abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52971223
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef M42 het volgende:
Kan je ook meki domineren tot domste relallochtoon van fok?
Domineren? Je bedoelt met kaplaarzen en zweepjes enzo?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 5 september 2007 @ 23:14:03 #102
121890 M42
I Love Techno!
pi_52971267
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Domineren? Je bedoelt met kaplaarzen en zweepjes enzo?
eerlijk gezegd denk ik dat Meki daar wel op geilt (ik denk dat door zijn latente homogevoelens Meki zo gefrustreerd reageert om er alles aan te doen om deze homogevoelens te verbergen voor de buitenwereld) maar dat was dus een typo... nomineren hoort het te zijn.
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
  woensdag 5 september 2007 @ 23:16:26 #103
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_52971364
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef M42 het volgende:
Kan je ook meki nomineren tot domste relallochtoon van fok?

Overigens de toon waarop Meki hier post, zou ik hem het liefst een harde schop onder zn kont willen geven om hem manieren bij te brengen... doen zijn ouders dat niet dan?
Ik denk dat je Nomineren bedoelt , maar Meki domineert wel als het om domme posts gaat
Ik ben inmiddels overleden
pi_52971408
Heerlijk z'on spemtopic !
Er zijn trouwens scriptjes waar bepaalde user Topics automatisch in Onz. verdwijnen !
JA eg waar!
pi_52971420
Egypte heeft er zelf alle belang bij om niet negatief in het nieuws te komen door een boycot van Nederland.
  woensdag 5 september 2007 @ 23:18:24 #106
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52971438
quote:
Op woensdag 5 september 2007 22:46 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Kunnen dit soort reacties tegenwoordig door de beugel op FOK!?
Een oproep tegen fanatisme en extremisme! Wie kan daar nou tegen zijn!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 5 september 2007 @ 23:18:44 #107
121890 M42
I Love Techno!
pi_52971450
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:17 schreef salutem het volgende:
Heerlijk z'on spemtopic !
Er zijn trouwens scriptjes waar bepaalde user Topics automatisch in Onz. verdwijnen !
JA eg waar!
Is er ook een script waarmee bepaalde users ook verdwijnen
pi_52971520
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:18 schreef M42 het volgende:

[..]

Is er ook een script waarmee bepaalde users ook verdwijnen
"Ik biet graties auto aan vor ver wech naar huiz gan" advertentie oid ?
  woensdag 5 september 2007 @ 23:27:08 #109
121890 M42
I Love Techno!
pi_52971682
[onnodige plaatjesdump]

[ Bericht 53% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 05-09-2007 23:28:49 ]
  woensdag 5 september 2007 @ 23:29:59 #110
121890 M42
I Love Techno!
pi_52971737
Die plaatjes waren niet onnodig... ik wil enkel aantonen dat hetgeen waar Meki zo voor opkomt niets anders is dan pure haat!
pi_52971777
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:29 schreef M42 het volgende:
Die plaatjes waren niet onnodig... ik wil enkel aantonen dat hetgeen waar Meki zo voor opkomt niets anders is dan pure haat!
Meki vergelijken met de gasten in die plaatjes is net zo zielig als de vergelijking tussen Bush en Stalin.

En plaatjesdumps zijn per definitie onnodig. Of je moet het in KPD doen
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_52971970
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je mening? Je bedoelt je persoonlijke kruistocht tegen Wilders en Israel? Over iets anders zie ik het je namelijk nooit hebben.

En over mensen die het alleen over Moslims en allochtonen hebben daar hoor ik hjou niet klagen.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 5 september 2007 @ 23:41:09 #113
121890 M42
I Love Techno!
pi_52972031
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:38 schreef Meki het volgende:

[..]

En over mensen die het alleen over Moslims en allochtonen hebben daar hoor ik hjou niet klagen.
Misschien heeft die wel een hekel aan moslims en allochtonen

Overigens heb ik NIKS tegen allochtonen, maar wel tegen relallochtonen zoals jij!
Mensen zoals jij maken de naam "allochtoon" tot iets negatiefs! en ik vind het niet fijn om negatief behandeld te worden dankzij lui zoals jij... dus van mij mag je oprotten en ik betaal graag jouw ticket en die van je vriendjes etc...
pi_52972033
[het uittlokken van reacties die banwaardig zouden kunnen zijn komt recht in je gezicht terug. note+ ]

[ Bericht 45% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 05-09-2007 23:44:30 ]
  woensdag 5 september 2007 @ 23:44:05 #115
121890 M42
I Love Techno!
pi_52972106
[niet op reageren aub ]

[ Bericht 97% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 05-09-2007 23:46:27 ]
pi_52972243
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:41 schreef M42 het volgende:

[..]

Overigens heb ik NIKS tegen allochtonen, maar wel tegen relallochtonen zoals jij!
Mensen zoals jij maken de naam "allochtoon" tot iets negatiefs! en ik vind het niet fijn om negatief behandeld te worden dankzij lui zoals jij... dus van mij mag je oprotten en ik betaal graag jouw ticket en die van je vriendjes etc...
Was jij niet die ene van het topic 'Weer bewijs dat de moslims Europa willen overnemen!'?

pi_52972271
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:41 schreef M42 het volgende:

[..]

Durf je het nog steeds te ontkennen

Door M42 - woensdag 5 september 2007 @ 13:02 - (Niveau 0)
CMO , Daar zitten pas de gevaarlijke extremisten

Door M42 - dinsdag 4 september 2007 @ 19:22
Zozo dat zijn straffen... wanneer krijgen die extremistische marokkaantjes en die extreem linksen ook dat soort straffen?
Wel weer overduidelijk dat Justitie niet objectief is.

Dat zijn pas 2 voorbeelden dat het dus niet waar is
  woensdag 5 september 2007 @ 23:56:35 #118
121890 M42
I Love Techno!
pi_52972398
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Was jij niet die ene van het topic 'Weer bewijs dat de moslims Europa willen overnemen!'?

Ja zou goed kunnen... dat heb ik ook zo vaak op de FP gezegd. Ik ben ook van mening dat veel moslims inderdaad Europa proberen in hun macht te krijgen en zoveel mogelijk te Islamiseren.
  woensdag 5 september 2007 @ 23:58:49 #119
121890 M42
I Love Techno!
pi_52972465
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:51 schreef Meki het volgende:

[..]

Durf je het nog steeds te ontkennen

Door M42 - woensdag 5 september 2007 @ 13:02 - (Niveau 0)
CMO , Daar zitten pas de gevaarlijke extremisten

Door M42 - dinsdag 4 september 2007 @ 19:22
Zozo dat zijn straffen... wanneer krijgen die extremistische marokkaantjes en die extreem linksen ook dat soort straffen?
Wel weer overduidelijk dat Justitie niet objectief is.

Dat zijn pas 2 voorbeelden dat het dus niet waar is
Wat is niet waar?
Het is een feit dat in NL rechts extremisme harder wordt aangepakt vooral sinds het huidige kabinet dan links extremisme en radicale moslims. Justitie is niet objectief en heeft duidelijke en politieke voorkeur en gebruikt dit als afweging om straffen te bepalen.

Met rechtsextremisten mogen ze van mij allemaal de dijken ophogen, evenals de linksextremisten, radicale moslims, verkrachters, aanranders, moordenaars
pi_52972511
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:41 schreef Meki het volgende:
[het uittlokken van reacties die banwaardig zouden kunnen zijn komt recht in je gezicht terug. note+ ]
M42 Uitspraken waar niks aan wordt gedaan

Lekker boeie... als jij denkt dat NL afhankelijk is van die zandhappers dan heb je het goed mis.

Dat is dan maar goed ook... hoe sneller jij en die extremistische vriendjes van je weg zijn hoe beter

Moslims vragen vergeving Egypte voor boycot Nederland - Hier wordt er ook niks aan gedaan

Moslims vragen vergeving Egypte voor boycot Nederland - Hier wordt er ook niks aan gedaan
Je mag ook gewoon je klep houden hoor, als je niks anders dan onzin lult kneus.

Moslims vragen vergeving Egypte voor boycot Nederland

Overigens de toon waarop Meki hier post, zou ik hem het liefst een harde schop onder zn kont willen geven om hem manieren bij te brengen... doen zijn ouders dat niet dan?

Moslims vragen vergeving Egypte voor boycot Nederland -

---

Dit allemaal bewijst weer dat je niks aan anderen doet. Je let alleen op mij en geeft notes aan waar de anderen ermee zijn begonnen.

M42 voert vele persoonlijke aanvallen uit . krijgt absoluut geen waarschuwing . hij krijgt van jou een compliment.

Jou note kan mij niks schelen omdat je niet rechtvaardig kijkt en de anderen mogen wel trollen en schelden
Ik vindt het echt schandelijk.
  donderdag 6 september 2007 @ 00:04:24 #121
121890 M42
I Love Techno!
pi_52972607
Ik doe net zo persoonlijk als jij... snap je het nu? of nog steeds niet. Overigens is er een feedbackforum kan je klagen over mijn postings. Misschien lukt het je om een ban te regelen, misschien niet.

Ik zal er in ieder geval niet wakker van liggen... wel het feit dat er zulke idiote extremisten in dit land zich zo vrij kunnen rond bewegen... ik HAAT extremisten, criminelen en terroristen en naar mijn idee val jij daar ook onder.

Ik zie dat soort mensen liever gaan dan blijven... die lui helpen dit land naar de klote en zorgen ervoor dat alle allochtonen een slechte naam krijgen. Door mensen zoals jij, word ik ook regelmatig negatief behandeld. Terwijl ik niet ben zoals jij... als er op straat iets is dan help ik mensen waar dan ook om wat dan ook.
pi_52972608
quote:
Op donderdag 6 september 2007 00:00 schreef Meki het volgende:

[..]

M42 Uitspraken waar niks aan wordt gedaan

Lekker boeie... als jij denkt dat NL afhankelijk is van die zandhappers dan heb je het goed mis.

Dat is dan maar goed ook... hoe sneller jij en die extremistische vriendjes van je weg zijn hoe beter

Je mag ook gewoon je klep houden hoor, als je niks anders dan onzin lult kneus.

Moslims vragen vergeving Egypte voor boycot Nederland -

---

Dit allemaal bewijst weer dat je niks aan anderen doet. Je let alleen op mij en geeft notes aan waar de anderen ermee zijn begonnen.

M42 voert vele persoonlijke aanvallen uit . krijgt absoluut geen waarschuwing . hij krijgt van jou een compliment.

Jou note kan mij niks schelen omdat je niet rechtvaardig kijkt en de anderen mogen wel trollen en schelden
Ik vindt het echt schandelijk.
Ja he, de rest wordt echt met rust gelaten, zal ik de post gericht aan jouw dan maar terug plaatsen om aan jouw beeld te kunnen voldoen!
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_52972643
quote:
Op donderdag 6 september 2007 00:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ja he, de rest wordt echt met rust gelaten, zal ik de post gericht aan jouw dan maar terug plaatsen om aan jouw beeld te kunnen voldoen!
Het gaat ermee om dat jij niet wilt inzien dat zij olie op het vuur goien en weigert hun aan te pakken.
In plaats daarvan geef je notes aan mij omdat ik mezelf verdedig tegen die gasten
pi_52972648
Meki je kent de weg naar Feedback toch wel goed of probeer je nu jouw eigen topic op slot te krijgen door voortdurend offtopic reacties te plaatsen?
  donderdag 6 september 2007 @ 00:08:22 #125
121890 M42
I Love Techno!
pi_52972694
quote:
Op donderdag 6 september 2007 00:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Het gaat ermee om dat jij niet wilt inzien dat zij olie op het vuur goien en weigert hun aan te pakken.
In plaats daarvan geef je notes aan mij omdat ik mezelf verdedig tegen die gasten
Wacht even...

"Het gaat erom dat jij niet wilt inzien dat zij olie op het vuur gooien en weigert hen aan te pakken.
In plaats daarvan geef je notes? aan mij omdat ik mijzelf verdedig tegen die gasten."

Zo... iets beter Nederlands. Overigens gooi jij zelf olie op het vuur, ga je zelf overal op in. Open jijzelf zo een achterlijk topic en raken jouw posting wal noch kant.
pi_52972791
[Dienstmededeling!]

Wegens bagger en teveel offtopic gaan, waaronder TS, laat ik dit topic zakken

slotje dus

[einde dienstmededeling ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')