icoontje (behorende bij het juiste topic) klikt.quote:Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\\\\\\\\\\\\\\\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Done. En je bericht ook aangepast .quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:25 schreef StefanP het volgende:
Parkeren vuile auto wordt duurder
Slechts een van de vele totaal irrelevante zeikposts in dat topic. Het maakt geen worst uit dat ik in de VS zit.
Waarom?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:22 schreef paddy het volgende:
Done. En je bericht ook aangepast .
Het lijkt me heel normaal om dat de rest ook te bekijken. Het lijkt me heel normaal om als moderator het hele bericht te gaan bekijken om een oordeel over de aangegeven post te kunnen vellen. Denigrerende, nutteloze posts zijn weggehaald.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:38 schreef EnglishText het volgende:
[..]
Waarom?
Hij mag toch zelf weten welke belastingdruk je er vanuit gaat? Bovendien kijk je alleen naar de inkomstenbelasting, en niet naar accijnzen, BTW, BPM, milieubelasting, gemeentelijke heffingen, etc. etc. Elsever beraamde in 2003 al dat de totale belastingdruk bijna 68% was bij een salaris van 34.000 euro. Nogmaals, StefanP klaagt over een afzeikpost, en je gaat z'n OP editten die hier niks mee te maken heeft.
Ah, ik miste de dagen al dat ik niet meer bulderend lachte en dubbel lag om je zwakbegaafde reply's. Maar je hebt m'n dag weer goed gemaakt. Brave marokkaan, jijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef Meki het volgende:
Goedemiddag wie heeft mij gemist
.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:01 schreef EnglishText het volgende:
[..]
Ah, ik miste de dagen al dat ik niet meer bulderend lachte en dubbel lag om je zwakbegaafde reply's. Maar je hebt m'n dag weer goed gemaakt. Brave marokkaan, jij[afbeelding].
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:27 schreef milagro het volgende:
[..]
klopt.
alleen die opmerking "dat kan nooit een moslim zijn, want die doen zoiets niet" is iets wat je vaak hoort inzake hangjongeren die niet willen deugen... die zien nooit een moskee van binnen, en zijn dus geen moslims, en dus zijn moslims nooit hangjongeren die niet willen deugen (meki redenatie)
en mocht een devoterik van niet westerse origine zich vergrijpen, dan lag het aan het hoerig uiterlijk van de vrouw, dus als er schuld is, dan is er geen schuld (superfighter redenatie)
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:49 schreef symphrock001 het volgende:
[..]
Meki slaapt misschien nog, of is met pappie en mammie (en broertjes, zusjes, oma's en opa's) met vakantie naar het thuisfront (Marokko). I.i.g. zit-ie niet achter z'n kompjoetertje, anders had je wel weer wat flauwekul zien staan hier.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:44 schreef milagro het volgende:
die imam is geen echte moslim, want moslims doen zoiets niet
oftewel, meki, kom er maar in ..
En weet je waarom? Er zitten namelijk joden in de crewquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:02 schreef Meki het volgende:
[..]
plus dat de crew mij niet meer aardig vindt ze hebben mij 2 bans gegeven zonder enige aanleiding
2 pas?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:02 schreef Meki het volgende:
[..]
plus dat de crew mij niet meer aardig vindt ze hebben mij 2 bans gegeven zonder enige aanleiding
Wordt er iets gedaan aan de laster die ik enkele reacties hierboven aanhaalde?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:48 schreef sp3c het volgende:
wat is de klacht
"en mocht een devoterik van niet westerse origine zich vergrijpen, dan lag het aan het hoerig uiterlijk van de vrouw, dus als er schuld is, dan is er geen schuld (superfighter redenatie) "quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:57 schreef sp3c het volgende:
volgens mij niet
Probeer eens een PM met diegene waar je je aan stoort inplaats van een potje te gaan zitten huilen bij de mods, het zou je sieren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef Super7fighter het volgende:
Balen, komt er nog een second opinion?
*steekt hand op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef Meki het volgende:
Goedemiddag wie heeft mij gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |