abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 september 2007 @ 22:48:24 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53083895
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 september 2007 @ 22:48:46 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53083910
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:06 schreef Viking84 het volgende:
DNA van vermiste Maddie in huurauto ouders

Goed, dit is dus fataal...
[..]

in de kofferbak nog wel... dit zou dus zeggen dat ze inderdaad met het lijk hebben rondgereden, maar hoe ze dat hebben klaargespeeld in dat mediacircus is mij een raadsel.
DNA aangetroffen okee, maar hoe weten ze wanneer dat erin is gekomen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53083931
De topictitel klopt niet of heb ik de harde bewijzen gemist?
pi_53083940
OMG, zou die Murat er toch wat mee te maken hebben? Misschien kende hij de ouders! Misschien heeft hij Maddie daar weggehaald, om ze te helpen
pi_53083972
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:49 schreef rutger05 het volgende:
quote:
De Portugese politie heeft via DNA-analyse stevig bewijs gevonden dat het lichaam van Maddie McCann wel degelijk in de koffer van de huurauto van haar ouders is geweest, vijf weken na haar verdwijning. Dat meldden bronnen aan Sky News.
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_579758.html?wt.bron=homeArt1
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:41 schreef rutger05 het volgende:
Het lijkt er meer op dat de politie van Portugal een vies spelletje speelt, omdat zij na hun gestuntel moeten scoren en dat zij over de rug van de ouders. Elke keer informatie lekken, maar niet met harde bewijzen komen. Wel melden dat er DNA in de auto is gevonden, maar niet melden uit welk lichaamsmateriaal dat DNA is gehaald? Het blijft enkel bij verdachtmakingen.

Natuurlijk kan het zo zijn dat de ouder(s) inderdaad zelf dader(s) zijn, maar de wijze waarop de politie in Portugal met deze zaak omgaat is niet wat je van een goed opsporingsonderzoek zou verwachten.
het forensische onderzoek gebeurd allemaal in Birmingham, Engeland.
en de Britse politie is zeer nauw bij het onderzoek betrokken.
quote:
Dozens of British detectives have been drafted into the inquiry in recent weeks. Sources said 55 officers were now working on the case.
ik heb wel redelijk veel vertrouwen in het onderzoek.
de afgelopen weken werd er af en toe wat 'gelekt' door de politie, maar dat was juist bedoeld om de McCann's onder druk te zetten terwijl ze werden afgeluisterd.
quote:
It can also be revealed that Portuguese police have been deliberately leaking details of their inquiry to local media as part of an investigative strategy to put more pressure on the McCanns in recent weeks.
http://www.dailymail.co.u(...)in_article_id=480630
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_53083973
DNA,, telefonisch en email bewijs gevonden, wat wil je nog meer

ik zeg die ouders aan de varkens voeren en de overgebleven kinderen in Bankok verkopen aan een bordeel
Nothing to see here, carry on
  maandag 10 september 2007 @ 22:51:30 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53083988
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:49 schreef rutger05 het volgende:
tenzij je de DNA-match uit de kofferbak van de gehuurde auto geen hard bewijs wilt noemen klopt de TT niet nee.
Niet meer actief op Fok!
pi_53083992
En is het nou eigenlijk zeker dat Maddie dood is??? Volgens mij is het dus nog niet zeker of dat DNA van een levende of een dode Maddie is...
pi_53084000
een ordinaire tvp voor morgen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53084040
wat milagro zegt.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_53084088
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:51 schreef crohntje het volgende:
En is het nou eigenlijk zeker dat Maddie dood is??? Volgens mij is het dus nog niet zeker of dat DNA van een levende of een dode Maddie is...
aan bloed kunnen ze zien of het van een levend dan wel dood lichaam is.
ik weet niet of er resultaten zijn van zulk onderzoek.
en de hoeveelheid bloed zegt ook wat natuurlijk.
wel gaat de Portugese politie er vanuit dat ze dood is, daar zullen ze redenen voor hebben neem ik aan.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 10 september 2007 @ 22:56:32 #12
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_53084094
Beetje rare tt
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_53084130
quote:
Er was toch een lijkengeur geroken door de honden?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Moderator maandag 10 september 2007 @ 22:57:59 #14
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53084138
quote:
Volgens mij zijn ze dat nog aan het onderzoeken.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_53084169
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

tenzij je de DNA-match uit de kofferbak van de gehuurde auto geen hard bewijs wilt noemen klopt de TT niet nee.
En DNA kan al worden gehaald uit een paar haren, maar ik heb nog nergens gelezen uit welk lichaamsmateriaal het DNA is gehaald en wat de aanwezigheid van dat lichaamsmateriaal zou moeten aantonen volgens de poltie.
  maandag 10 september 2007 @ 22:59:25 #16
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_53084181
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:51 schreef RijstNatie het volgende:
Het lijkt erop dat er veel meer bewijs is dan nu in de media naar buiten is gekomen. Zoals de inhoud dat telefoon- en emailbewijs. Ik krijg ook het idee dat de politie inmiddels vrij zeker van z'n zaak is.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_53084192
Guilty as hell.
For great justice!
pi_53084202
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:38 schreef Caesu het volgende:

[b]McCanns' phone line tapped

The statements and evidence which have been gathered by Portuguese Police over the last 132 days is colossal, amounting to thousands of pages.

But they contain not just the much-discussed forensic reports of blood stains and other material but also, Channel 4 News understands, transcripts of recorded phone conversations the McCanns have had with others over many weeks. There is also evidence from emails they have sent and received.

http://www.channel4.com/n(...)e+line+tapped/786152
(inclusief video)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 september 2007 @ 23:00:38 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53084224
Nou, het leven van de overige kinderen is ook gelijk naar de klote
pi_53084248
Nu maar hopen dat de ouders snel bekennen en vertellen waar ze Maddie hebben achtergelaten. Want als ze serieus onder een stoeptegel ligt, dan verdient ze wel een beter plekje
  maandag 10 september 2007 @ 23:02:28 #21
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53084287
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:51 schreef RijstNatie het volgende:

ik zeg die ouders aan de varkens voeren en de overgebleven kinderen in Bankok verkopen aan een bordeel
Dit heb ik even gemist. Waar staat dit?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 10 september 2007 @ 23:03:02 #22
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53084300
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:01 schreef Ephemera het volgende:
Nu maar hopen dat de ouders snel bekennen en vertellen waar ze Maddie hebben achtergelaten. Want als ze serieus onder een stoeptegel ligt, dan verdient ze wel een beter plekje
Nou inderdaad, het idee van zo'n klein meisje gewoon gedumpt...
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_53084364
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:00 schreef Naehin het volgende:

[..]
Alles wordt dus bewijsmateriaal genoemd. Alle afgeluisterde telefoongesprekken en emails, terwijl nog niet openbaar is gemaakt wat de inhoud van deze afgeluisterde telefoongesprekken en emails precies is.
  maandag 10 september 2007 @ 23:06:02 #24
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53084385
Nou ja, ze had ook verkracht, mishandeld en gedumpt kunnen zijn. Daar gingen we in eerste instantie bijna allemaal vanuit, toch?

Mocht het alternatief zijn dat ze door een onvoorzien ongeluk is omgekomen, dan hoop ik voor het meisje dat het zo is gegaan.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_53084387
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dit heb ik even gemist. Waar staat dit?
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:38 schreef Caesu het volgende:

[b]McCanns' phone line tapped

The statements and evidence which have been gathered by Portuguese Police over the last 132 days is colossal, amounting to thousands of pages.

But they contain not just the much-discussed forensic reports of blood stains and other material but also, Channel 4 News understands, transcripts of recorded phone conversations the McCanns have had with others over many weeks. There is also evidence from emails they have sent and received.

http://www.channel4.com/n(...)e+line+tapped/786152
(inclusief video)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')