quote:Imam hoort twee jaar eisen voor verkrachting
Van onze Haagse redactie
DEN HAAG, woensdag
Een imam uit een Goudse moskee die zou hebben geprobeerd een gelovige te verkrachten heeft gisteren voor de Haagse rechtbank twee jaar cel tegen zich horen eisen.
De islamitische voorganger zou zijn slachtoffer, een scholier, hebben bedwelmd met een slaapmiddel, nadat deze naar hem toe was gekomen om op te biechten dat hij het avondgebed had overgeslagen. De jongeman wist echter doordat hij op tijd wakker werd net op tijd te voorkomen dat de imam zich aan hem vergreep. Zijn broek was al naar beneden gesjord en de geestelijke stond al over hem heen gebogen.
De imam was gisteren opmerkelijk genoeg niet op de zitting aanwezig, want hij is, toen hij twee maanden geleden na een maand voorarrest door de rechter op vrije voeten werd gesteld, door de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) op het vliegtuig naar Marokko gezet.
De advocaat van de verdachte stelde dat haar cliënt het slachtoffer is van machtsspelletjes binnen de moskee, waarin een gematigde en een fundamentalistische stroming elkaar in de haren vliegen. De officier van justitie geloofde echter niet in deze complottheorie. Zij wees erop dat het slachtoffer op school geen leven meer heeft door de pesterijen van leeftijdgenoten.
Bron: de papieren Telegraaf
ja, lastig natuurlijk voor de pestkoppen, van een meisje kan je zeggen dat ze erom gevraagd heeft, moet ze 'er maar niet bijlopen als een hoer' , maar ja, dat argument hebben ze nu niet, gelukkig kunnen ze ook bij het slachtoffer terugvallen op "vuile homo" .quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:10 schreef zoalshetis het volgende:
wel lullig dat ie daar zo mee gepest wordt.
ssstttttttt................. de geiten waren op.......................quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:55 schreef LENUS het volgende:
Ik dacht dat imams vonden dat homo's met hun hoofd naar beneden van een flatgebouw gegooid moesten worden, of gelden voor imam's andere regels?![]()
Of misschien vinden niet alle imams hetzelfde als wat een handvol andere imams roepen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:55 schreef LENUS het volgende:
Ik dacht dat imams vonden dat homo's met hun hoofd naar beneden van een flatgebouw gegooid moesten worden, of gelden voor imam's andere regels?![]()
Denk je? Dan kun jij vast wel een paar namen van progressieve imams noemen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:33 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Of misschien vinden niet alle imams hetzelfde als wat een handvol andere imams roepen.
bij verstek kan toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:57 schreef mgerben het volgende:
Hoe kan hij voor de Haagse rechtbank 2 jaar horen eisen terwijl in de volgende alinea staat dat hij al sinds twee maanden in Marokko zit?
hm?
Dan hoort hij het toch niet voor de Haagse rechtbank eisen?quote:
ja, als je de zin heel letterlijk opvat, dan heeft hij het niet uit eerste hand 'horen eisen' maar via zijn advocaat vernomen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:12 schreef mgerben het volgende:
[..]
Dan hoort hij het toch niet voor de Haagse rechtbank eisen?
Misschien hoorde hij het van zijn advocate. Maar zoals het er staat hoort hij het zelf, voor de rechtbank.
Nouja, dat is natuurlijk ook zo. Dit gedrag is niet inherent aan moslim zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:44 schreef milagro het volgende:
die imam is geen echte moslim, want moslims doen zoiets niet
oftewel, meki, kom er maar in ..
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, dat is natuurlijk ook zo. Dit gedrag is niet inherent aan moslim zijn.
De nieuwswaarde is dus eigenlijk niets meer dan 'n man die iemand heeft geprobeerd te verkrachten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:54 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zeg ik dan ook niet, hè ... maar slechte, foute mensen tref je overal, dus ook onder moslims.
de opmerking "moslims doen zoiets niet" ... ja, zo is een pederaste priester ineens ook geen katholiek meer
Ik kijk nooit op de fora van die gasten. Heb ik één keer gedaan, maar daar werd ik een beetje pissig van. Wat je zegt zal daar best verteld worden. Ze zullen hun landgenoten, en vooral een iman (of imam, dat vergeet ik steeds!), echt niet afvallen. Maar hoe kan dit in vredesnaam ONZE schuld zijn??? Oooooo, ik snap 't al. Hij heeft natuurlijk op foute websites zitten bladeren, en daar is-ie een beetje hitserig van geworden. Ze moeten een filter op die vent z'n pc zetten!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:36 schreef MrJones het volgende:
Op Marokko.nlweet men er altijd iets moois van te maken. Het is een complot, de man is onschuldig aangeklaagd, het is de schuld van de Nederlanders, de integratie is doorgeschoten, etc. Hoe dan ook valt deze man niet veel te verwijten. Het is gewoon een hetze!
![]()
Reageer jij hier 's normaal op dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:26 schreef mcintosh het volgende:
Wat een debiele reacties weer zeg...
Het gaat mij er om hoe makkelijk hier nu met dit ondewerp wordt omgegaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:12 schreef symphrock001 het volgende:
[..]
Reageer jij hier 's normaal op dan?
Ik vind 't wel voldoende, twee jaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Het gaat mij er om hoe makkelijk hier nu met dit ondewerp wordt omgegaan.
Ik mis de '2 jaar, zo weinig, belachelijk' posts. Er wordt eerder lacherig om gedaan...
klopt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
De nieuwswaarde is dus eigenlijk niets meer dan 'n man die iemand heeft geprobeerd te verkrachten.
![]()
O, op die manier. Ik denk dat er lacherig om gedaan wordt omdat niemand ooit pedo-gedrag van een moslim, en al helemáál niet van een iman(m), verwacht zou hebben, dat óók nog eens in de media terecht komt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Het gaat mij er om hoe makkelijk hier nu met dit ondewerp wordt omgegaan.
Ik mis de '2 jaar, zo weinig, belachelijk' posts. Er wordt eerder lacherig om gedaan...
Meki slaapt misschien nog, of is met pappie en mammie (en broertjes, zusjes, oma's en opa's) met vakantie naar het thuisfront (Marokko). I.i.g. zit-ie niet achter z'n kompjoetertje, anders had je wel weer wat flauwekul zien staan hier.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:44 schreef milagro het volgende:
die imam is geen echte moslim, want moslims doen zoiets niet
oftewel, meki, kom er maar in ..
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:27 schreef milagro het volgende:
[..]
klopt.
alleen die opmerking "dat kan nooit een moslim zijn, want die doen zoiets niet" is iets wat je vaak hoort inzake hangjongeren die niet willen deugen... die zien nooit een moskee van binnen, en zijn dus geen moslims, en dus zijn moslims nooit hangjongeren die niet willen deugen (meki redenatie)
en mocht een devoterik van niet westerse origine zich vergrijpen, dan lag het aan het hoerig uiterlijk van de vrouw, dus als er schuld is, dan is er geen schuld (superfighter redenatie)
En dus is het echt gebeurd?quote:De officier van justitie geloofde echter niet in deze complottheorie. Zij wees erop dat het slachtoffer op school geen leven meer heeft door de pesterijen van leeftijdgenoten.
Lezen is misschien ook een optie...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:41 schreef ihugster het volgende:
pfff 2 jaar en hij krijgt er zeker nog een knuffel bij...Uitzetten dat tuig naar land van herkomst!
![]()
wordt ie echt niet hoor, er zijn onwijs veel mannen die mannen neuken in Marokko, ze praten er alleen niet als zodanig over of het gebeurt onder het mom van 'afstraffen'quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:10 schreef zoalshetis het volgende:
wel lullig dat ie daar zo mee gepest wordt.
Hmmm, toch handig dat in de OP al staat dat hij niet bij de rechtszaak aanwezig was omdat hij een tijdje terug het land uit is gegooid. Dat scheelt dit soort domme opmerkingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:41 schreef ihugster het volgende:
pfff 2 jaar en hij krijgt er zeker nog een knuffel bij...Uitzetten dat tuig naar land van herkomst!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |