*en* niet meer op internetquote:Op zondag 23 september 2007 19:35 schreef Jan237 het volgende:
[..]
Ik zou dat zeker willen aanmoedigen: na 18.00 uur geen zeurpieten meer op straat.
totdat je zelf als zeurpiet wordt gekenmerktquote:Op zondag 23 september 2007 19:35 schreef Jan237 het volgende:
[..]
Ik zou dat zeker willen aanmoedigen: na 18.00 uur geen zeurpieten meer op straat.
Inderdaad; dat is zelfs al uit de praktijk gebleken. Ik noem maar het opsluiten als illegale vreemdeling van mensen die uit principe niet wensen te voldoen aan de ID plicht.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:17 schreef iteejer het volgende:
'Je overdrijft'. Natuurlijk. Maar om wettelijke kaders te scheppen waarin dit soort ontwikkelingen realiteit zouden kunnen worden vind ik naief en gevaarlijk.
Of ze kunnen ervoor zorgen dat het homo's verboden wordt om zich op bepaalde plekken op te houden.quote:Daarnaast kunnen de maatregelen volgens de ministers van pas komen bij het bestrijden van geweld tegen homo's. Plegers van geweld tegen homo's kan dan ook verboden worden zich op te houden op plekken waar homo's elkaar ontmoeten.
quote:Op zondag 23 september 2007 22:10 schreef xman het volgende:
[..]
Of ze kunnen ervoor zorgen dat het homo's verboden wordt om zich op bepaalde plekken op te houden.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, maar als notoire relschoppers weg blijven bij plaatsen waar ik gewoon rustig een biertje wil drinken kan ik dat alleen maar toejuichen.
Die punthoeden waren veel estetischer.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan een ster opspelden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |