abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52562237

Hoi, welkom in NWS (Nieuws en Achtergronden).

Hier kun je discussieren over actuele zaken uit het nieuws.

Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een nieuwsartikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat. De openingspost moet wel een nette/valide en verifieerbare bron(vermelding) bevatten. Kies verder een duidelijke topic titel (= TT) welke de lading van het nieuwsbericht voldoende afdekt. In de praktijk is de kop van het nieuwsbericht vaak voldoende als TT.

Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (=TR) (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic. Een TR kun je invoeren als je op het icoontje (behorende bij het juiste topic) klikt.

Verder is hetgeen je in de algemene FAQ van FOK! vindt natuurlijk ook van toepassing op NWS. Veel plezier .
quote:
Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\\\\\\\\\\\\\\\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.

Vele nieuwssites kun je hier vinden.

FrontPage submit
Ben je een uniek nieuwsfeitje tegengekomen die je ook aan de FrontPage redaktie wilt melden.
Dan kan dat hier.

Moderators.
  • sp3c
  • DoG
  • Drugshond
  • Mutant01
  • Paddy
  • En een heleboel goedgekeurde gastmoderators die hier een gelukje willen wagen.

De modjes zijn via de PM te bereiken onder de naam NWS_POL_Mods

[ Bericht 0% gewijzigd door Drugshond op 19-10-2007 00:52:02 ]
  • Allah Al Watan Al Malik
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:54:54 #2
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_52579250
    Die wil ik ook!
    I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
    User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
    pi_52579612
    Parkeren vuile auto wordt duurder

Slechts een van de vele totaal irrelevante zeikposts in dat topic. Het maakt geen worst uit dat ik in de VS zit.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_52580280
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 01:25 schreef StefanP het volgende:
    Parkeren vuile auto wordt duurder

Slechts een van de vele totaal irrelevante zeikposts in dat topic. Het maakt geen worst uit dat ik in de VS zit.
    Done. En je bericht ook aangepast .
    I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
    pi_52583597
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 02:22 schreef paddy het volgende:
    Done. En je bericht ook aangepast .
    Waarom?

Hij mag toch zelf weten welke belastingdruk je er vanuit gaat? Bovendien kijk je alleen naar de inkomstenbelasting, en niet naar accijnzen, BTW, BPM, milieubelasting, gemeentelijke heffingen, etc. etc. Elsever beraamde in 2003 al dat de totale belastingdruk bijna 68% was bij een salaris van 34.000 euro. Nogmaals, StefanP klaagt over een afzeikpost, en je gaat z'n OP editten die hier niks mee te maken heeft.
    pi_52590300
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 10:38 schreef EnglishText het volgende:

[..]

Waarom?

Hij mag toch zelf weten welke belastingdruk je er vanuit gaat? Bovendien kijk je alleen naar de inkomstenbelasting, en niet naar accijnzen, BTW, BPM, milieubelasting, gemeentelijke heffingen, etc. etc. Elsever beraamde in 2003 al dat de totale belastingdruk bijna 68% was bij een salaris van 34.000 euro. Nogmaals, StefanP klaagt over een afzeikpost, en je gaat z'n OP editten die hier niks mee te maken heeft.
    Het lijkt me heel normaal om dat de rest ook te bekijken. Het lijkt me heel normaal om als moderator het hele bericht te gaan bekijken om een oordeel over de aangegeven post te kunnen vellen. Denigrerende, nutteloze posts zijn weggehaald.

De OP is veranderd omdat deze niet klopte. Ik pas hem kloppend aan. We zitten hier tenslotte in NWS en niet in ONZ of Klaagbaak. Dus om er maar neer te zetten wat je wil is onzin. Denk ook niet dat het zijn bedoeling is om overduidelijke onwaarheden in zijn posts te laten staan.

In ieder geval worden hier de topics aangepast, wanneer de informatie niet klopt en we weten wat wel de juiste informatie is
    pi_52597455
    Bedankt voor je antwoord. Nochtans is het door hem vermelde percentage van 70% wel correct (zie bronverwijzing naar Elsevier). Dat sommigen ertegen ageren, hoeft nog te niet te betekenen dat het fout zou zijn. Ieder z'n mening. Dan hoef je niet gaan proberen alle neuzen dezelfde kant laten wijzen. Dat komt op mij alleen maar immoreel over, die mij doet denken aan een bepaald tijdperk ..

Ik vond je ruwe ingreep omdat StefanP's andere gedachtes op hield een beetje vreemd en 'eng' gevoel geven, de indruk wekken dat buiten je macht gecorrigeerd wordt, enkel omdat je andere gedachtes op nahoudt. Dat het niet met de algemene gedachtes van anderen strookt. Jij gaat er daar simpelweg van uit. Daarom is z'n hele OP verprutst. Immers, hij had het over de totale belastingdruk, vervolgens heb je daarna slechts het percentage aangepast naar de rato á loonbelasting, waarna er nu er helemaal niks meer aan z'n OP klopt .

Anyway, hoewel de intentie goed is, vind ik je ingreep verkeerd, omdat je daarmee alleen maar meer schade zult berokkenen .
    pi_52597719
    Goedemiddag wie heeft mij gemist
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
    pi_52597786
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef Meki het volgende:
    Ah, ik miste de dagen al dat ik niet meer bulderend lachte en dubbel lag om je zwakbegaafde reply's. Maar je hebt m'n dag weer goed gemaakt. Brave marokkaan, jij .
    pi_52597817
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 19:01 schreef EnglishText het volgende:

[..]

Ah, ik miste de dagen al dat ik niet meer bulderend lachte en dubbel lag om je zwakbegaafde reply's. Maar je hebt m'n dag weer goed gemaakt. Brave marokkaan, jij [afbeelding].
    plus dat de crew mij niet meer aardig vindt ze hebben mij 2 bans gegeven zonder enige aanleiding
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
      woensdag 22 augustus 2007 @ 19:10:29 #12
    126836 Super7fighter
    Obedience brings victory.
    pi_52598023
    Laster:
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 15:27 schreef milagro het volgende:

[..]

klopt.

alleen die opmerking "dat kan nooit een moslim zijn, want die doen zoiets niet" is iets wat je vaak hoort inzake hangjongeren die niet willen deugen... die zien nooit een moskee van binnen, en zijn dus geen moslims, en dus zijn moslims nooit hangjongeren die niet willen deugen (meki redenatie)
    en mocht een devoterik van niet westerse origine zich vergrijpen, dan lag het aan het hoerig uiterlijk van de vrouw, dus als er schuld is, dan is er geen schuld (superfighter redenatie)
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 15:49 schreef symphrock001 het volgende:

[..]

Meki slaapt misschien nog, of is met pappie en mammie (en broertjes, zusjes, oma's en opa's) met vakantie naar het thuisfront (Marokko). I.i.g. zit-ie niet achter z'n kompjoetertje, anders had je wel weer wat flauwekul zien staan hier.
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 10:44 schreef milagro het volgende:
    die imam is geen echte moslim, want moslims doen zoiets niet

oftewel, meki, kom er maar in ..
    We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
    pi_52598103
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 19:02 schreef Meki het volgende:

[..]

plus dat de crew mij niet meer aardig vindt ze hebben mij 2 bans gegeven zonder enige aanleiding
    En weet je waarom? Er zitten namelijk joden in de crew ...

Daarom hebben ze je geband. Wat ga je doen, Meki? Ga je de joden aanpakken? Goed zo Meki.

En hoe doe je dat Meki? Ga vooral dóór met topics openen over joden en WO2-vergelijkingen. En negeer de mods. Want ze zijn allemaal gehersenspoeld door die haram zionisten. Allemaal! Ze zitten overal! Op een dag krijg je die vervloekte joden wel stuk, hoor. Gewoon blijven volhouden. Volhouden.

Succes Meki!
      Moderator woensdag 22 augustus 2007 @ 19:49:48 #14
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_52599130
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 19:02 schreef Meki het volgende:

[..]

2 pas?

ik had gedacht dat het al veel meer was
    Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
    Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
    pi_52603494
    Englishtext, doe eens normaal.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_52603709
    Geweldige OP. .
      woensdag 22 augustus 2007 @ 21:45:46 #17
    126836 Super7fighter
    pi_52603828
    Gaan jullie nog wat met mijn klacht doen?
    We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
      Moderator woensdag 22 augustus 2007 @ 21:48:56 #18
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_52603998
    wat is de klacht
      woensdag 22 augustus 2007 @ 21:52:48 #19
    126836 Super7fighter
    pi_52604180
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 21:48 schreef sp3c het volgende:
    wat is de klacht
    Wordt er iets gedaan aan de laster die ik enkele reacties hierboven aanhaalde?
      Moderator woensdag 22 augustus 2007 @ 21:57:55 #20
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_52604429
    volgens mij niet
      woensdag 22 augustus 2007 @ 21:59:36 #21
    126836 Super7fighter
    pi_52604514
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 21:57 schreef sp3c het volgende:
    volgens mij niet
    "en mocht een devoterik van niet westerse origine zich vergrijpen, dan lag het aan het hoerig uiterlijk van de vrouw, dus als er schuld is, dan is er geen schuld (superfighter redenatie) "

Dit is pure laster.
      Moderator woensdag 22 augustus 2007 @ 22:12:14 #22
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_52605052
    ik ben niet onder de indruk
      woensdag 22 augustus 2007 @ 22:38:03 #23
    126836 Super7fighter
    pi_52606150
    Balen, komt er nog een second opinion?
    pi_52640574
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef Super7fighter het volgende:
    Balen, komt er nog een second opinion?
    Probeer eens een PM met diegene waar je je aan stoort inplaats van een potje te gaan zitten huilen bij de mods, het zou je sieren.
    Radical islam is the snake in the grass.
    Moderate islam is the grass that hides the snake.
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 05:04:17 #25
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_52640594
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef Meki het volgende:
    *steekt hand op.
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')