Ik ben jesus niet. Je vraagt het aan de verkeerde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:25 schreef newsman het volgende:
[..]
Klik je link, jesus ben je een autist. ?![]()
Weer zo'n trieste mod die wil winnenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben jesus niet. Je vraagt het aan de verkeerde.
Ik win altijd beste newsman.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:28 schreef newsman het volgende:
[..]
Weer zo'n trieste mod die wil winnen![]()
![]()
![]()
Doe je best maar lig er niet wakker van.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:34 schreef newsman het volgende:
[..]
Doe je best maar lig er niet wakker van.![]()
P.S best goed hoor om er voor uittekomen dat je homo bent, kus je niet terug.![]()
Hij heeft Rock er net ook al van langs gegeven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:48 schreef Triggershot het volgende:
Arme Mutant, heeft Newsie je nu ook ontdekt
Ik heb een eigen topic. Mod Triggershot.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heeft Rock er net ook al van langs gegeven.
Doe maar luxe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb een eigen topic. Mod Triggershot.![]()
Hoera, dan ben ik de laatste!quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Geen tijd voor tijdens een topic tsunami helaas
dank jequote:Op zaterdag 1 september 2007 20:07 schreef NorthernStar het volgende:
Ik zie hem gewoon
Cocaïne maakt van Australische kat feestbeest
M42 Uitspraken waar niks aan wordt gedaanquote:Op woensdag 5 september 2007 23:41 schreef Meki het volgende:
[het uittlokken van reacties die banwaardig zouden kunnen zijn komt recht in je gezicht terug. note+ ]
Absoluut is het tegen jou.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oh wacht, je moet er even bij melden dat dit tegen mij is gericht Meki, ik ben er zo niet meer en dan raken de andere modjes in paniek.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 6 september 2007 01:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind dat nieteens beledigingen meki, dat zegt al genoeg.
quote:Op donderdag 6 september 2007 01:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind dat nieteens beledigingen meki, dat zegt al genoeg.
Gewoon dicht... zonder fatsoenlijke bronvermelding kunnen we er echt niks mee.quote:Op zondag 9 september 2007 22:24 schreef Het_hupt het volgende:
Wilders geeft toe dat hij een rascist is in een intervieuw TS weigert bron te leveren voor zijn stelling.
Tevens lijkt mij dit een POL topique.
Top mod klusjequote:Op zondag 9 september 2007 22:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gewoon dicht... zonder fatsoenlijke bronvermelding kunnen we er echt niks mee.
volgens mij godslasteraar, en zo schokkend is het nou ook weer niet. Netjes achter een duimnagel geplaatst, geen penetratie, geen geslachtsdelen zichtbaar.quote:Op maandag 10 september 2007 19:39 schreef Super7fighter het volgende:
Blote homofoto gepost door Dennismoore
Ehsan Jami werkt aan homofilm
Ranzig???quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:14 schreef Super7fighter het volgende:
Dude, het is fucking ranzig man.
Hoe zit het met de goede zeden?
Goede zeden heb ik nog nooit gehad, gelukig niet zeg.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:14 schreef Super7fighter het volgende:
Dude, het is fucking ranzig man.
Hoe zit het met de goede zeden?
Niet meer nodig, ik heb het al bijgelegd met Milagro, haar rijpheid begint in mijn voordeel te werken.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Kan iemand Bansheeboy svp even aan z'n jasje trekken in het Madeleine McCann-topic?
BVD.
donequote:Op woensdag 12 september 2007 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Kan iemand Bansheeboy svp even aan z'n jasje trekken in het Madeleine McCann-topic?
BVD.
Wat mij betreft sluit je hem. Ik vind het een heel kwalijk en tendentieus topic op deze manier.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:27 schreef Drugshond het volgende:
Mwah, in de bron worden ook de problematiek over de discriminatie van homo's genoemd. Dat het topic verder loopt over vrijwel alleen die doelgroep is jammerlijk te noemen. De facto voetbalvandalisme/geweld is denk ik toch wel een overtreffende trap in dit hele gebeuren (kwantitatief gezien). Maar goed als jullie er beiden niet uitkomen van wat nu de precieze context van de OP (dat gaat wel iets breder) is sluiten natuurlijk ook een optie.
Ik heb niet zoveel zin in haarkloverij... if you don''t mind.
Hij mag posten binnen de kaders van het goed fatsoen natuurlijk, wie zijn wij om de medemens buiten te sluiten?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Verwijder liever de posts van SCH en dan gaat SCH er gewoon niet meer heen, is voor SCH hetzelfde als sluiten, en voor de TS is het dan ook leuk.
Lijkt me de beste oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |