quote:Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\\\\\\\\\\\\\\\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Done. En je bericht ook aangepast .quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:25 schreef StefanP het volgende:
Parkeren vuile auto wordt duurder
Slechts een van de vele totaal irrelevante zeikposts in dat topic. Het maakt geen worst uit dat ik in de VS zit.
Waarom?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:22 schreef paddy het volgende:
Done. En je bericht ook aangepast .
Het lijkt me heel normaal om dat de rest ook te bekijken. Het lijkt me heel normaal om als moderator het hele bericht te gaan bekijken om een oordeel over de aangegeven post te kunnen vellen. Denigrerende, nutteloze posts zijn weggehaald.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:38 schreef EnglishText het volgende:
[..]
Waarom?
Hij mag toch zelf weten welke belastingdruk je er vanuit gaat? Bovendien kijk je alleen naar de inkomstenbelasting, en niet naar accijnzen, BTW, BPM, milieubelasting, gemeentelijke heffingen, etc. etc. Elsever beraamde in 2003 al dat de totale belastingdruk bijna 68% was bij een salaris van 34.000 euro. Nogmaals, StefanP klaagt over een afzeikpost, en je gaat z'n OP editten die hier niks mee te maken heeft.
Ah, ik miste de dagen al dat ik niet meer bulderend lachte en dubbel lag om je zwakbegaafde reply's. Maar je hebt m'n dag weer goed gemaakt. Brave marokkaan, jijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef Meki het volgende:
Goedemiddag wie heeft mij gemist
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:01 schreef EnglishText het volgende:
[..]
Ah, ik miste de dagen al dat ik niet meer bulderend lachte en dubbel lag om je zwakbegaafde reply's. Maar je hebt m'n dag weer goed gemaakt. Brave marokkaan, jij[afbeelding].
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:27 schreef milagro het volgende:
[..]
klopt.
alleen die opmerking "dat kan nooit een moslim zijn, want die doen zoiets niet" is iets wat je vaak hoort inzake hangjongeren die niet willen deugen... die zien nooit een moskee van binnen, en zijn dus geen moslims, en dus zijn moslims nooit hangjongeren die niet willen deugen (meki redenatie)
en mocht een devoterik van niet westerse origine zich vergrijpen, dan lag het aan het hoerig uiterlijk van de vrouw, dus als er schuld is, dan is er geen schuld (superfighter redenatie)
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:49 schreef symphrock001 het volgende:
[..]
Meki slaapt misschien nog, of is met pappie en mammie (en broertjes, zusjes, oma's en opa's) met vakantie naar het thuisfront (Marokko). I.i.g. zit-ie niet achter z'n kompjoetertje, anders had je wel weer wat flauwekul zien staan hier.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:44 schreef milagro het volgende:
die imam is geen echte moslim, want moslims doen zoiets niet
oftewel, meki, kom er maar in ..
En weet je waarom? Er zitten namelijk joden in de crewquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:02 schreef Meki het volgende:
[..]
plus dat de crew mij niet meer aardig vindt ze hebben mij 2 bans gegeven zonder enige aanleiding
2 pas?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:02 schreef Meki het volgende:
[..]
plus dat de crew mij niet meer aardig vindt ze hebben mij 2 bans gegeven zonder enige aanleiding
Wordt er iets gedaan aan de laster die ik enkele reacties hierboven aanhaalde?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:48 schreef sp3c het volgende:
wat is de klacht
"en mocht een devoterik van niet westerse origine zich vergrijpen, dan lag het aan het hoerig uiterlijk van de vrouw, dus als er schuld is, dan is er geen schuld (superfighter redenatie) "quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:57 schreef sp3c het volgende:
volgens mij niet
Probeer eens een PM met diegene waar je je aan stoort inplaats van een potje te gaan zitten huilen bij de mods, het zou je sieren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef Super7fighter het volgende:
Balen, komt er nog een second opinion?
*steekt hand op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef Meki het volgende:
Goedemiddag wie heeft mij gemist
ik verander niet zo heel snel van gedachtenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef Super7fighter het volgende:
Balen, komt er nog een second opinion?
Die is al aangevraagd. Er was nog één en die bevatte wat minder reacties dus wel doorgelinkt en gesloten. Deze werd echter al druk bezocht, vandaar mijn beslissing hem even open te laten staan tot iemand tijd heeftquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:49 schreef Loedertje het volgende:
Merge-verzoek
‘Maddie is gestorven in hotelkamer’
&
Nieuwe zoektocht naar Brits meisje Maddie
Opletten mods.
Kost me geen moeite hoor. Word ook niet per letter betaald. Je krijgt All-in. Zomaar voor nietsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:18 schreef Loedertje het volgende:
Íets minder woorden gebruiken voor zo'n eenvoudig antwoord mag heus wel hoor Paddy.
Kortom, mergeverzoek = al in behandeling, de FA's hebben weekend.
Je komt vrij simpel over met dit soort postings .quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:21 schreef paddy het volgende:
Kost me geen moeite hoor. Word ook niet per letter betaald. Je krijgt All-in. Zomaar voor niets
Ik weet niet wat anderen willen maar van jou snap ik 1 ding totaal niet, dat je overal je negativisme loopt te verspreiden over alles wat met Nederland te maken heeft terwijl je toch eigenlijk zielsgelukkig zou moeten zijn in de omgeving waar je nu vertoeft. Dat laatste is dus waarschijnlijk niet zo gezien je eeuwige gezever en gejank hier.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:16 schreef StefanP het volgende:
"Red Ken" biedt verontschuldigingen aan voor slavernij
Tenzij je wil dat ik op dat continue offtopic gezeik ga reageren en de helft van de NWS topics verziekt worden, gelieve eindelijk eens op te treden tegen dit soort getrol.
Bemoei je met je eigen zaken. Ik ben hier om feedback te vragen, niet om jouw gezeur als reactie op mijn vraag te zien - dat gebeurt helaas al in vrijwel elk topic waar je op me reageert. Of open er een topic over als het je zo dwarszit...quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat anderen willen maar van jou snap ik 1 ding totaal niet, dat je overal je negativisme loopt te verspreiden over alles wat met Nederland te maken heeft terwijl je toch eigenlijk zielsgelukkig zou moeten zijn in de omgeving waar je nu vertoeft. Dat laatste is dus waarschijnlijk niet zo gezien je eeuwige gezever en gejank hier.
Ik ben niet van plan om in elk topic off topic te gaan reageren op je verbitterde postings, dat doe ik dan hier lieverquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:21 schreef StefanP het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken. Ik ben hier om feedback te vragen, niet om jouw gezeur als reactie op mijn vraag te zien - dat gebeurt helaas al in vrijwel elk topic waar je op me reageert. Of open er een topic over als het je zo dwarszit...
Zit dicht.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:16 schreef StefanP het volgende:
"Red Ken" biedt verontschuldigingen aan voor slavernij
Tenzij je wil dat ik op dat continue offtopic gezeik ga reageren en de helft van de NWS topics verziekt worden, gelieve eindelijk eens op te treden tegen dit soort getrol.
Donequote:Op maandag 27 augustus 2007 23:04 schreef Thelonious het volgende:
Nieuws & Achtergrondenfoto- onderschriftcompetitie
Deze kan op slot.
Bij voorbaat dank.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want StefanP heeft oogkleppen op van zijn witte suburb in de VS tot aan de grenzen van Europa. Op deze manier kan hij de problemen in de VS niet waarnemen en denkt hij dat de gehele VS bestaat uit kleine, rustige, veilige en witte voorstadjes zoals die van hem.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:57 schreef L.Denninger het volgende:
Toch leuk die sig van hem....
Nog even over "bankrupting the state" en de VS he...
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar het gaat niet naar welfare he
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:05 schreef du_ke het volgende:
Waarom kan StefanP nog buiten KLB posten?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:56 schreef Ericr het volgende:
Ach ja, $500 miljard per jaar aan een zinloze oorlog besteden is zeker wel goed besteed?
Labour verspilt 21 miljard aan domme babies slim pogen te maquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natuurlijk, de belastingbetaler betaalt toch?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 05:02 schreef StefanP het volgende:
Goh, wat een fantastische bijdragen! Ik ben blij om te zien dat dergelijke offtopic onzin aangepakt wordt.
quote:Tuurlijk niet, want StefanP heeft oogkleppen op van zijn witte suburb in de VS tot aan de grenzen van Europa. Op deze manier kan hij de problemen in de VS niet waarnemen en denkt hij dat de gehele VS bestaat uit kleine, rustige, veilige en witte voorstadjes zoals die van hem.
als het me te ver gaat dan verwijder ik het, zou niet de eerste keer zijn ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:25 schreef StefanP het volgende:
Wat een trieste bedoening. Censuur is je niet vreemd, maar dat wist ik al langer dan vandaag. Enkel posts die jou bevallen mogen blijven staan. Je doet niet anders dan zeiken over mijn posts, maar dat soort offtopic gebash laat je gewoon staan. Vind je jezelf niet bijzonder triest en hypocriet? Ik heb tenminste het fatsoen om inhoudelijk ergens over te discusseren - kneusjes zoals in mijn post hierboven komen niet verder dan offtopic gejank over de VS dit, de VS dat erbij te halen en jij laat dat gewoon staan maar hebt wel het lef om vervolgens te dreigen mijn topics te sluiten? Ach, zo, natuurlijk. Het maakt immers geen ruk uit dat topic na topic verziekt wordt door een dozijn offtopic jankposts die even moeten melden dat ik in de VS woon en op moet zouten - want het gaat immers tegen die eikel StefanP. Dat moet ik eens proberen... dan ben je er wel meteen bij.
nopequote:Enneh, 'niks wat aanzet tot een discussie'?
wel?quote:Kun je niet lezen?
ja over linkse weldoeners niet over dit rapport in kwestie, ja het rapport stelt dat je het meer tijd moet geven maar dat is volgens jouw al meteen klinkklare onzin van linkse weldoenersquote:Er staat in elke alinea in mijn post een aanzet tot discussie.
die gast uit de VS is 100% van toepassing op jouwquote:En de woorden 'linkse weldoeners' en 'linkse cultuurrelativisten' zijn 100% van toepassing
nee dus, het gaat over een rapport over een programma om kleine kindertjes beter te leren leren ofzoietsquote:op lieden die menen dat de mens en samenleving maakbaar zijn en dat je daar dus gemeenschapsgeld tegenaan moet smijten. [quote]
Goh - ging het artikel daar niet over?
ochquote:Ach ja, lezen is moeilijk...
DrWolffenstein is geen mod hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:21 schreef newsman het volgende:
Nieuwe mods, kunnen niet meer tegen FOK
http://nl.youtube.com/watch?v=LNXzuZqQf_A
Slechte Engelse vertaling, maar het gaat om een fok mod, die helaas alleen de archieven nog mag doen.
Klik je link, jesus ben je een autist. ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
DrWolffenstein is geen mod hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |