He, meteen betrapt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:36 schreef Beschouw het volgende:
Alternatieve volgorde.
Kijk eens goed, jij hebt gewonnen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En die van mij vond ik toch ook niet poedelwaardig, die belgenmoppen waren ook niet allemaal geslaagd. Maar hey, dan moet je maar niet om een afscheidspoedel vragen.
Zie OP, ik zou achtergronden uit de titel halen, heb je wat meer ruimte voor een attractieve titel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ok, voordat ik het andere topic open, even alles duidelijk maken?
Wie houdt de stand bij? Blijven de punten hetzelfde, enz. Dat dat allemaal duidelijk is
Ik houd de stand bij, tenzij iemand anders het graag wil doen. Standen bijhouden interesseert me niet, maar ik neem de verantwoordelijkheid als initiatiefnemer.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ok, voordat ik het andere topic open, even alles duidelijk maken?
Wie houdt de stand bij? Blijven de punten hetzelfde, enz. Dat dat allemaal duidelijk is
Goed idee, of beter nog: NWSfoto-onderschriftcompetitie?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zie OP, ik zou achtergronden uit de titel halen, heb je wat meer ruimte voor een attractieve titel.![]()
Ja ik vond het wel logisch dat ik de poedel kreeg, aangezien ik daar om vroeg.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:47 schreef Rumille het volgende:
Toch nog iemand gefopt!
Jetzt geht's losquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ok iemand nog een hilarische TT dan open ik de nieuwe.
zal er binnenkort een makenquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
NWS Foto-Onderschriftcompetitie #1: Actuele hilariteit
Iemand nog een leuke banner voor in de OP, staat wat leuker.
Die vraag moet je volgens mij hier stellen: [NWS FB] Waar de andere helft dronken is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:35 schreef Thelonious het volgende:
Zou een MOD zo vriendelijk willen zijn dit topic op slot te gooien?
Ahh, bedankt en gedaan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die vraag moet je volgens mij hier stellen: [NWS FB] Waar de andere helft dronken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |