Jazeker krijgen we dat weer ja!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:04 schreef Drugshond het volgende:
Ach krijgen we dat weer....
Ga hier nog even doorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:09 schreef milagro het volgende:
Bilal is gelukkig dood,
Voor een vent heeft-floripas nog stevige memmen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:13 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat lieg je! Heb je haar weleens gezien?
Vind ik niet. Dat topic ging ook kapot aan respectloosheid en het bejuichen van iemands dood in plaats van discussie over de kwestie. Ik vind het ook jammer dat het dicht is want de kwestie blijft actueel en interessant en het is jammer dat veel mensen daar niet normaal over kunnen praten. Je vloog ook zelf steeds uit de bocht, dus een beetje flauw om nu zo kritisch te doen.quote:
ik had je meteen al geblokkeerd (je staat keurig in het lijstje ongewenste pisnichten, ), maar jij stuurde me alsnog een pm, ondanks die blokkering.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan moet ze me blokkeren of gewoon antwoord geven op mijn vraag, in plaats van PMs met homofoob gescheld sturen.
Ach so...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:04 schreef SCH het volgende:
Drugshond, ik vind dat je goed optreedt maar in POL is nu een vrij strikt no-nonsense beleid, zou dat hier ook niet wat meer moeten?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:06 schreef SteveBallmer het volgende:
Blijkbaar wil jij iemand een ban aannaaien.
Dat is onmogelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ik had je meteen al geblokkeerd (je staat keurig in het lijstje ongewenste pisnichten, ), maar jij stuurde me alsnog een pm, ondanks die blokkering.
Nee kutje de bruin, als mod kan je overal doorheen posten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:10 schreef Floripas het volgende:
Dat is onmogelijk.
We hebben we enig idee wat er in [POL] aan de hand is. En we liggen hier niet te slapen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:04 schreef SCH het volgende:
Drugshond, ik vind dat je goed optreedt maar in POL is nu een vrij strikt no-nonsense beleid, zou dat hier ook niet wat meer moeten?
Ja je kan hier wel grappend bijval gaan zoeken maar jij hebt ruim drie uur nadat ik je geblokt heb, nog een pm gestuurd, engnek, en aangezien ik meteen gechecked heb of je wel keurig in het lijstje ongewenste pisnichten stond, en dat stond je om 15.32 dus, heb jij om 17.12 gewoon nog gepm-ed, dus ofwel die blokkeringfunctie werkt niet, ofwel jij kan door blokkeringen heen pm-en op de een of andere manier.quote:
ik ben er klaar mee, hoor, drugshond, laatste post die ik hier aan vuil maak, no worries.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:31 schreef Drugshond het volgende:
Lieve mensen kan deze discussie niet in [FB] (zodat er meer mensen mee kunnen genieten). Of gewoon in forum@fok.nl of nog beter per MSN. Dit heeft verdacht weinig meer met [NWS] te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |