Zit niet zo ongelovelijk op de staart getrapt te doen man, met je uit proporties gegroeide drang naar cencuur.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:59 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat je nog ingrijpt wat betreft de discriminerende opmerkingen van Aoristus, Drugshond.
Die homofobie begint nogal ergerlijk te worden eigenlijk.
De homobeweging heeft het volgens Aoristus voor elkaar gekregen dat Nederland een politiestaat is geworden. Hoe zot wil je het krijgen?quote:Ik heb al zo vaak gewaarschuwd voor de schijntolerantie die door de homobeweging in leven wordt gehouden, nu wordt duidelijk dat de politiestaat een feit is geworden.
Mensen die "lastig" gevonden kunnen worden, kunnen de toegang ontzegt worden tot (popularie uitgaans)gebieden, waardoor klassejustitie mogelijk wordt gemaakt. Je kan achteraf bezwaar indienen, maar dat maakt geen reet uit.
Bedankt he
Wat is de volgende stap, een avondklok?
Wat is je punt? Ik hou niet van schijnvergelijkingen.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:28 schreef SCH het volgende:
[..]
De homobeweging heeft het volgens Aoristus voor elkaar gekregen dat Nederland een politiestaat is geworden. Hoe zot wil je het krijgen?
Het is opvallend hoe Aoristus heel veel zaken in deze hoek trekt, heel veel dingen zijn volgens hem de schuld van de homo's - ook al is daar geen enkele aanwijzing voor of geen enkel verband voor. De homobeweging komt in het hele bericht niet voor, heeft er dan ook geen zak mee te maken.
Het is een beetje te vergelijken met users die van alle problemen de schuld aan allochtonen of moslims geven.
Misschien willen jullie daar een beetje op letten. Bovendien lijkt het me zinvol dat een dermate belangrijk onderwerp een goede TT en een goede OP krijgt. Zowel politiestaat als de verwijzing naar homobeweging doen geen recht aan het onderwerp.
Nou, dat was weer een inhoudelijk reactie, wachten is op de oneliner van harry
Nee, we zijn heir op een forum waar wat mij betreft serieus wordt gedebatteerd, af en toe met een gebbetje of overdrijvinkje, maar niet met een soort consequente vormen van stigmatisering. Daar kom ik altijd tegen in opstand, zoals jullie van mij weten. Of het nou om allochtonen, moslims, Frans Bauer-fans of in dit geval homo's gaat. Natuurlijk ligt dat bij mij gevoelig maar ik kan er best met een zekere distantie naar kijken, zoals Mutant dat bij moslims/islam ook kan.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:53 schreef BaajGuardian het volgende:
We zijn hier niet in de steeg hoor SCH.
Ik vind het onderwerp interessant en wil er graag over discussieren maar het wordt onmogelijk gemaakt door die enorme fixatie van Aoristus op homoseksualiteit, hij brengt dat wel vaker naar voren als zijn stokpaardje - geen flauw idee waarom hij daar zo vaak over begint en al veel topics mee heeft verziekt.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Waarom heb je dan de drang dat topic steeds aan te klikken SCH, wat is het verschil tussen het topic op slot hebben en gewoon niet klikken?
Klik dan gewoon niet, klaar.
op iets aangepastquote:Op donderdag 13 september 2007 17:28 schreef SCH het volgende:
[..]
De homobeweging heeft het volgens Aoristus voor elkaar gekregen dat Nederland een politiestaat is geworden. Hoe zot wil je het krijgen?
Het is opvallend hoe Aoristus heel veel zaken in deze hoek trekt, heel veel dingen zijn volgens hem de schuld van de homo's - ook al is daar geen enkele aanwijzing voor of geen enkel verband voor. De homobeweging komt in het hele bericht niet voor, heeft er dan ook geen zak mee te maken.
Het is een beetje te vergelijken met users die van alle problemen de schuld aan allochtonen of moslims geven.
Misschien willen jullie daar een beetje op letten. Bovendien lijkt het me zinvol dat een dermate belangrijk onderwerp een goede TT en een goede OP krijgt. Zowel politiestaat als de verwijzing naar homobeweging doen geen recht aan het onderwerp.
Nou, dat was weer een inhoudelijk reactie, wachten is op de oneliner van harry
Waarom? Drugshond heeft zich er al mee bemoeitquote:Op donderdag 13 september 2007 20:36 schreef sp3c het volgende:
ik heb die discussie erover ook weggehaald
Waarom heb je dat gedaan?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:09 schreef sp3c het volgende:
omdat het refereert aan iets wat ik uit de OP heb geknipt?
Slechte motivatie, gelukkig heb ik al een topic in de algemene FB geopend.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:15 schreef sp3c het volgende:
omdat het nergens op sloeg
Lees in het vervolg even het bericht voordat je begint te klooienquote:Daarnaast kunnen de maatregelen volgens de ministers van pas komen bij het bestrijden van geweld tegen homo's. Plegers van geweld tegen homo's kan dan ook verboden worden zich op te houden op plekken waar homo's elkaar ontmoeten.
shit!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Slechte motivatie, gelukkig heb ik al een topic in de algemene FB geopend.
er staat hier niets in over de homobeweging die een en ander voor mekaar zou hebben gekregen.quote:[..]
Lees in het vervolg even het bericht voordat je begint te klooien
En daarom heeft SCH maar gewoon gelijkquote:Op donderdag 13 september 2007 21:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
shit!
[..]
er staat hier niets in over de homobeweging die een en ander voor mekaar zou hebben gekregen.
er staat alleen dat dit ook voor geweld tegen homo's van nut zou kunnen zijn verder nix
Ja hoor, alleen de icons komen in de bannerquote:Op donderdag 13 september 2007 21:49 schreef sp3c het volgende:
Moderators.
# sp3c
# DoG
# Drugshond
# Mutant01
# Paddy (FP-stagiare)
# En een heleboel goedgekeurde gastmoderators die hier een gelukje willen wagen.
past dat denk je?
Nu nog de modsquote:Op donderdag 13 september 2007 22:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind de blauwe mooi, lekker helder.
Sterker nog, zie jij ooit kritiek op homo's en hun gedragingen? Als je de volkskrant leest, dan neemt het geweld tegen homo's toe, volgens van Dalen, voorzitter van de homoclub coc, ze hebben zogenaamd rechten waar ze al jaren geen aanspraak op gemaakt hebben. Jij vindt dat ook blijkbaar.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie ook geen mensen clubvergaderingen van de plaatselijke Curlingvereniging organiseren om te seggen dat homosexualiteit in hun ogen zondig is.
vinden ze vreemd
waar heb je het in godsnaam over??quote:Op donderdag 13 september 2007 22:42 schreef Aoristus het volgende:
blijkbaar moet je het laatste woord hebben in een fb die over jouw gedrag gaat, dus post ik het hier maar:
[..]
Sterker nog, zie jij ooit kritiek op homo's en hun gedragingen? Als je de volkskrant leest, dan neemt het geweld tegen homo's toe, volgens van Dalen, voorzitter van de homoclub coc, ze hebben zogenaamd rechten waar ze al jaren geen aanspraak op gemaakt hebben. Jij vindt dat ook blijkbaar.
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar heb je het in godsnaam over??
als je kritiek wilt hebben over homo's doe dat in een relevent topic er zijn er genoeg hier in NWS en nee ik ga ze niet zoeken.
wat je niet moet doen is een willekeurig topic van het net plukken waar het woord homo in voor komt en roepen dat de homobeweging het gedaan heeft
Als dat je gelukkig maaktquote:
Hij staat al op de FOK!server... en de OP is aangepast.quote:
Dank je gozert, puike jobquote:Op donderdag 13 september 2007 22:18 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kies er maar eentje, en vertel meteen of er nog iets aangepast moet worden
De footer wordt pas gesneden wanneer de afbeelding gekozen is [afbeelding]
Jullie waren iets te snelquote:Op vrijdag 14 september 2007 04:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dank je gozert, puike job
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:31 schreef sp3c het volgende:
ja hey het doet mij ook pijn maar het is idd mogelijk dat hij is gelijk heeft
ik bookmark hem
Heb jij ook nog ergens die divider?? Die ben ik kwijt geraakt je linkjequote:Op vrijdag 14 september 2007 09:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jullie waren iets te snel
De banner moest nog verdeeld worden in een header en een footer..
Hier de gesneden editie:
[afbeelding]
Link: http://i4.tinypic.com/4uvre5t.jpg
[afbeelding]
Link: http://i14.tinypic.com/6b1ep02.jpg
E dat die andere iets te snel waren kan ik me voorstellen. Denk dat dit eigenlijk allemaal als een verassing kwam daar ik ze niks had gezegd over ons onderonsjequote:Op vrijdag 14 september 2007 09:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jullie waren iets te snel
De banner moest nog verdeeld worden in een header en een footer..
Hier de gesneden editie:
[afbeelding]
Link: http://i4.tinypic.com/4uvre5t.jpg
[afbeelding]
Link: http://i14.tinypic.com/6b1ep02.jpg
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Heb jij ook nog ergens die divider?? Die ben ik kwijt geraakt je linkje
Ah, geen overleg tussen de mods, wat is dat nou? Of was het een cadeautje? In ieder geval veel plezier ermeequote:Op vrijdag 14 september 2007 10:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
E dat die andere iets te snel waren kan ik me voorstellen. Denk dat dit eigenlijk allemaal als een verassing kwam daar ik ze niks had gezegd over ons onderonsje
Ik wist van nietsquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ah, geen overleg tussen de mods, wat is dat nou? Of was het een cadeautje? In ieder geval veel plezier ermee![]()
En als er nog iets gemaakt moet worden, dan weet je me te vinden
Daar zijn we te lui voor...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:40 schreef donroyco het volgende:
Ah, geen overleg tussen de mods.
Veel meer inhoud had ik niet van je verwacht neequote:Op vrijdag 14 september 2007 10:06 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* SCH bookmarkt ook en geniet van het zielige achterhoedegevechtje van Aoristus.
En dan ga jij dus een klaagpost plaatsen? Wat ben jij nou voor slijmerig mannetje?quote:Op zondag 16 september 2007 02:00 schreef gelly het volgende:
eerst gruwelijk vermoorden en dan natrappen...
Hij draait weer een beetje door geloof ik.
quote:
Is er ook iets waar jij niet constant om moet huilen?quote:
Na overleg achter de schermen houden we het nog even op een waarschuwing. Als Hator zich niet kan beheersen dan nemen we even (tijdelijk) afscheid van elkaar.quote:Op zondag 16 september 2007 04:10 schreef Super7fighter het volgende:
Tijd voor een ban?
even offtopic, is het niet "smaak- en respectloos"? Klinkt naar mijn gevoel beter...quote:Op maandag 17 september 2007 15:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Smake- en respectloos:
Colin McRae en zoontje omgekomen bij helikoptercrash
Veranderdquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:34 schreef Hephaistos. het volgende:
KMT fabeltjes in de media deeltje 2!
Kan een modje niet even de TT veranderen? Er zullen maar weinig zijn die bij KMT gelijk aan Kennismakingstijd denken...
Nee. het woord is 'smakeloos', dus ook als je het uit elkaar trekt blijft het 'smake'...quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:40 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
even offtopic, is het niet "smaak- en respectloos"? Klinkt naar mijn gevoel beter...![]()
Achter na gevraagd. Zou geen kloon zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:55 schreef gelly het volgende:
Racisme, waarom kan deze kloon nu nog steeds posten eigenlijk ?
Nederlands Soldaat Gesneuveld in Uruzgan
Ik kan er inderdaad nergens iets over vinden en wacht op een bron. TT (Joop van Riesen: Wilders-stemmers gelijk het land uitzetten) dus tijdelijk iets aangepastquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:33 schreef Floripas het volgende:
Joop van Riesen: Wilders-stemmers gelijk het land uitzetten!
De OP is een leugen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:33 schreef IronRitaVerdonk het volgende:
[..]
van iemand als jij verwacht ik zelfs met de benen wijd niet veel. kan ik trouwens helpen dat jij dag en nacht achter je pc doorbrengt omdat je te lelijk bent en sociaal gebrekkig in het openbaar te komen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:43 schreef simmu het volgende:
deze: Pispaal omdat je geen moslim bent
werd even gemod door paddy. het is al een tijdje vrij uhm, tsja, "op het randje", zoals dergelijke xenosensatie-topics wel vaker zijn. wellicht wil paddy er zelf naar kijken. e wordt ietwat op de persoon gespeeld.
je linkt naar deze post. Ik zie daar niet echt iets mis in. Of lees ik ergens overheen?quote:Typerend dat dit onderwerp op de frontpage meer dan 600 reacties oplevert. De een nog discriminerender dan de ander. Geeft de tendens goed weer. Het gaat hier om een kind dat is weggepest omdat hij een eenling was binnen een grote massa. Dat gebeurt overal en binnen alle leeftijdscategorieën. Op de ene plek gebeurt het subtieler (kantoren waar louter hoogopgeleide blanken werken) dan de andere plek (de basisschool in kwestie), maar het gebeurt overal, en in alle lagen van de bevolking. Het verdient geen schoonheidsprijs, en het valt zeker niet goed de praten, maar het is onzin dat dit specifiek aan Islamitische kindertjes is voorbehouden. Op honderden, zoniet duizenden Nederlandse basisscholen worden kinderen die afwijken van de rest stelselmatig weggepest. Om maar niet te spreken van middelbare scholen en de 'werkvloer' in het algemeen.
uhm, eerst modden, en dan dit posten? en dan raar opkijken als mensen het niveau van modden betwijfelden? nja, whatever, jij werd afgekraakt, leuk dat je een punt wil maken, maar wat is het punt?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:34 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
je linkt naar deze post. Ik zie daar niet echt iets mis in. Of lees ik ergens overheen?
Toen ik op de link klikte, kwam ik bij die post terechtquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:50 schreef simmu het volgende:
[..]
uhm, eerst modden, en dan dit posten? en dan raar opkijken als mensen het niveau van modden betwijfelden? nja, whatever, jij werd afgekraakt, leuk dat je een punt wil maken, maar wat is het punt?
ik linkte niet direct naar een post maar naar een topic. je modde daar een keer, een 'gevoelig' onderwerp, waarna commentaar kwam. dat commentaar bedoelde ik, maar dat heb je inmiddels wel weggemod.
nah, ik volgde hem al van begin af aan, ik meld hier pas als ik denk dat het echt te bont word (t?). ik gebruik wel heel veel de "spring naar laatst gelezen functie"quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Toen ik op de link klikte, kwam ik bij die post terechtDus niet bij het begin
En had er al gemod, want hield het topic even in de gaten
Maar wel bedankt voor het melden uiteraard.
Mijn punt was dus: Ik klikte op de link en werd naar die post gestuurd. Klik jij eens? Kom je dan aan het begin van het topic terecht? Of ook bij die post?
Je hebt een PM met uitlegquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:18 schreef simmu het volgende:
[..]
nah, ik volgde hem al van begin af aan, ik meld hier pas als ik denk dat het echt te bont word (t?). ik gebruik wel heel veel de "spring naar laatst gelezen functie"
wanneer linken de mods door naar het topic, en wanneer naar een specifieke post? hoe werkt dat?
ik denk het wel, ben nog aan het broeden over hoe de uitleg te testenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Je hebt een PM met uitlegHoop dat ik het goed heb uitgelegd
Fantastisch allemaal, maar het begint een beetje te irriteren dat JohnDope in elk topic -dit is niet persoonlijk- met zijn paranoide TRU-gezwam komt en daarmee hele topics vol pleurt. Kan daar niet wat tegen gedaan worden?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:04 schreef JohnDope het volgende:
* deleted *
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:39 schreef desiredbard het volgende:
Voedselpyramide maar nogmaals het gebrek aan vlees en vis toont zich weer
(...)
Nou vond ík het grapje net iets te makkelijk om naar jou toe te maken, maar jouw hersenen zagen blijkbaar geen enkel beletsel, zie ik nu. Wat wou je ook alweer aantonen
(...)
maar nogmaals het gebrek aan vlees en vis toont zich weer
Aangepast.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Fantastisch allemaal, maar het begint een beetje te irriteren dat JohnDope in elk topic -dit is niet persoonlijk- met zijn paranoide TRU-gezwam komt en daarmee hele topics vol pleurt. Kan daar niet wat tegen gedaan worden?
Daar doe ik voorlopig ff niks mee, omdat het een halve flame is, die in de context (van vlees en vis) van het topic ligt.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:46 schreef Monidique het volgende:
Zo ook dit geziek van nog zo'n idioot:
[..]
Gelukkig is het inderdaad maar incidenteel gedrag...quote:Op woensdag 26 september 2007 15:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daar doe ik voorlopig ff niks mee, omdat het een halve flame is, die in de context (van vlees en vis) van het topic ligt.
Deze post is triest en generaliserend. Maar geen racisme. (heb wel een gedeelte weggehaald) Daarbij lijkt het me juist verstandig een dergelijke post te laten staan, zodat deze goed onderbouwd tegen gesproken kan worden. En daar zijn veel users al mee bezig. Wanneer het gebash naar elkaar wordt grijp ik wel in. Ik vertrouw er dan ook wel op dat hij tegengesproken gaat worden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:39 schreef gelly het volgende:
Enorm misbruik gezinshereniging
racisme, zoveelste keer.
Donequote:Op vrijdag 28 september 2007 12:16 schreef Ryan3 het volgende:
Kan één der moderators achter dit topic Maddy MacCann: Loose Change. vermelden dat het deel 15 is, thanx..
Maken jullie geen notes meer ofzoquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb je trouwens meer linkjes? je praat namelijk over alweer.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:36 schreef Bresser het volgende:
hahaha, geweldig hoe de linkse kliek al weer bezig gaat met het aanvallen van de messenger.
neuh, hoordie achterlijke woestijnapen met hun achtergestelde religie zijn zeker het probleem niet
Die onderste is dus weer wel modwaardig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Maken jullie geen notes meer ofzoDeze user is al tijden op dezelfde manier bezig en er wordt simpelweg *niks* aan gedaan. Prima hoor. Dan meld ik het hier wel niet weer.
[..]
*kuch*quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Maken jullie geen notes meer ofzoDeze user is al tijden op dezelfde manier bezig en er wordt simpelweg *niks* aan gedaan. Prima hoor. Dan meld ik het hier wel niet weer.
[..]
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Hou toch op kerel, hier stonden ook hele volksmassa's te juichen als er een heks op de brandstapel verdween. En het zou zo weer kunnen gebeuren als het aan figuren als jij zou liggen. We hebben niet een beschaving omdat het klootjesvolk dat wil, maar omdat de beschaving aan het klootjesvolk is opgelegd. Die zogenaamde politiek correcte multiculti knuffelcultuur is daar verantwoordelijk voor, niet vuige nationalisten en xenofoben als jij.
Waarom is dat een troll?quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
*kuch*
Je bent nogal hypocriet met klagen over users beste maar haal zelf eerst die balk eens uit je ogen.
oké, het is wel in pol maar wil ik toch even onder je aandacht brengen dat je zelf een trol bent.
[..]
Ik snap je punt niet helemaal ? Racisme is bij wet gewoon strafbaar. Het gaat mij er helemaal niet om hoe hij post maar wat hij post.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
*kuch*
Je bent nogal hypocriet met klagen over users beste maar haal zelf eerst die balk eens uit je ogen.
oké, het is wel in pol maar wil ik toch even onder je aandacht brengen dat je zelf een trol bent.
[..]
ik wou het wegmaken maar de "hulp" heeft het al gedaanquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:40 schreef gelly het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:08 schreef Bresser het volgende:
* deleted *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |