Jazeker krijgen we dat weer ja!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:04 schreef Drugshond het volgende:
Ach krijgen we dat weer....
Ga hier nog even doorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:09 schreef milagro het volgende:
Bilal is gelukkig dood,
Voor een vent heeft-floripas nog stevige memmen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:13 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat lieg je! Heb je haar weleens gezien?
Vind ik niet. Dat topic ging ook kapot aan respectloosheid en het bejuichen van iemands dood in plaats van discussie over de kwestie. Ik vind het ook jammer dat het dicht is want de kwestie blijft actueel en interessant en het is jammer dat veel mensen daar niet normaal over kunnen praten. Je vloog ook zelf steeds uit de bocht, dus een beetje flauw om nu zo kritisch te doen.quote:
ik had je meteen al geblokkeerd (je staat keurig in het lijstje ongewenste pisnichten, ), maar jij stuurde me alsnog een pm, ondanks die blokkering.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan moet ze me blokkeren of gewoon antwoord geven op mijn vraag, in plaats van PMs met homofoob gescheld sturen.
Ach so...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:04 schreef SCH het volgende:
Drugshond, ik vind dat je goed optreedt maar in POL is nu een vrij strikt no-nonsense beleid, zou dat hier ook niet wat meer moeten?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:06 schreef SteveBallmer het volgende:
Blijkbaar wil jij iemand een ban aannaaien.
Dat is onmogelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ik had je meteen al geblokkeerd (je staat keurig in het lijstje ongewenste pisnichten, ), maar jij stuurde me alsnog een pm, ondanks die blokkering.
Nee kutje de bruin, als mod kan je overal doorheen posten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:10 schreef Floripas het volgende:
Dat is onmogelijk.
We hebben we enig idee wat er in [POL] aan de hand is. En we liggen hier niet te slapen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:04 schreef SCH het volgende:
Drugshond, ik vind dat je goed optreedt maar in POL is nu een vrij strikt no-nonsense beleid, zou dat hier ook niet wat meer moeten?
Ja je kan hier wel grappend bijval gaan zoeken maar jij hebt ruim drie uur nadat ik je geblokt heb, nog een pm gestuurd, engnek, en aangezien ik meteen gechecked heb of je wel keurig in het lijstje ongewenste pisnichten stond, en dat stond je om 15.32 dus, heb jij om 17.12 gewoon nog gepm-ed, dus ofwel die blokkeringfunctie werkt niet, ofwel jij kan door blokkeringen heen pm-en op de een of andere manier.quote:
ik ben er klaar mee, hoor, drugshond, laatste post die ik hier aan vuil maak, no worries.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:31 schreef Drugshond het volgende:
Lieve mensen kan deze discussie niet in [FB] (zodat er meer mensen mee kunnen genieten). Of gewoon in forum@fok.nl of nog beter per MSN. Dit heeft verdacht weinig meer met [NWS] te maken.
Begin dan een nieuw topic met een duidelijke OP die iets verder qua tijdsbaken ligt. Mijn zegen heb jequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:58 schreef Re het volgende:
Het is gewoon jammer dat een persoonlijke vete een dusdanig belangrijk topic om zeep heeft geholpen. Er zit heel veel potentie in dat topic, de implicaties de achtergronden en zou wel eens het keerpunt kunnen gaan worden in het aanpakken van de huidige problematiek. Maar blijkbaar zijn persoonlijke issues belangrijker om uitgevochten te worden... ontzettend jammer en niet goed door de NWS modjes overzien waarbij het inconsequente gedrag er wel heel erg dik bovenop ligt.
jammer, erg jammer
quote:
Ik heb je die in PM uitgelegd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:34 schreef Greys het volgende:
Mag ik vragen waarom mijn reactie in het 'Politie schiet belager.. enz.' topic weg is?
Milagro zei dat ik beter niet op Floripas in kan gaan omdat dat toch niet opschiet, omdat die steeds blijft reageren met een vraag. Ik zei 'bedankt voor de waarschuwing' en dat ik hier waarschijnlijk te weinig kom. Er stond NIETS raars in, 2 zinnen wel te verstaan, zonder een rare opmerking. Waar is dat goed voor, mag dat zomaar?
Hmzzzz..... kun je het opzoeken. Zal de vraag ook neerleggen in het FA-topic (die kunnen wat meer).quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 05:01 schreef StefanP het volgende:
Nobelprijswinnaar: zwarten minder intelligent
Deze user is een kloon, die waarschijnlijk bedoeld is om mij een ban aan te smeren door mijn posts uit een oud topic hier te plaatsen en dan ontmaskerd te worden als kloon van StefanP. Ik heb weinig zin om dat topic op te zoeken, maar kan dat wel indien nodig. Dit topic is een andere discussie dan dat van de posts die hij naar voren tovert, en ik wil niet dat dit nette en goedlopende topic verkloot wordt. Kan iemand even uitzoeken wie die user is en hem uit de discussie verwijderen? Dank.
weer een 'wij' .... zoek hulp, meki, voor die stemmetjes, en voor je Nederlands, echt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:27 schreef Meki het volgende:
Helaas kunnen wij u klacht niet in behandeling nemen mevrouw Milagro
word ik.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:31 schreef Meki het volgende:
Zoek jij hulp voor " Hoe wordt ik een goede vrouw "
je had allang moeten slapen
Plus je signature moet voortaan in het Nederlands en niet in het Engels
We zijn niet in Engeland
Vele reacties zijn ook weg, de edits staan er alleen omdat ik een gastmod ben, de mods kunnen zo blijven zien wat er is en wat er was. Naderhand bepalen zij wat er met het topic / posts gebeurt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:29 schreef Re het volgende:
ipv posts te editten kunnen ze niet gewoon verwijderd worden.... het leest voor geen meter...
en jammer dat men het hier blijkbaar niet onder controle kan houden
ik neem aan dat men over het algemeen weet dat het een risicovol topic is en wat boeit het dan dat je er gelijk bovenop zit, het gastmod excuus is dan wat flauw, alsof de afwezige NWS mods niet op de feedback van een gastmod kunnen vertrouwen. Schakel een FA in en handel het af.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vele reacties zijn ook weg, de edits staan er alleen omdat ik een gastmod ben, de mods kunnen zo blijven zien wat er is en wat er was. Naderhand bepalen zij wat er met het topic / posts gebeurt.
En hoezo niet onder controle?
Noemt het flauw of een nobelprijs innovatie, maar zo is het eenmaal afgesproken, dat als je in een ander forum aan het gastmodden bent dat je de edits ook laat staan. Geen excuus, maar het beleid is zo dus, daarnaast wat denk je nou? Dat de FA's constant aan het F5en zijn rond een uur of half 4? De aanwezige FA heeft het op korte termijn dan ook afgehandeld.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:15 schreef Re het volgende:
[..]
ik neem aan dat men over het algemeen weet dat het een risicovol topic is en wat boeit het dan dat je er gelijk bovenop zit, het gastmod excuus is dan wat flauw, alsof de afwezige NWS mods niet op de feedback van een gastmod kunnen vertrouwen. Schakel een FA in en handel het af.
Er zijn maatregelen genomen zowel door de gastmods, de NWS mods en de FA zelf, de door jou gevonden tekortkomingen mogen concreet vermeld worden gezien de meeste baggeraars of tot een laatste x zijn gewaarschuwd of zijn geband.quote:Blijkbaar loont het vooralsnog om te trollen en een topic om zeep te helpen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |