Bron: http://www.kovandijkvertelt.nl/quote:[quote]Op donderdag 27 september 2007 22:11 schreef moussie het volgende:
Maar mag ik even een andere theorie op jullie uit proberen .. iets wat langzaam heeft zitten groeien vanaf het moment dat ik las dat de CRG haar diensten had "aangeboden" ?
Kijk, de donatie in het begin, die kon ik begrijpen, hartverscheurend verhaal, maar inmiddels een tweede zakenman erbij, dat CRG gebeuren ????
ké, gaat die .. stel Gerry is idd een of ander high profile figuur in Vrijmetselaarskringen zoals eerder gesuggereerd werd in andere, even wazige, kringen (kovandijkverteld), met "sources" die men "natuurlijk niet bij naam wil/kan noemen,want dat zou hun in gevaar brengen" in de echte wereld, daarnaast zijn er ook contacten met de para-normale wereld, en welke informatie waar vandaan komt is niet altijd even duidelijk .. maar okay, stel dat klopt, hij is een hoge pief in de loge en zijn kind is ontvoerd om "iets" af te dwingen ?
Zou dat kunnen verklaren waarom dit zo'n high profile case is geworden ?
Er zijn twee manieren om daar naar te kijken, denk ik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:24 schreef Sant het volgende:
why not, baat het niet, schaadt het niet!
Ik vind dat nogal meevallen. De hele kijk van dat kind is anders. Het haar is enkele tinten donkerder, de mond lijkt er helemaal niet op. Enige overeenkomst is hetzelfde kapsel, meer niet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:36 schreef Rewimo het volgende:
Dat was niet Maddy, maar een meisje dat vrij sterk op haar leek.
Je weet idd niet hoe een koe en haas vangt, de meest vreemde theorieën kunnen nu van toepassing zijn, alle 'feiten' worden toch weer ontkracht.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn twee manieren om daar naar te kijken, denk ik.
1) De pragmatische manier, die zegt dat voor de vuist weg speculeren en op grond daarvan aanwijzingen volgen is net zo effectief als er een paragnost of een paar paragnosten op gooien, dus idd baat het niet dan schaadt het niet.
2) De andere manier is wat principiëler, die zegt dat paragnosten nooit een formele kennisbron kunnen zijn (zij scoren blijkt uit proeven met hun helderziendheid niet significant beter dan het toeval), hun aanwijzingen zouden dus alleen maar afleiden of zelfs de boel frustreren en dus moet je het niet doen.
Ik ben geneigd me aan de principiële kant op te stellen toch.
Moussies theorie over inmenging van vrijmetselarij, die ze blijkbaar opgedaan heeft op KovanDijkvertelt (?), komt nogal uit de lucht vallen ook.
Nou, niet echt Maddy nieuws maar wel positief.quote:We have had some information sent in from Sylvi Trembath, who talks about Madeleine McCann’s investigation and Portuguese police corruption.
They did disclose any sources, so we are not sure how much of this is fact but let us know what you make of it.
Sylvi Trembath Said:
How is it that the Portuguese Police focus on the McCann family when there is more reason to suspect the own corruption?
Goncalo Amaral and four other Portuguese police officers were recently charged with offences relating to the inquiry into the disappearance of Joana Cipriano from a village seven miles from where Madeleine was abducted.
Portugal’s Ministerio Publico, the district attorney, confirmed that it had charged three police officers with torture, a fourth with omission of evidence and a fifth with falsification of documents. It did not reveal who had been charged with which offence.
Despite the charges, Mr Amaral, the co-ordinator of the Policia Judiciaria in Portimao, has not been suspended from working on the Madeleine investigation - How crazy is that!!!
Did we ever get an explanation as to why these Police Officers did what they did to the Cipriano family, apart from wanting her to confess?
And why haven’t the five Police Officers been placed under the suspect status, As their behaviour is very strange ?
Do these Police Officers have anything to do with Madeleine’s disappearance? Nothing would surprise me the way this investigation is going!
Als je kijkt naar de foto's in de link dan zie je toch wel dat het echt zwaar is, niet dat het pleit voor schuld of onschuld, maar ze ziet er niet goed uit.quote:The 39-year-old has lost weight and looks increasingly drained as she and husband Gerry pray for some positive news about their daughter.
The latest blow to the couple came just two days ago when it emerged that a "sighting" of Madeleine in Morocco turned out to be a false lead.
The blonde-haired girl, who looked remarkably similar to missing Madeleine, turned out to be the daughter of a peasant farmer.
Daar kun je inderdaad twee kanten mee op.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:01 schreef kahaarin het volgende:
Als je kijkt naar de foto's in de link dan zie je toch wel dat het echt zwaar is, niet dat het pleit voor schuld of onschuld, maar ze ziet er niet goed uit.
Ik zie dat allemaal ook al s een soort PR, de zielige Kate, dat verhaal lees je ook hier: http://www.mirror.co.uk/n(...)alth-89520-19861277/ Ik ga er een beetje over m'n nek van. Zo 'belazerd' had ze er eigenlijk direct moeten uitzien. Die foto is wel erg slecht belicht overigens, vreemde make-up ook...quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, niet echt Maddy nieuws maar wel positief.
http://www.product-review(...)e-police-corruption/
Friends and family of fragile Kate McCann fear for her health after five months of emotional turmoil over missing Madeleine.
[..]
Als je kijkt naar de foto's in de link dan zie je toch wel dat het echt zwaar is, niet dat het pleit voor schuld of onschuld, maar ze ziet er niet goed uit.
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=484401&in_page_id=1770&ito=newsnow
Dat hoeft nu ook weer niet, er moet wel ruimte blijven voor de McCanns om nieuws naar buiten te brengen, de Portugese politie doet er ook van alles aan om hen zwart te maken tenslotte.quote:The parents of Madeleine McCann have been threatened with jail if they talk out about their missing daughter, it emerged today.
Kate and Gerry McCann could be imprisoned for a year if they break Portuguese secrecy laws.
They now fear this could mean no more TV appeals for information about the four-year-old.
zoals dat er staat .. Gia toch, je hebt ervaring ermee ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad twee kanten mee op.
Als je je kind gedood hebt, kun je daar echt zwaar ziek van zijn. Je eetlust kan je dan weleens vergaan.
Aan de andere kant, heb je ook geen zin om te eten als je echt je kind kwijt bent.
gewoon emotioneel verdoofd, alsof de wereld niet echt is en je alles door een laag watten ziet, je doet wat je moet doen op de auto-piloot maar je bent er niet echt bij .. en tja, dat algeheel dan al dan niet onder de valiumquote:Wat ik raar blijf vinden is het gebrek aan echte emoties. Mensen zijn verschillend, maar je zou toch eerder verwachten dat een moeder psychisch eronder door gaat als haar kind kwijt is.
quote:De doorwerking van een emotioneel-schokkende gebeurtenis bestaat in essentie uit vier verschillende fasen. Eerst voel je je wellicht als verdoofd en de schokkende ervaring lijkt onwerkelijk; het is net als in een droom. Deze verdoving treedt op als een soort schokbreker om te beletten dat we plots door te hevige emoties overweldigd worden. Omstaanders interpreteren dit gedrag dikwijls als ‘zich flink houden’ of ‘gebrek aan betrokkenheid’. In feite zal de onontkoombare en/of gruwelijke realiteit op gedoseerde wijze tot je doordringen.
Ja, daarom moet ze het inderdaad wel gedaan hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:07 schreef Suko het volgende:
[..]
Ik ga er een beetje over m'n nek van. Zo 'belazerd' had ze er eigenlijk direct moeten uitzien.
ik zei het toch al een topic of wat geleden .. mensen willen de rauwe emotie zien, ouders die gillend gek worden van verdriet .. en als dat niet gebeurd moet er iets vreemds aan de hand zijn ..quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, daarom moet ze het inderdaad wel gedaan hebben.
Lees slechts af en toe mee, maar neem het van je aan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:53 schreef moussie het volgende:
[..]
ik zei het toch al een topic of wat geleden .. mensen willen de rauwe emotie zien, ouders die gillend gek worden van verdriet .. en als dat niet gebeurd moet er iets vreemds aan de hand zijn ..
Dit itt tot wat er door de Portugese politie wordt beweerd:quote:Pages 4 and 5: “Riddle of the McCanns’ day out” – Why did the McCanns go to Spain on August 3 and what did they do there? Clarence Mitchell says the TV cameras and journalists tracked their every move.
Ja, wat is het nu?quote:
Pages 6 and 7: “POLICE PROBE LOST 2 HOURS” – Police Claim the McCanns buried Madeleine during a “missing two hours” in Spain.
Daar heb ik het niet over, maar een totaal gebrek aan emotie.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Lees slechts af en toe mee, maar neem het van je aan..
Ik vind dat toch wel heel typische houding: reageer zoals ik dat zou doen want dan kan ik je geloven.
Was je sowieso maar meer zoals ik want dan zou het allemaal niet gebeurd zijn.
Typisch, vind ik het.
Totaal gebrek aan emotie?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, maar een totaal gebrek aan emotie.
De houding van de ouders straalt meer 'niemand kan ons iets maken' uit, dan verdriet om een vermist kind. Althans, zo komt het op mij over.
Ik heb het echt niet over gillen, schreeuwen, janken of wat dan ook, maar er is een totaal gebrek aan emotie en dat vind IK raar, ja.
Moussie zegt het alleen een beetje kort door de bocht, ik vind echter bepaalde uitspraken en nieuwsberichten ook vreemd, ze heeft gelijk als ze zegt dat er gevoelsmatig iets niet klopt, maar wat heb ik ook nog geen vinger op kunnen leggen, het complete gebrek aan emotie vind ik ook raar, het zijn natuurlijk momentopnames en je weet niet hoe ze zijn als er geen camera bij is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Lees slechts af en toe mee, maar neem het van je aan..
Ik vind dat toch wel heel typische houding: reageer zoals ik dat zou doen want dan kan ik je geloven.
Was je sowieso maar meer zoals ik want dan zou het allemaal niet gebeurd zijn.
Typisch, vind ik het.
Ik denk dat Moussie mijn post beter begrepen heeft dan jij.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Moussie zegt het alleen een beetje kort door de bocht, ik vind echter bepaalde uitspraken en nieuwsberichten ook vreemd, ze heeft gelijk als ze zegt dat er gevoelsmatig iets niet klopt, maar wat heb ik ook nog geen vinger op kunnen leggen, het complete gebrek aan emotie vind ik ook raar, het zijn natuurlijk momentopnames en je weet niet hoe ze zijn als er geen camera bij is.
Je zegt dat je alleen maar af en toe meeleest, misschien ligt het daar aan?
Je hoeft het niet meteen op Moussie persoonlijk te betrekken als ze iets schrijft wat je niet aan staat, ik heb nergens gelezen dat ze vind dat de McCanns meer als zij zouden moeten zijn, ze vertolkt gewoon een gevoel wat door meer mensen is opgemerkt.
Weet niet, probeer google eens?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:16 schreef JanJanJan het volgende:
Paragnosten![]()
Is er 1 zaak ter wereld die dankzij een paragnost is opgelost?![]()
lees die doc nou maar eensquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, maar een totaal gebrek aan emotie.
De houding van de ouders straalt meer 'niemand kan ons iets maken' uit, dan verdriet om een vermist kind. Althans, zo komt het op mij over.
Ik heb het echt niet over gillen, schreeuwen, janken of wat dan ook, maar er is een totaal gebrek aan emotie en dat vind IK raar, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |