weet te maken, dan is dat je eigen schuld.

Maar serieus: vind je jezelf een cultuurrelativist of ben je zo iemand die het ontkent?
-Mark Steyn
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:37:16 #81
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52707262
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:22 schreef StefanP het volgende:
Ik vind dat er verschillen tussen rassen zijn. Dat Aziaten en joden gemmideld genomen slimmer zijn dan blanken, die op hun beurt weer slimmer zijn dan andere rassen. En dat niet iedereen dezelfde normen en waarden (respect voor een ander, nijverheid, discipline) heeft.
Racist dus.
quote:
Dat jij daar meteen aan verbindt dat ik een racist ben en dat ik iedereen die niet blank is, de oven in wil gooien is je eigen kortzichtige conclusie. Het oeverloze gejank van huilebalken zoals Red Ken dat blanken een schuld hebben t.o.v. anderen is je reinste hypocrisie en moet maar eens afgelopen zijn. Als je tegenwoordig niets van je leven weet te maken, dan is dat je eigen schuld.
Eigen schuld?? Het zijn de genen, jeweettog -- jouw woorden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:44:13 #82
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_52707491
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:37 schreef Ringo het volgende:

[..]

Racist dus.
En als ik zeg: Er zijn witte, gele, bruine en zwarte mensen, ben ik ook een racist dan?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_52707532
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:44 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

En als ik zeg: Er zijn witte, gele, bruine en zwarte mensen, ben ik ook een racist dan?
Nee, dat is namelijk een waardenvrije constatering.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_52707541
quote:

[..]

En als je zegt: negers zijn per definitie dommer dan blanken, ben je dan ook een racist?
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:46:57 #85
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52707594
quote:

[..]

Nee.

Frustreert het je, de term racisme?
pi_52707711
Overigens ben ik wel benieuwd of er daadwerkelijk eigenschappen zijn, zoals intelligentie of kracht, die, te wijten aan genetische verschillen, bij sommige rassen, als je al over rassen kunt spreken, anders is of op een andere wijze aanwezig. Vooralsnog lijk ik eigenlijk alleen te lezen dat, mochten die verschillen er zijn, ze nog niet waargenomen zijn.
pi_52707858
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:50 schreef Monidique het volgende:
Overigens ben ik wel benieuwd of er daadwerkelijk eigenschappen zijn, zoals intelligentie of kracht, die, te wijten aan genetische verschillen, bij sommige rassen, als je al over rassen kunt spreken, anders is of op een andere wijze aanwezig. Vooralsnog lijk ik eigenlijk alleen te lezen dat, mochten die verschillen er zijn, ze nog niet waargenomen zijn.
Het heeft niet zo zeer met genetische verschillen te maken maar met ecologische.
Moet je het boek van Jared Diamond 'Zwaarden, paarden en ziektekiemen' eens lezen. Best intressant.
pi_52707881
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:54 schreef VoreG het volgende:

[..]

Het heeft niet alleen met genetische verschillen te maken ook met ecologische.
Moet je het boek van Jared Diamond 'Zwaarden, paarden en ziektekiemen' eens lezen. Best intressant.
Hij staat in mijn twee bij anderhalve meter boekenkast.
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:55:43 #89
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52707889
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:50 schreef Monidique het volgende:
Een aantal jaar geleden is er nogal ophef geweest over een studie die een intelligentieverschil veronderstelde tussen zwarten en blanken, in het voordeel van de laatste groep.

Qua fysieke gesteldheid zijn de verschillen meer dan duidelijk, globaal gezien. Aziaten zijn klein en atletisch, Afrikanen zijn groot en sterk, en Europeanen hangen daar betekenisloos tussenin. Het liflafjes-volk, zeg maar.
pi_52707999
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hij staat in mijn twee bij anderhalve meter boekenkast.
Jared Diamond?
pi_52708040
heb je dan nog wel ruimte voor een paar boeken?
pi_52708068
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:01 schreef Godslasteraar het volgende:
heb je dan nog wel ruimte voor een paar boeken?
Nauwelijks.
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:08:15 #93
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_52708252
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:46 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nee.

Frustreert het je, de term racisme?
nee hoor, want je hebt rassen die inteligenter zijn dan andere rassen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_52708314
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:08 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

nee hoor, want je hebt rassen die inteligenter zijn dan andere rassen
ben ik toch wel benieuwd wat voor ras er op de frontpage rondhangt.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 22:22:36 #95
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_52711053
quote:

[..]

Ik vind dat er verschillen tussen rassen zijn. Dat Aziaten en joden gemmideld genomen slimmer zijn dan blanken, die op hun beurt weer slimmer zijn dan andere rassen. En dat niet iedereen dezelfde normen en waarden (
Jij bent dan weer eens zo'n mooie uitzondering op je zelf verzonnen regel ?
pi_52712334
quote:

[..]

Ik vind dat er verschillen tussen rassen zijn. Dat Aziaten en joden gemmideld genomen slimmer zijn dan blanken, die op hun beurt weer slimmer zijn dan andere rassen. En dat niet iedereen dezelfde normen en waarden (respect voor een ander, nijverheid, discipline) heeft. Dat jij daar meteen aan verbindt dat ik een racist ben en dat ik iedereen die niet blank is, de oven in wil gooien is je eigen kortzichtige conclusie. Het oeverloze gejank van huilebalken zoals Red Ken dat blanken een schuld hebben t.o.v. anderen is je reinste hypocrisie en moet maar eens afgelopen zijn. Als je tegenwoordig niets van je leven weet te maken, dan is dat je eigen schuld.
Racist dus. Maar het niet uit durven spreken
quote:
Maar serieus: vind je jezelf een cultuurrelativist of ben je zo iemand die het ontkent?
Ja, ik ben een cultuurrelativist. Dat vind ik een heel belangrijk uitgangspunt.
pi_52712370
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:10 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

ben ik toch wel benieuwd wat voor ras er op de frontpage rondhangt.
pi_52713034
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:05 schreef moussie het volgende:

waarom word bij "reparation" meteen aan geld gedacht, het kan ook gewoon om het gevoel gaan .. hoogste tijd dat die blanke eens openlijk toegeeft dat die zelf ook vuile handen heeft ipv alleen maar te zeiken over de vuile handen van een ander, en eindelijk eens kappen met dat wrange dat zij eigenlijk blij zouden moeten zijn, ze zijn immers zoveel beter af
[afbeelding]
Scars of a whipped slave (April 2, 1863, Baton Rouge, Louisiana, USA)
omdat het daar vaak op neerkomt
Overigens is de westerse cultuur de enige die het ooit heeft toe gegeven dus wat zit je te zeuren
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_52713103
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Racist dus. Maar het niet uit durven spreken
[..]

Ja, ik ben een cultuurrelativist. Dat vind ik een heel belangrijk uitgangspunt.
Iedereen is immers gelijk Wanneer dat niet zo is, dan is het de schuld van een ander!

-Mark Steyn
pi_52713255
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:55 schreef Ringo het volgende:

[..]

Een aantal jaar geleden is er nogal ophef geweest over een studie die een intelligentieverschil veronderstelde tussen zwarten en blanken, in het voordeel van de laatste groep.

Qua fysieke gesteldheid zijn de verschillen meer dan duidelijk, globaal gezien. Aziaten zijn klein en atletisch, Afrikanen zijn groot en sterk, en Europeanen hangen daar betekenisloos tussenin. Het liflafjes-volk, zeg maar.
wel frapant dat die het het verst geschopt hebben
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')