quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:38 schreef OldJeller het volgende:
Worden al die breezerslettensites nu opgeheven, daar draaien ze immers om.
HEY, je zal maar geen playboy tv of hustler hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:40 schreef Profesor het volgende:
De gemiddelde werkweek van vrouwen is 25 uur, die van mannen 37 uur.
en dan nog zeiken over een beetje vaat..
![]()
Maar ze mogen idd die sexlijnen reclame opheffen![]()
sexshop?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:41 schreef H-enki het volgende:
[..]
HEY, je zal maar geen playboy tv of hustler hebben
Je moet toch wat he.......![]()
messcherp opgemerk!quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:44 schreef DS4 het volgende:
Vrouwen mogen geen lustobject meer zijn... Het schijnt dat de Burqa daar een prima oplossing voor is.
Goh, dat ie zichzelf maar afvraagt hoe het kan dat men er schijnbaar tegenwoordig niet meer mee om kan gaan.. Want dat vrouwen als lustobject worden geportreteerd is niet nieuw.quote:Minister Ronald Plasterk van Emancipatie keert zich tegen de ,,huidige seksualisering van de samenleving waarbij meisjes en vrouwen als lustobject worden geportretteerd'', schrijft hij in zijn emancipatienota. Plasterk wil geweld tegen vrouwen bestrijden en hun positie wereldwijd bevorderen.
Veel (vaak hoogopgeleidde) vrouwen werken niet, of in deeltijd, uit vrije wil. Als de partner het er meeeens is en het financieel kan moet dit gewoon kunnen. Ook dat is emanicipatie.quote:Verder komt er een extra fiscale stimulans om niet-werken te ontmoedigen. Daarnaast moet een kwart van alle bestuurders bij het rijk over vier jaar vrouw zijn. .
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:34 schreef Calibrero het volgende:
Dat ze maar eens beginnen met die achterlijke 0900-reclames te verbannen van TV. Scheelt al een hoop.
Straks krijg je weer burqa's van kant, en dan????quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:44 schreef DS4 het volgende:
Vrouwen mogen geen lustobject meer zijn... Het schijnt dat de Burqa daar een prima oplossing voor is.
Geweldig zo'n Christelijke regering. Je zou bijna zeggen: wat een achterlijke godsdienst...
En dan te bedenken, het eerste schilderij ooit geschilderd was een naakte vrouw.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:47 schreef dennisX het volgende:
[..]
Goh, dat ie zichzelf maar afvraagt hoe het kan dat men er schijnbaar tegenwoordig niet meer mee om kan gaan.. Want dat vrouwen als lustobject worden geportreteerd is niet nieuw.
[..]
Veel (vaak hoogopgeleidde) vrouwen werken niet, of in deeltijd, uit vrije wil. Als de partner het er meeeens is en het financieel kan moet dit gewoon kunnen. Ook dat is emanicipatie.
En waarom per se een kwart van de bestuurders bij het rijk vrouw moet zijn is me ook een raadsel? De beste mensen moeten daar zitten. En als daar geen of weinig vrouwen bijzitten dan hebben ze gewoon even pech gehad. Volgende generatie zijn er weer nieuwe kansen.
De spijker op zijn kop de betutteling slaat echt doorquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:44 schreef DS4 het volgende:
Geweldig zo'n Christelijke regering. Je zou bijna zeggen: wat een achterlijke godsdienst...
mjamquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:10 schreef Xith het volgende:
[afbeelding]
Zoiets dus? Hmmm, jong en mager, zo zie ik ze graag
Dit dus .. alleen lelijke vrouwen zijn tegen het lustobject gedoequote:Op vrijdag 28 september 2007 19:18 schreef Hukkie het volgende:
Vrouwen laten zich natuurlijk ook portretteren als lustobject.
Ze vinden het fijn om aandacht te krijgen en mooi gevonden te worden.
Hey!! Nou moet je niet de rollen omdraaien he, vrouwen zijn natuurlijk wel het slachtoffer hiervan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:18 schreef Hukkie het volgende:
Idd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:18 schreef Hukkie het volgende:
Dat zal uiteindelijk leiden tot nog minder regels, totdat je de volgende, ene regel krijgt:quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:29 schreef zoalshetis het volgende:
ik begin me wel heel erg te ergeren aan de politiek de laatste tijd. minder regeltjes toch?
damn! het zijn gofferdulleme lustobjecten. tenzij ze vrijwillig poseerden.quote:
Kom, kom. Dit kabinet weet wat goed voor ons is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:29 schreef zoalshetis het volgende:
ik begin me wel heel erg te ergeren aan de politiek de laatste tijd. minder regeltjes toch?
Idd. Alle relevante regeltjes zijn zo'n 2000 jaar geleden reedsch opgeschreven op een stuk geitenvel, dus nieuwe hebben we (nu nog steeds niet!) nodig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:29 schreef zoalshetis het volgende:
Wow, je gaat niet kort uit de bocht maar je vliegt er gewoon uit.quote:Super7fighter
En dat is vervelend. Als je van plan bent om kinderen groot te brengen, dan moet de desbetreffende jongedame nieuwe, vrijblijvende nachtsportervaringen afzweren, maar dat kan ze meestal niet, en bij de minste kink in de kabel, of probleem in het huwelijk, hervalt ze gewoonweg, maar ondertussen zijn er al twee kleine kinderen afhankelijk geworden van de ondertussen zoekgeraakte stabiliteit van het slecht geplande huwelijk, want mevrouw is hervallen, en ze zit terug in een nachthol een beetje halfnaakt te dansen en zich ter beschikking te stellen van diegene die de beste kwaliteit snuifmateriaal aanbiedt.
Vandaar dat ik alsmaar meer respect ben beginnen krijgen voor die moslimvrouwen die zichzelf zedig bedekken en alle onernstige voorstellen op voorhand afkaatsen. Dat is een goede zaak voor de twee kleine kinderen die ondertussen al afhankelijk zijn geworden van de goede verstandhouding in het gezin. Je kan er tenminste op rekenen dat ze er geen gans peleton andere mannen bij gaat beginnen betrekken, want zulke dingen verbeteren de sfeer in het huishouden uiteraard niet. Tja, Nederland vergrijst en sterft uit, want dankzij de cultuur van betekenisloze sportsex, begint niemand nog aan zo'n gezin met twee kleine kinderen.
* deleted *quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:51 schreef Super7fighter het volgende:
Het probleem met een groot deel van de Nederlandse meisjes en vrouwen is dat ze alsmaar ervaring willen opdoen, zelfs als ze later ondertussen getrouwd zijn. Hoe kan men nu ernstig getrouwd blijven, als mevrouw altijd maar naar ervaring blijft zoeken? En dan wordt ze veertig, en dan blijft dat probleem bestaan, of nee, het wordt gewoon nog erger.
Ergens begrijp ik dat wel, hoor. Als men op de tedere leeftijd van dertien jaar begonnen is met 'ervaringen' op te stapelen, dan is men op de leeftijd van vijfentwintig al half zijn leven bezig met van de ene 'ervaring' naar de andere over te stappen. Je kan dan iemand met een serieus voorstel eigenlijk nog alleen maar zien als een potentiele nieuwe 'ervaring'.
Aldus ben jij nummer 53 in de rij, en uiteraard zal er wel een nummer 54 uit de bus komen, en dan een nummer 55, en zo blijft dat voortduren.
Dat fenomeen is voor Nederland een ramp. Je vindt nog wel gemakkelijk iemand om mee te nachtsporten, maar gezien het feit dat ze tegenwoordig allemaal aan vrijblijvende nachtsport doen, kan iemand nergens meer een ernstig voorstel kwijt.
En dat is vervelend. Als je van plan bent om kinderen groot te brengen, dan moet de desbetreffende jongedame nieuwe, vrijblijvende nachtsportervaringen afzweren, maar dat kan ze meestal niet, en bij de minste kink in de kabel, of probleem in het huwelijk, hervalt ze gewoonweg, maar ondertussen zijn er al twee kleine kinderen afhankelijk geworden van de ondertussen zoekgeraakte stabiliteit van het slecht geplande huwelijk, want mevrouw is hervallen, en ze zit terug in een nachthol een beetje halfnaakt te dansen en zich ter beschikking te stellen van diegene die de beste kwaliteit snuifmateriaal aanbiedt.
Vandaar dat ik alsmaar meer respect ben beginnen krijgen voor die moslimvrouwen die zichzelf zedig bedekken en alle onernstige voorstellen op voorhand afkaatsen. Dat is een goede zaak voor de twee kleine kinderen die ondertussen al afhankelijk zijn geworden van de goede verstandhouding in het gezin. Je kan er tenminste op rekenen dat ze er geen gans peleton andere mannen bij gaat beginnen betrekken, want zulke dingen verbeteren de sfeer in het huishouden uiteraard niet. Tja, Nederland vergrijst en sterft uit, want dankzij de cultuur van betekenisloze sportsex, begint niemand nog aan zo'n gezin met twee kleine kinderen.
Hypocriet gelul.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:51 schreef Super7fighter het volgende:
Het probleem met een groot deel van de Nederlandse meisjes en vrouwen is <yadda yadda yadda>
Laten we eerst de juiste definitie hanteren. Jij hebt het over moslim-mannen, ik vind de term zondaars van buitenlandse komaf meer bijpassen. Je noemt een rondnaaiende Antilliaan toch ook geen christen-man?quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:24 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hypocriet gelul.
Zelf als moslim-man (en daar bedoel ik -natuurlijk- niet jou mee) een slag in de rondte willen neuken, maar wel van je vrouw verwachten dat zij altijd kuis is gebleven en dat jij de eerste bent voor haar.
Over onrealistische verwachtingen gesproken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |