abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:33:34 #1
17205 Profesor
I have a dream!
pi_53550206
DEN HAAG - Jongeren moeten af van het beeld van meisjes en vrouwen als lustobject. Het kabinet wil de jeugd via hun school en via internetsites, muziekzenders en tv-programma's weerbaar maken tegen seksueel geweld. Dat heeft het kabinet vrijdag besloten.

Minister Ronald Plasterk van Emancipatie keert zich tegen de ,,huidige seksualisering van de samenleving waarbij meisjes en vrouwen als lustobject worden geportretteerd'', schrijft hij in zijn emancipatienota. Plasterk wil geweld tegen vrouwen bestrijden en hun positie wereldwijd bevorderen.

Volgens de bewindsman is werk de sleutel tot volledige gelijkwaardigheid tussen mannen en vrouwen. Om vrouwen met kinderen in staat te stellen een baan te nemen, moeten de openingstijden van bijvoorbeeld de kinderopvang worden verruimd.

Verder komt er een extra fiscale stimulans om niet-werken te ontmoedigen. Daarnaast moet een kwart van alle bestuurders bij het rijk over vier jaar vrouw zijn. Plasterk wil ook extra aandacht voor vrouwen uit etnische minderheden. Zij zitten op dit moment te vaak thuis.

Om onder andere vrouwen met een deeltijdbaan meer uren te laten draaien, komt het ministerie van Sociale Zaken met de Taskforce Deeltijdplus. Het kabinet trekt 5 miljoen euro voor de werkgroep uit. De gemiddelde werkweek van vrouwen is 25 uur, die van mannen 37 uur. Alle maatregelen samen moeten ervoor zorgen dat in 2016 74 procent van alle vrouwen tussen de 20 en 64 jaar een baan heeft.

(ANP)

kut..
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_53550235
Dat ze maar eens beginnen met die achterlijke 0900-reclames te verbannen van TV. Scheelt al een hoop.
burnin marijuana pon di corna
it keep mi calma it mek mi smarta
burnin on di highway its di highest grade gettin
to ma head
pi_53550259
de petticoat moet weer terug komen
Voor sommige dingen moet je klaar zijn
pi_53550296
straks nog meer jongens die geen vriendin kunnen krijgen omdat ze de meisjes niet als lustobject zien
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_53550298
Dat is geen verkeerde zaak.
know'm sayin?
word? word.
pi_53550343
Worden al die breezerslettensites nu opgeheven, daar draaien ze immers om.
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:40:07 #7
17205 Profesor
I have a dream!
pi_53550376
De gemiddelde werkweek van vrouwen is 25 uur, die van mannen 37 uur.

en dan nog zeiken over een beetje vaat..

Maar ze mogen idd die sexlijnen reclame opheffen
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_53550380
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:38 schreef OldJeller het volgende:
Worden al die breezerslettensites nu opgeheven, daar draaien ze immers om.
pi_53550407
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:40 schreef Profesor het volgende:
De gemiddelde werkweek van vrouwen is 25 uur, die van mannen 37 uur.

en dan nog zeiken over een beetje vaat..

Maar ze mogen idd die sexlijnen reclame opheffen
HEY, je zal maar geen playboy tv of hustler hebben

Je moet toch wat he.......
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:42:42 #10
17205 Profesor
I have a dream!
pi_53550450
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:41 schreef H-enki het volgende:

[..]

HEY, je zal maar geen playboy tv of hustler hebben

Je moet toch wat he.......
sexshop?

Owh kut straks bemoeien ze zich daar ook mee..
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:42:46 #11
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_53550453
Ze lopen er toch zelf bij als sletten? Ze kunnen er natuurlijk ook gewoon normaal bij lopen, zoals alle lieve meisjes
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_53550507
Vrouwen mogen geen lustobject meer zijn... Het schijnt dat de Burqa daar een prima oplossing voor is.

Geweldig zo'n Christelijke regering. Je zou bijna zeggen: wat een achterlijke godsdienst...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:46:41 #13
17205 Profesor
I have a dream!
pi_53550552
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:44 schreef DS4 het volgende:
Vrouwen mogen geen lustobject meer zijn... Het schijnt dat de Burqa daar een prima oplossing voor is.
messcherp opgemerk!
pi_53550576
quote:
Minister Ronald Plasterk van Emancipatie keert zich tegen de ,,huidige seksualisering van de samenleving waarbij meisjes en vrouwen als lustobject worden geportretteerd'', schrijft hij in zijn emancipatienota. Plasterk wil geweld tegen vrouwen bestrijden en hun positie wereldwijd bevorderen.
Goh, dat ie zichzelf maar afvraagt hoe het kan dat men er schijnbaar tegenwoordig niet meer mee om kan gaan.. Want dat vrouwen als lustobject worden geportreteerd is niet nieuw.
quote:
Verder komt er een extra fiscale stimulans om niet-werken te ontmoedigen. Daarnaast moet een kwart van alle bestuurders bij het rijk over vier jaar vrouw zijn. .
Veel (vaak hoogopgeleidde) vrouwen werken niet, of in deeltijd, uit vrije wil. Als de partner het er meeeens is en het financieel kan moet dit gewoon kunnen. Ook dat is emanicipatie.
En waarom per se een kwart van de bestuurders bij het rijk vrouw moet zijn is me ook een raadsel? De beste mensen moeten daar zitten. En als daar geen of weinig vrouwen bijzitten dan hebben ze gewoon even pech gehad. Volgende generatie zijn er weer nieuwe kansen.
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:49:04 #15
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53550614
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:34 schreef Calibrero het volgende:
Dat ze maar eens beginnen met die achterlijke 0900-reclames te verbannen van TV. Scheelt al een hoop.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_53550616
quote:

Geweldig zo'n Christelijke regering. Je zou bijna zeggen: wat een achterlijke godsdienst...
Straks krijg je weer burqa's van kant, en dan????
pi_53550643
laat ze die achterlijke rap en r&b maar eens verbiede.
en eens strenger optreden tegen de riff-apen die iet odervertegenwoordigd zijn bij het misbruiken van (jonge) vrouwen
pi_53550645
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:47 schreef dennisX het volgende:

[..]

Goh, dat ie zichzelf maar afvraagt hoe het kan dat men er schijnbaar tegenwoordig niet meer mee om kan gaan.. Want dat vrouwen als lustobject worden geportreteerd is niet nieuw.
[..]

Veel (vaak hoogopgeleidde) vrouwen werken niet, of in deeltijd, uit vrije wil. Als de partner het er meeeens is en het financieel kan moet dit gewoon kunnen. Ook dat is emanicipatie.
En waarom per se een kwart van de bestuurders bij het rijk vrouw moet zijn is me ook een raadsel? De beste mensen moeten daar zitten. En als daar geen of weinig vrouwen bijzitten dan hebben ze gewoon even pech gehad. Volgende generatie zijn er weer nieuwe kansen.
En dan te bedenken, het eerste schilderij ooit geschilderd was een naakte vrouw.

Volgens mij geeft het alleen maar aan, dat vrouwen gewenst zijn
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:52:11 #19
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_53550687
Lustobjecten Wat een geil woord.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:59:01 #20
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_53550825
quote:

De spijker op zijn kop de betutteling slaat echt door
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_53550882
Ben een beetje in de war met de OP, wat is z'n Lustobject? misschien foto's plaatsen?
pi_53551056
We hebben er weer een "taskforce" bij .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_53551111
mooie meisjes en vrouwen
pi_53551120
Vrouwen aansporen te werken (naast de man die werkt) en het fiscaal gezien onaantrekkelijk maken om niet te werken? Mooi, nog minder opgevoede en ontspoorde kinderen betekent dat dus

Verder: een kwart van de bestuurders bij het rijk MOET vrouw zijn? Wanneer leert die achterlijke kut overheid nou eens af dat mensen naar geschiktheid moeten worden aangenomen en niet naar: ras, geslacht, sexuele voorkeur, geloof en/of levensovertuiging etc. etc. Whats next? Straks moet 10% van de mensen bij het Rijk homo zijn? 5% moet zijn haren hebben geverfd? Minstens 1% van de mensen moet overmatig teenhaar hebben, anders is dat weer zielig voor die groep?

Om over de zieligheid van de stelling dat de vrouw als lustobject wordt gezien nog maar niet te beginnen. Het kabinet van de betuttelingen en beknuffelingen. Links met godsdienst, ik wist van tevoren dat dat ons land weinig goed zou doen.
pi_53551140

Zoiets dus? Hmmm, jong en mager, zo zie ik ze graag
pi_53551279
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:10 schreef Xith het volgende:
[afbeelding]

Zoiets dus? Hmmm, jong en mager, zo zie ik ze graag
mjam
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:18:47 #27
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_53551377
Vrouwen laten zich natuurlijk ook portretteren als lustobject.
Ze vinden het fijn om aandacht te krijgen en mooi gevonden te worden.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_53551471
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:18 schreef Hukkie het volgende:
Dit dus .. alleen lelijke vrouwen zijn tegen het lustobject gedoe
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:24:20 #29
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_53551555
quote:
Hey!! Nou moet je niet de rollen omdraaien he, vrouwen zijn natuurlijk wel het slachtoffer hiervan.
Dat er per jaar weet-ik-hoeveel geld aan cosmetica en afslankmiddeltjes wordt verkocht heeft daar niks mee te maken...

So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_53551571
ik begin medelijden te krijgen met dit kabinet
wat een kneuzen zeg
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:25:55 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53551610
die campagne zal hetzelfde effect (of nog iets minder) sorteren als de ellenlange campagne tegen alcohol.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:28:43 #32
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53551715
Mensen zijn ook niet meer dan objecten, niet meer dan een stukje koolstof met water wat toevallig soms aardig uitpakt. Púh! .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:29:56 #33
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53551745
ik begin me wel heel erg te ergeren aan de politiek de laatste tijd. minder regeltjes toch?
pi_53551870
quote:
Idd.
En ze vinden het niet fijn om dan uitgemaakt te worden voor hoerig.
Behalve op zaterdag.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:37:22 #35
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53551950
trouwens ik neuk alles tussen de 16 en de schijndood.
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:37:57 #36
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53551969
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:29 schreef zoalshetis het volgende:
ik begin me wel heel erg te ergeren aan de politiek de laatste tijd. minder regeltjes toch?
Dat zal uiteindelijk leiden tot nog minder regels, totdat je de volgende, ene regel krijgt:

"Gij zult niets, maar dan ook niets doen zonder onze in drievoud ingediende schriftelijke toestemming."

Tadaaa, minder regels.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_53552297
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:52:52 #38
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53552410
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:49 schreef Xith het volgende:
[afbeelding]
damn! het zijn gofferdulleme lustobjecten. tenzij ze vrijwillig poseerden.

maar dat denken die schmannen niet. ik denk namens hen dat ze helemaal drugged zijn en geen eigen keuze kunnen maken.

ruk op nederlandse regering.
pi_53552734
Ook een manier om meer mensen aan het werk te krijgen.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_53552812
quote:
Kom, kom. Dit kabinet weet wat goed voor ons is.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_53552995
quote:
Idd. Alle relevante regeltjes zijn zo'n 2000 jaar geleden reedsch opgeschreven op een stuk geitenvel, dus nieuwe hebben we (nu nog steeds niet!) nodig.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_53553027
Tsjonge, waarom wil men altijd iets beheersen wat evolutionair in ons zit ? Alles draait om voortplanting. Er moet gewoon geneukt worden, en dat kan men bereiken door de rondingen te benadrukken, te flirten, te geilen en alle andere dingen. Stelletje heilige boontjes allemaal!

Christenen zijn gewoon jaloers clubje lelijke mensen, die ons willen straffen
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  vrijdag 28 september 2007 @ 20:51:38 #43
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_53553950
Het probleem met een groot deel van de Nederlandse meisjes en vrouwen is dat ze alsmaar ervaring willen opdoen, zelfs als ze later ondertussen getrouwd zijn. Hoe kan men nu ernstig getrouwd blijven, als mevrouw altijd maar naar ervaring blijft zoeken? En dan wordt ze veertig, en dan blijft dat probleem bestaan, of nee, het wordt gewoon nog erger.

Ergens begrijp ik dat wel, hoor. Als men op de tedere leeftijd van dertien jaar begonnen is met 'ervaringen' op te stapelen, dan is men op de leeftijd van vijfentwintig al half zijn leven bezig met van de ene 'ervaring' naar de andere over te stappen. Je kan dan iemand met een serieus voorstel eigenlijk nog alleen maar zien als een potentiele nieuwe 'ervaring'.

Aldus ben jij nummer 53 in de rij, en uiteraard zal er wel een nummer 54 uit de bus komen, en dan een nummer 55, en zo blijft dat voortduren.

Dat fenomeen is voor Nederland een ramp. Je vindt nog wel gemakkelijk iemand om mee te nachtsporten, maar gezien het feit dat ze tegenwoordig allemaal aan vrijblijvende nachtsport doen, kan iemand nergens meer een ernstig voorstel kwijt.

En dat is vervelend. Als je van plan bent om kinderen groot te brengen, dan moet de desbetreffende jongedame nieuwe, vrijblijvende nachtsportervaringen afzweren, maar dat kan ze meestal niet, en bij de minste kink in de kabel, of probleem in het huwelijk, hervalt ze gewoonweg, maar ondertussen zijn er al twee kleine kinderen afhankelijk geworden van de ondertussen zoekgeraakte stabiliteit van het slecht geplande huwelijk, want mevrouw is hervallen, en ze zit terug in een nachthol een beetje halfnaakt te dansen en zich ter beschikking te stellen van diegene die de beste kwaliteit snuifmateriaal aanbiedt.

Vandaar dat ik alsmaar meer respect ben beginnen krijgen voor die moslimvrouwen die zichzelf zedig bedekken en alle onernstige voorstellen op voorhand afkaatsen. Dat is een goede zaak voor de twee kleine kinderen die ondertussen al afhankelijk zijn geworden van de goede verstandhouding in het gezin. Je kan er tenminste op rekenen dat ze er geen gans peleton andere mannen bij gaat beginnen betrekken, want zulke dingen verbeteren de sfeer in het huishouden uiteraard niet. Tja, Nederland vergrijst en sterft uit, want dankzij de cultuur van betekenisloze sportsex, begint niemand nog aan zo'n gezin met twee kleine kinderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Super7fighter op 28-09-2007 21:05:39 ]
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_53554080
Niks mis met vrouwen als lustobject. Er is uiteraard wel het een en ander mis met vrouwen als niets anders dan lustobject, maar dat is een heel ander verhaal.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_53559418
quote:
Super7fighter
En dat is vervelend. Als je van plan bent om kinderen groot te brengen, dan moet de desbetreffende jongedame nieuwe, vrijblijvende nachtsportervaringen afzweren, maar dat kan ze meestal niet, en bij de minste kink in de kabel, of probleem in het huwelijk, hervalt ze gewoonweg, maar ondertussen zijn er al twee kleine kinderen afhankelijk geworden van de ondertussen zoekgeraakte stabiliteit van het slecht geplande huwelijk, want mevrouw is hervallen, en ze zit terug in een nachthol een beetje halfnaakt te dansen en zich ter beschikking te stellen van diegene die de beste kwaliteit snuifmateriaal aanbiedt.

Vandaar dat ik alsmaar meer respect ben beginnen krijgen voor die moslimvrouwen die zichzelf zedig bedekken en alle onernstige voorstellen op voorhand afkaatsen. Dat is een goede zaak voor de twee kleine kinderen die ondertussen al afhankelijk zijn geworden van de goede verstandhouding in het gezin. Je kan er tenminste op rekenen dat ze er geen gans peleton andere mannen bij gaat beginnen betrekken, want zulke dingen verbeteren de sfeer in het huishouden uiteraard niet. Tja, Nederland vergrijst en sterft uit, want dankzij de cultuur van betekenisloze sportsex, begint niemand nog aan zo'n gezin met twee kleine kinderen.
Wow, je gaat niet kort uit de bocht maar je vliegt er gewoon uit.
Niet alleen scheer je heel wat niet moslim vrouwen over dezelfde kam. Maar dicht je de bedekte moslim vrouw eigenschappen toe die ze niet per definitie hebben.
Via mijn werk ben ik al in contact gekomen met heel wat moslim dames die 'hem vaak ook erg goed lusten'. Wat me opviel is dat ze allemaal getrouwd zijn geweest (en het heel soms nog zijn)met een man met dezelfde culturele achtergrond die hen beperkte en mishandelde. Mannen die bang zijn van hun vrouw en haar al bij voorbaat wantrouwde. Grappig genoeg bleken ze daarna vaak wel open te staan voor niet moslim mannen aangezien deze vaak hun vrouwelijke partners een stuk beter behandelen.

Het heeft me wel van wat vooroordelen bevrijd want even was ik ook zo dom om te denken dat moslima's een goed moreel kompas hadden.

ik wilde het onderwerp in mijn vorige post eigenlijk vermijden maar ik denk dat het toenemen van rare seksuele incidenten niet alleen te wijten zou kunnen zijn aan verminderd ouderlijk toezicht bij 'Hollandse'jongeren maar ook bij de toenemende rol die 'nieuw Hollandse' jongeren hebben in de maatschappij.
Let wel: ik praat hier slechts uit persoonlijke ervaring.
pi_53559522
Sorry, maar waarom maken bijna alle vrouwen zich op en lopen ze in minirokjes als het buiten -10 graden is. Mis ik hier nu iets? Of willen ze zelf graag als lust object voor de dag komen. Verder hoor je mij niet opver minirokjes klagen.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_53560309
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:51 schreef Super7fighter het volgende:
Het probleem met een groot deel van de Nederlandse meisjes en vrouwen is dat ze alsmaar ervaring willen opdoen, zelfs als ze later ondertussen getrouwd zijn. Hoe kan men nu ernstig getrouwd blijven, als mevrouw altijd maar naar ervaring blijft zoeken? En dan wordt ze veertig, en dan blijft dat probleem bestaan, of nee, het wordt gewoon nog erger.

Ergens begrijp ik dat wel, hoor. Als men op de tedere leeftijd van dertien jaar begonnen is met 'ervaringen' op te stapelen, dan is men op de leeftijd van vijfentwintig al half zijn leven bezig met van de ene 'ervaring' naar de andere over te stappen. Je kan dan iemand met een serieus voorstel eigenlijk nog alleen maar zien als een potentiele nieuwe 'ervaring'.

Aldus ben jij nummer 53 in de rij, en uiteraard zal er wel een nummer 54 uit de bus komen, en dan een nummer 55, en zo blijft dat voortduren.

Dat fenomeen is voor Nederland een ramp. Je vindt nog wel gemakkelijk iemand om mee te nachtsporten, maar gezien het feit dat ze tegenwoordig allemaal aan vrijblijvende nachtsport doen, kan iemand nergens meer een ernstig voorstel kwijt.

* deleted *

sajonara

[ Bericht 9% gewijzigd door Drugshond op 29-09-2007 12:35:09 ]
  zaterdag 29 september 2007 @ 01:24:22 #48
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_53560526
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:51 schreef Super7fighter het volgende:
Het probleem met een groot deel van de Nederlandse meisjes en vrouwen is <yadda yadda yadda>
Hypocriet gelul.

Zelf als moslim-man (en daar bedoel ik -natuurlijk- niet jou mee) een slag in de rondte willen neuken, maar wel van je vrouw verwachten dat zij altijd kuis is gebleven en dat jij de eerste bent voor haar.

Over onrealistische verwachtingen gesproken
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_53560527
Bresser, is alles goed?
  zaterdag 29 september 2007 @ 02:34:18 #50
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_53561303
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:24 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Hypocriet gelul.

Zelf als moslim-man (en daar bedoel ik -natuurlijk- niet jou mee) een slag in de rondte willen neuken, maar wel van je vrouw verwachten dat zij altijd kuis is gebleven en dat jij de eerste bent voor haar.

Over onrealistische verwachtingen gesproken
Laten we eerst de juiste definitie hanteren. Jij hebt het over moslim-mannen, ik vind de term zondaars van buitenlandse komaf meer bijpassen. Je noemt een rondnaaiende Antilliaan toch ook geen christen-man?

Natuurlijk is het hypocriet, maar ik kan dezelfde vragen aan jou stellen. Waarom gaan goddeloze Nederlandse mannen eerst massaal naar de hoeren voordat ze een Filipijnse meisje of een postordermeid uit Rusland huwen? Waarom trouwt de Nederlandse man niet de Nederlandse vrouw die hij tot lustobject onderworpen heeft?

Antwoord: beide, dus zowel de goddelozen als de zondaars kunnen op deze manier makkelijk even wat lozen in alle toegangelijkheid die zij verkrijgen.

Mijn punt was dat het raar is dat Plasterk de schuld volledig bij jonge mannen legt. De Nederlandse vrouw is net zo schuldig aan haar imago als lustobject/hoer, waar Plasterk het over heeft.

Als je op straat volop het voorbijwandelende ondergoed zeer duidelijk kan bestuderen, terwijl de kont maar half bedekt is, en er een veelkleurige tattoeage boven staat, met de bedoeling van de aandacht te trekken op de naaktheid van half die kont, dan vind ik dat dit wel iets over de desbetreffende vrouw zegt. Dat betekent in de eerste plaats dat je daar geen serieuze voorstellen (dus ONS) aan kan doen, want ze zit gewoonweg de ganse mannelijke bevolking in de straat een beetje uit te dagen. En dus lokt ze schunnige verzoekjes uit. En dat verandert uiteraard nooit. Ze gaat zich zo blijven kleden, zelfs al ben je daarmee getrouwd, en dan moet je als echtgenoot voortdurend verduren dat andere mannen menen dat ze beschikbaar is voor schunnige verzoekjes. En trouwens, dit soort van meiden gaat dan vroeg of laat ook wel ingaan op die schunnige verzoekjes, want zo deed ze dat vroeger ook, en ze is het trouwens al lang gewoon van schunnige verzoekjes te krijgen, en slechte gewoontes leert niemand echt af, en daarbij haalt ze uit haar populariteit in de schunnige verzoekjes haar zelfwaarde en dus heeft ze die schunnige verzoekjes ook nodig. Dat was trouwens de reden waarom ze met die halfblote kont ooit begonnen is. Aldus blijf je best weg met jouw serieuze voorstellen bij de halfblote kont. Sommige doen daar enkel in een dronken bui een schunnig verzoek, en dumpen ze de boel.

Mijn conclusie is dan ook dat mannen bijna net zo schuldig zijn als de vrouwen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')