Domineren? Je bedoelt met kaplaarzen en zweepjes enzo?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef M42 het volgende:
Kan je ook meki domineren tot domste relallochtoon van fok?
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Domineren? Je bedoelt met kaplaarzen en zweepjes enzo?![]()
Ik denk dat je Nomineren bedoelt , maar Meki domineert wel als het om domme posts gaatquote:Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef M42 het volgende:
Kan je ook meki nomineren tot domste relallochtoon van fok?
Overigens de toon waarop Meki hier post, zou ik hem het liefst een harde schop onder zn kont willen geven om hem manieren bij te brengen... doen zijn ouders dat niet dan?
Een oproep tegen fanatisme en extremisme!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kunnen dit soort reacties tegenwoordig door de beugel op FOK!?
Is er ook een script waarmee bepaalde users ook verdwijnenquote:Op woensdag 5 september 2007 23:17 schreef salutem het volgende:
Heerlijk z'on spemtopic !
Er zijn trouwens scriptjes waar bepaalde user Topics automatisch in Onz. verdwijnen !
JA eg waar!
"Ik biet graties auto aan vor ver wech naar huiz gan" advertentie oid ?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:18 schreef M42 het volgende:
[..]
Is er ook een script waarmee bepaalde users ook verdwijnen![]()
Meki vergelijken met de gasten in die plaatjes is net zo zielig als de vergelijking tussen Bush en Stalin.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:29 schreef M42 het volgende:
Die plaatjes waren niet onnodig... ik wil enkel aantonen dat hetgeen waar Meki zo voor opkomt niets anders is dan pure haat!
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je mening? Je bedoelt je persoonlijke kruistocht tegen Wilders en Israel? Over iets anders zie ik het je namelijk nooit hebben.
Misschien heeft die wel een hekel aan moslims en allochtonenquote:Op woensdag 5 september 2007 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
En over mensen die het alleen over Moslims en allochtonen hebben daar hoor ik hjou niet klagen.
Was jij niet die ene van het topic 'Weer bewijs dat de moslims Europa willen overnemen!'?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:41 schreef M42 het volgende:
[..]
Misschien heeft die wel een hekel aan moslims en allochtonen![]()
Overigens heb ik NIKS tegen allochtonen, maar wel tegen relallochtonen zoals jij!
Mensen zoals jij maken de naam "allochtoon" tot iets negatiefs! en ik vind het niet fijn om negatief behandeld te worden dankzij lui zoals jij... dus van mij mag je oprottenen ik betaal graag jouw ticket en die van je vriendjes etc...
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:41 schreef M42 het volgende:
[..]
Misschien heeft die wel een hekel aan moslims en allochtonen![]()
Overigens heb ik NIKS tegen allochtonen, maar wel tegen relallochtonen zoals jij!
Mensen zoals jij maken de naam "allochtoon" tot iets negatiefs! en ik vind het niet fijn om negatief behandeld te worden dankzij lui zoals jij... dus van mij mag je oprottenen ik betaal graag jouw ticket en die van je vriendjes etc...
Ja zou goed kunnen... dat heb ik ook zo vaak op de FP gezegd. Ik ben ook van mening dat veel moslims inderdaad Europa proberen in hun macht te krijgen en zoveel mogelijk te Islamiseren.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was jij niet die ene van het topic 'Weer bewijs dat de moslims Europa willen overnemen!'?![]()
Wat is niet waar?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Durf je het nog steeds te ontkennen
Door M42 - woensdag 5 september 2007 @ 13:02 - (Niveau 0)
CMO , Daar zitten pas de gevaarlijke extremisten
Door M42 - dinsdag 4 september 2007 @ 19:22
Zozo dat zijn straffen... wanneer krijgen die extremistische marokkaantjes en die extreem linksen ook dat soort straffen?
Wel weer overduidelijk dat Justitie niet objectief is.
Dat zijn pas 2 voorbeelden dat het dus niet waar is
M42 Uitspraken waar niks aan wordt gedaanquote:Op woensdag 5 september 2007 23:41 schreef Meki het volgende:
[het uittlokken van reacties die banwaardig zouden kunnen zijn komt recht in je gezicht terug. note+ ]
Ja he, de rest wordt echt met rust gelaten, zal ik de post gericht aan jouw dan maar terug plaatsen om aan jouw beeld te kunnen voldoen!quote:Op donderdag 6 september 2007 00:00 schreef Meki het volgende:
[..]
M42 Uitspraken waar niks aan wordt gedaan
Lekker boeie... als jij denkt dat NL afhankelijk is van die zandhappers dan heb je het goed mis.
Dat is dan maar goed ook... hoe sneller jij en die extremistische vriendjes van je weg zijn hoe beter
Moslims vragen vergeving Egypte voor boycot Nederland - Hier wordt er ook niks aan gedaan
Moslims vragen vergeving Egypte voor boycot Nederland - Hier wordt er ook niks aan gedaan
Je mag ook gewoon je klep houden hoor, als je niks anders dan onzin lult kneus.
Moslims vragen vergeving Egypte voor boycot Nederland
Kan je ook meki nomineren tot domste relallochtoon van fok?
Overigens de toon waarop Meki hier post, zou ik hem het liefst een harde schop onder zn kont willen geven om hem manieren bij te brengen... doen zijn ouders dat niet dan?
Moslims vragen vergeving Egypte voor boycot Nederland -
Moslims vragen vergeving Egypte voor boycot Nederland
---
Dit allemaal bewijst weer dat je niks aan anderen doet. Je let alleen op mij en geeft notes aan waar de anderen ermee zijn begonnen.
M42 voert vele persoonlijke aanvallen uit . krijgt absoluut geen waarschuwing . hij krijgt van jou een compliment.
Jou note kan mij niks schelen omdat je niet rechtvaardig kijkt en de anderen mogen wel trollen en schelden
Ik vindt het echt schandelijk.![]()
Het gaat ermee om dat jij niet wilt inzien dat zij olie op het vuur goien en weigert hun aan te pakken.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja he, de rest wordt echt met rust gelaten, zal ik de post gericht aan jouw dan maar terug plaatsen om aan jouw beeld te kunnen voldoen!
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Het gaat ermee om dat jij niet wilt inzien dat zij olie op het vuur goien en weigert hun aan te pakken.
In plaats daarvan geef je notes aan mij omdat ik mezelf verdedig tegen die gasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |